quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:04 schreef Den_Haag het volgende:
wat dan?
Ik ga dat niet uitleggenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:05 schreef Murmeli het volgende:
en wat was de situatie?
quote:
hoi...wil jij....?quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De bovenste tomatensoep smaakt naar geflambeerd houtskool ja.
En onderin heb ik een tomatensoep-koek gebakken!
Ik weet nu ook wat horde isquote:
Ik krijg "pensioen" van mijn vader, maar nu zijn ze een brief vergeten te sturen. Nu moet ik de IBG gaan bellen voor een verklaring van mijn "stufi" - lees: bel nu even naar de IBG, een onwijs lange wachttijd - want een kopie van mijn bankafschrift met de "stufi" van september komt de laat binnen (terwijl zij een fout maken en ik niet). Serieus, anders houden ze der geld maarquote:
Ik weet het ook maar al te goed. Speel nu al een tijdje niet meer, maar dat is normaal voor mij in de zomer. Weet zeker dat ik binnenkort weer ga spelen. Maar dan wel bij een guild Mature Weekend Raiders. Dus lui met een levenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet nu ook wat horde isen alliance. En blood elf. En cloth en en
Had ik ook moeten kiezen eigenlijk, maar al mijn vrienden waren humanquote:
Hoe oud, hoe ziet ie eruit, wat doet ie, hoe ken je 'm, wat voor type is het? En zo.quote:
Uitdraai van i'netbankieren telt niet?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik krijg "pensioen" van mijn vader, maar nu zijn ze een brief vergeten te sturen. Nu moet ik de IBG gaan bellen voor een verklaring van mijn "stufi" - lees: bel nu even naar de IBG, een onwijs lange wachttijd - want een kopie van mijn bankafschrift met de "stufi" van september komt de laat binnen (terwijl zij een fout maken en ik niet). Serieus, anders houden ze der geld maar
Waren zeker nog jong en wilden een knap characterquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had ik ook moeten kiezen eigenlijk, maar al mijn vrienden waren human
euh...niksquote:
Oeh...quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mag willen wat je wil lieverd! Maar je wordt toch de mijne!
Ik ben meer een frituurchef dan een topkok ja!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]De kardinaal, kan niet eens een kant en klaar soepje maken
Het wordt pas de 24e gestort en dan ben ik dus nog te laatquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uitdraai van i'netbankieren telt niet?
deze?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
Liefje had gisteren zelfs een WoW shirt aan en ik begreep ook nog dat het WoW was
Ik vind je nou net zo tof, omdat je absoluut echt geen blontje bent!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh...
Misschien laat ik je de volgende keer wel winnen bij #Trivia
Met je Atari-shirt!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef stbabylon het volgende:
JA! Ik ben een geek, and I'm proud of it!
Stom gedoequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:14 schreef automatic_ het volgende:
Het wordt pas de 24e gestort en dan ben ik dus nog te laat
Volgens mij denken ze dat ik mijn lening stiekem stop zet ofzoterwijl ik een lening van ¤50,- heb om het geld waar ik recht op heb te ontvangen
.
Maar, het is een wonder; IBG gaat een papiertje sturen en nu maar hopen dat het het goede papiertje is.
Ik had de bijnaam Lady Jolie of Azerothquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waren zeker nog jong en wilden een knap character
Serieus, het slaat helemaal nergens op, haha.quote:
iets groter dan ik, donkerblond, half lang haar krullen, dun, 44, zelfde werk als ik ongeveer, ken hem van werkquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoe oud, hoe ziet ie eruit, wat doet ie, hoe ken je 'm, wat voor type is het? En zo.
Zoek op 'WoW' in dit draadje! Lees de posts en weltrusten!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:19 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Stomme pillen, wil slapen maar dat wil maar niet lukken.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:19 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Stomme pillen, wil slapen maar dat wil maar niet lukken.
*knuf*quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus, het slaat helemaal nergens op, haha.
Vorig jaar stuurde ik precies dezelfde brief;
"nee, mevrouw, er staat geen IBG stempel op"
Nee lul, dat is nooit als je via internet print
Maar goed; kan der ook nog wel bij vandaag
x5!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoek op 'WoW' in dit draadje! Lees de posts en weltrusten!
Ja! Precies die!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
deze?
[ afbeelding ]
(die overigens heul niet van linen is, dies gewoon 100% katoen, ik had bijna mijn geld terug gevraagd)
Mijn kids spelen dat, ik slaap er niet meer of minder door.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoek op 'WoW' in dit draadje! Lees de posts en weltrusten!
Murm.quote:
Lekker.quote:
Voele je niks vanquote:
Die heb ik dus ook. En een +20 Frost Resistance hooded sweatshirt.quote:
Doe maar hoor, vind ik wel leuk om te lezenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iets groter dan ik, donkerblond, half lang haar krullen, dun, 44, zelfde werk als ik ongeveer, ken hem van werkal 3 jaar
hahaha
en hij is gewoon heeeeeel erg liev!! en lekker
oja type... ehhh.... heel netjes
totaal niet hip haha, oja en hij is vrij druk en kletserig en spontaan
maar niet overheersend aanwezig. maar qua uiterlijk enzo issie echt niet mijn type. hij vroeg ook gisteren iets aan mij over wat ik van een bepaalde broek van hem vond. ik zei: nja jouw kleding is gewoon mijn smaak niet, maar i kzie wel dat je er je best op doet en dat het mooi is, haha. zoiets.
oh ik zou er zo een heel A4-tje over vollullen maar laat ik maar ff kappen daarmee
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind je nou net zo tof, omdat je absoluut echt geen blontje bent!
Ach sommige vrouwen hebben een bepaalde liefde voor antiek!quote:
Ik HEB een Atari!quote:
Jij zoentjesjunkiequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn kids spelen dat, ik slaap er niet meer of minder door.![]()
[..]
Murm..
[..]
Lekker.![]()
Ach, hoe ouder je wordt, hoe meer vrouwen er interesse in je hebben moet je maar denken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach sommige vrouwen hebben een bepaalde liefde voor antiek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |