Euh, watte?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmmm ik ken die met een andere reactie na lalala...
Maar samen zingen is ook leuk.
Ik ken hem zo al jaren. Ver voor Singles. Maar hij is zeker toepasselijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohjaa? Tuurlijk, logisch, ik zit hier in Singles.
Nah, noooit van gehoord. Maare, het antwoord is nee.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken hem zo al jaren. Ver voor Singles. Maar hij is zeker toepasselijk
Punt. Daar gaat mijn zelfvertrouwen in dat iemand me nog wil!?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:53 schreef stbabylon het volgende:
Oi ik zei sex! Niet sex?
Jaja, we weten hetquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:56 schreef Murmeli het volgende:
sex? lekker!
morgen weer![]()
met mn liefje die zowaar woest aantrekkelijk is en waar je dan ook nog eenfatsoenlijk gesprek mee kan voeren
Oh heb je al weer iemand anders dan kwaak of...quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:56 schreef Murmeli het volgende:
sex? lekker!
morgen weer![]()
met mn liefje die zowaar woest aantrekkelijk is en waar je dan ook nog eenfatsoenlijk gesprek mee kan voeren
Je loopt achter, knul.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:06 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh heb je al weer iemand anders dan kwaak of...
hmm misschien iets vaker aanwezig zijn hier
Ahj wie praat mij bij van ongeveer eind juli??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
legt luisterend oor....quote:
Nee, dan krijg je Sirest.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geef me een Seen I
en de rest!
![]()
Wat krijg je dan? Sinceria!
Denk dat je een beetje te ver weg woont om me te kunnen horen.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ahj wie praat mij bij van ongeveer eind juli??ik heb sindshet uit is met kwaak een scharrel en die is erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Oke. Hoi Venco.quote:
Hoi Auto!quote:
hmm met de digitale wereld van tegenwoordig kun je een heel eind komen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Denk dat je een beetje te ver weg woont om me te kunnen horen.
Ah leuk leukquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb sindshet uit is met kwaak een scharrel en die is erg leuk
Leuk joh!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoi Auto!
Mijn dag was goed.Eerste college was goed te volgen in ieder geval, wel een dik boek wat we moeten doorwerken. Maar daar kijk ik niet tegenop.
Fiets !!quote:
Goedquote:
Tijn, ik vind het een vreemde zin.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed![]()
Vooral leuk was dat ik bij de bank stond omdat mijn pinpas geblokkeerd in door de bank gebeld omdat mijn pinpas geblokkeerd is.
Verder weer wat geleerd over mijzelf vandaag
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm met de digitale wereld van tegenwoordig kun je een heel eind komen.
[..]
Ah leuk leuk![]()
Ah oke, wat voor gezeik had je dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk joh!
Mijn dag was wel okeOp de Uni goed naar mijn zin gehad, maar daar omheen wat gezeik
quote:
Goed goed heb het heerlijk naar me zin op me nieuwe spotquote:
Sorryquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tijn, ik vind het een vreemde zin.
Wat?! Heb jij een liefje?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:56 schreef Murmeli het volgende:
sex? lekker!
morgen weer![]()
nieuwe spot? woon of werk je ergens anders?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
[..]
Goed goed heb het heerlijk naar me zin op me nieuwe spot
Gezeur met een o.a. een pensioenfonds en nog wat kleine dingen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah oke, wat voor gezeik had je dan?
yup ik verblijf tegenwoordig in arnhem op kamers en in het weekends ga ik dan wel is terug.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nieuwe spot? woon of werkstudeer je ergens anders?
mn scharrelquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Heb jij een liefje?
Wat heb ik gemist?!
joh wat leuk! wat studeer je?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
yup ik verblijf tegenwoordig in arnhem op kamers en in het weekends ga ik dan wel is terug.
Ge ziet het, eerst heeft ze een scharrel, nu een liefje!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Heb jij een liefje?
Wat heb ik gemist?!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezeur met een o.a. een pensioenfonds en nog wat kleine dingen.
En mijn vader zou vandaag 50 geworden zijn (maar die is dus overleden), dus ja, dat is ook niet zo tof
Ik was niet eens op de hoogte van een scharrel Murm.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mn scharrelhij's zo lief dus vandaar liefje
Communication Multimedia & Design (CMD)quote:
Ah oke, kan me voorstellen dat je wel even stilstaat bij zoiets.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezeur met een o.a. een pensioenfonds en nog wat kleine dingen.
En mijn vader zou vandaag 50 geworden zijn (maar die is dus overleden), dus ja, dat is ook niet zo tof
Hoi!quote:
Ja, het is gewoon irritant, maar goed "het hoort erbij"quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah oke, kan me voorstellen dat je wel even stilstaat bij zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |