Jij ook al... Zondag zeker.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:07 schreef Kluts het volgende:
Zo. 2 chocowafels en een joint verder, nog klaarwakker.
Ja, het is altijd hetzelfde gelul gewoon.quote:
Zijn we stiekem niet ergens familie ofzo...quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is altijd hetzelfde gelul gewoon.
En ik ken dat, dan ga ik uit pure verveling maar tot diep in de nacht downloaden, fokken, etc, en dan kan ik morgen mijn nest weer niet uit komen.
Niet dat ik weet!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zijn we stiekem niet ergens familie ofzo...
* doet meequote:Op maandag 31 augustus 2009 00:52 schreef Ofresca het volgende:
Dat zijn de betere weekend-afsluiters.
Que?quote:Op maandag 31 augustus 2009 06:59 schreef stbabylon het volgende:
Is het al de 10de?
Sorry...quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon om de week even positief te beginnen?
jaa suc6 daarmee !quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:50 schreef Lotusss het volgende:
Zoow... in de bus, onderweg naar de introductie. 't Zal wat worden zeg...
Ik moest er om 6:00 uit en had ook graag nog een uur langer blijven liggen, maar zelfs 7:00, of 8:00 is niet uitslapen. Tuurlijk alles is relatief, maar uitslapen kun je 6 uur niet noemen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou ik was toch graag blijven liggen tot 06.00
je had z'n goed weekend dat je gewooon woorden nog op maandag weglaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:57 schreef KudFokker het volgende:
Mijn weekend was echt tof
Zaterdag gewerkt op dat feest, toen om half 2 klaar en uitgegaan in of andere kroeg in een stad / dorp waarvan ik niet eens waar het was, en hoe het heettedaarna met de taxi naar huis
Zondag verjaardag van een van mijn beste vrienden, daarna ging mijn vriendin voor me kijken en hebben we filmpje gekeken
Mijn ouders zijn alleen al het hele weekend aan het janken dat ik niets serieus in mijn leven doe
Let op!quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest er om 6:00 uit en had ook graag nog een uur langer blijven liggen, maar zelfs 7:00, of 8:00 is niet uitslapen. Tuurlijk alles is relatief, maar uitslapen kun je 6 uur niet noemen.
Werken op een feest, uitgaan, verjaardag vieren, film kijkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:57 schreef KudFokker het volgende:
Mijn weekend was echt tof
Zaterdag gewerkt op dat feest, toen om half 2 klaar en uitgegaan in of andere kroeg in een stad / dorp waarvan ik niet eens waar het was, en hoe het heettedaarna met de taxi naar huis
Zondag verjaardag van een van mijn beste vrienden, daarna ging mijn vriendin voor me kijken en hebben we filmpje gekeken
Mijn ouders zijn alleen al het hele weekend aan het janken dat ik niets serieus in mijn leven doe
Gloeiende.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Let op!
06.00 is uitslapen!
Toch gelukt om het zo te noemen!
Misschien lezen zijn ouders mee op FOK! en zijn ze op die manier tot de conclusie gekomen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
KF; misschien moet je eens aan je ouders vragen waarom ze dat vinden en de discussie aangaan waarom jij vindt dat ze ongelijk hebben. Misschien heb je er wat aan ipv het hier te melden dat ze janken
Gelukkig ga je de groep en de activiteiten open-minded tegemoetquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:07 schreef Lotusss het volgende:
Lekker kansloos met 'n veel te fout tshirt rondlopen en geen koffie verdorie!
Geef me dan maar bier... dan ga ik 't misschien nog leuk vinden. Drink m'n groepje er toch wel uit!
Ik wilde het niet zeggen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig ga je de groep en de activiteiten open-minded tegemoet
Hij is 20 ofzo toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werken op een feest, uitgaan, verjaardag vieren, film kijken
En dan vind je die opmerking vreemd
oja,tuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom mag ik hem toch nog wel jennen?
Geen koffie en geen bier. En nog 45 min wachten totdat er ook iets gaat gebeuren. Woohoo ik ga uit m'n dak van vrolijkheid en gezelligheid...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen!![]()
Ook vooral lekker gelijk op FOK! gaan klagen terwijl je nog geen uur bezig bent.![]()
Maar bedankt dat jij het toch doet.
Sterkte meisjequote:Op maandag 31 augustus 2009 09:13 schreef automatic_ het volgende:
Zo..! Ik mag weer naar de uniVerder een beetje beladen dag, want mijn vader zou vandaag 50 worden...
Je kunt vast wel iets bedenken waar je vrolijk van wordt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geen koffie en geen bier. En nog 45 min wachten totdat er ook iets gaat gebeuren. Woohoo ik ga uit m'n dak van vrolijkheid en gezelligheid...
Ja Lotusss! Denk aan mij! En hoe ik faal in #trivia in vergelijking met jou!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt vast wel iets bedenken waar je vrolijk van wordt.
Lief! Ik heb er normaal niet zoveel mee, maar dacht er opeens aan dat het 50 zou zijnquote:
Snap ik, maar kan me voorstellen dat het wel raar voelt..quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:17 schreef automatic_ het volgende:
Lief! Ik heb er normaal niet zoveel mee, maar dacht er opeens aan dat het 50 zou zijn
Haha... voel me meteen 'n stuk beter!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja Lotusss! Denk aan mij! En hoe ik faal in #trivia in vergelijking met jou!
Stond enige tijd geleden in Fin. Dagblad. Op zich welquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:17 schreef Kluts het volgende:
Nouk, is jouw ondertitel tegenwoordig niet achterhaald?
Praten met de andere? Brrrrr eng he!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geen koffie en geen bier. En nog 45 min wachten totdat er ook iets gaat gebeuren. Woohoo ik ga uit m'n dak van vrolijkheid en gezelligheid...
verkapte zie mij eens dagbladen boven Metro & Spits-niveau lezen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stond enige tijd geleden in Fin. Dagblad. Op zich wel
What did I do???quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Haha... voel me meteen 'n stuk beter!
En Babs, ik wil me beter voelen, niet gefrustreerder!
Ik vind van wel idd. Uitzonderingen daargelaten, maar in een hoop branches genieten vrouwen de voorkeur voor leidinggevende functies inmiddels. Was even nieuwsgierig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stond enige tijd geleden in Fin. Dagblad. Op zich wel
Nou, dat is dus niet waar hèquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:23 schreef Kluts het volgende:
Ik vind van wel idd. Uitzonderingen daargelaten, maar in een hoop branches genieten vrouwen de voorkeur voor leidinggevende functies inmiddels. Was even nieuwsgierig.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Praten met de andere? Brrrrr eng he!
Man o man, nu ik het zo terug lees:quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
je had z'n goed weekend dat je gewooon woorden nog op maandag weglaat
Nja het ging er meer om dat ik vrijdag na het uitgaan best naar de klote was...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werken op een feest, uitgaan, verjaardag vieren, film kijken
En dan vind je die opmerking vreemd
Kun je dat nog een keer zeggenquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja het ging er meer om dat ik vrijdag na het uitgaan best naar de klote was...
Zondag om half 1 met een kater mijn bed uit zaterdag middag
Mijn moeder werd 5 uur wakker van de muziek van mijn telefoon, ik lag er naast en was in slaap gevallen
Toen wist ze niet hoe het uit moest, dus legde ze hem maar onder mijn kunnen
Maar kom op, je mag als je jong bent toch feesten, ik had die week 50 uur gewerkt + zaterdag nog gewerkt van 17:00 tot 1:30!
Mijn zus doet het juist vanwege haar vrouw zijn goed in de bouw/transport-wereld. Bedrijven hebben liever als visitekaartje een leuke vlotte jongedame dan weer de zoveelste mannelijke Ir.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, dat is dus niet waar hèDat vrouwen de voorkeur hebben in een hoop branches. Er rust nog altijd een taboe op vrouwelijk leiderschap en in de meeste bedrijven zie je dan ook mannen aan de top.
Ik heb ze niet echt gezien dit weekend...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
KF; misschien moet je eens aan je ouders vragen waarom ze dat vinden en de discussie aangaan waarom jij vindt dat ze ongelijk hebben. Misschien heb je er wat aan ipv het hier te melden dat ze janken
hap hap hap! Het is prima leesvoer!quote:
Er rust idd een taboe op, maar zeker sinds de kredietcrisis gaan bedrijven er anders over denken. Vooral ook omdat blijkt dat bedrijven met vrouwen aan de top het beter doen dan bedrijven met mannen aan de top.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, dat is dus niet waar hèDat vrouwen de voorkeur hebben in een hoop branches. Er rust nog altijd een taboe op vrouwelijk leiderschap en in de meeste bedrijven zie je dan ook mannen aan de top.
Je bent volgens mij nog behoorlijk dronkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja het ging er meer om dat ik vrijdag na het uitgaan best naar de klote was...
Zondag om half 1 met een kater mijn bed uit zaterdag middag
Mijn moeder werd 5 uur wakker van de muziek van mijn telefoon, ik lag er naast en was in slaap gevallen
Toen wist ze niet hoe het uit moest, dus legde ze hem maar onder mijn kunnen
Maar kom op, je mag als je jong bent toch feesten, ik had die week 50 uur gewerkt + zaterdag nog gewerkt van 17:00 tot 1:30!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent volgens mij nog behoorlijk dronken
Student zeker?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
Ik ontbijt vandaag met pepernoten.![]()
Meestal zijn je hersenen 1 grote grijze massa!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Hmm mijn gedachten is nog 1 grote grijze massa geloof ik
Nja, ik ben nog steeds helemaal velrlief !
hier niet !quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Vind je mrbox, beetje bewolkt hier.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
quote:
Stel je niet aan.quote:
Mogguh.quote:
Ik wilde net zeggen dat ze ook wel mijn gepeperde noten mocht hebben!quote:
Truequote:Op maandag 31 augustus 2009 09:37 schreef Kluts het volgende:
Er rust idd een taboe op, maar zeker sinds de kredietcrisis gaan bedrijven er anders over denken. Vooral ook omdat blijkt dat bedrijven met vrouwen aan de top het beter doen dan bedrijven met mannen aan de top.
Mannen en vrouwen zijn inderdaad niet gelijk, maar dat betekent nog niet dat de vrouwen maar altijd moeten accepteren dat ze minder kunnen verdienen/bereiken e.d.quote:Overigens is het vreemd, gelijke kansen voor mannen en vrouwen, want mannen en vrouwen zijn niet gelijk. Als het bedrijfsleven die verschillende kwaliteiten onderkent kunnen ze daar hun voordeel mee doen.
Ik weiger beleefd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ze ook wel mijn gepeperde noten mocht hebben!
Die lust ik wel idd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:44 schreef KudFokker het volgende:
Die chocolade peper/kruid noten zijn pas de shizzle![]()
Speciaal voor jou ga ik kijken of ik ze volgend jaar nog eerder in de winkel kan krijgen.quote:
Ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:44 schreef KudFokker het volgende:
Die chocolade peper/kruid noten zijn pas de shizzle![]()
Nog 1 dagjequote:
Ik kreeg vh weekend het Sinterklaas-Intertoys boekje ook al in de bus.quote:
Ik ben eerst nog jarig!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nog 1 dagje![]()
Kerst / Sinterklaas / Oud en nieuw, kom er maar in!
Die is dan ook zo weer de prullenbak in gegaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kreeg vh weekend het Sinterklaas-Intertoys boekje ook al in de bus.
Oh kut, hoe kan ik Kluts haar verjaardag nou vergetenquote:
Wat kan ik zeggen, mensen kopen het. Sterker nog, ze vragen er zelfs om. Gisteren had ik iemand in de winkel die vroeg om choco-sigaretten. Die btw verboden zijn tegenwoordigquote:
Met ons huidige economie model helpt niks, dat moet eerst veranderen. Oneindig meer blijven produceren en consumeren werkt niet op een eindigende wereld.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Consumptie is goed tegen de kredietcrisis!
Sinterklaas / verjaardag / Kerst / Oud en nieuw?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nog 1 dagje![]()
Kerst / Sinterklaas / Oud en nieuw, kom er maar in!
Waarom zijn die dingen verbodenquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, mensen kopen het. Sterker nog, ze vragen er zelfs om. Gisteren had ik iemand in de winkel die vroeg om choco-sigaretten. Die btw verboden zijn tegenwoordig
Ik vind het verschrikkelijk jammer, want tegen de tijd dat de Goedheiligman in het land is, is er niks bijzonders meer aan, en tegen 5 december heeft niemand meer zin in die nootjes.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, mensen kopen het. Sterker nog, ze vragen er zelfs om. Gisteren had ik iemand in de winkel die vroeg om choco-sigaretten. Die btw verboden zijn tegenwoordig
De chocosigaret verboden?!?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zal niet veel met de Sint te maken hebben maar met het rookontmoedigingsbeleid gok ik zoquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
De chocosigaret verboden?!?
Ik dacht dat we na de komst van gele/paarse/etc pieten de "laten we alles wat traditie is met Sinterklaas" -manie wel een beetje gehad hadden.
Van mij mogen ze die dingen verkopen alleen niet in een sinterklaas verpakking. Gewoon in een neutrale bolletje zak.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk jammer, want tegen de tijd dat de Goedheiligman in het land is, is er niks bijzonders meer aan, en tegen 5 december heeft niemand meer zin in die nootjes.
Je zeurt wel een beetje als een opaatje hoor!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk jammer, want tegen de tijd dat de Goedheiligman in het land is, is er niks bijzonders meer aan, en tegen 5 december heeft niemand meer zin in die nootjes.
Ik was anders gisteren met Feyenoord-Twente erg blij dat ik Eredivisie Livequote:
F*ck heyquote:
Beetje kind anno 2009 rookt een junkoquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, nu moeten die kinderen gewoon gelijk aan de zware Van Nelle
Dat snap ik wel, maar ik vind het gewoon stom.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal niet veel met de Sint te maken hebben maar met het rookontmoedigingsbeleid gok ik zo.
Ik weet hetquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zeurt wel een beetje als een opaatje hoor!![]()
Vroeger toen de kruidnoten nog van hout waren met speculaaskruiden erop enz.!
Ja, is het ook allemaal wel, maar goed, ik heb er allemaal sowieso niet zoveel mee, alleen met Chupa Chupsquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar ik vind het gewoon stom.
Of die Napoleonsnoepjes.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, is het ook allemaal wel, maar goed, ik heb er allemaal sowieso niet zoveel mee, alleen met Chupa Chups.
Ik ben het helemaal met je eens hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het
Kan er niks aan doen, als ik pepernoten zie in augustus of september wordt het zwart voor mijn ogen.
Jij met je Chupa Chups.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, is het ook allemaal wel, maar goed, ik heb er allemaal sowieso niet zoveel mee, alleen met Chupa Chups.
Het is wel een megahitquote:
Kan je ze nu alweer krijgen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
quote:
patsen met hoe duur je boeken zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:04 schreef KudFokker het volgende:
Godverdomme, ik ben echt nog verpepperd
Smst Nic me net " Nou, 3 boeken gekocht, 150 euro wegnu tussenuur, kusje ! "
Dus ik sms "Aah 50 euro per broek is niet duur ! "
Zij: " Nietmoet er nog 3 ofzo, maar geld is op ! "
Ik: "Mijn broeken zijn zo'n 100 euro per stuk! "
Zij: " Boeken ! "
Damn
ze wist gisteravond te melden dat ze geneukt had. dus ik denk ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
De grote vraag is natuurlijk, heeft Kluts gedaan wat ze wilde doen?
Of je broeken!quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
patsen met hoe duur je boeken zijn
O, hoe lief! Je praat voor hem!quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
Nu zijn jullie een beetje aan het mierenneuken hoor. Het doel van die post was om aan te geven dat KF er niet helemaal bij was, niet om te patsen.
Je kunt ook op alle slakken zout leggen.
Tuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
De grote vraag is natuurlijk, heeft Kluts gedaan wat ze wilde doen?
Ja, was een goed weekend! Alleen zoals altijd te kortquote:
Vraag me af wat er zou gebeuren als er iemand zou komen die zou zeggen dat hij net zo makkelijk een moslima te neuken kan krijgen als een nederlandse en dat ook vaak genoeg gedaan heeft hehe.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:23 schreef Kluts het volgende:
Nederlandse meisjes en hoerig gedrag.
Dit zijn dus echt van die topics waar ik eigenlijk helemaal weg moet blijven.
Ze heeft wel gelijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, hoe lief! Je praat voor hem!
Wel anaal he, want anders gaat het maagdenvlies eraan natuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, was een goed weekend! Alleen zoals altijd te kort
[..]
Vraag me af wat er zou gebeuren als er iemand zou komen die zou zeggen dat hij net zo makkelijk een moslima te neuken kan krijgen als een nederlandse en dat ook vaak genoeg gedaan heeft hehe.
Nee, natuurlijk niet. Dan gaat het rel-gehalte van de post drastisch omlaagquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel anaal he, want anders gaat het maagdenvlies eraan natuurlijk.![]()
Alsof Nederlandse moslima zoveel anders zijn dan gewone Nederlandse dames. Die neuken alleen niet op plaatsen waar ze bekenden hebben, want tja met een man gezien worden dat kan niet. Moslima neuken niet met die leuke vent achter de bar, maar wel met andere moslims tijdens een heuse neukdate! Daar was een paar maanden geleden nog een nederlandse docu over.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, was een goed weekend! Alleen zoals altijd te kort
[..]
Vraag me af wat er zou gebeuren als er iemand zou komen die zou zeggen dat hij net zo makkelijk een moslima te neuken kan krijgen als een nederlandse en dat ook vaak genoeg gedaan heeft hehe.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof Nederlandse moslima zoveel anders zijn dan gewone Nederlandse dames. Die neuken alleen niet op plaatsen waar ze bekenden hebben, want tja met een man gezien worden dat kan niet. Moslima neuken niet met die leuke vent achter de bar, maar wel met andere moslims tijdens een heuse neukdate! Daar was een paar maanden geleden nog een nederlandse docu over.
De constructie was heel simpel Fatima zei tegen paps en broers dat ze met Fadilah mee ging ergens naar toe en dat meisje zei weer hetzelfde tegen haar familie. Ondertussen ging Fatima stiekem naar Utrecht om Ali te stokslobberen en ging Fadilah in Maastricht Abdel snorkelen etc.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]Die docu had ik wel willen zien.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
Gisteren Red mijn vakantie gekeken
Damn, ik kan die Alberto Steegmans echt niet uitstaan, wat een irritant mannetje is dat
iemand een linkje?quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]Die docu had ik wel willen zien.
Alberto is inderdaad erg irritant. Zap waardig is dat hoofd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
Gisteren Red mijn vakantie gekeken
Damn, ik kan die Alberto Steegmans echt niet uitstaan, wat een irritant mannetje is dat
Dat de ouders erin trappen ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De constructie was heel simpel Fatima zei tegen paps en broers dat ze met Fadilah mee ging ergens naar toe en dat meisje zei weer hetzelfde tegen haar familie. Ondertussen ging Fatima stiekem naar Utrecht om Ali te stokslobberen en ging Fadilah in Maastricht Abdel snorkelen etc.
Euh, ja. Ik snap niet dat mensen daar serieus op in gaan. Gewoon een trolltopic.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:23 schreef Kluts het volgende:
Nederlandse meisjes en hoerig gedrag.
Dit zijn dus echt van die topics waar ik eigenlijk helemaal weg moet blijven.
XTCquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
http://noord-holland.blog(...)festival-mysteryland
Bekende van een vriendin waar ik gisteren was. "Doodsoorzaak niet bekend" Nou die is wel duidelijk hoor
& GHB. Heb gehoord wat voor type het is(die jongen). Het ligt in deze zeker niet aan de XTC, maar aan de gebruiker.quote:
Ga je niet zo vaak bij je moeder op bezoek?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga zo naar m'n ma rijden
Ze klonk leuk verrast aan de telefoon
Vertel 'es wat leuks dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
Er is vandaag weinig te doen in Singles zeg
Doe er wat aan bels. Een kekke stelling of zoquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
Nee, denk dat ik er zelf 2x per jaar kom ong.. en zie denk ik max 5xquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga je niet zo vaak bij je moeder op bezoek?
En op je werk?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
Jeetje! Dat is weinigquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:44 schreef Cue_ het volgende:
Nee, denk dat ik er zelf 2x per jaar kom ong.. en zie denk ik max 5x
Er is vaak een reden nodig om elkaar te zien, dus meestal verjaardagen ofzo. 'Even' op bezoek gaan doen we in ons gezin eig nooit.quote:
Niet veel bijzonders gedaan van het weekendquote:
Een stelling, daar ben ik echt slecht inquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe er wat aan bels. Een kekke stelling of zo
Bengeltjelief!quote:
2x per jaar komen is weinigquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik er zelf 2x per jaar kom ong.. en zie denk ik max 5x
Herkenbaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is vaak een reden nodig om elkaar te zien, dus meestal verjaardagen ofzo. 'Even' op bezoek gaan doen we in ons gezin eig nooit.
Jah denk het. .zijn 3 verjaardagen vaak of 4. En 1 of 2x voor andere zaken. Nu heb ik bv de auto en 1x geweest om samen muziek te spelen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:04 schreef Bengeltje het volgende:
Herkenbaar.Ook al ga ik wel wat vaker bij mijn moeder langs.
Jij gaat dus max 5 keer per jaar is dat incl de verjaardagen?
en het stappen dan? Wat een saaie introductiequote:Op maandag 31 augustus 2009 12:18 schreef Lotusss het volgende:
Toen er eenmaal koffie was, werd 't eigenlijk nog best gezellig. Donderdag pas weer rest van de introductie. Lekker naar huis nu!
Ik lig ook brak te wezenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:22 schreef ArTiC het volgende:
ik ben nog steeds zo braque en ziekjes
vanmorgen ook een uur langer in bed blijven liggen (en dus een uur te laat op het werk) maar het helpt niks
mjah..had beter thuis kunnen gaan werken denk ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lig ook brak te wezenMaar jij bent wel naar het werk gegaan? Held
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:22 schreef ArTiC het volgende:
ik ben nog steeds zo braque en ziekjes
vanmorgen ook een uur langer in bed blijven liggen (en dus een uur te laat op het werk) maar het helpt niks
ik was je vanmorgen ineens kwijt in bedquote:
En raadt eens wie ik juist vanmorgen ineens in mijn bedje vond?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was je vanmorgen ineens kwijt in bed
je moeder?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En raadt eens wie ik juist vanmorgen ineens in mijn bedje vond?
Er is morgen en overmorgen kamp, maar dat sla ik even over... Vanaf donderdag tot woensdag zijn er doordeweeks introductiecolleges en daarna zuipen inderdaad... Bij 'n studievereniging schenken ze na 17u gratis Hertog Jan!quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
en het stappen dan? Wat een saaie introductie
O, een je moeder grap! Die zijn altijd zo origineel, hihihiquote:
Beetje een softe introductie!quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er is morgen en overmorgen kamp, maar dat sla ik even over... Vanaf donderdag tot woensdag zijn er doordeweeks introductiecolleges en daarna zuipen inderdaad... Bij 'n studievereniging schenken ze na 17u gratis Hertog Jan!
je vader dan, ook goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, een je moeder grap! Die zijn altijd zo origineel, hihihi
Waarom sla je dat over? Wat zonde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:40 schreef Lotusss het volgende:
Er is morgen en overmorgen kamp, maar dat sla ik even over... Vanaf donderdag tot woensdag zijn er doordeweeks introductiecolleges en daarna zuipen inderdaad... Bij 'n studievereniging schenken ze na 17u gratis Hertog Jan!
quote:
ik vond het wat ver gaan om te zeggen: je zusje van 8quote:
Ik moest er om 6 uur uitquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
Op kamp gaan met 'n stel 18jarigen en daar verplicht gezellig vlotten bouwen enzo... Neuh. Voel me daar met m'n bijna 25 jaar net iets te oud (ouwelijk) voor. Vanaf donderdag zuipen daarentegen...quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom sla je dat over? Wat zonde.
Que?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...quote:
Woensdagavond heb ik al een datequote:
Zuipen tot je knetterlam bent daarentegen is ontzettend volwassenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:58 schreef Lotusss het volgende:
Op kamp gaan met 'n stel 18jarigen en daar verplicht gezellig vlotten bouwen enzo... Neuh. Voel me daar met m'n bijna 25 jaar net iets te oud (ouwelijk) voor. Vanaf donderdag zuipen daarentegen...
jaloersquote:
quote:
Tja, als je jezelf op die manier buiten de groep wilt plaatsen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:58 schreef Lotusss het volgende:
Op kamp gaan met 'n stel 18jarigen en daar verplicht gezellig vlotten bouwen enzo... Neuh. Voel me daar met m'n bijna 25 jaar net iets te oud (ouwelijk) voor. Vanaf donderdag zuipen daarentegen...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:03 schreef Nouk84 het volgende:
Zuipen tot je knetterlam bent daarentegen is ontzettend volwassen
Serieus?quote:
beterschapquote:
tijd voor een siësta dan, beterschapquote:
wie werd er 3 uur opgesloten op zijn werk omdat ie koorts ofzo had?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:41 schreef KudFokker het volgende:
Het is echt niet erger dan een normaal griepje, al die media aandacht er om heener zijn sinds het hele gebeuren al meer mensen overleden aan vallende kokosnoten...
Ja, de KudFokkert...quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wie werd er 3 uur opgesloten op zijn werk omdat ie koorts ofzo had?
Tja, ik kreeg net van de dokter een curus hoe was ik mijn handjes en hoe moet ik niezen en daar toch wel wat van geleerd. Blijkbaar mag je handje voor je mond houden als je niest, maar de plooi van je elleboog. Dan besmet je je handjes niet en die plooi is gemakkelijker schoon te maken met water en zeep.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, de KudFokkert...
Maar die gasten die mij in dat hokje isoleerde overdrijven dus ook, die horen ook bij dat hele circus...
Bij ons in de WC staat een bus met desinfecterend middel en er hangt een briefje hoe je je handen moet wassen...quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, ik kreeg net van de dokter een curus hoe was ik mijn handjes en hoe moet ik niezen en daar toch wel wat van geleerd. Blijkbaar mag je handje voor je mond houden als je niest, maar de plooi van je elleboog. Dan besmet je je handjes niet en die plooi is gemakkelijker schoon te maken met water en zeep.
Maar deze mexicaanse variant voelt voor mij eik hetzelfde als Hollandsche griep.
Klote zeg! Sterkte!quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tuurlijk in week 1 van mijn colleges! :| Prima timing![]()
neem iemand anders zijn/haar elleboogquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik nies dus echt niet in mijn elleboog hè. Tegen de tijd dat ik me bedenk dat ik in mijn elleboog moet niezen, heb ik al 3x geniesd.
Lekkerquote:
Ja, dat is de beste techniek om bijholte-ontsteking te krijgen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:03 schreef Duimelot het volgende:
in elleboog niezen zowiezo goor ik hou altijd mn neus dicht als ik nies en anders spuit er allemaal snotjes uit
tja heb een keer bijholte ontsteking gehad en die kwam vanaf mn oren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat is de beste techniek om bijholte-ontsteking te krijgen!
En Juan de dos Burritos ey la Cerveza zei nog wel dat het veilig was zonder condoom te pijpen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja heb een keer bijholte ontsteking gehad en die kwam vanaf mn oren.
verder ben ik t niet die nu de mexicaanse griep heeft
Jullie weten allemaal zoveel beter hoe ik mijn tijd in moet delen. Goh, misschien moet ik altijd maar eens naar jullie luisteren in plaats van dat ik zelf gewoon bepaal hoe ik mijn dag/introductie/week/leven indeel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, als je jezelf op die manier buiten de groep wilt plaatsen.
[..]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:10 schreef Lotusss het volgende:
Jullie weten allemaal zoveel beter hoe ik mijn tijd in moet delen. Goh, misschien moet ik altijd maar eens naar jullie luisteren in plaats van dat ik zelf gewoon bepaal hoe ik mijn dag/introductie/week/leven indeel.
Ja, dáár ga ik zielsgelukkig van worden. Echt waar.
geen zin om terug te lezen, waar gaat t over?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jullie weten allemaal zoveel beter hoe ik mijn tijd in moet delen. Goh, misschien moet ik altijd maar eens naar jullie luisteren in plaats van dat ik zelf gewoon bepaal hoe ik mijn dag/introductie/week/leven indeel.
Lotusss wil niet mee doen aan alle intro activiteiten en anderen hebben daar commentaar op!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen zin om terug te lezen, waar gaat t over?
Nou nou nou, je kunt ook overdrijven.quote:
ahzo, moet ze toch zelf weten, anders vraag je dr of ze je griep over wilt nemen kan jij je eerste week wel volgenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lotusss wil niet mee doen aan alle intro activiteiten en anderen hebben daar commentaar op!
quote:
Nice overreaction there..quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:14 schreef Lotusss het volgende:
__!
Zo! Ha! Nou is deze post van mij véél inhoudelijker!
Denk het niet.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou nou nou, je kunt ook overdrijven.
F*ck me, wat een reactiequote:Op maandag 31 augustus 2009 14:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
dat doen ze zodat tegen de tijd dat je t krijgtje t weer vergeten bent en t weer een verrassing is!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:16 schreef KudFokker het volgende:
Pff even over de pepernoten discussie van vanmorgen, maar ik krijg net een mailtje met de vraag welk kerstpakket ik wil hebben
bovendien moet het bedrijf weer ergens anders bestellen en zit er een looptijd op grote bestellingen. Dus ik vind het niet zo raar om dat nu te vragenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doen ze zodat tegen de tijd dat je t krijgtje t weer vergeten bent en t weer een verrassing is!
Dat wordt het sowiesoquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doen ze zodat tegen de tijd dat je t krijgtje t weer vergeten bent en t weer een verrassing is!
nou ja we zijn gemaakt door God en die heeft ons zo gemaakt dat we ook niezen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:19 schreef ArTiC het volgende:
ik nies gewoon met mond open en mijn handen op mijn rug...dan kunnen mijn collega's naar het toilet om zich te wassen en hoef ik niet
Wees blij, mijn wereldwijd opererend bedrijf doet niet aan kerstpakketen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat wordt het sowieso
Wat een onduidelijkle tyfus zooi
pakket A Cold as ice
Een pakket van het zuiverste water, ijskoud maar met een vleugje warmte
pakket B All around the World
Maak een reis door de wereld en laat je inspireren.
pakket C Vintalité
Wijn, wijn en nog eens wijn
Ik ben er maar voor A gegaan, in de hoop dat er wodka bij zit
Er zijn de komende anderhalve week nog zát introductie activiteiten waaraan ik wel met vol enthousiasme meedoe, heb alleen geen zin om ergens in Drenthe een tentje te delen en vlotten te bouwen enzo. Dat kamp is trouwens ook maar 2 nachten, dus niet echt boeiend verder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lotusss wil niet mee doen aan alle intro activiteiten en anderen hebben daar commentaar op!
Het bedrijf waar ik vorig jaar gedetacheerd zat had dat ook niet, hun schonken elk jaar het geld van de paketten aan een goed doelquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wees blij, mijn wereldwijd opererend bedrijf doet niet aan kerstpakketen.
Zal ik je eens liefdevol komen besmetten?quote:
Klinkt tofquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er zijn de komende anderhalve week nog zát introductie activiteiten waaraan ik wel met vol enthousiasme meedoe, heb alleen geen zin om ergens in Drenthe een tentje te delen en vlotten te bouwen enzo. Dat kamp is trouwens ook maar 2 nachten, dus niet echt boeiend verder.
Verder op het program:
*Moordspel
*Sporttoernooi
*Lasergamen
*Poolen
*Casino avond
*Comedynight
*Barbecue
*Kroegentocht
* en natuurlijk het biertje tussendoor...
Hopelijk zijn alle mensen die zo bezorgd zijn dat ik een buitenbeentje word en geen studentenleven opbouw ook weer gerustgesteld
En De_Kardinaal: beterschap lieverd![]()
survival of the sneezest!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou ja we zijn gemaakt door God en die heeft ons zo gemaakt dat we ook niezen.
dit is om overbevolking tegen te gaan en het ras sterk te houden. de zwakkeren worden dan ziek en overlijden, dus eigenlijk is het prima!
Moeten ze ook niet alle telefoonschoonmakers op een ruimteschip naar nowhere zettenquote:
Hun schonken! Een goed doel zou bijvoorbeeld kunnen zijn het bijspijkeren van het Nederlands van de eigen werknemers.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het bedrijf waar ik vorig jaar gedetacheerd zat had dat ook niet, hun schonken elk jaar het geld van de paketten aan een goed doel!
Het is een West-Fries, daar kan hij ook niks aan doen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hun schonken! Een goed doel zou bijvoorbeeld kunnen zijn het bijspijkeren van het Nederlands van de eigen werknemers.
Dat is al de 33ste keer ofzo dat je voor KF spreekt!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is een West-Fries, daar kan hij ook niks aan doen.
pfew gelukkig heb ik die niet gehad, die heb ik alquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
mijn kerstpakket afgelopen jaar was een Wii
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is een Hollander, daar kan hij ook niks aan doen.
Ook waar. Hoeveel mensen 'hun' ipv 'zij' gebruiken op deze manier. *ril*quote:
De mensen die er al eentje hadden mochten dat aangeven en die kregen een spellenpakket en de guitarhero gitaar of andere accesoires voor de Wiiquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
pfew gelukkig heb ik die niet gehad, die heb ik al
Geniaal spel. Alhoewel het jochie wat preventief verbrand wordt nóg beter de paranoia van President Madagascar neerzetquote:
ah ok dan is t wel weer balen, guitarhero is natuurlijk veel leuker dan 3 kerststollenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
De mensen die er al eentje hadden mochten dat aangeven en die kregen een spellenpakket en de guitarhero gitaar of andere accesoires voor de Wii
in mijn hand ja, gelukkig hebben we hier een douchequote:Op maandag 31 augustus 2009 14:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zonder handen?
ik ben trouwens al de hele dag aan het niezen hangt t in de lucht?
Ik zou het niet méér met je eens kunnen zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
Guitar Hero![]()
Dat is voor echte bazen
Wattes?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
Die pop daar achter was een suprise van mijn ex met sinterklaas
Ja hoor popjequote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
Heel misschien is echt gitaar kunnen spelen toch net iets meer baasquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
Guitar Hero![]()
Dat is voor echte bazen![]()
[ afbeelding ]
Een sinterklaas suprisequote:Op maandag 31 augustus 2009 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wattes?![]()
En, als je het niet genoemd had, had niemand ernaar gevraagd
Mja, sommige mensen vinden het blijkbaar leuk om alles meteen uit zijn verband te trekken en er kritiek op te hebben. Weer wat geleerd, weet nu wier posts ik met een korreltje zout moet nemen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Klinkt tof!
Je reactie was alleen een beetje overdrevenals je het nou meteen zo had uitgelegd
en het allebei kunnen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel misschien is echt gitaar kunnen spelen toch net iets meer baas
Dat doe ik gelukkig ook al zo'n 8.5 jaarquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel misschien is echt gitaar kunnen spelen toch net iets meer baas
Lik!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoor popje
"Iik heb een vraag voor een vriend van"me...
Heel goed zeker?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat doe ik gelukkig ook al zo'n 8.5 jaar
[ afbeelding ]
Nogmaals: Wattes?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:43 schreef KudFokker het volgende:
Een sinterklaas suprisehij moest op mij lijken
ow...ik had ook mijn gitaar moeten posten nu?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat doe ik gelukkig ook al zo'n 8.5 jaar
[ afbeelding ]
Oordeel zelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |