Ik ben eerst nog jarig!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nog 1 dagje![]()
Kerst / Sinterklaas / Oud en nieuw, kom er maar in!
Die is dan ook zo weer de prullenbak in gegaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kreeg vh weekend het Sinterklaas-Intertoys boekje ook al in de bus.
Oh kut, hoe kan ik Kluts haar verjaardag nou vergetenquote:
Wat kan ik zeggen, mensen kopen het. Sterker nog, ze vragen er zelfs om. Gisteren had ik iemand in de winkel die vroeg om choco-sigaretten. Die btw verboden zijn tegenwoordigquote:
Met ons huidige economie model helpt niks, dat moet eerst veranderen. Oneindig meer blijven produceren en consumeren werkt niet op een eindigende wereld.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Consumptie is goed tegen de kredietcrisis!
Sinterklaas / verjaardag / Kerst / Oud en nieuw?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nog 1 dagje![]()
Kerst / Sinterklaas / Oud en nieuw, kom er maar in!
Waarom zijn die dingen verbodenquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, mensen kopen het. Sterker nog, ze vragen er zelfs om. Gisteren had ik iemand in de winkel die vroeg om choco-sigaretten. Die btw verboden zijn tegenwoordig
Ik vind het verschrikkelijk jammer, want tegen de tijd dat de Goedheiligman in het land is, is er niks bijzonders meer aan, en tegen 5 december heeft niemand meer zin in die nootjes.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, mensen kopen het. Sterker nog, ze vragen er zelfs om. Gisteren had ik iemand in de winkel die vroeg om choco-sigaretten. Die btw verboden zijn tegenwoordig
De chocosigaret verboden?!?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zal niet veel met de Sint te maken hebben maar met het rookontmoedigingsbeleid gok ik zoquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
De chocosigaret verboden?!?
Ik dacht dat we na de komst van gele/paarse/etc pieten de "laten we alles wat traditie is met Sinterklaas" -manie wel een beetje gehad hadden.
Van mij mogen ze die dingen verkopen alleen niet in een sinterklaas verpakking. Gewoon in een neutrale bolletje zak.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk jammer, want tegen de tijd dat de Goedheiligman in het land is, is er niks bijzonders meer aan, en tegen 5 december heeft niemand meer zin in die nootjes.
Je zeurt wel een beetje als een opaatje hoor!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk jammer, want tegen de tijd dat de Goedheiligman in het land is, is er niks bijzonders meer aan, en tegen 5 december heeft niemand meer zin in die nootjes.
Ik was anders gisteren met Feyenoord-Twente erg blij dat ik Eredivisie Livequote:
F*ck heyquote:
Beetje kind anno 2009 rookt een junkoquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, nu moeten die kinderen gewoon gelijk aan de zware Van Nelle
Dat snap ik wel, maar ik vind het gewoon stom.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal niet veel met de Sint te maken hebben maar met het rookontmoedigingsbeleid gok ik zo.
Ik weet hetquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zeurt wel een beetje als een opaatje hoor!![]()
Vroeger toen de kruidnoten nog van hout waren met speculaaskruiden erop enz.!
Ja, is het ook allemaal wel, maar goed, ik heb er allemaal sowieso niet zoveel mee, alleen met Chupa Chupsquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar ik vind het gewoon stom.
Of die Napoleonsnoepjes.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, is het ook allemaal wel, maar goed, ik heb er allemaal sowieso niet zoveel mee, alleen met Chupa Chups.
Ik ben het helemaal met je eens hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het
Kan er niks aan doen, als ik pepernoten zie in augustus of september wordt het zwart voor mijn ogen.
Jij met je Chupa Chups.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, is het ook allemaal wel, maar goed, ik heb er allemaal sowieso niet zoveel mee, alleen met Chupa Chups.
Het is wel een megahitquote:
Kan je ze nu alweer krijgen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
Ik ontbijt vandaag met pepernoten.![]()
quote:
patsen met hoe duur je boeken zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:04 schreef KudFokker het volgende:
Godverdomme, ik ben echt nog verpepperd
Smst Nic me net " Nou, 3 boeken gekocht, 150 euro wegnu tussenuur, kusje ! "
Dus ik sms "Aah 50 euro per broek is niet duur ! "
Zij: " Nietmoet er nog 3 ofzo, maar geld is op ! "
Ik: "Mijn broeken zijn zo'n 100 euro per stuk! "
Zij: " Boeken ! "
Damn
ze wist gisteravond te melden dat ze geneukt had. dus ik denk ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
De grote vraag is natuurlijk, heeft Kluts gedaan wat ze wilde doen?
Of je broeken!quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
patsen met hoe duur je boeken zijn
O, hoe lief! Je praat voor hem!quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
Nu zijn jullie een beetje aan het mierenneuken hoor. Het doel van die post was om aan te geven dat KF er niet helemaal bij was, niet om te patsen.
Je kunt ook op alle slakken zout leggen.
Tuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
De grote vraag is natuurlijk, heeft Kluts gedaan wat ze wilde doen?
Ja, was een goed weekend! Alleen zoals altijd te kortquote:
Vraag me af wat er zou gebeuren als er iemand zou komen die zou zeggen dat hij net zo makkelijk een moslima te neuken kan krijgen als een nederlandse en dat ook vaak genoeg gedaan heeft hehe.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:23 schreef Kluts het volgende:
Nederlandse meisjes en hoerig gedrag.
Dit zijn dus echt van die topics waar ik eigenlijk helemaal weg moet blijven.
Ze heeft wel gelijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, hoe lief! Je praat voor hem!
Wel anaal he, want anders gaat het maagdenvlies eraan natuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, was een goed weekend! Alleen zoals altijd te kort
[..]
Vraag me af wat er zou gebeuren als er iemand zou komen die zou zeggen dat hij net zo makkelijk een moslima te neuken kan krijgen als een nederlandse en dat ook vaak genoeg gedaan heeft hehe.
Nee, natuurlijk niet. Dan gaat het rel-gehalte van de post drastisch omlaagquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel anaal he, want anders gaat het maagdenvlies eraan natuurlijk.![]()
Alsof Nederlandse moslima zoveel anders zijn dan gewone Nederlandse dames. Die neuken alleen niet op plaatsen waar ze bekenden hebben, want tja met een man gezien worden dat kan niet. Moslima neuken niet met die leuke vent achter de bar, maar wel met andere moslims tijdens een heuse neukdate! Daar was een paar maanden geleden nog een nederlandse docu over.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, was een goed weekend! Alleen zoals altijd te kort
[..]
Vraag me af wat er zou gebeuren als er iemand zou komen die zou zeggen dat hij net zo makkelijk een moslima te neuken kan krijgen als een nederlandse en dat ook vaak genoeg gedaan heeft hehe.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof Nederlandse moslima zoveel anders zijn dan gewone Nederlandse dames. Die neuken alleen niet op plaatsen waar ze bekenden hebben, want tja met een man gezien worden dat kan niet. Moslima neuken niet met die leuke vent achter de bar, maar wel met andere moslims tijdens een heuse neukdate! Daar was een paar maanden geleden nog een nederlandse docu over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |