Alsof Nederlandse moslima zoveel anders zijn dan gewone Nederlandse dames. Die neuken alleen niet op plaatsen waar ze bekenden hebben, want tja met een man gezien worden dat kan niet. Moslima neuken niet met die leuke vent achter de bar, maar wel met andere moslims tijdens een heuse neukdate! Daar was een paar maanden geleden nog een nederlandse docu over.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, was een goed weekend! Alleen zoals altijd te kort
[..]
Vraag me af wat er zou gebeuren als er iemand zou komen die zou zeggen dat hij net zo makkelijk een moslima te neuken kan krijgen als een nederlandse en dat ook vaak genoeg gedaan heeft hehe.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof Nederlandse moslima zoveel anders zijn dan gewone Nederlandse dames. Die neuken alleen niet op plaatsen waar ze bekenden hebben, want tja met een man gezien worden dat kan niet. Moslima neuken niet met die leuke vent achter de bar, maar wel met andere moslims tijdens een heuse neukdate! Daar was een paar maanden geleden nog een nederlandse docu over.
De constructie was heel simpel Fatima zei tegen paps en broers dat ze met Fadilah mee ging ergens naar toe en dat meisje zei weer hetzelfde tegen haar familie. Ondertussen ging Fatima stiekem naar Utrecht om Ali te stokslobberen en ging Fadilah in Maastricht Abdel snorkelen etc.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]Die docu had ik wel willen zien.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
Gisteren Red mijn vakantie gekeken
Damn, ik kan die Alberto Steegmans echt niet uitstaan, wat een irritant mannetje is dat
iemand een linkje?quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]Die docu had ik wel willen zien.
Alberto is inderdaad erg irritant. Zap waardig is dat hoofd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
Gisteren Red mijn vakantie gekeken
Damn, ik kan die Alberto Steegmans echt niet uitstaan, wat een irritant mannetje is dat
Dat de ouders erin trappen ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De constructie was heel simpel Fatima zei tegen paps en broers dat ze met Fadilah mee ging ergens naar toe en dat meisje zei weer hetzelfde tegen haar familie. Ondertussen ging Fatima stiekem naar Utrecht om Ali te stokslobberen en ging Fadilah in Maastricht Abdel snorkelen etc.
Euh, ja. Ik snap niet dat mensen daar serieus op in gaan. Gewoon een trolltopic.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:23 schreef Kluts het volgende:
Nederlandse meisjes en hoerig gedrag.
Dit zijn dus echt van die topics waar ik eigenlijk helemaal weg moet blijven.
XTCquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
http://noord-holland.blog(...)festival-mysteryland
Bekende van een vriendin waar ik gisteren was. "Doodsoorzaak niet bekend" Nou die is wel duidelijk hoor
& GHB. Heb gehoord wat voor type het is(die jongen). Het ligt in deze zeker niet aan de XTC, maar aan de gebruiker.quote:
Ga je niet zo vaak bij je moeder op bezoek?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga zo naar m'n ma rijden
Ze klonk leuk verrast aan de telefoon
Vertel 'es wat leuks dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
Er is vandaag weinig te doen in Singles zeg
Doe er wat aan bels. Een kekke stelling of zoquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
Nee, denk dat ik er zelf 2x per jaar kom ong.. en zie denk ik max 5xquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga je niet zo vaak bij je moeder op bezoek?
En op je werk?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
Jeetje! Dat is weinigquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:44 schreef Cue_ het volgende:
Nee, denk dat ik er zelf 2x per jaar kom ong.. en zie denk ik max 5x
Er is vaak een reden nodig om elkaar te zien, dus meestal verjaardagen ofzo. 'Even' op bezoek gaan doen we in ons gezin eig nooit.quote:
Niet veel bijzonders gedaan van het weekendquote:
Een stelling, daar ben ik echt slecht inquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe er wat aan bels. Een kekke stelling of zo
Bengeltjelief!quote:
2x per jaar komen is weinigquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik er zelf 2x per jaar kom ong.. en zie denk ik max 5x
Herkenbaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is vaak een reden nodig om elkaar te zien, dus meestal verjaardagen ofzo. 'Even' op bezoek gaan doen we in ons gezin eig nooit.
Jah denk het. .zijn 3 verjaardagen vaak of 4. En 1 of 2x voor andere zaken. Nu heb ik bv de auto en 1x geweest om samen muziek te spelen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:04 schreef Bengeltje het volgende:
Herkenbaar.Ook al ga ik wel wat vaker bij mijn moeder langs.
Jij gaat dus max 5 keer per jaar is dat incl de verjaardagen?
en het stappen dan? Wat een saaie introductiequote:Op maandag 31 augustus 2009 12:18 schreef Lotusss het volgende:
Toen er eenmaal koffie was, werd 't eigenlijk nog best gezellig. Donderdag pas weer rest van de introductie. Lekker naar huis nu!
Ik lig ook brak te wezenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:22 schreef ArTiC het volgende:
ik ben nog steeds zo braque en ziekjes
vanmorgen ook een uur langer in bed blijven liggen (en dus een uur te laat op het werk) maar het helpt niks
mjah..had beter thuis kunnen gaan werken denk ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lig ook brak te wezenMaar jij bent wel naar het werk gegaan? Held
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:22 schreef ArTiC het volgende:
ik ben nog steeds zo braque en ziekjes
vanmorgen ook een uur langer in bed blijven liggen (en dus een uur te laat op het werk) maar het helpt niks
ik was je vanmorgen ineens kwijt in bedquote:
En raadt eens wie ik juist vanmorgen ineens in mijn bedje vond?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was je vanmorgen ineens kwijt in bed
je moeder?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En raadt eens wie ik juist vanmorgen ineens in mijn bedje vond?
Er is morgen en overmorgen kamp, maar dat sla ik even over... Vanaf donderdag tot woensdag zijn er doordeweeks introductiecolleges en daarna zuipen inderdaad... Bij 'n studievereniging schenken ze na 17u gratis Hertog Jan!quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
en het stappen dan? Wat een saaie introductie
O, een je moeder grap! Die zijn altijd zo origineel, hihihiquote:
Beetje een softe introductie!quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er is morgen en overmorgen kamp, maar dat sla ik even over... Vanaf donderdag tot woensdag zijn er doordeweeks introductiecolleges en daarna zuipen inderdaad... Bij 'n studievereniging schenken ze na 17u gratis Hertog Jan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |