Nog 1 dagjequote:
Ik kreeg vh weekend het Sinterklaas-Intertoys boekje ook al in de bus.quote:
Ik ben eerst nog jarig!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nog 1 dagje![]()
Kerst / Sinterklaas / Oud en nieuw, kom er maar in!
Die is dan ook zo weer de prullenbak in gegaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kreeg vh weekend het Sinterklaas-Intertoys boekje ook al in de bus.
Oh kut, hoe kan ik Kluts haar verjaardag nou vergetenquote:
Wat kan ik zeggen, mensen kopen het. Sterker nog, ze vragen er zelfs om. Gisteren had ik iemand in de winkel die vroeg om choco-sigaretten. Die btw verboden zijn tegenwoordigquote:
Met ons huidige economie model helpt niks, dat moet eerst veranderen. Oneindig meer blijven produceren en consumeren werkt niet op een eindigende wereld.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Consumptie is goed tegen de kredietcrisis!
Sinterklaas / verjaardag / Kerst / Oud en nieuw?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nog 1 dagje![]()
Kerst / Sinterklaas / Oud en nieuw, kom er maar in!
Waarom zijn die dingen verbodenquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, mensen kopen het. Sterker nog, ze vragen er zelfs om. Gisteren had ik iemand in de winkel die vroeg om choco-sigaretten. Die btw verboden zijn tegenwoordig
Ik vind het verschrikkelijk jammer, want tegen de tijd dat de Goedheiligman in het land is, is er niks bijzonders meer aan, en tegen 5 december heeft niemand meer zin in die nootjes.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, mensen kopen het. Sterker nog, ze vragen er zelfs om. Gisteren had ik iemand in de winkel die vroeg om choco-sigaretten. Die btw verboden zijn tegenwoordig
De chocosigaret verboden?!?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zal niet veel met de Sint te maken hebben maar met het rookontmoedigingsbeleid gok ik zoquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
De chocosigaret verboden?!?
Ik dacht dat we na de komst van gele/paarse/etc pieten de "laten we alles wat traditie is met Sinterklaas" -manie wel een beetje gehad hadden.
Van mij mogen ze die dingen verkopen alleen niet in een sinterklaas verpakking. Gewoon in een neutrale bolletje zak.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk jammer, want tegen de tijd dat de Goedheiligman in het land is, is er niks bijzonders meer aan, en tegen 5 december heeft niemand meer zin in die nootjes.
Je zeurt wel een beetje als een opaatje hoor!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk jammer, want tegen de tijd dat de Goedheiligman in het land is, is er niks bijzonders meer aan, en tegen 5 december heeft niemand meer zin in die nootjes.
Ik was anders gisteren met Feyenoord-Twente erg blij dat ik Eredivisie Livequote:
F*ck heyquote:
Beetje kind anno 2009 rookt een junkoquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, nu moeten die kinderen gewoon gelijk aan de zware Van Nelle
Dat snap ik wel, maar ik vind het gewoon stom.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal niet veel met de Sint te maken hebben maar met het rookontmoedigingsbeleid gok ik zo.
Ik weet hetquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zeurt wel een beetje als een opaatje hoor!![]()
Vroeger toen de kruidnoten nog van hout waren met speculaaskruiden erop enz.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |