Jij ook al... Zondag zeker.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:07 schreef Kluts het volgende:
Zo. 2 chocowafels en een joint verder, nog klaarwakker.
Ja, het is altijd hetzelfde gelul gewoon.quote:
Zijn we stiekem niet ergens familie ofzo...quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is altijd hetzelfde gelul gewoon.
En ik ken dat, dan ga ik uit pure verveling maar tot diep in de nacht downloaden, fokken, etc, en dan kan ik morgen mijn nest weer niet uit komen.
Niet dat ik weet!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zijn we stiekem niet ergens familie ofzo...
* doet meequote:Op maandag 31 augustus 2009 00:52 schreef Ofresca het volgende:
Dat zijn de betere weekend-afsluiters.
Que?quote:Op maandag 31 augustus 2009 06:59 schreef stbabylon het volgende:
Is het al de 10de?
Sorry...quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon om de week even positief te beginnen?
jaa suc6 daarmee !quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:50 schreef Lotusss het volgende:
Zoow... in de bus, onderweg naar de introductie. 't Zal wat worden zeg...
Ik moest er om 6:00 uit en had ook graag nog een uur langer blijven liggen, maar zelfs 7:00, of 8:00 is niet uitslapen. Tuurlijk alles is relatief, maar uitslapen kun je 6 uur niet noemen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou ik was toch graag blijven liggen tot 06.00
je had z'n goed weekend dat je gewooon woorden nog op maandag weglaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:57 schreef KudFokker het volgende:
Mijn weekend was echt tof
Zaterdag gewerkt op dat feest, toen om half 2 klaar en uitgegaan in of andere kroeg in een stad / dorp waarvan ik niet eens waar het was, en hoe het heettedaarna met de taxi naar huis
Zondag verjaardag van een van mijn beste vrienden, daarna ging mijn vriendin voor me kijken en hebben we filmpje gekeken
Mijn ouders zijn alleen al het hele weekend aan het janken dat ik niets serieus in mijn leven doe
Let op!quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest er om 6:00 uit en had ook graag nog een uur langer blijven liggen, maar zelfs 7:00, of 8:00 is niet uitslapen. Tuurlijk alles is relatief, maar uitslapen kun je 6 uur niet noemen.
Werken op een feest, uitgaan, verjaardag vieren, film kijkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:57 schreef KudFokker het volgende:
Mijn weekend was echt tof
Zaterdag gewerkt op dat feest, toen om half 2 klaar en uitgegaan in of andere kroeg in een stad / dorp waarvan ik niet eens waar het was, en hoe het heettedaarna met de taxi naar huis
Zondag verjaardag van een van mijn beste vrienden, daarna ging mijn vriendin voor me kijken en hebben we filmpje gekeken
Mijn ouders zijn alleen al het hele weekend aan het janken dat ik niets serieus in mijn leven doe
Gloeiende.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Let op!
06.00 is uitslapen!
Toch gelukt om het zo te noemen!
Misschien lezen zijn ouders mee op FOK! en zijn ze op die manier tot de conclusie gekomen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
KF; misschien moet je eens aan je ouders vragen waarom ze dat vinden en de discussie aangaan waarom jij vindt dat ze ongelijk hebben. Misschien heb je er wat aan ipv het hier te melden dat ze janken
Gelukkig ga je de groep en de activiteiten open-minded tegemoetquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:07 schreef Lotusss het volgende:
Lekker kansloos met 'n veel te fout tshirt rondlopen en geen koffie verdorie!
Geef me dan maar bier... dan ga ik 't misschien nog leuk vinden. Drink m'n groepje er toch wel uit!
Ik wilde het niet zeggen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig ga je de groep en de activiteiten open-minded tegemoet
Hij is 20 ofzo toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werken op een feest, uitgaan, verjaardag vieren, film kijken
En dan vind je die opmerking vreemd
oja,tuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom mag ik hem toch nog wel jennen?
Geen koffie en geen bier. En nog 45 min wachten totdat er ook iets gaat gebeuren. Woohoo ik ga uit m'n dak van vrolijkheid en gezelligheid...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen!![]()
Ook vooral lekker gelijk op FOK! gaan klagen terwijl je nog geen uur bezig bent.![]()
Maar bedankt dat jij het toch doet.
Sterkte meisjequote:Op maandag 31 augustus 2009 09:13 schreef automatic_ het volgende:
Zo..! Ik mag weer naar de uniVerder een beetje beladen dag, want mijn vader zou vandaag 50 worden...
Je kunt vast wel iets bedenken waar je vrolijk van wordt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geen koffie en geen bier. En nog 45 min wachten totdat er ook iets gaat gebeuren. Woohoo ik ga uit m'n dak van vrolijkheid en gezelligheid...
Ja Lotusss! Denk aan mij! En hoe ik faal in #trivia in vergelijking met jou!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt vast wel iets bedenken waar je vrolijk van wordt.
Lief! Ik heb er normaal niet zoveel mee, maar dacht er opeens aan dat het 50 zou zijnquote:
Snap ik, maar kan me voorstellen dat het wel raar voelt..quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:17 schreef automatic_ het volgende:
Lief! Ik heb er normaal niet zoveel mee, maar dacht er opeens aan dat het 50 zou zijn
Haha... voel me meteen 'n stuk beter!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja Lotusss! Denk aan mij! En hoe ik faal in #trivia in vergelijking met jou!
Stond enige tijd geleden in Fin. Dagblad. Op zich welquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:17 schreef Kluts het volgende:
Nouk, is jouw ondertitel tegenwoordig niet achterhaald?
Praten met de andere? Brrrrr eng he!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geen koffie en geen bier. En nog 45 min wachten totdat er ook iets gaat gebeuren. Woohoo ik ga uit m'n dak van vrolijkheid en gezelligheid...
verkapte zie mij eens dagbladen boven Metro & Spits-niveau lezen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stond enige tijd geleden in Fin. Dagblad. Op zich wel
What did I do???quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Haha... voel me meteen 'n stuk beter!
En Babs, ik wil me beter voelen, niet gefrustreerder!
Ik vind van wel idd. Uitzonderingen daargelaten, maar in een hoop branches genieten vrouwen de voorkeur voor leidinggevende functies inmiddels. Was even nieuwsgierig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stond enige tijd geleden in Fin. Dagblad. Op zich wel
Nou, dat is dus niet waar hèquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:23 schreef Kluts het volgende:
Ik vind van wel idd. Uitzonderingen daargelaten, maar in een hoop branches genieten vrouwen de voorkeur voor leidinggevende functies inmiddels. Was even nieuwsgierig.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Praten met de andere? Brrrrr eng he!
Man o man, nu ik het zo terug lees:quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
je had z'n goed weekend dat je gewooon woorden nog op maandag weglaat
Nja het ging er meer om dat ik vrijdag na het uitgaan best naar de klote was...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werken op een feest, uitgaan, verjaardag vieren, film kijken
En dan vind je die opmerking vreemd
Kun je dat nog een keer zeggenquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja het ging er meer om dat ik vrijdag na het uitgaan best naar de klote was...
Zondag om half 1 met een kater mijn bed uit zaterdag middag
Mijn moeder werd 5 uur wakker van de muziek van mijn telefoon, ik lag er naast en was in slaap gevallen
Toen wist ze niet hoe het uit moest, dus legde ze hem maar onder mijn kunnen
Maar kom op, je mag als je jong bent toch feesten, ik had die week 50 uur gewerkt + zaterdag nog gewerkt van 17:00 tot 1:30!
Mijn zus doet het juist vanwege haar vrouw zijn goed in de bouw/transport-wereld. Bedrijven hebben liever als visitekaartje een leuke vlotte jongedame dan weer de zoveelste mannelijke Ir.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, dat is dus niet waar hèDat vrouwen de voorkeur hebben in een hoop branches. Er rust nog altijd een taboe op vrouwelijk leiderschap en in de meeste bedrijven zie je dan ook mannen aan de top.
Ik heb ze niet echt gezien dit weekend...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
KF; misschien moet je eens aan je ouders vragen waarom ze dat vinden en de discussie aangaan waarom jij vindt dat ze ongelijk hebben. Misschien heb je er wat aan ipv het hier te melden dat ze janken
hap hap hap! Het is prima leesvoer!quote:
Er rust idd een taboe op, maar zeker sinds de kredietcrisis gaan bedrijven er anders over denken. Vooral ook omdat blijkt dat bedrijven met vrouwen aan de top het beter doen dan bedrijven met mannen aan de top.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, dat is dus niet waar hèDat vrouwen de voorkeur hebben in een hoop branches. Er rust nog altijd een taboe op vrouwelijk leiderschap en in de meeste bedrijven zie je dan ook mannen aan de top.
Je bent volgens mij nog behoorlijk dronkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja het ging er meer om dat ik vrijdag na het uitgaan best naar de klote was...
Zondag om half 1 met een kater mijn bed uit zaterdag middag
Mijn moeder werd 5 uur wakker van de muziek van mijn telefoon, ik lag er naast en was in slaap gevallen
Toen wist ze niet hoe het uit moest, dus legde ze hem maar onder mijn kunnen
Maar kom op, je mag als je jong bent toch feesten, ik had die week 50 uur gewerkt + zaterdag nog gewerkt van 17:00 tot 1:30!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent volgens mij nog behoorlijk dronken
Student zeker?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
Ik ontbijt vandaag met pepernoten.![]()
Meestal zijn je hersenen 1 grote grijze massa!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Hmm mijn gedachten is nog 1 grote grijze massa geloof ik
Nja, ik ben nog steeds helemaal velrlief !
hier niet !quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Vind je mrbox, beetje bewolkt hier.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
Ik ontbijt vandaag met pepernoten.![]()
quote:
Stel je niet aan.quote:
Mogguh.quote:
Ik wilde net zeggen dat ze ook wel mijn gepeperde noten mocht hebben!quote:
Truequote:Op maandag 31 augustus 2009 09:37 schreef Kluts het volgende:
Er rust idd een taboe op, maar zeker sinds de kredietcrisis gaan bedrijven er anders over denken. Vooral ook omdat blijkt dat bedrijven met vrouwen aan de top het beter doen dan bedrijven met mannen aan de top.
Mannen en vrouwen zijn inderdaad niet gelijk, maar dat betekent nog niet dat de vrouwen maar altijd moeten accepteren dat ze minder kunnen verdienen/bereiken e.d.quote:Overigens is het vreemd, gelijke kansen voor mannen en vrouwen, want mannen en vrouwen zijn niet gelijk. Als het bedrijfsleven die verschillende kwaliteiten onderkent kunnen ze daar hun voordeel mee doen.
Ik weiger beleefd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ze ook wel mijn gepeperde noten mocht hebben!
Die lust ik wel idd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:44 schreef KudFokker het volgende:
Die chocolade peper/kruid noten zijn pas de shizzle![]()
Speciaal voor jou ga ik kijken of ik ze volgend jaar nog eerder in de winkel kan krijgen.quote:
Ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:44 schreef KudFokker het volgende:
Die chocolade peper/kruid noten zijn pas de shizzle![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |