je kent me toch nog geen 6 jaar?quote:
Dan moet ik toch een keer met jou en De_Kardinaal (als hij weer beter is of course) Nijmegen gaan verkennenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
nee ik zit mobiel en dacht ff een big smile neer te zetten en nu je het zegt ja
[..]
Nee Nijmegen
terug jij!quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
nee ik zit mobiel en dacht ff een big smile neer te zetten en nu je het zegt ja
[..]
Nee Nijmegen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:05 schreef ArTiC het volgende:
je kent me toch nog geen 6 jaar?
[/inkoppertje]
ik heb al expres 10 minuten gewacht zodat iemand ander hem in kon koppen...als niemand het doetquote:
Jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn hart gaat als een bezetene tekeer, ik word zenuwachtig en ik krijg klamme handjes. Krijg jij dat ook allemaal?
Dat is wel handig..quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Ripley het volgende:
JaEn hij ook. En dan lullen we even en weet ik weer precies waarom het uit is
Dan kom je meteen weer terug naar aarde?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus jij bent de persoon die voor easy gaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb al expres 10 minuten gewacht zodat iemand ander hem in kon koppen...als niemand het doet
Zoiets heb ik als ik een ex zie die ik nog steeds lekker vind. 5 zinnen en ik weet weer waarom ik niks meer met haar wilde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nog eventjes inderdaadquote:
of vanwege de goede sexquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet. Bij sommige exen heb ik dan wel weer dat ik sommige nog ontzettend lekker vind maar that's it.
Oe, jaquote:
Ik heb er vast wel wat thuisliggenquote:
Ola!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:16 schreef El_Matador het volgende:
Hoei!
Hey, alles dobre?quote:
Si!quote:
Goed zo, hier ook.quote:
je hebt genoten van Dries Roelvink?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed zo, hier ook.
Heerlijk Mysteryland gehad. Ff nagenieten met Youtube.
Nee, van Headhunterz, De Techno, Party Animals. de hangmatten, ecstacy, vers fruit, vriendschappen en de zon.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef Thrar het volgende:
[..]
je hebt genoten van Dries Roelvink?
hoezo?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:41 schreef automatic_ het volgende:
Thrar! Ik verdien even een schouderklopje van je!
heb je ook een halfje voor mij gepakt? ik mag geen drugs meerquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, van Headhunterz, De Techno, Party Animals. de hangmatten, ecstacy, vers fruit, vriendschappen en de zon.
Ik loop voor met lezen voor de studiequote:
Goed zo automatic_quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik loop voor met lezen voor de studie
Zometeen ga ik dat doen! Ik moet mij inschrijven voor werkgroepen & dat is altijd een grote hectiekquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo automatic_![]()
Nu mag je even pauze houden van mij
Was dat het eerste, of het tweede halfje?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je ook een halfje voor mij gepakt? ik mag geen drugs meer
nou.. vooruit dan maarquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik loop voor met lezen voor de studie
Succesquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zometeen ga ik dat doen! Ik moet mij inschrijven voor werkgroepen & dat is altijd een grote hectiek
Dankjequote:Op maandag 31 augustus 2009 18:46 schreef Thrar het volgende:
[..]
nou.. vooruit dan maar.
* Thrar geeft automatic_ een ferme schouderklop!
de eerste natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was dat het eerste, of het tweede halfje?![]()
Waarom mag je dat niet meer?
yup, je doet het beter dan ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje
Je bent toch wel trots?!
Neem een voorbeeld aan mijquote:
Oh, ik vind X nou juist het ideale antidepressivum!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
de eerste natuurlijkdie zijn het lekkerst
antidepressiva en xtc matcht niet zo geweldig
Nee, XTC is wel goed voor jequote:Op maandag 31 augustus 2009 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, ik vind X nou juist het ideale antidepressivum!![]()
Niet dat ik ooit depressief ben geweest noch me kan voorstellen het ooit te worden, maar des te beters.![]()
Maar stop dan ook gewoon met die smerige antidepressiva! Die zijn helemaal niet goed voor je, dat zie je toch?
Met mate(n) zeker wel.quote:
Ja, maar dat is met allesquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met mate(n) zeker wel.
Het is ok zolang jij drugs gebruikt en de drugs niet jou gebruiken.
ik zal het tegen de psychiater zeggen: he kerel, ik kap met die pillen joh, ik wil xtc.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, ik vind X nou juist het ideale antidepressivum!![]()
Niet dat ik ooit depressief ben geweest noch me kan voorstellen het ooit te worden, maar des te beters.![]()
Maar stop dan ook gewoon met die smerige antidepressiva! Die zijn helemaal niet goed voor je, dat zie je toch?
Is goed. Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zal het tegen de psychiater zeggen: he kerel, ik kap met die pillen joh, ik wil xtc.
nee ik wilde toch al van de xtc afhet is leuk geweest, maar het moet een keer klaar zijn, liefst voordat ik er dood aan ga
daarbij, van vaak xtc word je echt wel depri hoor. maar als je zin hebt om te weten hoe het is om depressief te zijn.... zullen we ruilen als ik het nog een keertje word?
Inderdaad depressief wil je echt niet zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zal het tegen de psychiater zeggen: he kerel, ik kap met die pillen joh, ik wil xtc.
nee ik wilde toch al van de xtc afhet is leuk geweest, maar het moet een keer klaar zijn, liefst voordat ik er dood aan ga
daarbij, van vaak xtc word je echt wel depri hoor. maar als je zin hebt om te weten hoe het is om depressief te zijn.... zullen we ruilen als ik het nog een keertje word?
Haaaaai, lichtelijk verliefd vrouwke!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |