geeft niet, ik dacht serieus dat je het niet wist.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb een Engelse spellingschecker
Surprise bedoel ik![]()
Ik dacht serieus dat het suprise was
ja na 2x dezelfde fout kon je niet serieus gaan zeggen dat het een foutje wasquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb een Engelse spellingschecker
Surprise bedoel ik![]()
Ik dacht serieus dat het suprise was
Nee, dat had ik ook niet gedaanquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja na 2x dezelfde fout kon je niet serieus gaan zeggen dat het een foutje was
ik ook...ik wil er ook bijhorenquote:
Tamiflu kopen? Ik krijg vanmiddag een nieuwe ladingquote:
quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga me echt met het uur beroerder voelen inmiddels.
Heb ik van een heuse dokterquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:22 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Als jij de Mexicaanse griep hebt en je kunt de hele dag al zoveel nonsens uitkramen als je doet hier op Fok! dan is dat het beste bewijs die hele Mexicaanse griep geen donder voorstelt en dat klink ons land flink op de kosten heeft gejaagd voor niks en niemendal.
Mexicaanse griep is hoe dan ook massahysterie en overrated. Het is gewoon een griepvariant en maak me dus ook totaal niet druk. Alleen ik heb geen zin in griep krijgen omdat ik te stuiterig ben om dagen in bed te liggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Heb ik van een heuse dokter
Zolang je met griep te stuiterig blijft, lijkt me dat de griep niet zwaar genoeg is. Een goede griep krijgt ook dat stuiterige wel weg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:07 schreef Kluts het volgende:
Mexicaanse griep is hoe dan ook massahysterie en overrated. Het is gewoon een griepvariant en maak me dus ook totaal niet druk. Alleen ik heb geen zin in griep krijgen omdat ik te stuiterig ben om dagen in bed te liggen.
Is het ook! Het enige nadeel is dat je sneller mensen besmet dan de met de gewone variant. Ik voel me nu niet eens veel zieker dan met de gewone griep.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mexicaanse griep is hoe dan ook massahysterie en overrated. Het is gewoon een griepvariant en maak me dus ook totaal niet druk. Alleen ik heb geen zin in griep krijgen omdat ik te stuiterig ben om dagen in bed te liggen.
True that hoor. Maar ik bedoelde ook meer dat de eerste dagen dat je knock-out bent niet zo moeilijk zijn. Dan WIL je gewoonweg niet eens uit bed. Maar als ik me dan weer wat beter voel, ga ik altijd veel te snel weer van alles doen omdat ik gewoon gek wordt van ziek zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zolang je met griep te stuiterig blijft, lijkt me dat de griep niet zwaar genoeg is. Een goede griep krijgt ook dat stuiterige wel weg.
Of je drinkt gewoon geen RedBull meer
idd...gewoon negeren die hulpmiddelen, je weet het zelf beterquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik negeer die Engelse spellings check sowieso, omdat 3 kwart van de regel altijd rood is
Vooral als ik er van uit ga dat je het als suprise schrijft
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga me echt met het uur beroerder voelen inmiddels.
Ik denk dat iedereen dat wel heeftquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:12 schreef Kluts het volgende:
True that hoor. Maar ik bedoelde ook meer dat de eerste dagen dat je knock-out bent niet zo moeilijk zijn. Dan WIL je gewoonweg niet eens uit bed. Maar als ik me dan weer wat beter voel, ga ik altijd veel te snel weer van alles doen omdat ik gewoon gek wordt van ziek zijn.
Och, ik zie wel hoe het loopt. Vanavond proberen wat te eten en vroeg naar bed, veel slapen, misschien is het gewoon een simpel uit de hand gelopen verkoudheidje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |