quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:18 schreef automatic_ het volgende:
Serieus, het slaat helemaal nergens op, haha.
Vorig jaar stuurde ik precies dezelfde brief;
"nee, mevrouw, er staat geen IBG stempel op"
Nee lul, dat is nooit als je via internet print
Maar goed; kan der ook nog wel bij vandaag
Daarom ook die PI.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Voele je niks van![]()
en van een meter afstand zie je er ook niks van
Antiek heeft ook een bepaalde charme.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach sommige vrouwen hebben een bepaalde liefde voor antiek!
Antiek is voor denk ik 95% ofzo oude verroeste troep. Dat moet je er dan wel bij vermelden he.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach sommige vrouwen hebben een bepaalde liefde voor antiek!
Misschien ze wel die antieke meester binnengehaald voor twee kroonkurken en drie gulden centen @ lokale vlooienmarkt!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Antiek is voor denk ik 95% ofzo oude verroeste troep. Dat meot je er dan wel bij vermelden he.
ik ga niet naar jou thuisquote:
Zo ver kan ik niet teruggaan maar een 8 bit Nes ligt nog wel ergensquote:
Die heb ik ook! Wat een machine was dat zeg!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo ver kan ik niet teruggaan maar een 8 bit Nes ligt nog wel ergens
De kans is alleen niet zo groot.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien ze wel die antieke meester binnengehaald voor twee kroonkurken en drie gulden centen @ lokale vlooienmarkt!
Dat zeg je tegen mij? Ik zit al veel langer zonder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, ik zit al een dikke week zonder de echte.Weet je hoe frustrerend dat is.
Eigenlijk wel ja! Kunnen praten over alles en nog wat is fijn! En het scheelt als je elkaar dan niet veel hoeft uit te leggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]![]()
![]()
Finally, a man who likes women with brains.
bel me maar een keertje dat vertel ik het welquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe maar hoor, vind ik wel leuk om te lezen
Met welke bekende man zou je 'm vergelijken?
Maar jij hebt geen vriendin en ik wel een vriend. Jij kan zo iemand gaan bekken, ik heb maar behoefte aan één en moet dus wachten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:29 schreef Belsezar het volgende:
Dat zeg je tegen mij? Ik zit al veel langer zonder.
Compleet met pistoolquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Wat een machine was dat zeg!
wissikquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom ook die PI.Vind het alleen maar leuk voor je.
[..]
Antiek heeft ook een bepaalde charme.
Dus ik heb meer reden om te klagen, jij hoeft niemand meer te zoekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen vriendin en ik wel een vriend. Jij kan zo iemand gaan bekken, ik heb maar behoefte aan één en moet dus wachten.
spelletjes spelenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:32 schreef Lotusss het volgende:
Een Atari 2600.
Met games als:
Pitfall II
Pacman
Space Invaders
etc
Jij hebt dus helemaal niets te klagen net zo min als ik heb.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus ik heb meer reden om te klagen, jij hoeft niemand meer te zoeken
Ik zie het allemaal welquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt dus helemaal niets te klagen net zo min als ik heb.![]()
Ik zocht niet eens.Maar ben zo happy met hem. Jij gaat ook eens iemand zo happy maken.
zo erg?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
Gisteren tot de shocking conclusie gekomen dat ik na 6 jaar nog steeds knikkende knieën krijg van 1 bepaald persoon. Dat is echt niet normaal, als je het mij vraagt
Wat?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:52 schreef Den_Haag het volgende:
zo erg?
Dan weet ik al wie dat isquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
Gisteren tot de shocking conclusie gekomen dat ik na 6 jaar nog steeds knikkende knieën krijg van 1 bepaald persoon. Dat is echt niet normaal, als je het mij vraagt
Ooh jaquote:
Dat krijg ik ook nog als ik mijn ex zie hoor, niks mis meequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
Don't worryquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
Na 6 jaar nog steeds en toen duurde het al 2 jaar![]()
[..]
Ooh ja
Mijn hart gaat als een bezetene tekeer, ik word zenuwachtig en ik krijg klamme handjes. Krijg jij dat ook allemaal?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:56 schreef Ripley het volgende:
Dat krijg ik ook nog als ik mijn ex zie hoor, niks mis mee
PM eens wie dan? Vraag me af of je dat echt weetquote:
je doet nuquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef mrbox het volgende:
kreeg net gewoon een lief glimlachje op het perron van een meisje
Zo nu nog ff treinen en dan thuis... Eerste dag was niet bijster bijzonder, donderdag maar weer een zien
Utrecht??quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef mrbox het volgende:kreeg net gewoon een lief glimlachje op het perron van een meisje
Zo nu nog ff treinen en dan thuis... Eerste dag was niet bijster bijzonder, donderdag maar weer een zien
Dat heb ik ook niet. Bij sommige exen heb ik dan wel weer dat ik sommige nog ontzettend lekker vind maar that's it.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:00 schreef ArTiC het volgende:
knikkende knieën? misschien van 1 ex...maar die heb ik sinds het uit is al 8 jaar niet meer gezien
Dat van mij is niet eens een exquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:00 schreef ArTiC het volgende:
knikkende knieën? misschien van 1 ex...maar die heb ik sinds het uit is al 8 jaar niet meer gezien
nee ik zit mobiel en dacht ff een big smile neer te zetten en nu je het zegt jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je doet nuomdat je een kans hebt laten liggen?
Nee Nijmegenquote:
je kent me toch nog geen 6 jaar?quote:
Dan moet ik toch een keer met jou en De_Kardinaal (als hij weer beter is of course) Nijmegen gaan verkennenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
nee ik zit mobiel en dacht ff een big smile neer te zetten en nu je het zegt ja
[..]
Nee Nijmegen
terug jij!quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
nee ik zit mobiel en dacht ff een big smile neer te zetten en nu je het zegt ja
[..]
Nee Nijmegen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:05 schreef ArTiC het volgende:
je kent me toch nog geen 6 jaar?
[/inkoppertje]
ik heb al expres 10 minuten gewacht zodat iemand ander hem in kon koppen...als niemand het doetquote:
Jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn hart gaat als een bezetene tekeer, ik word zenuwachtig en ik krijg klamme handjes. Krijg jij dat ook allemaal?
Dat is wel handig..quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Ripley het volgende:
JaEn hij ook. En dan lullen we even en weet ik weer precies waarom het uit is
Dan kom je meteen weer terug naar aarde?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus jij bent de persoon die voor easy gaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb al expres 10 minuten gewacht zodat iemand ander hem in kon koppen...als niemand het doet
Zoiets heb ik als ik een ex zie die ik nog steeds lekker vind. 5 zinnen en ik weet weer waarom ik niks meer met haar wilde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nog eventjes inderdaadquote:
of vanwege de goede sexquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet. Bij sommige exen heb ik dan wel weer dat ik sommige nog ontzettend lekker vind maar that's it.
Oe, jaquote:
Ik heb er vast wel wat thuisliggenquote:
Ola!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:16 schreef El_Matador het volgende:
Hoei!
Hey, alles dobre?quote:
Si!quote:
Goed zo, hier ook.quote:
je hebt genoten van Dries Roelvink?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed zo, hier ook.
Heerlijk Mysteryland gehad. Ff nagenieten met Youtube.
Nee, van Headhunterz, De Techno, Party Animals. de hangmatten, ecstacy, vers fruit, vriendschappen en de zon.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef Thrar het volgende:
[..]
je hebt genoten van Dries Roelvink?
hoezo?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:41 schreef automatic_ het volgende:
Thrar! Ik verdien even een schouderklopje van je!
heb je ook een halfje voor mij gepakt? ik mag geen drugs meerquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, van Headhunterz, De Techno, Party Animals. de hangmatten, ecstacy, vers fruit, vriendschappen en de zon.
Ik loop voor met lezen voor de studiequote:
Goed zo automatic_quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik loop voor met lezen voor de studie
Zometeen ga ik dat doen! Ik moet mij inschrijven voor werkgroepen & dat is altijd een grote hectiekquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo automatic_![]()
Nu mag je even pauze houden van mij
Was dat het eerste, of het tweede halfje?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je ook een halfje voor mij gepakt? ik mag geen drugs meer
nou.. vooruit dan maarquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik loop voor met lezen voor de studie
Succesquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zometeen ga ik dat doen! Ik moet mij inschrijven voor werkgroepen & dat is altijd een grote hectiek
Dankjequote:Op maandag 31 augustus 2009 18:46 schreef Thrar het volgende:
[..]
nou.. vooruit dan maar.
* Thrar geeft automatic_ een ferme schouderklop!
de eerste natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was dat het eerste, of het tweede halfje?![]()
Waarom mag je dat niet meer?
yup, je doet het beter dan ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje
Je bent toch wel trots?!
Neem een voorbeeld aan mijquote:
Oh, ik vind X nou juist het ideale antidepressivum!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
de eerste natuurlijkdie zijn het lekkerst
antidepressiva en xtc matcht niet zo geweldig
Nee, XTC is wel goed voor jequote:Op maandag 31 augustus 2009 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, ik vind X nou juist het ideale antidepressivum!![]()
Niet dat ik ooit depressief ben geweest noch me kan voorstellen het ooit te worden, maar des te beters.![]()
Maar stop dan ook gewoon met die smerige antidepressiva! Die zijn helemaal niet goed voor je, dat zie je toch?
Met mate(n) zeker wel.quote:
Ja, maar dat is met allesquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met mate(n) zeker wel.
Het is ok zolang jij drugs gebruikt en de drugs niet jou gebruiken.
ik zal het tegen de psychiater zeggen: he kerel, ik kap met die pillen joh, ik wil xtc.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, ik vind X nou juist het ideale antidepressivum!![]()
Niet dat ik ooit depressief ben geweest noch me kan voorstellen het ooit te worden, maar des te beters.![]()
Maar stop dan ook gewoon met die smerige antidepressiva! Die zijn helemaal niet goed voor je, dat zie je toch?
Is goed. Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zal het tegen de psychiater zeggen: he kerel, ik kap met die pillen joh, ik wil xtc.
nee ik wilde toch al van de xtc afhet is leuk geweest, maar het moet een keer klaar zijn, liefst voordat ik er dood aan ga
daarbij, van vaak xtc word je echt wel depri hoor. maar als je zin hebt om te weten hoe het is om depressief te zijn.... zullen we ruilen als ik het nog een keertje word?
Inderdaad depressief wil je echt niet zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zal het tegen de psychiater zeggen: he kerel, ik kap met die pillen joh, ik wil xtc.
nee ik wilde toch al van de xtc afhet is leuk geweest, maar het moet een keer klaar zijn, liefst voordat ik er dood aan ga
daarbij, van vaak xtc word je echt wel depri hoor. maar als je zin hebt om te weten hoe het is om depressief te zijn.... zullen we ruilen als ik het nog een keertje word?
Haaaaai, lichtelijk verliefd vrouwke!quote:
Euh, watte?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmmm ik ken die met een andere reactie na lalala...
Maar samen zingen is ook leuk.
Ik ken hem zo al jaren. Ver voor Singles. Maar hij is zeker toepasselijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohjaa? Tuurlijk, logisch, ik zit hier in Singles.
Nah, noooit van gehoord. Maare, het antwoord is nee.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken hem zo al jaren. Ver voor Singles. Maar hij is zeker toepasselijk
Punt. Daar gaat mijn zelfvertrouwen in dat iemand me nog wil!?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:53 schreef stbabylon het volgende:
Oi ik zei sex! Niet sex?
Jaja, we weten hetquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:56 schreef Murmeli het volgende:
sex? lekker!
morgen weer![]()
met mn liefje die zowaar woest aantrekkelijk is en waar je dan ook nog eenfatsoenlijk gesprek mee kan voeren
Oh heb je al weer iemand anders dan kwaak of...quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:56 schreef Murmeli het volgende:
sex? lekker!
morgen weer![]()
met mn liefje die zowaar woest aantrekkelijk is en waar je dan ook nog eenfatsoenlijk gesprek mee kan voeren
Je loopt achter, knul.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:06 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh heb je al weer iemand anders dan kwaak of...
hmm misschien iets vaker aanwezig zijn hier
Ahj wie praat mij bij van ongeveer eind juli??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
legt luisterend oor....quote:
Nee, dan krijg je Sirest.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geef me een Seen I
en de rest!
![]()
Wat krijg je dan? Sinceria!
Denk dat je een beetje te ver weg woont om me te kunnen horen.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ahj wie praat mij bij van ongeveer eind juli??ik heb sindshet uit is met kwaak een scharrel en die is erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Oke. Hoi Venco.quote:
Hoi Auto!quote:
hmm met de digitale wereld van tegenwoordig kun je een heel eind komen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Denk dat je een beetje te ver weg woont om me te kunnen horen.
Ah leuk leukquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb sindshet uit is met kwaak een scharrel en die is erg leuk
Leuk joh!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoi Auto!
Mijn dag was goed.Eerste college was goed te volgen in ieder geval, wel een dik boek wat we moeten doorwerken. Maar daar kijk ik niet tegenop.
Fiets !!quote:
Goedquote:
Tijn, ik vind het een vreemde zin.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed![]()
Vooral leuk was dat ik bij de bank stond omdat mijn pinpas geblokkeerd in door de bank gebeld omdat mijn pinpas geblokkeerd is.
Verder weer wat geleerd over mijzelf vandaag
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm met de digitale wereld van tegenwoordig kun je een heel eind komen.
[..]
Ah leuk leuk![]()
Ah oke, wat voor gezeik had je dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk joh!
Mijn dag was wel okeOp de Uni goed naar mijn zin gehad, maar daar omheen wat gezeik
quote:
Goed goed heb het heerlijk naar me zin op me nieuwe spotquote:
Sorryquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tijn, ik vind het een vreemde zin.
Wat?! Heb jij een liefje?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:56 schreef Murmeli het volgende:
sex? lekker!
morgen weer![]()
nieuwe spot? woon of werk je ergens anders?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
[..]
Goed goed heb het heerlijk naar me zin op me nieuwe spot
Gezeur met een o.a. een pensioenfonds en nog wat kleine dingen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah oke, wat voor gezeik had je dan?
yup ik verblijf tegenwoordig in arnhem op kamers en in het weekends ga ik dan wel is terug.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nieuwe spot? woon of werkstudeer je ergens anders?
mn scharrelquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Heb jij een liefje?
Wat heb ik gemist?!
joh wat leuk! wat studeer je?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
yup ik verblijf tegenwoordig in arnhem op kamers en in het weekends ga ik dan wel is terug.
Ge ziet het, eerst heeft ze een scharrel, nu een liefje!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Heb jij een liefje?
Wat heb ik gemist?!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezeur met een o.a. een pensioenfonds en nog wat kleine dingen.
En mijn vader zou vandaag 50 geworden zijn (maar die is dus overleden), dus ja, dat is ook niet zo tof
Ik was niet eens op de hoogte van een scharrel Murm.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mn scharrelhij's zo lief dus vandaar liefje
Communication Multimedia & Design (CMD)quote:
Ah oke, kan me voorstellen dat je wel even stilstaat bij zoiets.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezeur met een o.a. een pensioenfonds en nog wat kleine dingen.
En mijn vader zou vandaag 50 geworden zijn (maar die is dus overleden), dus ja, dat is ook niet zo tof
Hoi!quote:
Ja, het is gewoon irritant, maar goed "het hoort erbij"quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah oke, kan me voorstellen dat je wel even stilstaat bij zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |