Tja, het mooie is werkcolleges zijn verplicht dus ik denk dat ik maar gewoon wat mensen ga besmettenquote:Op maandag 31 augustus 2009 05:37 schreef Marvelous het volgende:
hier nog 1... kut koorts... ben vannacht wel gaan werken! iedereen bleef lekker uit mijn buurt...
Het is maar een griepjequote:Op maandag 31 augustus 2009 06:06 schreef Marvelous het volgende:
Het is echt mooi om te zien hoe bang de mens dan eigenlijk is! ik werk in een uitgaansgelegenheid, de gasten schrokken allemaal toen ik vertelde dat ik me niet zo lekker voelde..... Heerlijk rustige avond/nacht gehad!
Ik val in de risicogroep. Dus ik ben sowieso verplicht te bellen! Thnx en slaapze!quote:Op maandag 31 augustus 2009 06:14 schreef Marvelous het volgende:
de kans is heel groot dat er niks is, ben zelf niet eens naar de huisarts gegaan... maar nu ga ik echt mijn bed in!
succes met je college
Het is griep mafkees! Niet de builenpest!quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:34 schreef DrDarwin het volgende:
Als je nog kunt fokken en vrolijk vertellen dat je gaat slapen en je kunt nog werken dan heb je geen griep.
Als je echt de griep hebt weet je van ellende niet meer waar je het zoeken moet.
Het is Griep...quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is griep mafkees! Niet de builenpest!
39 graden koorts en de hele mikmak! Maar ja lam achter een laptop hangen in je bed is ook zo inspannendquote:Op maandag 31 augustus 2009 07:41 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Het is Griep...
Een griepje is geen griep, dat is verkoudheid met snottebellen een beetje hoofdpijn en .4 graden verhoging.
Als je echte griep hebt dan piep je wel anders en ga je geen topics openen op Fok!.
Zolang je lam achter je laptop kunt hangen heb je geen griep.quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
39 graden koorts en de hele mikmak! Maar ja lam achter een laptop hangen in je bed is ook zo inspannend
Fijn een doktersconsult via fok! Over een kwartiertje bel ik de huisarts om een second opinion en dan weet ik gelijk of je die dokterstitel niet voor niets in je naam hebt staan!quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:48 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zolang je lam achter je laptop kunt hangen heb je geen griep.
Zo simpel is het.
Klagen aan de telefoon, dat zal wel helpen ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fijn een doktersconsult via fok! Over een kwartiertje bel ik de huisarts om een second opinion en dan weet ik gelijk of je die dokterstitel niet voor niets in je naam hebt staan!
Je vergeet Dr Oetker.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, ik mag niet naar de huisarts toe, omdat ik iedereen met mijn verkoudheid ga besmetten denk ik. De huisarts belt vanmiddag even terug om het beleid te bepalen ze net.
Jij bent net zo'n Dr. als dokter pepper of dokter vogel!
Misschien is gewoon niet iedereen zo'n mietje zoals jij.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:03 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Je vergeet Dr Oetker.
Maar jij hebt geen griep manneke....hoe graag je het ook wilt.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef eleusis het volgende:
Als je nog kan slapen heb je geen griep!!!
20 keer opdrukken phoet!!
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef eleusis het volgende:
Als je nog kan slapen heb je geen griep!!!
Jouw echte naam is toevallig Walter Sobchak?quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:01 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Klagen aan de telefoon, dat zal wel helpen ja.
Die huisartsen vinden het wel best als jij jezelf uitroept tot griep slachtoffer.
Neen, dank u...ik ben geen schobbejak.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Jouw echte naam is toevallig Walter Sobchak?
jij hebt de goochelgriel zekerquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:34 schreef HarryP het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Nu maar zien dat ik de dag door kom.
Als jij de Mexicaanse griep hebt en je kunt de hele dag al zoveel nonsens uitkramen als je doet hier op Fok! dan is dat het beste bewijs die hele Mexicaanse griep geen donder voorstelt en dat klink ons land flink op de kosten heeft gejaagd voor niks en niemendal.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jeej! Ik heb de mexicaanse griep te pakken en niet zo'n beetje ook. De dokter regelt dat de apotheek virusremmers komt brengen zodat ik niet de apotheek en de wachtruimte van de huisarts besmet!
Wat jij wil joh! Prima dan heb ik gewoon schoolziekte! Wat een frust ben jij!quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:22 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Als jij de Mexicaanse griep hebt en je kunt de hele dag al zoveel nonsens uitkramen als je doet hier op Fok! dan is dat het beste bewijs die hele Mexicaanse griep geen donder voorstelt en dat klink ons land flink op de kosten heeft gejaagd voor niks en niemendal.
Juist, dat is griep...quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:51 schreef petervdkoning het volgende:
na genoeg pillen en dergelijke kan ik eindelijk weer rechtop zitten! maar heb 't zo ontzettend warm, dan weer koud, dan weer warm..... 40,1 graden koorts was de laatste meting...
heb vannacht zo ontzettend gezweet dat ik begon te twijfelen of ik niet in mn bed had gepist; wat niet zo was...
zie nu al op tegen 't moment dat mn pilletjes weer zijn uitgewerkt......
en hij post ook, dus je troll is een beetje futloos nu huh...quote:
Hij heeft geen virusremmers nodig denk ik. Meer het typje voor antipsychotica!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:03 schreef Re het volgende:
[..]
en hij post ook, dus je troll is een beetje futloos nu huh...
of je stopt ook gewoon met reageren op hem natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij heeft geen virusremmers nodig denk ik. Meer het typje voor antipsychotica!
Ach, ik lig hier maar gewoon in mijn bed en veel meer opties heb ik niet. Dus ik vind het wel leuk om hem op de kast te jagen! Hij hapt zo lief!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:08 schreef Re het volgende:
[..]
of je stopt ook gewoon met reageren op hem natuurlijk
maar goed sterkte iig, gewoon beetje uitzieken dus...
Krijg jij virusremmers? waarom?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jeej! Ik heb de mexicaanse griep te pakken en niet zo'n beetje ook. De dokter regelt dat de apotheek virusremmers komt brengen zodat ik niet de apotheek en de wachtruimte van de huisarts besmet!
Vind dat een beetje vreemd, ik lig een aantal dagen op bed, totaal van de wereld met hoge koorts incl. bronchitis, keelonsteking en ooronsteking maar krijg ze niet.....en jij wel?quote:Wie krijgt virusremmers?
Mensen die griepklachten ontwikkelen (koorts hoger dan 38 graden en luchtwegklachten) en tot de risicogroepen behoren van de jaarlijkse griep, zullen virusremmers krijgen. Ook zwangere vrouwen, kinderen jonger dan 2 jaar en mensen met een immuunstoornis krijgen virusremmers voorgeschreven als zij griepklachten ontwikkelen.
Ja, ik hoor in de risicogroep ja! Maar waarom dat vertel ik niet, maar vergeleken dat is griep gewoon een verkoudheidje.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Krijg jij virusremmers? waarom?
Hoor jij in de risicogroep dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |