Kun je dat nog een keer zeggenquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja het ging er meer om dat ik vrijdag na het uitgaan best naar de klote was...
Zondag om half 1 met een kater mijn bed uit zaterdag middag
Mijn moeder werd 5 uur wakker van de muziek van mijn telefoon, ik lag er naast en was in slaap gevallen
Toen wist ze niet hoe het uit moest, dus legde ze hem maar onder mijn kunnen
Maar kom op, je mag als je jong bent toch feesten, ik had die week 50 uur gewerkt + zaterdag nog gewerkt van 17:00 tot 1:30!
Mijn zus doet het juist vanwege haar vrouw zijn goed in de bouw/transport-wereld. Bedrijven hebben liever als visitekaartje een leuke vlotte jongedame dan weer de zoveelste mannelijke Ir.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, dat is dus niet waar hèDat vrouwen de voorkeur hebben in een hoop branches. Er rust nog altijd een taboe op vrouwelijk leiderschap en in de meeste bedrijven zie je dan ook mannen aan de top.
Ik heb ze niet echt gezien dit weekend...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
KF; misschien moet je eens aan je ouders vragen waarom ze dat vinden en de discussie aangaan waarom jij vindt dat ze ongelijk hebben. Misschien heb je er wat aan ipv het hier te melden dat ze janken
hap hap hap! Het is prima leesvoer!quote:
Er rust idd een taboe op, maar zeker sinds de kredietcrisis gaan bedrijven er anders over denken. Vooral ook omdat blijkt dat bedrijven met vrouwen aan de top het beter doen dan bedrijven met mannen aan de top.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, dat is dus niet waar hèDat vrouwen de voorkeur hebben in een hoop branches. Er rust nog altijd een taboe op vrouwelijk leiderschap en in de meeste bedrijven zie je dan ook mannen aan de top.
Je bent volgens mij nog behoorlijk dronkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja het ging er meer om dat ik vrijdag na het uitgaan best naar de klote was...
Zondag om half 1 met een kater mijn bed uit zaterdag middag
Mijn moeder werd 5 uur wakker van de muziek van mijn telefoon, ik lag er naast en was in slaap gevallen
Toen wist ze niet hoe het uit moest, dus legde ze hem maar onder mijn kunnen
Maar kom op, je mag als je jong bent toch feesten, ik had die week 50 uur gewerkt + zaterdag nog gewerkt van 17:00 tot 1:30!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent volgens mij nog behoorlijk dronken
Student zeker?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
Ik ontbijt vandaag met pepernoten.![]()
Meestal zijn je hersenen 1 grote grijze massa!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Hmm mijn gedachten is nog 1 grote grijze massa geloof ik
Nja, ik ben nog steeds helemaal velrlief !
hier niet !quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Vind je mrbox, beetje bewolkt hier.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
Ik ontbijt vandaag met pepernoten.![]()
quote:
Stel je niet aan.quote:
Mogguh.quote:
Ik wilde net zeggen dat ze ook wel mijn gepeperde noten mocht hebben!quote:
Truequote:Op maandag 31 augustus 2009 09:37 schreef Kluts het volgende:
Er rust idd een taboe op, maar zeker sinds de kredietcrisis gaan bedrijven er anders over denken. Vooral ook omdat blijkt dat bedrijven met vrouwen aan de top het beter doen dan bedrijven met mannen aan de top.
Mannen en vrouwen zijn inderdaad niet gelijk, maar dat betekent nog niet dat de vrouwen maar altijd moeten accepteren dat ze minder kunnen verdienen/bereiken e.d.quote:Overigens is het vreemd, gelijke kansen voor mannen en vrouwen, want mannen en vrouwen zijn niet gelijk. Als het bedrijfsleven die verschillende kwaliteiten onderkent kunnen ze daar hun voordeel mee doen.
Ik weiger beleefd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ze ook wel mijn gepeperde noten mocht hebben!
Die lust ik wel idd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:44 schreef KudFokker het volgende:
Die chocolade peper/kruid noten zijn pas de shizzle![]()
Speciaal voor jou ga ik kijken of ik ze volgend jaar nog eerder in de winkel kan krijgen.quote:
Ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:44 schreef KudFokker het volgende:
Die chocolade peper/kruid noten zijn pas de shizzle![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |