Jij ook al... Zondag zeker.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:07 schreef Kluts het volgende:
Zo. 2 chocowafels en een joint verder, nog klaarwakker.
Ja, het is altijd hetzelfde gelul gewoon.quote:
Zijn we stiekem niet ergens familie ofzo...quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is altijd hetzelfde gelul gewoon.
En ik ken dat, dan ga ik uit pure verveling maar tot diep in de nacht downloaden, fokken, etc, en dan kan ik morgen mijn nest weer niet uit komen.
Niet dat ik weet!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zijn we stiekem niet ergens familie ofzo...
* doet meequote:Op maandag 31 augustus 2009 00:52 schreef Ofresca het volgende:
Dat zijn de betere weekend-afsluiters.
Que?quote:Op maandag 31 augustus 2009 06:59 schreef stbabylon het volgende:
Is het al de 10de?
Sorry...quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon om de week even positief te beginnen?
jaa suc6 daarmee !quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:50 schreef Lotusss het volgende:
Zoow... in de bus, onderweg naar de introductie. 't Zal wat worden zeg...
Ik moest er om 6:00 uit en had ook graag nog een uur langer blijven liggen, maar zelfs 7:00, of 8:00 is niet uitslapen. Tuurlijk alles is relatief, maar uitslapen kun je 6 uur niet noemen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou ik was toch graag blijven liggen tot 06.00
je had z'n goed weekend dat je gewooon woorden nog op maandag weglaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:57 schreef KudFokker het volgende:
Mijn weekend was echt tof
Zaterdag gewerkt op dat feest, toen om half 2 klaar en uitgegaan in of andere kroeg in een stad / dorp waarvan ik niet eens waar het was, en hoe het heettedaarna met de taxi naar huis
Zondag verjaardag van een van mijn beste vrienden, daarna ging mijn vriendin voor me kijken en hebben we filmpje gekeken
Mijn ouders zijn alleen al het hele weekend aan het janken dat ik niets serieus in mijn leven doe
Let op!quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest er om 6:00 uit en had ook graag nog een uur langer blijven liggen, maar zelfs 7:00, of 8:00 is niet uitslapen. Tuurlijk alles is relatief, maar uitslapen kun je 6 uur niet noemen.
Werken op een feest, uitgaan, verjaardag vieren, film kijkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:57 schreef KudFokker het volgende:
Mijn weekend was echt tof
Zaterdag gewerkt op dat feest, toen om half 2 klaar en uitgegaan in of andere kroeg in een stad / dorp waarvan ik niet eens waar het was, en hoe het heettedaarna met de taxi naar huis
Zondag verjaardag van een van mijn beste vrienden, daarna ging mijn vriendin voor me kijken en hebben we filmpje gekeken
Mijn ouders zijn alleen al het hele weekend aan het janken dat ik niets serieus in mijn leven doe
Gloeiende.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Let op!
06.00 is uitslapen!
Toch gelukt om het zo te noemen!
Misschien lezen zijn ouders mee op FOK! en zijn ze op die manier tot de conclusie gekomen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
KF; misschien moet je eens aan je ouders vragen waarom ze dat vinden en de discussie aangaan waarom jij vindt dat ze ongelijk hebben. Misschien heb je er wat aan ipv het hier te melden dat ze janken
Gelukkig ga je de groep en de activiteiten open-minded tegemoetquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:07 schreef Lotusss het volgende:
Lekker kansloos met 'n veel te fout tshirt rondlopen en geen koffie verdorie!
Geef me dan maar bier... dan ga ik 't misschien nog leuk vinden. Drink m'n groepje er toch wel uit!
Ik wilde het niet zeggen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig ga je de groep en de activiteiten open-minded tegemoet
Hij is 20 ofzo toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werken op een feest, uitgaan, verjaardag vieren, film kijken
En dan vind je die opmerking vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |