geeft niet, ik dacht serieus dat je het niet wist.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb een Engelse spellingschecker
Surprise bedoel ik![]()
Ik dacht serieus dat het suprise was
ja na 2x dezelfde fout kon je niet serieus gaan zeggen dat het een foutje wasquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb een Engelse spellingschecker
Surprise bedoel ik![]()
Ik dacht serieus dat het suprise was
Nee, dat had ik ook niet gedaanquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja na 2x dezelfde fout kon je niet serieus gaan zeggen dat het een foutje was
ik ook...ik wil er ook bijhorenquote:
Tamiflu kopen? Ik krijg vanmiddag een nieuwe ladingquote:
quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga me echt met het uur beroerder voelen inmiddels.
Heb ik van een heuse dokterquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:22 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Als jij de Mexicaanse griep hebt en je kunt de hele dag al zoveel nonsens uitkramen als je doet hier op Fok! dan is dat het beste bewijs die hele Mexicaanse griep geen donder voorstelt en dat klink ons land flink op de kosten heeft gejaagd voor niks en niemendal.
Mexicaanse griep is hoe dan ook massahysterie en overrated. Het is gewoon een griepvariant en maak me dus ook totaal niet druk. Alleen ik heb geen zin in griep krijgen omdat ik te stuiterig ben om dagen in bed te liggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Heb ik van een heuse dokter
Zolang je met griep te stuiterig blijft, lijkt me dat de griep niet zwaar genoeg is. Een goede griep krijgt ook dat stuiterige wel weg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:07 schreef Kluts het volgende:
Mexicaanse griep is hoe dan ook massahysterie en overrated. Het is gewoon een griepvariant en maak me dus ook totaal niet druk. Alleen ik heb geen zin in griep krijgen omdat ik te stuiterig ben om dagen in bed te liggen.
Is het ook! Het enige nadeel is dat je sneller mensen besmet dan de met de gewone variant. Ik voel me nu niet eens veel zieker dan met de gewone griep.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mexicaanse griep is hoe dan ook massahysterie en overrated. Het is gewoon een griepvariant en maak me dus ook totaal niet druk. Alleen ik heb geen zin in griep krijgen omdat ik te stuiterig ben om dagen in bed te liggen.
True that hoor. Maar ik bedoelde ook meer dat de eerste dagen dat je knock-out bent niet zo moeilijk zijn. Dan WIL je gewoonweg niet eens uit bed. Maar als ik me dan weer wat beter voel, ga ik altijd veel te snel weer van alles doen omdat ik gewoon gek wordt van ziek zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zolang je met griep te stuiterig blijft, lijkt me dat de griep niet zwaar genoeg is. Een goede griep krijgt ook dat stuiterige wel weg.
Of je drinkt gewoon geen RedBull meer
idd...gewoon negeren die hulpmiddelen, je weet het zelf beterquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik negeer die Engelse spellings check sowieso, omdat 3 kwart van de regel altijd rood is
Vooral als ik er van uit ga dat je het als suprise schrijft
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga me echt met het uur beroerder voelen inmiddels.
Ik denk dat iedereen dat wel heeftquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:12 schreef Kluts het volgende:
True that hoor. Maar ik bedoelde ook meer dat de eerste dagen dat je knock-out bent niet zo moeilijk zijn. Dan WIL je gewoonweg niet eens uit bed. Maar als ik me dan weer wat beter voel, ga ik altijd veel te snel weer van alles doen omdat ik gewoon gek wordt van ziek zijn.
Och, ik zie wel hoe het loopt. Vanavond proberen wat te eten en vroeg naar bed, veel slapen, misschien is het gewoon een simpel uit de hand gelopen verkoudheidje.quote:
.. of zo'n vaag 24-uurs virusje...quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik zie wel hoe het loopt. Vanavond proberen wat te eten en vroeg naar bed, veel slapen, misschien is het gewoon een simpel uit de hand gelopen verkoudheidje.
wel veul werk om een schilderij op te hangen zeggen...heb je geen normale boormachine?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:18 schreef Den_Haag het volgende:
middag
net weer wat calorieen verbrand. Weer de boortoren ingeklommen van 80 meter hoog. Wat een uitzicht
je moet je soms een beetje uitleven hequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel veul werk om een schilderij op te hangen zeggen...heb je geen normale boormachine?
Och, ik ga er niet eens vanuit dat ik taco-griep heb, hysterisch gedoe, ik ben nooit ziek zowat.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
.. of zo'n vaag 24-uurs virusje...
Hopen dan maar miss K
(en ja ben het met jullie eens dat die Taco Griep compleet overhyped is, en dat alleen het risico op besmetting veel hoger ligt)
Nee, de kans op besmetting is even hoog. Maar we zijn er, itt tot de normale griep, absoluut niet resistent tegen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:19 schreef Lotusss het volgende:
(en ja ben het met jullie eens dat die Taco Griep compleet overhyped is, en dat alleen het risico op besmetting veel hoger ligt)
Het is mooi klote, die griep. Ik en mijn ouders moeten ontzettend oppassen aangezien mijn vader verhoogde kans op infecties e.d. heeft door de chemokuur.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, de kans op besmetting is even hoog. Maar we zijn er, itt tot de normale griep, absoluut niet resistent tegen.
Dat bedoelde ik... verkeerd geformuleerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, de kans op besmetting is even hoog. Maar we zijn er, itt tot de normale griep, absoluut niet resistent tegen.
idd, die heeft 0,0 weerstand nu + is verzwakt...quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is mooi klote, die griep. Ik en mijn ouders moeten ontzettend oppassen aangezien mijn vader verhoogde kans op infecties e.d. heeft door de chemokuur.
Ik heb ook 0 weerstand vandaar de virusremmers.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is mooi klote, die griep. Ik en mijn ouders moeten ontzettend oppassen aangezien mijn vader verhoogde kans op infecties e.d. heeft door de chemokuur.
Jij betaalt het liefst met zelfgemaakte kruiken en berenvellenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:31 schreef stbabylon het volgende:
En dan komt volgende maand pas het echte probleem om de hoek krijgen, als 30% van Nederland thuis ziek ligt te zijn. Levensgevaarlijk? Neuh niet echt, Zeer klote voor de economie? Dat wel. Maar ik ben sowieso niet happy met een markteconomie, so fuck it!
Met liefde betaalt ie! Dat heeft ie in overvloedquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij betaalt het liefst met zelfgemaakte kruiken en berenvellen?
Yep, ook geen rauwe dingen meer eten enzo, alles moet dood gekookt/gebakken zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, die heeft 0,0 weerstand nu + is verzwakt...
Daar komt het op neerquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:35 schreef Murmeli het volgende:
ben je dan eigenlijk heel de tijd dat je die griep hebt besmettelijk? en dan mag je dus niet naar buiten? omdat je anders in de supermarkt mensen aansteekt? of hoe zit dat? ik moet toch eten kunnen halen dan, of mensen eten laten halen en die de deur open laten doen
of ik moet zeggen: zet de boodschappen maar voor de deur ik doe wel open als je weg bent?
Zo min mogelijk naar buiten ja! En je bent vanaf één week na de dag dat je de symptomen had niet meer besmettelijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:35 schreef Murmeli het volgende:
ben je dan eigenlijk heel de tijd dat je die griep hebt besmettelijk? en dan mag je dus niet naar buiten? omdat je anders in de supermarkt mensen aansteekt? of hoe zit dat? ik moet toch eten kunnen halen dan, of mensen eten laten halen en die de deur open laten doen
of ik moet zeggen: zet de boodschappen maar voor de deur ik doe wel open als je weg bent?
Ik heb het liefst een economisch systeem dat niet uitgaat van oneindige groei if you don't mind. Dat werkt nml. niet zo goed met een eindig aantal grondstoffen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij betaalt het liefst met zelfgemaakte kruiken en berenvellen?
Je bent vanaf de dag dat je het krijgt nog 5 dagen besmettelijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:35 schreef Murmeli het volgende:
dolle pret... ik wil geen tacogriep danquote:
Stbabylon: the luv-doctor...quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met liefde betaalt ie! Dat heeft ie in overvloed
Je bent besmettelijk DUS ga je naar zoveel mogelijk plekken waar zoveel mogelijk mensen zijn ANARCHYquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:35 schreef Murmeli het volgende:
Dan zou ik maar uitkijken. De 'nieuwe' griep tast ook de luchtwegen aan en zorgt veel sneller dan de 'oudere' voor longontsteking. En dat is enorm risicovol voor mensen zonder weerstand.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, ook geen rauwe dingen meer eten enzo, alles moet dood gekookt/gebakken zijn.
Dus jij en je scharrel gaan naar iedereen toe die jullie zien niezen met de vraag of ze even over je heen willen hoesten/niezen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dolle pret... ik wil geen tacogriep dan![]()
onee wacht scharrel en ik hadden afgeproken om samen aan de tacogriep te gaan, gaan we een paar weken samen in bed liggen...
wel erg, ben je geil, voel je je te ziek voor sex
I love everyone and everything. I can hug the worldquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met liefde betaalt ie! Dat heeft ie in overvloed
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
Is hij eigenlijk ook een beetje verliefd op jou, Murm?
nee.... zo ver wil ik niet gaan. denk dat ik die tacogriep toch liever oversla en een andere keer met hem in bed ligquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus jij en je scharrel gaan naar iedereen toe die jullie zien niezen met de vraag of ze even over je heen willen hoesten/niezen?
Ja hij moet er heel erg mee oppassen. Hij moet ook plaatsen waar veel mensen zijn vermijden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan zou ik maar uitkijken. De 'nieuwe' griep tast ook de luchtwegen aan en zorgt veel sneller dan de 'oudere' voor longontsteking. En dat is enorm risicovol voor mensen zonder weerstand.
Tofquote:
Murmpje verliefd?? Wat heb ik gemist!?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
Is hij eigenlijk ook een beetje verliefd op jou, Murm?
Toch niet? Kennelijk ben je toch niet zo dol op hem danquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[..]
nee.... zo ver wil ik niet gaan. denk dat ik die tacogriep toch liever oversla en een andere keer met hem in bed lig
Tja voor je pa is dus de mexicaanse griep krijgen dus wel wat anders dan voor een gezonde hollandsche knul!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hij moet er heel erg mee oppassen. Hij moet ook plaatsen waar veel mensen zijn vermijden.
Ja eigenlijk zou hij niet buiten moeten komen 6 weken langquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja voor je pa is dus de mexicaanse griep krijgen dus wel wat anders dan voor een gezonde hollandsche knul!
Deze soep alleen opwarmen en niet laten doorkoken
En ik maar denken wat hoor ik nu toch steeds? Juistem de soep die al een uur aan het koken was.
jup. maar we gaan nog steeds niet voor de relatie. ben denk ik ook niet verliefd genoeg voor een relatie. hij ook niet denk ik, maar weet het niet. kreeg vanmorgen een mail dat ie elke dag wel bij me wil zijnquote:
Kan dat zo makkelijk? Wow, dan heb ik mijn tijd lopen verdoen zeg. Een aanvraagje op het forum doen is dus genoeg?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:44 schreef ArTiC het volgende:
wil er ook iemand verliefd worden op mij?
Geef hem een fok! en een WoW-accountquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou hij niet buiten moeten komen 6 weken lang
Het was zo'n goedkope soep dat die er niet eens in zit! Geen ballen, geen groente, noppes!quote:Alle soepgroenten enzo tot pap gekookt zeker?
Sovjetsoepquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef hem een fok! en een WoW-accountEr zijn fokkers die langer binnen zitten denk ik dan 6 weken achter elkaar
[..]
Het was zo'n goedkope soep dat die er niet eens in zit! Geen ballen, geen groente, noppes!
ik duim voor je meequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
Volgende keer dat ik verliefd word is het wederzijds, graag
geen idee. vraag het eens gericht aan de dames.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:44 schreef ArTiC het volgende:
nee sorry ik kan maar op 1 tegelijk verliefd zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geen idee. vraag het eens gericht aan de dames.
is meestal wel zo handig he. was je dan laatst weer verliefd?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
Volgende keer dat ik verliefd word is het wederzijds, graag
Hij doet in Word een half uur over 1 alinea typen. Ik ga die arme man toch niet aandoen dat hij in de Sunwell Plateau door 2 Paladins, 1 warlock, 1 hunter, 1 priest continu noob wordt genoemd en elke keer dood is. Dan wordt hij continu geganked door 1 of andere Undead Roguequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef hem een fok! en een WoW-accountEr zijn fokkers die langer binnen zitten denk ik dan 6 weken achter elkaar
[..]
Het was zo'n goedkope soep dat die er niet eens in zit! Geen ballen, geen groente, noppes!
Ik wil NIET verliefd worden de komende maanden. Nee dus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geen idee. vraag het eens gericht aan de dames.
totdat er iemand iets wintquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee sorry ik kan maar op 1 tegelijk verliefd zijn
Je doet hem dan ook meteen een Alliance char. Jij bent echt evil he?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij doet in Word een half uur over 1 alinea typen. Ik ga die arme man toch niet aandoen dat hij in de Sunwell Plateau door 2 Paladins, 1 warlock, 1 hunter, 1 priest continu noob wordt genoemd en elke keer dood is. Dan wordt hij continu geganked door 1 of andere Undead Rogue
Ahh, dan heb je alleen een aangebrand smaakje?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee sorry ik kan maar op 1 tegelijk verliefd zijn
goed voor mijn ego ditquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil NIET verliefd worden de komende maanden. Nee dus.
De bovenste tomatensoep smaakt naar geflambeerd houtskool ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:
Je mag willen wat je wil lieverd! Maar je wordt toch de mijne!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik twijfel of het die naam mag hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Den_Haag het volgende:
is meestal wel zo handig he. was je dan laatst weer verliefd?
dat je dat soort termen kent zegt al genoegquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij doet in Word een half uur over 1 alinea typen. Ik ga die arme man toch niet aandoen dat hij in de Sunwell Plateau door 2 Paladins, 1 warlock, 1 hunter, 1 priest continu noob wordt genoemd en elke keer dood is. Dan wordt hij continu geganked door 1 of andere Undead Rogue
Ik ken alle termen ook in die zinquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat je dat soort termen kent zegt al genoeg
Prima techniek!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef KudFokker het volgende:
Hmm zeg ik tegen Nic dat ik een 8 gb USB stick voor haar heb, voor in de auto radio
Zegt ze " je moet me niet zoveel geven ! "
Wtfik wist niet dat dat kon
je hebt niet altijd wat te willen hequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
12 million players can't be wrongquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat je dat soort termen kent zegt al genoeg
nee, we willen geen relatie nu. misschien ooit, maar nu maar gewoon van het moment genieten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
is meestal wel zo handig he. was je dan laatst weer verliefd?
Murmpje![]()
dus nu relatie?
![]()
een beetje kalververliefdheid?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik twijfel of het die naam mag hebben
Ja, maar dat maakt het dus wel ernstiger dan gewone griep. Mensen die al ziek zijn of om wat voor'n reden last hebben van hun immunsysteem kunnen er ernstig door in de problemen raken. Dus het is zeker gevaarlijker dan de normale virussen waar we al wel resistentie tegen opgebouwd hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:30 schreef Lotusss het volgende:
Dat bedoelde ik... verkeerd geformuleerd
Het hier gaan vragen gaat in ieder geval helpenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:44 schreef ArTiC het volgende:
Nee, die naam mag het zeker niet hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
een beetje kalververliefdheid?
Yepperdepeps!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt het dus wel ernstiger dan gewone griep. Mensen die al ziek zijn of om wat voor'n reden last hebben van hun immunsysteem kunnen er ernstig door in de problemen raken. Dus het is zeker gevaarlijker dan de normale virussen waar we al wel resistentie tegen opgebouwd hebben.
Dat er miljoenen aanhangers van zijn wil niet zeggen dat het persé goed is!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
12 million players can't be wrong
wat dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, die naam mag het zeker niet hebben.
RTCW: ET heeft nooit zoveel spelers gehad!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat er miljoenen aanhangers van zijn wil niet zeggen dat het persé goed is!
NSDAP/Hitler
Ik was ook Human, dus hij ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je doet hem dan ook meteen een Alliance char. Jij bent echt evil he?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:04 schreef Den_Haag het volgende:
wat dan?
Ik ga dat niet uitleggenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:05 schreef Murmeli het volgende:
en wat was de situatie?
quote:
hoi...wil jij....?quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De bovenste tomatensoep smaakt naar geflambeerd houtskool ja.
En onderin heb ik een tomatensoep-koek gebakken!
Ik weet nu ook wat horde isquote:
Ik krijg "pensioen" van mijn vader, maar nu zijn ze een brief vergeten te sturen. Nu moet ik de IBG gaan bellen voor een verklaring van mijn "stufi" - lees: bel nu even naar de IBG, een onwijs lange wachttijd - want een kopie van mijn bankafschrift met de "stufi" van september komt de laat binnen (terwijl zij een fout maken en ik niet). Serieus, anders houden ze der geld maarquote:
Ik weet het ook maar al te goed. Speel nu al een tijdje niet meer, maar dat is normaal voor mij in de zomer. Weet zeker dat ik binnenkort weer ga spelen. Maar dan wel bij een guild Mature Weekend Raiders. Dus lui met een levenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet nu ook wat horde isen alliance. En blood elf. En cloth en en
Had ik ook moeten kiezen eigenlijk, maar al mijn vrienden waren humanquote:
Hoe oud, hoe ziet ie eruit, wat doet ie, hoe ken je 'm, wat voor type is het? En zo.quote:
Uitdraai van i'netbankieren telt niet?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik krijg "pensioen" van mijn vader, maar nu zijn ze een brief vergeten te sturen. Nu moet ik de IBG gaan bellen voor een verklaring van mijn "stufi" - lees: bel nu even naar de IBG, een onwijs lange wachttijd - want een kopie van mijn bankafschrift met de "stufi" van september komt de laat binnen (terwijl zij een fout maken en ik niet). Serieus, anders houden ze der geld maar
Waren zeker nog jong en wilden een knap characterquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had ik ook moeten kiezen eigenlijk, maar al mijn vrienden waren human
euh...niksquote:
Oeh...quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mag willen wat je wil lieverd! Maar je wordt toch de mijne!
Ik ben meer een frituurchef dan een topkok ja!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]De kardinaal, kan niet eens een kant en klaar soepje maken
Het wordt pas de 24e gestort en dan ben ik dus nog te laatquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uitdraai van i'netbankieren telt niet?
deze?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
Liefje had gisteren zelfs een WoW shirt aan en ik begreep ook nog dat het WoW was
Ik vind je nou net zo tof, omdat je absoluut echt geen blontje bent!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh...
Misschien laat ik je de volgende keer wel winnen bij #Trivia
Met je Atari-shirt!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef stbabylon het volgende:
JA! Ik ben een geek, and I'm proud of it!
Stom gedoequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:14 schreef automatic_ het volgende:
Het wordt pas de 24e gestort en dan ben ik dus nog te laat
Volgens mij denken ze dat ik mijn lening stiekem stop zet ofzoterwijl ik een lening van ¤50,- heb om het geld waar ik recht op heb te ontvangen
.
Maar, het is een wonder; IBG gaat een papiertje sturen en nu maar hopen dat het het goede papiertje is.
Ik had de bijnaam Lady Jolie of Azerothquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waren zeker nog jong en wilden een knap character
Serieus, het slaat helemaal nergens op, haha.quote:
iets groter dan ik, donkerblond, half lang haar krullen, dun, 44, zelfde werk als ik ongeveer, ken hem van werkquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoe oud, hoe ziet ie eruit, wat doet ie, hoe ken je 'm, wat voor type is het? En zo.
Zoek op 'WoW' in dit draadje! Lees de posts en weltrusten!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:19 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Stomme pillen, wil slapen maar dat wil maar niet lukken.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:19 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Stomme pillen, wil slapen maar dat wil maar niet lukken.
*knuf*quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus, het slaat helemaal nergens op, haha.
Vorig jaar stuurde ik precies dezelfde brief;
"nee, mevrouw, er staat geen IBG stempel op"
Nee lul, dat is nooit als je via internet print
Maar goed; kan der ook nog wel bij vandaag
x5!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoek op 'WoW' in dit draadje! Lees de posts en weltrusten!
Ja! Precies die!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
deze?
[ afbeelding ]
(die overigens heul niet van linen is, dies gewoon 100% katoen, ik had bijna mijn geld terug gevraagd)
Mijn kids spelen dat, ik slaap er niet meer of minder door.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoek op 'WoW' in dit draadje! Lees de posts en weltrusten!
Murm.quote:
Lekker.quote:
Voele je niks vanquote:
Die heb ik dus ook. En een +20 Frost Resistance hooded sweatshirt.quote:
Doe maar hoor, vind ik wel leuk om te lezenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iets groter dan ik, donkerblond, half lang haar krullen, dun, 44, zelfde werk als ik ongeveer, ken hem van werkal 3 jaar
hahaha
en hij is gewoon heeeeeel erg liev!! en lekker
oja type... ehhh.... heel netjes
totaal niet hip haha, oja en hij is vrij druk en kletserig en spontaan
maar niet overheersend aanwezig. maar qua uiterlijk enzo issie echt niet mijn type. hij vroeg ook gisteren iets aan mij over wat ik van een bepaalde broek van hem vond. ik zei: nja jouw kleding is gewoon mijn smaak niet, maar i kzie wel dat je er je best op doet en dat het mooi is, haha. zoiets.
oh ik zou er zo een heel A4-tje over vollullen maar laat ik maar ff kappen daarmee
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind je nou net zo tof, omdat je absoluut echt geen blontje bent!
Ach sommige vrouwen hebben een bepaalde liefde voor antiek!quote:
Ik HEB een Atari!quote:
Jij zoentjesjunkiequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn kids spelen dat, ik slaap er niet meer of minder door.![]()
[..]
Murm..
[..]
Lekker.![]()
Ach, hoe ouder je wordt, hoe meer vrouwen er interesse in je hebben moet je maar denken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach sommige vrouwen hebben een bepaalde liefde voor antiek!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:18 schreef automatic_ het volgende:
Serieus, het slaat helemaal nergens op, haha.
Vorig jaar stuurde ik precies dezelfde brief;
"nee, mevrouw, er staat geen IBG stempel op"
Nee lul, dat is nooit als je via internet print
Maar goed; kan der ook nog wel bij vandaag
Daarom ook die PI.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Voele je niks van![]()
en van een meter afstand zie je er ook niks van
Antiek heeft ook een bepaalde charme.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Antiek is voor denk ik 95% ofzo oude verroeste troep. Dat moet je er dan wel bij vermelden he.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien ze wel die antieke meester binnengehaald voor twee kroonkurken en drie gulden centen @ lokale vlooienmarkt!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Antiek is voor denk ik 95% ofzo oude verroeste troep. Dat meot je er dan wel bij vermelden he.
ik ga niet naar jou thuisquote:
Zo ver kan ik niet teruggaan maar een 8 bit Nes ligt nog wel ergensquote:
Die heb ik ook! Wat een machine was dat zeg!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo ver kan ik niet teruggaan maar een 8 bit Nes ligt nog wel ergens
De kans is alleen niet zo groot.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien ze wel die antieke meester binnengehaald voor twee kroonkurken en drie gulden centen @ lokale vlooienmarkt!
Dat zeg je tegen mij? Ik zit al veel langer zonder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, ik zit al een dikke week zonder de echte.Weet je hoe frustrerend dat is.
Eigenlijk wel ja! Kunnen praten over alles en nog wat is fijn! En het scheelt als je elkaar dan niet veel hoeft uit te leggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]![]()
![]()
Finally, a man who likes women with brains.
bel me maar een keertje dat vertel ik het welquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe maar hoor, vind ik wel leuk om te lezen
Met welke bekende man zou je 'm vergelijken?
Maar jij hebt geen vriendin en ik wel een vriend. Jij kan zo iemand gaan bekken, ik heb maar behoefte aan één en moet dus wachten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:29 schreef Belsezar het volgende:
Dat zeg je tegen mij? Ik zit al veel langer zonder.
Compleet met pistoolquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Wat een machine was dat zeg!
wissikquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom ook die PI.Vind het alleen maar leuk voor je.
[..]
Antiek heeft ook een bepaalde charme.
Dus ik heb meer reden om te klagen, jij hoeft niemand meer te zoekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen vriendin en ik wel een vriend. Jij kan zo iemand gaan bekken, ik heb maar behoefte aan één en moet dus wachten.
spelletjes spelenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:32 schreef Lotusss het volgende:
Een Atari 2600.
Met games als:
Pitfall II
Pacman
Space Invaders
etc
Jij hebt dus helemaal niets te klagen net zo min als ik heb.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus ik heb meer reden om te klagen, jij hoeft niemand meer te zoeken
Ik zie het allemaal welquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt dus helemaal niets te klagen net zo min als ik heb.![]()
Ik zocht niet eens.Maar ben zo happy met hem. Jij gaat ook eens iemand zo happy maken.
zo erg?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
Gisteren tot de shocking conclusie gekomen dat ik na 6 jaar nog steeds knikkende knieën krijg van 1 bepaald persoon. Dat is echt niet normaal, als je het mij vraagt
Wat?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:52 schreef Den_Haag het volgende:
zo erg?
Dan weet ik al wie dat isquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
Gisteren tot de shocking conclusie gekomen dat ik na 6 jaar nog steeds knikkende knieën krijg van 1 bepaald persoon. Dat is echt niet normaal, als je het mij vraagt
Ooh jaquote:
Dat krijg ik ook nog als ik mijn ex zie hoor, niks mis meequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
Don't worryquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
Na 6 jaar nog steeds en toen duurde het al 2 jaar![]()
[..]
Ooh ja
Mijn hart gaat als een bezetene tekeer, ik word zenuwachtig en ik krijg klamme handjes. Krijg jij dat ook allemaal?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:56 schreef Ripley het volgende:
Dat krijg ik ook nog als ik mijn ex zie hoor, niks mis mee
PM eens wie dan? Vraag me af of je dat echt weetquote:
je doet nuquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef mrbox het volgende:
kreeg net gewoon een lief glimlachje op het perron van een meisje
Zo nu nog ff treinen en dan thuis... Eerste dag was niet bijster bijzonder, donderdag maar weer een zien
Utrecht??quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef mrbox het volgende:kreeg net gewoon een lief glimlachje op het perron van een meisje
Zo nu nog ff treinen en dan thuis... Eerste dag was niet bijster bijzonder, donderdag maar weer een zien
Dat heb ik ook niet. Bij sommige exen heb ik dan wel weer dat ik sommige nog ontzettend lekker vind maar that's it.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:00 schreef ArTiC het volgende:
knikkende knieën? misschien van 1 ex...maar die heb ik sinds het uit is al 8 jaar niet meer gezien
Dat van mij is niet eens een exquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:00 schreef ArTiC het volgende:
knikkende knieën? misschien van 1 ex...maar die heb ik sinds het uit is al 8 jaar niet meer gezien
nee ik zit mobiel en dacht ff een big smile neer te zetten en nu je het zegt jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je doet nuomdat je een kans hebt laten liggen?
Nee Nijmegenquote:
je kent me toch nog geen 6 jaar?quote:
Dan moet ik toch een keer met jou en De_Kardinaal (als hij weer beter is of course) Nijmegen gaan verkennenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
nee ik zit mobiel en dacht ff een big smile neer te zetten en nu je het zegt ja
[..]
Nee Nijmegen
terug jij!quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
nee ik zit mobiel en dacht ff een big smile neer te zetten en nu je het zegt ja
[..]
Nee Nijmegen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:05 schreef ArTiC het volgende:
je kent me toch nog geen 6 jaar?
[/inkoppertje]
ik heb al expres 10 minuten gewacht zodat iemand ander hem in kon koppen...als niemand het doetquote:
Jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn hart gaat als een bezetene tekeer, ik word zenuwachtig en ik krijg klamme handjes. Krijg jij dat ook allemaal?
Dat is wel handig..quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Ripley het volgende:
JaEn hij ook. En dan lullen we even en weet ik weer precies waarom het uit is
Dan kom je meteen weer terug naar aarde?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus jij bent de persoon die voor easy gaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb al expres 10 minuten gewacht zodat iemand ander hem in kon koppen...als niemand het doet
Zoiets heb ik als ik een ex zie die ik nog steeds lekker vind. 5 zinnen en ik weet weer waarom ik niks meer met haar wilde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nog eventjes inderdaadquote:
of vanwege de goede sexquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet. Bij sommige exen heb ik dan wel weer dat ik sommige nog ontzettend lekker vind maar that's it.
Oe, jaquote:
Ik heb er vast wel wat thuisliggenquote:
Ola!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:16 schreef El_Matador het volgende:
Hoei!
Hey, alles dobre?quote:
Si!quote:
Goed zo, hier ook.quote:
je hebt genoten van Dries Roelvink?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed zo, hier ook.
Heerlijk Mysteryland gehad. Ff nagenieten met Youtube.
Nee, van Headhunterz, De Techno, Party Animals. de hangmatten, ecstacy, vers fruit, vriendschappen en de zon.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef Thrar het volgende:
[..]
je hebt genoten van Dries Roelvink?
hoezo?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:41 schreef automatic_ het volgende:
Thrar! Ik verdien even een schouderklopje van je!
heb je ook een halfje voor mij gepakt? ik mag geen drugs meerquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, van Headhunterz, De Techno, Party Animals. de hangmatten, ecstacy, vers fruit, vriendschappen en de zon.
Ik loop voor met lezen voor de studiequote:
Goed zo automatic_quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik loop voor met lezen voor de studie
Zometeen ga ik dat doen! Ik moet mij inschrijven voor werkgroepen & dat is altijd een grote hectiekquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo automatic_![]()
Nu mag je even pauze houden van mij
Was dat het eerste, of het tweede halfje?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je ook een halfje voor mij gepakt? ik mag geen drugs meer
nou.. vooruit dan maarquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik loop voor met lezen voor de studie
Succesquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zometeen ga ik dat doen! Ik moet mij inschrijven voor werkgroepen & dat is altijd een grote hectiek
Dankjequote:Op maandag 31 augustus 2009 18:46 schreef Thrar het volgende:
[..]
nou.. vooruit dan maar.
* Thrar geeft automatic_ een ferme schouderklop!
de eerste natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was dat het eerste, of het tweede halfje?![]()
Waarom mag je dat niet meer?
yup, je doet het beter dan ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje
Je bent toch wel trots?!
Neem een voorbeeld aan mijquote:
Oh, ik vind X nou juist het ideale antidepressivum!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
de eerste natuurlijkdie zijn het lekkerst
antidepressiva en xtc matcht niet zo geweldig
Nee, XTC is wel goed voor jequote:Op maandag 31 augustus 2009 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, ik vind X nou juist het ideale antidepressivum!![]()
Niet dat ik ooit depressief ben geweest noch me kan voorstellen het ooit te worden, maar des te beters.![]()
Maar stop dan ook gewoon met die smerige antidepressiva! Die zijn helemaal niet goed voor je, dat zie je toch?
Met mate(n) zeker wel.quote:
Ja, maar dat is met allesquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met mate(n) zeker wel.
Het is ok zolang jij drugs gebruikt en de drugs niet jou gebruiken.
ik zal het tegen de psychiater zeggen: he kerel, ik kap met die pillen joh, ik wil xtc.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, ik vind X nou juist het ideale antidepressivum!![]()
Niet dat ik ooit depressief ben geweest noch me kan voorstellen het ooit te worden, maar des te beters.![]()
Maar stop dan ook gewoon met die smerige antidepressiva! Die zijn helemaal niet goed voor je, dat zie je toch?
Is goed. Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zal het tegen de psychiater zeggen: he kerel, ik kap met die pillen joh, ik wil xtc.
nee ik wilde toch al van de xtc afhet is leuk geweest, maar het moet een keer klaar zijn, liefst voordat ik er dood aan ga
daarbij, van vaak xtc word je echt wel depri hoor. maar als je zin hebt om te weten hoe het is om depressief te zijn.... zullen we ruilen als ik het nog een keertje word?
Inderdaad depressief wil je echt niet zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zal het tegen de psychiater zeggen: he kerel, ik kap met die pillen joh, ik wil xtc.
nee ik wilde toch al van de xtc afhet is leuk geweest, maar het moet een keer klaar zijn, liefst voordat ik er dood aan ga
daarbij, van vaak xtc word je echt wel depri hoor. maar als je zin hebt om te weten hoe het is om depressief te zijn.... zullen we ruilen als ik het nog een keertje word?
Haaaaai, lichtelijk verliefd vrouwke!quote:
Euh, watte?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmmm ik ken die met een andere reactie na lalala...
Maar samen zingen is ook leuk.
Ik ken hem zo al jaren. Ver voor Singles. Maar hij is zeker toepasselijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohjaa? Tuurlijk, logisch, ik zit hier in Singles.
Nah, noooit van gehoord. Maare, het antwoord is nee.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken hem zo al jaren. Ver voor Singles. Maar hij is zeker toepasselijk
Punt. Daar gaat mijn zelfvertrouwen in dat iemand me nog wil!?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:53 schreef stbabylon het volgende:
Oi ik zei sex! Niet sex?
Jaja, we weten hetquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:56 schreef Murmeli het volgende:
sex? lekker!
morgen weer![]()
met mn liefje die zowaar woest aantrekkelijk is en waar je dan ook nog eenfatsoenlijk gesprek mee kan voeren
Oh heb je al weer iemand anders dan kwaak of...quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:56 schreef Murmeli het volgende:
sex? lekker!
morgen weer![]()
met mn liefje die zowaar woest aantrekkelijk is en waar je dan ook nog eenfatsoenlijk gesprek mee kan voeren
Je loopt achter, knul.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:06 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh heb je al weer iemand anders dan kwaak of...
hmm misschien iets vaker aanwezig zijn hier
Ahj wie praat mij bij van ongeveer eind juli??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
legt luisterend oor....quote:
Nee, dan krijg je Sirest.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geef me een Seen I
en de rest!
![]()
Wat krijg je dan? Sinceria!
Denk dat je een beetje te ver weg woont om me te kunnen horen.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ahj wie praat mij bij van ongeveer eind juli??ik heb sindshet uit is met kwaak een scharrel en die is erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Oke. Hoi Venco.quote:
Hoi Auto!quote:
hmm met de digitale wereld van tegenwoordig kun je een heel eind komen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Denk dat je een beetje te ver weg woont om me te kunnen horen.
Ah leuk leukquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb sindshet uit is met kwaak een scharrel en die is erg leuk
Leuk joh!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoi Auto!
Mijn dag was goed.Eerste college was goed te volgen in ieder geval, wel een dik boek wat we moeten doorwerken. Maar daar kijk ik niet tegenop.
Fiets !!quote:
Goedquote:
Tijn, ik vind het een vreemde zin.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed![]()
Vooral leuk was dat ik bij de bank stond omdat mijn pinpas geblokkeerd in door de bank gebeld omdat mijn pinpas geblokkeerd is.
Verder weer wat geleerd over mijzelf vandaag
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm met de digitale wereld van tegenwoordig kun je een heel eind komen.
[..]
Ah leuk leuk![]()
Ah oke, wat voor gezeik had je dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk joh!
Mijn dag was wel okeOp de Uni goed naar mijn zin gehad, maar daar omheen wat gezeik
quote:
Goed goed heb het heerlijk naar me zin op me nieuwe spotquote:
Sorryquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tijn, ik vind het een vreemde zin.
Wat?! Heb jij een liefje?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:56 schreef Murmeli het volgende:
sex? lekker!
morgen weer![]()
nieuwe spot? woon of werk je ergens anders?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
[..]
Goed goed heb het heerlijk naar me zin op me nieuwe spot
Gezeur met een o.a. een pensioenfonds en nog wat kleine dingen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah oke, wat voor gezeik had je dan?
yup ik verblijf tegenwoordig in arnhem op kamers en in het weekends ga ik dan wel is terug.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nieuwe spot? woon of werkstudeer je ergens anders?
mn scharrelquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Heb jij een liefje?
Wat heb ik gemist?!
joh wat leuk! wat studeer je?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
yup ik verblijf tegenwoordig in arnhem op kamers en in het weekends ga ik dan wel is terug.
Ge ziet het, eerst heeft ze een scharrel, nu een liefje!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Heb jij een liefje?
Wat heb ik gemist?!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezeur met een o.a. een pensioenfonds en nog wat kleine dingen.
En mijn vader zou vandaag 50 geworden zijn (maar die is dus overleden), dus ja, dat is ook niet zo tof
Ik was niet eens op de hoogte van een scharrel Murm.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mn scharrelhij's zo lief dus vandaar liefje
Communication Multimedia & Design (CMD)quote:
Ah oke, kan me voorstellen dat je wel even stilstaat bij zoiets.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezeur met een o.a. een pensioenfonds en nog wat kleine dingen.
En mijn vader zou vandaag 50 geworden zijn (maar die is dus overleden), dus ja, dat is ook niet zo tof
Hoi!quote:
Ja, het is gewoon irritant, maar goed "het hoort erbij"quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah oke, kan me voorstellen dat je wel even stilstaat bij zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |