Dus jij en je scharrel gaan naar iedereen toe die jullie zien niezen met de vraag of ze even over je heen willen hoesten/niezen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dolle pret... ik wil geen tacogriep dan![]()
onee wacht scharrel en ik hadden afgeproken om samen aan de tacogriep te gaan, gaan we een paar weken samen in bed liggen...
wel erg, ben je geil, voel je je te ziek voor sex
I love everyone and everything. I can hug the worldquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met liefde betaalt ie! Dat heeft ie in overvloed
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
Is hij eigenlijk ook een beetje verliefd op jou, Murm?
nee.... zo ver wil ik niet gaan. denk dat ik die tacogriep toch liever oversla en een andere keer met hem in bed ligquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus jij en je scharrel gaan naar iedereen toe die jullie zien niezen met de vraag of ze even over je heen willen hoesten/niezen?
Ja hij moet er heel erg mee oppassen. Hij moet ook plaatsen waar veel mensen zijn vermijden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan zou ik maar uitkijken. De 'nieuwe' griep tast ook de luchtwegen aan en zorgt veel sneller dan de 'oudere' voor longontsteking. En dat is enorm risicovol voor mensen zonder weerstand.
Tofquote:
Murmpje verliefd?? Wat heb ik gemist!?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
Is hij eigenlijk ook een beetje verliefd op jou, Murm?
Toch niet? Kennelijk ben je toch niet zo dol op hem danquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[..]
nee.... zo ver wil ik niet gaan. denk dat ik die tacogriep toch liever oversla en een andere keer met hem in bed lig
Tja voor je pa is dus de mexicaanse griep krijgen dus wel wat anders dan voor een gezonde hollandsche knul!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hij moet er heel erg mee oppassen. Hij moet ook plaatsen waar veel mensen zijn vermijden.
Ja eigenlijk zou hij niet buiten moeten komen 6 weken langquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja voor je pa is dus de mexicaanse griep krijgen dus wel wat anders dan voor een gezonde hollandsche knul!
Deze soep alleen opwarmen en niet laten doorkoken
En ik maar denken wat hoor ik nu toch steeds? Juistem de soep die al een uur aan het koken was.
jup. maar we gaan nog steeds niet voor de relatie. ben denk ik ook niet verliefd genoeg voor een relatie. hij ook niet denk ik, maar weet het niet. kreeg vanmorgen een mail dat ie elke dag wel bij me wil zijnquote:
Kan dat zo makkelijk? Wow, dan heb ik mijn tijd lopen verdoen zeg. Een aanvraagje op het forum doen is dus genoeg?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:44 schreef ArTiC het volgende:
wil er ook iemand verliefd worden op mij?
Geef hem een fok! en een WoW-accountquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou hij niet buiten moeten komen 6 weken lang
Het was zo'n goedkope soep dat die er niet eens in zit! Geen ballen, geen groente, noppes!quote:Alle soepgroenten enzo tot pap gekookt zeker?
Sovjetsoepquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef hem een fok! en een WoW-accountEr zijn fokkers die langer binnen zitten denk ik dan 6 weken achter elkaar
[..]
Het was zo'n goedkope soep dat die er niet eens in zit! Geen ballen, geen groente, noppes!
ik duim voor je meequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
Volgende keer dat ik verliefd word is het wederzijds, graag
geen idee. vraag het eens gericht aan de dames.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:44 schreef ArTiC het volgende:
nee sorry ik kan maar op 1 tegelijk verliefd zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geen idee. vraag het eens gericht aan de dames.
is meestal wel zo handig he. was je dan laatst weer verliefd?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
Volgende keer dat ik verliefd word is het wederzijds, graag
Hij doet in Word een half uur over 1 alinea typen. Ik ga die arme man toch niet aandoen dat hij in de Sunwell Plateau door 2 Paladins, 1 warlock, 1 hunter, 1 priest continu noob wordt genoemd en elke keer dood is. Dan wordt hij continu geganked door 1 of andere Undead Roguequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef hem een fok! en een WoW-accountEr zijn fokkers die langer binnen zitten denk ik dan 6 weken achter elkaar
[..]
Het was zo'n goedkope soep dat die er niet eens in zit! Geen ballen, geen groente, noppes!
Ik wil NIET verliefd worden de komende maanden. Nee dus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geen idee. vraag het eens gericht aan de dames.
totdat er iemand iets wintquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee sorry ik kan maar op 1 tegelijk verliefd zijn
Je doet hem dan ook meteen een Alliance char. Jij bent echt evil he?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij doet in Word een half uur over 1 alinea typen. Ik ga die arme man toch niet aandoen dat hij in de Sunwell Plateau door 2 Paladins, 1 warlock, 1 hunter, 1 priest continu noob wordt genoemd en elke keer dood is. Dan wordt hij continu geganked door 1 of andere Undead Rogue
Ahh, dan heb je alleen een aangebrand smaakje?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee sorry ik kan maar op 1 tegelijk verliefd zijn
goed voor mijn ego ditquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil NIET verliefd worden de komende maanden. Nee dus.
De bovenste tomatensoep smaakt naar geflambeerd houtskool ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:
Je mag willen wat je wil lieverd! Maar je wordt toch de mijne!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik twijfel of het die naam mag hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Den_Haag het volgende:
is meestal wel zo handig he. was je dan laatst weer verliefd?
dat je dat soort termen kent zegt al genoegquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij doet in Word een half uur over 1 alinea typen. Ik ga die arme man toch niet aandoen dat hij in de Sunwell Plateau door 2 Paladins, 1 warlock, 1 hunter, 1 priest continu noob wordt genoemd en elke keer dood is. Dan wordt hij continu geganked door 1 of andere Undead Rogue
Ik ken alle termen ook in die zinquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat je dat soort termen kent zegt al genoeg
Prima techniek!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef KudFokker het volgende:
Hmm zeg ik tegen Nic dat ik een 8 gb USB stick voor haar heb, voor in de auto radio
Zegt ze " je moet me niet zoveel geven ! "
Wtfik wist niet dat dat kon
je hebt niet altijd wat te willen hequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
12 million players can't be wrongquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat je dat soort termen kent zegt al genoeg
nee, we willen geen relatie nu. misschien ooit, maar nu maar gewoon van het moment genieten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
is meestal wel zo handig he. was je dan laatst weer verliefd?
Murmpje![]()
dus nu relatie?
![]()
een beetje kalververliefdheid?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik twijfel of het die naam mag hebben
Ja, maar dat maakt het dus wel ernstiger dan gewone griep. Mensen die al ziek zijn of om wat voor'n reden last hebben van hun immunsysteem kunnen er ernstig door in de problemen raken. Dus het is zeker gevaarlijker dan de normale virussen waar we al wel resistentie tegen opgebouwd hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:30 schreef Lotusss het volgende:
Dat bedoelde ik... verkeerd geformuleerd
Het hier gaan vragen gaat in ieder geval helpenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:44 schreef ArTiC het volgende:
Nee, die naam mag het zeker niet hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
een beetje kalververliefdheid?
Yepperdepeps!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt het dus wel ernstiger dan gewone griep. Mensen die al ziek zijn of om wat voor'n reden last hebben van hun immunsysteem kunnen er ernstig door in de problemen raken. Dus het is zeker gevaarlijker dan de normale virussen waar we al wel resistentie tegen opgebouwd hebben.
Dat er miljoenen aanhangers van zijn wil niet zeggen dat het persé goed is!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
12 million players can't be wrong
wat dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, die naam mag het zeker niet hebben.
RTCW: ET heeft nooit zoveel spelers gehad!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat er miljoenen aanhangers van zijn wil niet zeggen dat het persé goed is!
NSDAP/Hitler
Ik was ook Human, dus hij ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je doet hem dan ook meteen een Alliance char. Jij bent echt evil he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |