je kent me toch nog geen 6 jaar?quote:
Dan moet ik toch een keer met jou en De_Kardinaal (als hij weer beter is of course) Nijmegen gaan verkennenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
nee ik zit mobiel en dacht ff een big smile neer te zetten en nu je het zegt ja
[..]
Nee Nijmegen
terug jij!quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
nee ik zit mobiel en dacht ff een big smile neer te zetten en nu je het zegt ja
[..]
Nee Nijmegen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:05 schreef ArTiC het volgende:
je kent me toch nog geen 6 jaar?
[/inkoppertje]
ik heb al expres 10 minuten gewacht zodat iemand ander hem in kon koppen...als niemand het doetquote:
Jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn hart gaat als een bezetene tekeer, ik word zenuwachtig en ik krijg klamme handjes. Krijg jij dat ook allemaal?
Dat is wel handig..quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Ripley het volgende:
JaEn hij ook. En dan lullen we even en weet ik weer precies waarom het uit is
Dan kom je meteen weer terug naar aarde?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus jij bent de persoon die voor easy gaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb al expres 10 minuten gewacht zodat iemand ander hem in kon koppen...als niemand het doet
Zoiets heb ik als ik een ex zie die ik nog steeds lekker vind. 5 zinnen en ik weet weer waarom ik niks meer met haar wilde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nog eventjes inderdaadquote:
of vanwege de goede sexquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet. Bij sommige exen heb ik dan wel weer dat ik sommige nog ontzettend lekker vind maar that's it.
Oe, jaquote:
Ik heb er vast wel wat thuisliggenquote:
Ola!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:16 schreef El_Matador het volgende:
Hoei!
Hey, alles dobre?quote:
Si!quote:
Goed zo, hier ook.quote:
je hebt genoten van Dries Roelvink?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed zo, hier ook.
Heerlijk Mysteryland gehad. Ff nagenieten met Youtube.
Nee, van Headhunterz, De Techno, Party Animals. de hangmatten, ecstacy, vers fruit, vriendschappen en de zon.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef Thrar het volgende:
[..]
je hebt genoten van Dries Roelvink?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |