Zo is het.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik vind dat sommige meisjes zich ook belachelijk gedragen, gisteren in Hilversum nog allemaal 14 jarige meisjes te kort voor woorden en veels te laat op straat, maar ik denk dat dat meer met de opvoeding te maken heeft. En lang niet alle meisjes zijn zo natuurlijk.
Als het een bewuste keuze van iemand is, waarom zou je je daar dan überhaupt druk over maken?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:53 schreef jollieboer1 het volgende:
[..]
Tja het is maar net wat je normaal vindt. Wat de 1 normaal vind, vind een ander abnormaal.
Afijn, iedereen mag die keuze hebben natuurlijk, je krijgt alleen wel een 'naam' achter je aan. Dat was vroeger al zo, dat zal nu ook zo zijn lijkt me.
Ja als je zoekt zul je die vast wel kunnen vinden.
Nouja, het bestaat natuurlijk best wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:00 schreef SuperFucker het volgende:
We zitten middenin de seksuele revolutie.
Hoerig gedrag wordt vaak verward met vrijheid.
'Die hoerige Nederlandse meiden' zijn vaak goed opgeleid en hebben juist geen partner nodig om zich financieel onafhankelijk te maken, want dat zijn of worden ze vanzelf, zonder betaalde seks.
Het is juist nu de tijd dat vrouwen kunnen kiezen met wie ze naar bed gaan. Vroeger was dat anders.
Dat er wordt gesproken over 'hoerig' gedrag is bespottelijk en geeft aan hoe mensen tegen vrouwen aan kunnen kijken.
Dat dus. En daarnaast denk ik dat er in elke bevolkingsgroep wel iets over het gedrag van vrouwen te zeggen valt. Nederlandse vrouwen kunnen er in ieder geval open over zijn in plaats van hun maagdenvlies de moeten laten restaureren omdat ze anders gedonder krijgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:00 schreef SuperFucker het volgende:
We zitten middenin de seksuele revolutie.
Hoerig gedrag wordt vaak verward met vrijheid.
'Die hoerige Nederlandse meiden' zijn vaak goed opgeleid en hebben juist geen partner nodig om zich financieel onafhankelijk te maken, want dat zijn of worden ze vanzelf, zonder betaalde seks.
Het is juist nu de tijd dat vrouwen kunnen kiezen met wie ze naar bed gaan. Vroeger was dat anders.
Dat er wordt gesproken over 'hoerig' gedrag is bespottelijk en geeft aan hoe mensen tegen vrouwen aan kunnen kijken.
En die kangeroe wil ook welquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Dames van Nederland, TS wil ook zo graag een keertje!
Ga eens in op me vorige reacties schandknaap.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:04 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Vraag maar aan 'de grootste Nederlander aller tijden' die nu aan de foute kant van het gras ligt. Die kon niet genoeg krijgen van lekker getinte allochtone anusjes. Te denken dat zo iemand de grootste Nederlander aller tijden is. Geeft gelijk aan wat voor een stuk stront NL eigenlijk is.
Maar als een Nederlands meisje niet met het groepje bontkraagjes naar bed wilt word ze uitgescholden voor hoer en racistquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:32 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik ben het wel grotendeels met TS eens moet ik eerlijk zeggen. Het valt mij ook al jaren op.
Van kwaad tot erger en er zijn amper nog fatsoenlijke mensen lijkt het wel, die vanuit liefde handelen.
Alles draait om seks en vunzigheid. Fatsoenlijke mensen worden er ook door in verlegenheid gebracht en dat deugt niet.
Maar gelukkig zijn niet alle Nederlandse meisjes en vrouwen zo, er zijn ook nog wel normale hoor. Rare mensen / opvallende mensen, bepalen vaak het algemene beeld, maar dat beeld hoeft niet altijd te kloppen.
En dat van die sauna's vind ik ook helemaal waar, vunzigheid ten top.![]()
Iedereen moet opvallen tegenwoordig, lijkt het wel. Over aandachtshoeren gesproken..
Phaha, zo herkenbaar. Ik klaagde hier laatst ook over. 's nachts willen ze aan je zitten, maar overdag zijn het halve autisten. Na college weten ze niet hoe snel ze naar huis moeten vliegen.quote:Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’
Geil!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.
prachtige conclusie..quote:Op maandag 31 augustus 2009 06:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
TS is vast liefhebber van dichtgenaaide kinderkutjes, gerestaureerde maagdenvliesjes door de lokale medicijnman en abortussen met een breinaald.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:04 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Vraag maar aan 'de grootste Nederlander aller tijden' Mohammed die nu aan de foute kant van het gras ligt. Die kon niet genoeg krijgen van een lekker getinte allochtone anusjes 9 jarig kutje . Te denken dat zo iemand de grootste Nederlander moslim aller tijden is. Geeft gelijk aan wat voor een stuk stront NL de islam eigenlijk is.
Je brengt het alsof het een nadeel is...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.
Ben ik niet met je eens. Ga maar eens naar België of Spanje. Het is niet alleen dat. Je kant het Nederlands natuurlijk ook wijzigen naar Westerse vrouwen want dat is gewoon wat je wil zeggen. Ik ben zelfs 100% Nederlandse en ik ga niet in op de fluitsignalen van onze "nieuwe" nederlanders. Want ook al ben ik Nederlands en denken zij dat ik makkelijk ben dan geeft ze nog niet het recht mij zonder respect te behandelen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:00 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Je hebt zeker een punt, maar relatief gesproken zijn Nederlandse meisjes toch echt een stuk 'losser' en minder bedeeld qua moraal en zeden dan een gemiddelde allochtoon. Dat is algemeen bekend. Natuurlijk zal er ook heus wel een allochtoon zijn die zich hoerig gedraagt, maar als je echt je kwakkie kwijt wilt en je moet je geld op een Nederlalnder zetten of een Afrikaan, moslima of Aziaat, dan zet je je geld op de Nederlander. De winkansen zijn groter.
[..]
Nee.
Precies. Als ik als nederlandse vrouw gewoon over straat loop, sta ik er soms van te kijken hoe onbeschoft je benaderd word door niet-Nederlandse mannen. Fluiten, roepen, noem maar op, en als je niet reageert ben je een arrogante hoer.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:17 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ga maar eens naar België of Spanje. Het is niet alleen dat. Je kant het Nederlands natuurlijk ook wijzigen naar Westerse vrouwen want dat is gewoon wat je wil zeggen. Ik ben zelfs 100% Nederlandse en ik ga niet in op de fluitsignalen van onze "nieuwe" nederlanders. Want ook al ben ik Nederlands en denken zij dat ik makkelijk ben dan geeft ze nog niet het recht mij zonder respect te behandelen.
Wat.quote:Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Dan ben je dus duidelijk geen lover-boy, maar ik meen dat het dan ook doorgaans allochtoontjes zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:55 schreef Mozy het volgende:
Dit is vast al eens gezegd, maar ik ben te lui om te lezen.
[..]
Wat.
Het is niet zo dat ik op vrijdagavond mijn vriendin achter de ramen zet om geld te verdienen hoor...
Sowieso, wat daar achter de ramen zit is over het algemeen import. Daar zitten niet veel echte Nederlanders. Bovendien: omdat prostitutie in andere landen niet gelegaliseerd is bestaat het daar niet? Puh-leasequote:Op maandag 31 augustus 2009 10:55 schreef Mozy het volgende:
Wat.
Het is niet zo dat ik op vrijdagavond mijn vriendin achter de ramen zet om geld te verdienen hoor...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.
Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.
Wat een reetcultuur zeg. LOL.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:20 schreef Zeven7 het volgende:
"gezonde zeden"? Volgens wie?
Weet je wat ik zo vervelend vind aan de nederlandse cultuur? Dat snel met het vingertje wijzen en betuttelen. Wat dat betreft ben je prima geintegreerd.
Wie bepaald eigenlijk wat gezonde zeden zijn?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Jaja, de Clinton mentaliteit.
Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen, dan zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
En waarom slaan moslim mannen hun vrouwen? Omdat ze gefrustreerd zijn dat de hollandsche buurjongen zich wel mag laten pijpen voor een breezertje door een elfjarige! Want als er iets is waar moslim-mannen dol op zijn dan is het wel seks met koters!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:07 schreef maartjeh het volgende:
Alle Nederlandse vrouwen zijn hoeren en alle Moslimse mannen mishandelen hun vrouwen/zijn slecht voor ze. Yeppppp.
Daarom.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waarom slaan moslim mannen hun vrouwen? Omdat ze gefrustreerd zijn dat de hollandsche buurjongen zich wel mag laten pijpen voor een breezertje door een elfjarige! Want als er iets is waar moslim-mannen dol op zijn dan is het wel seks met koters!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Wie bepaald eigenlijk wat gezonde zeden zijn?
Ook dat nog eens ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:16 schreef mividaloca het volgende:
Heb je de Engelse chickies weleens bezig gezien? of de Australische? dan heb ik het nog niet eens over de Amerikaanse meisjes gehad of de Colombiaanse.. Je moet je niet zo aanstellen. Je bent zelf degene die ze volpompt en vervolgens zeiken..
Waarom zitten er op de wallen en in DH veelal Marokaanse en Turkse meisjes achter de ramen en geen Nederlandse?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor moslims en vooral Marokkanen, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.
Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.
Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme. Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc. Ik word er niet goed van.
Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP, maar zoals de zetelverdeling van deze partijen aantoont, hebben we het met een marginale splintergroepring te maken wiens gezonde seksuele zeden niet gegeneraliseerd mogen worden naar de Nederlanders an sich.
Schoonmaaksters....quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Waarom zitten er op de wallen en in DH veelal Marokaanse en Turkse meisjes achter de ramen en geen Nederlandse?
Nog erger, als de dame aangeeft dat ze er niet van gediend is, zegt de meneer in kwestie dat hij bij de chef gaat klagen over discriminatie. De dame was iets sneller en de chef zei dat het een bekend probleem was.....quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Het is ook algemeen bekend dat allochtone mannen daar grif gebruik van maken. Sterker nog, die kunnen niet eens hun handjes thuishouden en gaan ook ongewenst hun gang. En als de dame in kwestie dan aangeeft dat ze daar niet van gediend is, dan wordt ze uitgemaakt voor.... je raad het al: Hoer. Kortom, het is nooit goed.
Wat is de benaming van mannelijk hoer eigenlijk?
Haten ook gewoonquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef SuperFucker het volgende:
Veel mensen die TS haten beseffen niet dat hun grootouders hetzelfde denken/dachten als TS.
Haten inderdaad. In de zin van vreemdelingenhaat. Ik heb er geen andere woorden voor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:03 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Haten ook gewoon![]()
Maar niet eens met je post, veel van onze grootouders gingen niet naar een ander land waar ze de bewoners wel eens even zouden vertellen hoe ze het moeten doen en wat ze allemaal fout doen.
Trouwens, vroeger was er ook geen stroomTijden veranderen. Wat was je punt?
Oke. Let op. Een meisje die de volgende dag niet tegen je praat en doet alsof het niet is gebeurd, is niet automatisch een hoer. Misschien bakte jij er gewoon helemaal niks vanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele 'Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh' is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest
Mijn grootouders poepten ook nog in een gat in de grond en mijn opa had een hondenkar waarmee hij groenten verkocht. Als je mijn grootvader nu in deze tijd zou zetten zou hij ook voor geen meter meer passen in de huidige samenleving.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef SuperFucker het volgende:
Veel mensen die TS haten beseffen niet dat hun grootouders hetzelfde denken/dachten als TS.
Daar heb jij weer gelijk in. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik regelmatig vrouwen (blonde met name!!) uitgescholden heb horen worden voor hoer, óók door Nederlandse jochies! Terwijl dat keurig geklede dames waren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:27 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Maar als een Nederlands meisje niet met het groepje bontkraagjes naar bed wilt word ze uitgescholden voor hoer en racisthet is ook nooit goed he.
Ja, en mijn grootouders zijn ook bekrompen dombo's. Je punt?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef SuperFucker het volgende:
Waarom haat je TS 'Evil HR director'?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en mijn grootouders zijn ook bekrompen dombo's. Je punt?
Ik haat de TS niet, de TS is gewoon een troll. Maar als 'ie echt zo denkt over NL en alles er om heen (ik ga er nog steeds vanuit dat 'ie gewoon trolled) kan 'ie wat mij betreft lekker optokken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:53 schreef SuperFucker het volgende:
Waarom haat je TS 'Evil HR director'?
Zozo, hoe weet jij dat zo zekerquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef SuperFucker het volgende:
Ik hoor en zie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:15 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Zozo, hoe weet jij dat zo zeker
a. je schrijft in gebiedende wijs.quote:
Hondenkar?!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Mijn grootouders poepten ook nog in een gat in de grond en mijn opa had een hondenkar waarmee hij groenten verkocht. Als je mijn grootvader nu in deze tijd zou zetten zou hij ook voor geen meter meer passen in de huidige samenleving.
Dan kan ik ook beweren dat het totaal omgekeerd is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:41 schreef SuperFucker het volgende:
[..]
a. je schrijft in gebiedende wijs.
b. dan? is er een verschil?
c. ik gaf antwoord op je vraagik ga je niet vertellen welke mensen ik gesproken en geanalyseerd heb. Dat is zonde van de tijd.
Ja, dat is zo. Maar je stelde een vraag alvorens je een tegenstelling deponeerde. Dat kan betekenen dat je nog geen duidelijk standpunt hebt in deze.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:14 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Dan kan ik ook beweren dat het totaal omgekeerd is.
Dat is jou mening.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:18 schreef SuperFucker het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar je stelde een vraag alvorens je een tegenstelling deponeerde. Dat kan betekenen dat je nog geen duidelijk standpunt hebt in deze.
JouW mening! Ja, ik ben een spel-nazi!quote:
Voor iemand die een zekere intelligentie placht te hebben ben je wel erg kortzichtig en uit op stereotypering.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor moslims en vooral Marokkanen, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.
O ja, alle Nederlandse meiden zitten bij een dispuut en zijn hoerig als de pest johquote:Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.
Ooit in Scandinavië geweest? Daar is er een hele cultuur omtrent, in IJsland doen ze het zelfs in de buitenlucht.quote:Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.
Oja die vrouwen zijn er omdat ze zo graag de hoer uit willen hangen, het zal niks te maken hebben met hele legers kansloze mannen, die ondanks waarschuwingen dat profielen fictief zijn en smsjes worden ingetikt door een stel mannen, hun beltegoed spenderen aan zulke onzin.quote:Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme. Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc. Ik word er niet goed van.
Niet ónze vrouwen, heb je het nieuws niet gevolgd? Allemaal sexslaven uit verre landenquote:Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer.
Je kunt ook gewoon opflikkeren in plaats van liggen zeiken, wat dat betreft heb je wel op één punt jezelf weten te integreren.quote:Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Achterban van CU en SGP????quote:Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP, maar zoals de zetelverdeling van deze partijen aantoont, hebben we het met een marginale splintergroepring te maken wiens gezonde seksuele zeden niet gegeneraliseerd mogen worden naar de Nederlanders an sich.
quote:
Ik roep of fluit nooit naar Nederlandse vrouwen. Dat druist in tegen mijn opvoeding. Sterker nog, ik ga er liever ook geen relaties mee aan. Ze zijn niet hygienisch en vooral qua SOAs zijn het risicogevallen. Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:08 schreef MF het volgende:
3. De allochtone meisjes dienen volgens de allochtone knulletjes eigenlijk helemaal ingepakt de straat op te gaan (snap ik overigens wel >>> too much hair), maar zitten vervolgens wel naar elk willekeurig Nederlands meisje op straat te fluiten en te roepen. Hoe hypocriet ben je dan?
Alleen maar met mijn MBA. Ik bepaal wat er gebeurt en niet jij.quote:5. Als het je niet bevalt in Nederland, dan moet je gewoon je spullen pakken en naar dat ongeorganiseerde kutzooitje in je eigen miezerige landje gaan. Ik kom je wel even helpen. Krijg je nog een schop onder je reet ook nog.
DEAL???
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik roep of fluit nooit naar Nederlandse vrouwen. Dat druist in tegen mijn opvoeding. Sterker nog, ik ga er liever ook geen relaties mee aan. Ze zijn niet hygienisch en vooral qua SOAs zijn het risicogevallen. Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.
[..]
Alleen maar met mijn MBA. Ik bepaal wat er gebeurt en niet jij.
Mijn land is trouwens verre van een kutzooi en is thans een stuk beter georganiseerd dan dat van jou. Goed opgeleide westerlingen staan te trappelen om in MIJN land te mogen werken. Maar wie staan er te popelen om in JOUW land te mogen werken? Een hoop losers uit Roemenie, Bulgarije, Turkije en Marokko. Kan je gelijk nagaan wat voor een drollenland dit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als je dronken bent, dan laat je je principes weer even vieren? Jij bent echt kansloos.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik roep of fluit nooit naar Nederlandse vrouwen. Dat druist in tegen mijn opvoeding. Sterker nog, ik ga er liever ook geen relaties mee aan. Ze zijn niet hygienisch en vooral qua SOAs zijn het risicogevallen. Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.
Jij maakt hier het licht nog niet uit, simpele ziel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
[..]
Mijn land is trouwens verre van een kutzooi en is thans een stuk beter georganiseerd dan dat van jou. Goed opgeleide westerlingen staan te trappelen om in MIJN land te mogen werken. Maar wie staan er te popelen om in JOUW land te mogen werken? Een hoop losers uit Roemenie, Bulgarije, Turkije en Marokko. Kan je gelijk nagaan wat voor een drollenland dit is.
Wat doe je dan in godsnaam hier als het waar jij vandaan komt zo goed is?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
[..]
Trollen, LMD.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:58 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat doe je dan in godsnaam hier als het waar jij vandaan komt zo goed is?
Wait, wut?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
...
Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.
...
Dit is gewoon helemaal waar, ergo is de volgende veel in dit topic herhaalde kreet:quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:40 schreef maartjeh het volgende:
Wat lul je nou Mensa_Allochtoon? Je WOONT , WERKT, en LEEFT in Nederland dus dit is ook JOUW land.
FASCISTISCH.quote:En anders donder je maar lekker op. Verder geen boodschap aan.![]()
Daar lijkt het op inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:01 schreef VaderVanJezus het volgende:
En mannen mogen zich wel gewoon sufneuken?
Aha, je vond het wel lekker, geef het maar toe!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.
Tenzij diegene HBO heeft, dat bepaald hij het.quote:Alleen maar met mijn MBO. Ik bepaal wat er gebeurt en niet jij.
Ja, vanwege het mooie weer, niet omdat de zorg er zo goed is. Of omdat we de drang hebben naar religieuze wetten.quote:Goed opgeleide westerlingen staan te trappelen om in MIJN land te mogen werken.
Eh, Nederlandse meisjes zijn hygienisch, al helemaal vergeleken met dat niet-aziatische dikke buitenlandse volk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik roep of fluit nooit naar Nederlandse vrouwen. Dat druist in tegen mijn opvoeding. Sterker nog, ik ga er liever ook geen relaties mee aan. Ze zijn niet hygienisch en vooral qua SOAs zijn het risicogevallen.
Aha! dus je bent zelf een slet!quote:Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.
En welk land is dat dan ?quote:[..]
Ga jij maar bij de junks van de antifa spelen.quote:
Iedereen kijkt stiekum naar porno.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef SuperFucker het volgende:
Waar gaat deze discussie alleen maar over...seks.
Just sex.
Verbazingwekkend dat iets simpel als seks zoveel emoties los kan maken.
Gastquote:
Als hij het over sexs als consumptiemiddel had gehad, had hij misschien nog een punt (waarover goed gediscusseerd kan worden) gehad. Dat vrije sex met instemming van beide partijen hier veel gebeurt is een gegeven waar je niet om heen kan en als dat TS niet bevalt is dat zijn probleem.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef jollieboer1 het volgende:
Ja dat is ook dubbel.
Maar het kan echt allemaal wel wat minder hoor. TS heeft wel hier en daar een punt.
En dat ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:35 schreef capricia het volgende:
Ik mis bij TS een stukje over gelijkheid tussen man en vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |