Ook waar. Hoeveel mensen 'hun' ipv 'zij' gebruiken op deze manier. *ril*quote:
De mensen die er al eentje hadden mochten dat aangeven en die kregen een spellenpakket en de guitarhero gitaar of andere accesoires voor de Wiiquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
pfew gelukkig heb ik die niet gehad, die heb ik al
Geniaal spel. Alhoewel het jochie wat preventief verbrand wordt nóg beter de paranoia van President Madagascar neerzetquote:
ah ok dan is t wel weer balen, guitarhero is natuurlijk veel leuker dan 3 kerststollenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
De mensen die er al eentje hadden mochten dat aangeven en die kregen een spellenpakket en de guitarhero gitaar of andere accesoires voor de Wii
in mijn hand ja, gelukkig hebben we hier een douchequote:Op maandag 31 augustus 2009 14:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zonder handen?
ik ben trouwens al de hele dag aan het niezen hangt t in de lucht?
Ik zou het niet méér met je eens kunnen zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
Guitar Hero![]()
Dat is voor echte bazen
Wattes?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
Die pop daar achter was een suprise van mijn ex met sinterklaas
Ja hoor popjequote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
Heel misschien is echt gitaar kunnen spelen toch net iets meer baasquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
Guitar Hero![]()
Dat is voor echte bazen![]()
[ afbeelding ]
Een sinterklaas suprisequote:Op maandag 31 augustus 2009 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wattes?![]()
En, als je het niet genoemd had, had niemand ernaar gevraagd
Mja, sommige mensen vinden het blijkbaar leuk om alles meteen uit zijn verband te trekken en er kritiek op te hebben. Weer wat geleerd, weet nu wier posts ik met een korreltje zout moet nemen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Klinkt tof!
Je reactie was alleen een beetje overdrevenals je het nou meteen zo had uitgelegd
en het allebei kunnen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel misschien is echt gitaar kunnen spelen toch net iets meer baas
Dat doe ik gelukkig ook al zo'n 8.5 jaarquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel misschien is echt gitaar kunnen spelen toch net iets meer baas
Lik!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoor popje
"Iik heb een vraag voor een vriend van"me...
Heel goed zeker?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat doe ik gelukkig ook al zo'n 8.5 jaar
[ afbeelding ]
Nogmaals: Wattes?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:43 schreef KudFokker het volgende:
Een sinterklaas suprisehij moest op mij lijken
ow...ik had ook mijn gitaar moeten posten nu?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat doe ik gelukkig ook al zo'n 8.5 jaar
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |