abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72296126
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik vind dat sommige meisjes zich ook belachelijk gedragen, gisteren in Hilversum nog allemaal 14 jarige meisjes te kort voor woorden en veels te laat op straat, maar ik denk dat dat meer met de opvoeding te maken heeft. En lang niet alle meisjes zijn zo natuurlijk.
Zo is het.
pi_72296265
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:53 schreef jollieboer1 het volgende:

[..]

Tja het is maar net wat je normaal vindt. Wat de 1 normaal vind, vind een ander abnormaal.
Afijn, iedereen mag die keuze hebben natuurlijk, je krijgt alleen wel een 'naam' achter je aan. Dat was vroeger al zo, dat zal nu ook zo zijn lijkt me.

Ja als je zoekt zul je die vast wel kunnen vinden.
Als het een bewuste keuze van iemand is, waarom zou je je daar dan überhaupt druk over maken?
Erg nutteloze tijdsbesteding.
pi_72296294
We zitten middenin de seksuele revolutie.

Hoerig gedrag wordt vaak verward met vrijheid.

'Die hoerige Nederlandse meiden' zijn vaak goed opgeleid en hebben juist geen partner nodig om zich financieel onafhankelijk te maken, want dat zijn of worden ze vanzelf, zonder betaalde seks.

Het is juist nu de tijd dat vrouwen kunnen kiezen met wie ze naar bed gaan. Vroeger was dat anders.
Dat er wordt gesproken over 'hoerig' gedrag is bespottelijk en geeft aan hoe mensen tegen vrouwen aan kunnen kijken.
pi_72296444
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:00 schreef SuperFucker het volgende:

'Die hoerige Nederlandse meiden' zijn vaak goed opgeleid en hebben juist geen partner nodig om zich financieel onafhankelijk te maken, want dat zijn of worden ze vanzelf, zonder betaalde seks.

Het is juist nu de tijd dat vrouwen kunnen kiezen met wie ze naar bed gaan. Vroeger was dat anders.
Dat er wordt gesproken over 'hoerig' gedrag is bespottelijk en geeft aan hoe mensen tegen vrouwen aan kunnen kijken.
Nouja, het bestaat natuurlijk best wel.
Vrouwen die meer worsten in kut hebben gehad dan ik bij de boerenkool vind ik ook gewoon ranzig.
Maargoed het probleem zit hem dat sommige mensen elkaar niet in hun waarde kunnen laten en daar ben ikzelf dan weer wel goed in. Zolang ik niets met dat soort te maken heb op persoonlijk niveau zal het me echt aan mijn reet roesten.
pi_72296528
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:00 schreef SuperFucker het volgende:

Dat dus. En daarnaast denk ik dat er in elke bevolkingsgroep wel iets over het gedrag van vrouwen te zeggen valt. Nederlandse vrouwen kunnen er in ieder geval open over zijn in plaats van hun maagdenvlies de moeten laten restaureren omdat ze anders gedonder krijgen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:53:33 #106
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_72298020
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Dames van Nederland, TS wil ook zo graag een keertje!
En die kangeroe wil ook wel
pi_72298090
Om een of andere reden kan ik dit stukje beter hebben omdat het in correct Nederlands is getypt. Het tegenovergestelde zou van toepassing zijn als het in het gebruikelijke straattaaltje werd geschreven.
pi_72299952
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:04 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Vraag maar aan 'de grootste Nederlander aller tijden' die nu aan de foute kant van het gras ligt. Die kon niet genoeg krijgen van lekker getinte allochtone anusjes. Te denken dat zo iemand de grootste Nederlander aller tijden is. Geeft gelijk aan wat voor een stuk stront NL eigenlijk is.
Ga eens in op me vorige reacties schandknaap.
pi_72299999
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:32 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik ben het wel grotendeels met TS eens moet ik eerlijk zeggen. Het valt mij ook al jaren op.
Van kwaad tot erger en er zijn amper nog fatsoenlijke mensen lijkt het wel, die vanuit liefde handelen.
Alles draait om seks en vunzigheid. Fatsoenlijke mensen worden er ook door in verlegenheid gebracht en dat deugt niet.

Maar gelukkig zijn niet alle Nederlandse meisjes en vrouwen zo, er zijn ook nog wel normale hoor. Rare mensen / opvallende mensen, bepalen vaak het algemene beeld, maar dat beeld hoeft niet altijd te kloppen.

En dat van die sauna's vind ik ook helemaal waar, vunzigheid ten top.
Iedereen moet opvallen tegenwoordig, lijkt het wel. Over aandachtshoeren gesproken..
Maar als een Nederlands meisje niet met het groepje bontkraagjes naar bed wilt word ze uitgescholden voor hoer en racist het is ook nooit goed he.
pi_72300062
tvp voor morgen
Extremistisch gematigd.
  Redactie Games maandag 31 augustus 2009 @ 01:37:54 #111
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_72300099
Goed topic man!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 31 augustus 2009 @ 01:40:15 #112
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_72300120
Ik wil hier alleen maar posten omdat ik TS en zijn topic zieliger vind dan een hoer die van haar condooms is beroofd door dikke 50-jarige.

[ Bericht 55% gewijzigd door o.us op 31-08-2009 01:42:45 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_72300213
quote:
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’
Phaha, zo herkenbaar. Ik klaagde hier laatst ook over. 's nachts willen ze aan je zitten, maar overdag zijn het halve autisten. Na college weten ze niet hoe snel ze naar huis moeten vliegen.

En als je met iemand iets wilt doen moet je een afspraak maken. Binnen twee weken komt er wel een momentje vrij. !

Maar natuurlijk gaat dit niet voor iedereen op. Het is gewoon een opvallende groep personen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Picchia op 31-08-2009 12:03:04 ]
pi_72300993
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.
Geil!!!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_72301167
ts zal wel te weinig sex hebben of iets dergelijks... Of ben je zo lelijk dat er niet eens vrouwen bij jou in de buurt willen komen?

en dat raam gedeelte, nl is zo eerlijk dat ze daar mogen werken, en een heel klein gedeelte van deze raamwerkers is ook echt nederlands! en ze zitten daar omdat het zo lekker makkelijk geld verdiend. Eigen keus om hoer te zijn!

Beter dan pappa`s keus om dochter goed te kunnen verkopen...

Buiten de politiek om, is dit echt een mooi land!
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 06:14:59 #116
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72301187
TS is vast liefhebber van dichtgenaaide kinderkutjes, gerestaureerde maagdenvliesjes door de lokale medicijnman en abortussen met een breinaald.
  maandag 31 augustus 2009 @ 06:48:48 #117
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_72301224
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 06:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
TS is vast liefhebber van dichtgenaaide kinderkutjes, gerestaureerde maagdenvliesjes door de lokale medicijnman en abortussen met een breinaald.
prachtige conclusie..
:-)
  maandag 31 augustus 2009 @ 08:34:27 #118
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_72301747
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:04 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Vraag maar aan 'de grootste Nederlander aller tijden' Mohammed die nu aan de foute kant van het gras ligt. Die kon niet genoeg krijgen van een lekker getinte allochtone anusjes 9 jarig kutje . Te denken dat zo iemand de grootste Nederlander moslim aller tijden is. Geeft gelijk aan wat voor een stuk stront NL de islam eigenlijk is.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:07:04 #119
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72302085
quote:
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.
Je brengt het alsof het een nadeel is...

Als je als allochtoon niet om kunt gaan met dit soort zaken, is het tijd dat je zsm weer terug gaat naar je eigen conservatieve hypocriete kutland.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_72303282
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:00 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Je hebt zeker een punt, maar relatief gesproken zijn Nederlandse meisjes toch echt een stuk 'losser' en minder bedeeld qua moraal en zeden dan een gemiddelde allochtoon. Dat is algemeen bekend. Natuurlijk zal er ook heus wel een allochtoon zijn die zich hoerig gedraagt, maar als je echt je kwakkie kwijt wilt en je moet je geld op een Nederlalnder zetten of een Afrikaan, moslima of Aziaat, dan zet je je geld op de Nederlander. De winkansen zijn groter.
[..]

Nee.
Ben ik niet met je eens. Ga maar eens naar België of Spanje. Het is niet alleen dat. Je kant het Nederlands natuurlijk ook wijzigen naar Westerse vrouwen want dat is gewoon wat je wil zeggen. Ik ben zelfs 100% Nederlandse en ik ga niet in op de fluitsignalen van onze "nieuwe" nederlanders. Want ook al ben ik Nederlands en denken zij dat ik makkelijk ben dan geeft ze nog niet het recht mij zonder respect te behandelen.
Haters gonna hate.
pi_72303371
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:17 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ga maar eens naar België of Spanje. Het is niet alleen dat. Je kant het Nederlands natuurlijk ook wijzigen naar Westerse vrouwen want dat is gewoon wat je wil zeggen. Ik ben zelfs 100% Nederlandse en ik ga niet in op de fluitsignalen van onze "nieuwe" nederlanders. Want ook al ben ik Nederlands en denken zij dat ik makkelijk ben dan geeft ze nog niet het recht mij zonder respect te behandelen.
Precies. Als ik als nederlandse vrouw gewoon over straat loop, sta ik er soms van te kijken hoe onbeschoft je benaderd word door niet-Nederlandse mannen. Fluiten, roepen, noem maar op, en als je niet reageert ben je een arrogante hoer.

Kortom, het oordeel van dat type man zal mij echt aan mijn kont roesten.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_72303889
TS is maagd.
pi_72303959
Ik vraag me af of de TS ooit eens buiten Nederland is geweest .
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_72304030
Dit is vast al eens gezegd, maar ik ben te lui om te lezen.
quote:
Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Wat.
Het is niet zo dat ik op vrijdagavond mijn vriendin achter de ramen zet om geld te verdienen hoor...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2009 10:56:11 ]
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 10:56:42 #125
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72304047
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:55 schreef Mozy het volgende:
Dit is vast al eens gezegd, maar ik ben te lui om te lezen.
[..]

Wat.
Het is niet zo dat ik op vrijdagavond mijn vriendin achter de ramen zet om geld te verdienen hoor...
Dan ben je dus duidelijk geen lover-boy, maar ik meen dat het dan ook doorgaans allochtoontjes zijn.
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:00:21 #126
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72305464
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:55 schreef Mozy het volgende:
Wat.
Sowieso, wat daar achter de ramen zit is over het algemeen import. Daar zitten niet veel echte Nederlanders. Bovendien: omdat prostitutie in andere landen niet gelegaliseerd is bestaat het daar niet? Puh-lease
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:06:16 #127
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_72305598
Vermakelijk topic weer. Ik ben fan.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_72305603
Ts snapt het verschil tussen platvloers neuken en echte seks met liefde niet, Conclusie: Ts is een seksueel gefrustreerde maagd met klein pikkie
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:13:18 #129
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_72310500
In elk geval zijn de nederlandse dames een stuk minder hypocriet dan de gemiddelde hoofddoekdrager. make up, Sexy rokje aan en een hoofddoek, want anders wordt je nog aantrekkelijk gevonden

en de sauna past niet echt in het rijtje, dat is gewoon naakt, je weet wel, dat is hoe je geboren bent. Heeft geen reet te maken met sex.
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.

Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.

Wat een reetcultuur zeg. LOL.
omfg, je bent nog een relnicht ook. Kanker lekker op naar je eigen land als het daar zo geweldig is.
En naast een relnicht nog behoorlijk sexueel gefrustreerd ook blijkbaar, en trouwens, als de sauna zo ranzig is, wat doe jij daar dan?

hypocriet heet dat, iets waar heel veel allochtonen last van hebben, vooral marokkanen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Metro2005 op 31-08-2009 15:21:09 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_72310720
"gezonde zeden"? Volgens wie?

Weet je wat ik zo vervelend vind aan de nederlandse cultuur? Dat snel met het vingertje wijzen en betuttelen. Wat dat betreft ben je prima geintegreerd.
pi_72311548
TS heeft eigenlijk wel gelijk. Probleem is dat Nederlandse meisjes niet eens lekker zijn. Kijk maar op hyves.nl, allemaal lelijke slettebakjes .

pi_72311589
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:20 schreef Zeven7 het volgende:
"gezonde zeden"? Volgens wie?

Weet je wat ik zo vervelend vind aan de nederlandse cultuur? Dat snel met het vingertje wijzen en betuttelen. Wat dat betreft ben je prima geintegreerd.

Dus mag je met gerust hart naakt in de sauna lopen of naar het naaktstrand.
Haters gonna hate.
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 15:57:57 #133
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_72311831
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Jaja, de Clinton mentaliteit.

Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen, dan zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
Wie bepaald eigenlijk wat gezonde zeden zijn?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_72312130
Alle Nederlandse vrouwen zijn hoeren en alle Moslimse mannen mishandelen hun vrouwen/zijn slecht voor ze. Yeppppp.
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 16:10:22 #135
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72312244
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:07 schreef maartjeh het volgende:
Alle Nederlandse vrouwen zijn hoeren en alle Moslimse mannen mishandelen hun vrouwen/zijn slecht voor ze. Yeppppp.
En waarom slaan moslim mannen hun vrouwen? Omdat ze gefrustreerd zijn dat de hollandsche buurjongen zich wel mag laten pijpen voor een breezertje door een elfjarige! Want als er iets is waar moslim-mannen dol op zijn dan is het wel seks met koters!
pi_72312352
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

En waarom slaan moslim mannen hun vrouwen? Omdat ze gefrustreerd zijn dat de hollandsche buurjongen zich wel mag laten pijpen voor een breezertje door een elfjarige! Want als er iets is waar moslim-mannen dol op zijn dan is het wel seks met koters!
Daarom.
Over 'over één kam scheren' gesproken. En dan nog zeiken dat er Nederlanders zijn die zeggen dat alle Turken/Marrokkanen 'hetzelfde' zijn.
pi_72312386
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:57 schreef senesta het volgende:

[..]

Wie bepaald eigenlijk wat gezonde zeden zijn?

Allah/God/Jezus Christus/you name it. Who else?
pi_72312483
Heb je de Engelse chickies weleens bezig gezien? of de Australische? dan heb ik het nog niet eens over de Amerikaanse meisjes gehad of de Colombiaanse.. Je moet je niet zo aanstellen. Je bent zelf degene die ze volpompt en vervolgens zeiken..
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
pi_72312779
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:16 schreef mividaloca het volgende:
Heb je de Engelse chickies weleens bezig gezien? of de Australische? dan heb ik het nog niet eens over de Amerikaanse meisjes gehad of de Colombiaanse.. Je moet je niet zo aanstellen. Je bent zelf degene die ze volpompt en vervolgens zeiken..
Ook dat nog eens ja.
Sowieso is niet elk meisje hetzelfde.
pi_72313534
Veel mensen die TS haten beseffen niet dat hun grootouders hetzelfde denken/dachten als TS.
pi_72313573
quote:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor moslims en vooral Marokkanen, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.

Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.
Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme. Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc. Ik word er niet goed van.

Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.

Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP, maar zoals de zetelverdeling van deze partijen aantoont, hebben we het met een marginale splintergroepring te maken wiens gezonde seksuele zeden niet gegeneraliseerd mogen worden naar de Nederlanders an sich.
Waarom zitten er op de wallen en in DH veelal Marokaanse en Turkse meisjes achter de ramen en geen Nederlandse?
pi_72314350
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Waarom zitten er op de wallen en in DH veelal Marokaanse en Turkse meisjes achter de ramen en geen Nederlandse?
Schoonmaaksters....
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_72318191
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:30 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Het is ook algemeen bekend dat allochtone mannen daar grif gebruik van maken. Sterker nog, die kunnen niet eens hun handjes thuishouden en gaan ook ongewenst hun gang. En als de dame in kwestie dan aangeeft dat ze daar niet van gediend is, dan wordt ze uitgemaakt voor.... je raad het al: Hoer. Kortom, het is nooit goed.

Wat is de benaming van mannelijk hoer eigenlijk?
Nog erger, als de dame aangeeft dat ze er niet van gediend is, zegt de meneer in kwestie dat hij bij de chef gaat klagen over discriminatie. De dame was iets sneller en de chef zei dat het een bekend probleem was.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:18:19 #144
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72319572
Waar blijft TS?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72321304
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef SuperFucker het volgende:
Veel mensen die TS haten beseffen niet dat hun grootouders hetzelfde denken/dachten als TS.
Haten ook gewoon

Maar niet eens met je post, veel van onze grootouders gingen niet naar een ander land waar ze de bewoners wel eens even zouden vertellen hoe ze het moeten doen en wat ze allemaal fout doen.

Trouwens, vroeger was er ook geen stroom Tijden veranderen. Wat was je punt?
pi_72323350
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:03 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Haten ook gewoon

Maar niet eens met je post, veel van onze grootouders gingen niet naar een ander land waar ze de bewoners wel eens even zouden vertellen hoe ze het moeten doen en wat ze allemaal fout doen.

Trouwens, vroeger was er ook geen stroom Tijden veranderen. Wat was je punt?
Haten inderdaad. In de zin van vreemdelingenhaat. Ik heb er geen andere woorden voor.
Ik weet wat missionarissen zijn. Ik ken de geschiedenis van Nederland.
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:55:55 #148
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_72323571
quote:

Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele 'Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh' is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest
Oke. Let op. Een meisje die de volgende dag niet tegen je praat en doet alsof het niet is gebeurd, is niet automatisch een hoer. Misschien bakte jij er gewoon helemaal niks van .

Verder toptopic. Heerlijk leesvoer.
pi_72324484
Wat wil TS nou eigenlijk? Hij kent een paar dispuutsnolletjes en nu verdenkt hij elk Nederlands meisje van dergelijk gedrag? Nog erger, hij heeft haar zelf gebatst, anders kon hij dit niet weten. Ben jij niet net zo'n hoer als zij? Maar straks wel een maagdelijk vrouwtje trouwen of niet?

Ga je je kinderen (met je halal importbruidje) ook verstoten als ze met een Nederlands meisje thuiskomen?
know'm sayin?
word? word.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:33:02 #150
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_72325232
Foutje.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:38:02 #151
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72325479
quote:
Mijn grootouders poepten ook nog in een gat in de grond en mijn opa had een hondenkar waarmee hij groenten verkocht. Als je mijn grootvader nu in deze tijd zou zetten zou hij ook voor geen meter meer passen in de huidige samenleving.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_72325619
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 01:27 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Maar als een Nederlands meisje niet met het groepje bontkraagjes naar bed wilt word ze uitgescholden voor hoer en racist het is ook nooit goed he.
Daar heb jij weer gelijk in. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik regelmatig vrouwen (blonde met name!!) uitgescholden heb horen worden voor hoer, óók door Nederlandse jochies! Terwijl dat keurig geklede dames waren.
Slaat gewoon allemaal nergens op, hersenloos gedrag van mensen.
pi_72325858
Ik laat hier laatst de hondjes uit, komt een Nederlandse gast aangefietst samen met een Turkse gast.

Turkje fluit naar me, ik reageer niet.
Fietst dichter bij me, roept; 'eyyyy lekkertje'.
Ik kijk hem aan van; 'gast, flikker op ofzo?!'.
Turkje krijgt zijn zin niet, dus responst luidkeels over straat richting mij dat ik een 'arrogante kuthoer' zou zijn.

Eh, pardon?! Reageer ik niet naar gewenst, ben ik een hoer?! Heb 'm even duidelijk gemaakt dat ik daar dus ééécht niet van gediend ben. Was namelijk niet de 1e keer dat diezelfde gast dat bij me flikte. Opdónderen. Nergens meer last van gehad.
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:51:13 #154
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72328345
quote:
Ja, en mijn grootouders zijn ook bekrompen dombo's. Je punt?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72328418
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, en mijn grootouders zijn ook bekrompen dombo's. Je punt?
Waarom haat je TS 'Evil HR director'?
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:59:44 #156
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72328600
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:53 schreef SuperFucker het volgende:
Waarom haat je TS 'Evil HR director'?
Ik haat de TS niet, de TS is gewoon een troll. Maar als 'ie echt zo denkt over NL en alles er om heen (ik ga er nog steeds vanuit dat 'ie gewoon trolled) kan 'ie wat mij betreft lekker optokken.
pi_72329033
quote:
Zozo, hoe weet jij dat zo zeker
pi_72329360
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:15 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Zozo, hoe weet jij dat zo zeker
Ik hoor en zie.
pi_72329421
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:29 schreef SuperFucker het volgende:

[..]

Ik hoor en zie.
Vertel eens dan
pi_72329610
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:32 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Vertel eens dan
a. je schrijft in gebiedende wijs.

b. dan? is er een verschil?

c. ik gaf antwoord op je vraag ik ga je niet vertellen welke mensen ik gesproken en geanalyseerd heb. Dat is zonde van de tijd.
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:55:27 #161
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72329854
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Mijn grootouders poepten ook nog in een gat in de grond en mijn opa had een hondenkar waarmee hij groenten verkocht. Als je mijn grootvader nu in deze tijd zou zetten zou hij ook voor geen meter meer passen in de huidige samenleving.
Hondenkar?!
pi_72330110
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:41 schreef SuperFucker het volgende:

[..]

a. je schrijft in gebiedende wijs.

b. dan? is er een verschil?

c. ik gaf antwoord op je vraag ik ga je niet vertellen welke mensen ik gesproken en geanalyseerd heb. Dat is zonde van de tijd.
Dan kan ik ook beweren dat het totaal omgekeerd is.
pi_72330162
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:14 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Dan kan ik ook beweren dat het totaal omgekeerd is.
Ja, dat is zo. Maar je stelde een vraag alvorens je een tegenstelling deponeerde. Dat kan betekenen dat je nog geen duidelijk standpunt hebt in deze.
pi_72330307
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:18 schreef SuperFucker het volgende:

[..]

Ja, dat is zo. Maar je stelde een vraag alvorens je een tegenstelling deponeerde. Dat kan betekenen dat je nog geen duidelijk standpunt hebt in deze.
Dat is jou mening.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 01:28:41 #165
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72330331
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:26 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Dat is jou mening.
JouW mening! Ja, ik ben een spel-nazi!
  Moderator dinsdag 1 september 2009 @ 01:35:02 #166
236264 crew  capricia
pi_72330422
Ik mis bij TS een stukje over gelijkheid tussen man en vrouw?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_72330688
Weet je wat jij bent mensa-allochtoontje? Een om aandacht schreeuwend hypocriet mannetje. Waarom?

1. Hoe weet JIJ dat de Nederlandse meiden zomaar even met je meegaan en je ze ''suf kunt neuken''? Zouden die meiden dan echt tegen een harige rug en reet aan willen kijken???

2. Achter het raam staan bijna allemaal allochtoontjes.

3. De allochtone meisjes dienen volgens de allochtone knulletjes eigenlijk helemaal ingepakt de straat op te gaan (snap ik overigens wel >>> too much hair), maar zitten vervolgens wel naar elk willekeurig Nederlands meisje op straat te fluiten en te roepen. Hoe hypocriet ben je dan?

4. Waarom heb je problemen met meiden die in hun blote reet in de sauna zitten? Je komt er klaarblijkelijk zelf ook. Dan moet je gewoon NIET gaan. Probleem opgelost. Oh nee, jij gaat met je lange broek de sauna in en streelt nog eens zachtjes langs die op halfstok staande leuter van je. Lekker hygiënische boy ben jij. Of moet iedereen zich maar aan die kortzichtigheid van jou aanpassen, zodat voorkomen kan worden dat ze als hoer door het leven gaan?

5. Als het je niet bevalt in Nederland, dan moet je gewoon je spullen pakken en naar dat ongeorganiseerde kutzooitje in je eigen miezerige landje gaan. Ik kom je wel even helpen. Krijg je nog een schop onder je reet ook nog.

DEAL???
  dinsdag 1 september 2009 @ 02:18:44 #168
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72330735
quote:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor moslims en vooral Marokkanen, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.
Voor iemand die een zekere intelligentie placht te hebben ben je wel erg kortzichtig en uit op stereotypering.
quote:
O ja, alle Nederlandse meiden zitten bij een dispuut en zijn hoerig als de pest joh
quote:
Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.
Ooit in Scandinavië geweest? Daar is er een hele cultuur omtrent, in IJsland doen ze het zelfs in de buitenlucht.

Trouwens apart dat je erover klaagt, maar ondertussen wel stilletjes in een hoekje rukkend met een pincetje je zit te vergapen aan al die Hollandse schonen.
quote:
Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme. Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc. Ik word er niet goed van.
Oja die vrouwen zijn er omdat ze zo graag de hoer uit willen hangen, het zal niks te maken hebben met hele legers kansloze mannen, die ondanks waarschuwingen dat profielen fictief zijn en smsjes worden ingetikt door een stel mannen, hun beltegoed spenderen aan zulke onzin.
quote:
Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer.
Niet ónze vrouwen, heb je het nieuws niet gevolgd? Allemaal sexslaven uit verre landen

Hou toch op man, het oudste beroep ter wereld, er is geen relevant land ter wereld waar dit niet in deze of een vergelijkbare vorm voorkomt. Voor jouw referentie, Sealand en Tibet zijn niet relevante landen.
quote:
Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Je kunt ook gewoon opflikkeren in plaats van liggen zeiken, wat dat betreft heb je wel op één punt jezelf weten te integreren.
quote:
Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP, maar zoals de zetelverdeling van deze partijen aantoont, hebben we het met een marginale splintergroepring te maken wiens gezonde seksuele zeden niet gegeneraliseerd mogen worden naar de Nederlanders an sich.
Achterban van CU en SGP????

Fucking Jehova's, die 25 kinderen werpen en de helft dood laten gaan door ze niet door artsen te laten behandelen, al dan niet preventief? Of tig andere voorbeelden van dergelijke inteeltgroeperingen?

Jij bent echt wereldvreemd en al helemaal geen mensa-materiaal (wat een grap ), krijg jeuk en een te korte arm
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  dinsdag 1 september 2009 @ 02:21:57 #169
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72330750
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:24 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Schoonmaaksters....
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:19:02 #170
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_72333706
en waar woon jij?
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:03:33 #171
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72336679
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:55 schreef fs180 het volgende:

[..]

Hondenkar?!
#allmightygod
pi_72356420
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 02:08 schreef MF het volgende:
3. De allochtone meisjes dienen volgens de allochtone knulletjes eigenlijk helemaal ingepakt de straat op te gaan (snap ik overigens wel >>> too much hair), maar zitten vervolgens wel naar elk willekeurig Nederlands meisje op straat te fluiten en te roepen. Hoe hypocriet ben je dan?
Ik roep of fluit nooit naar Nederlandse vrouwen. Dat druist in tegen mijn opvoeding. Sterker nog, ik ga er liever ook geen relaties mee aan. Ze zijn niet hygienisch en vooral qua SOAs zijn het risicogevallen. Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.
quote:
5. Als het je niet bevalt in Nederland, dan moet je gewoon je spullen pakken en naar dat ongeorganiseerde kutzooitje in je eigen miezerige landje gaan. Ik kom je wel even helpen. Krijg je nog een schop onder je reet ook nog.

DEAL???
Alleen maar met mijn MBA. Ik bepaal wat er gebeurt en niet jij.

Mijn land is trouwens verre van een kutzooi en is thans een stuk beter georganiseerd dan dat van jou. Goed opgeleide westerlingen staan te trappelen om in MIJN land te mogen werken. Maar wie staan er te popelen om in JOUW land te mogen werken? Een hoop losers uit Roemenie, Bulgarije, Turkije en Marokko. Kan je gelijk nagaan wat voor een drollenland dit is.
pi_72356753
Wat lul je nou Mensa_Allochtoon? Je WOONT , WERKT, en LEEFT in Nederland dus dit is ook JOUW land. En anders donder je maar lekker op. Verder geen boodschap aan.
pi_72356967
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Ik roep of fluit nooit naar Nederlandse vrouwen. Dat druist in tegen mijn opvoeding. Sterker nog, ik ga er liever ook geen relaties mee aan. Ze zijn niet hygienisch en vooral qua SOAs zijn het risicogevallen. Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.

[..]

Mijn land is trouwens verre van een kutzooi en is thans een stuk beter georganiseerd dan dat van jou. Goed opgeleide westerlingen staan te trappelen om in MIJN land te mogen werken. Maar wie staan er te popelen om in JOUW land te mogen werken? Een hoop losers uit Roemenie, Bulgarije, Turkije en Marokko. Kan je gelijk nagaan wat voor een drollenland dit is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72357255
TVP, morgen leesuh!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72359629
quote:

[..]

Dus als je dronken bent, dan laat je je principes weer even vieren? Jij bent echt kansloos.
quote:

[..]

Jij maakt hier het licht nog niet uit, simpele ziel.
pi_72362069
Gelezen.

TS gluurt naar spleten van bejaarden in sauna's en geeft de Nederlanse meisjes de schuld
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72362544
quote:

[..]

[..]

begint wel enigszins grappig te worden nu...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_72365647
ik heb een vraag aan de TS: Waarom vind jij het raar dat alle moslims als bekrompen en narrow-minded worden gezien? Ga naar je zandhapwoestijn waar de besnorde vrouwen rondlopen in tenten ipv onze samenleving af te zeiken.
pi_72366524
quote:

[..]

[..]

Wat doe je dan in godsnaam hier als het waar jij vandaan komt zo goed is?
Haters gonna hate.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:58:32 #181
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72366537
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:58 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat doe je dan in godsnaam hier als het waar jij vandaan komt zo goed is?
Trollen, LMD.
pi_72368192
En mannen mogen zich wel gewoon sufneuken?
pi_72368206
Tuurlijk, dat is cool, dan ben je Macho!
pi_72372104
Waarom zit iedereen zo te happen? We hebben hier echt niet te maken met een mocro maar met een studentje die zich voordoet als......en dat alleen maar omdat hij is afgewezen door een marokaans vrouwtje met snor en nu denkt hij de marokanen even in een kwaad daglicht te stellen. Wat een falert.
pi_72372254
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
...
Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.
...
Wait, wut?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_72372306
En dan zeggen ze wat over Wilders stemmers....maar jij kan er ook wat van als het gaat om generaliseren TS. Er zullen vast wel wat hoerige Nederlanders zijn, moeten ze zelf weten. Want als je het heel rationeel bekijkt is er ook niets bijzonders aan een naakt lichaam en seks. Lekker boeiend met wie je het dan doet en aan wie je het laat zien, zo lang het maar veilig gaat en beide partijen het oké vinden.
Ikzelf ben overigens niet zo, maar ik laat anderen tenminste in hun waarde. Het is heel makkelijk oordelen over iets wat je zelf niet kent. Wat je niet kent, kun je ook niet begrijpen. Genoeg normale Nederlanders te vinden, dus haal die ogen uit je hol en scheer ons niet allemaal over één kam.
pi_72372339
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:40 schreef maartjeh het volgende:
Wat lul je nou Mensa_Allochtoon? Je WOONT , WERKT, en LEEFT in Nederland dus dit is ook JOUW land.
Dit is gewoon helemaal waar, ergo is de volgende veel in dit topic herhaalde kreet:
quote:
En anders donder je maar lekker op. Verder geen boodschap aan.
FASCISTISCH.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 2 september 2009 @ 17:12:48 #188
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72372449
Wat een heerlijk topic
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72372532
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:01 schreef VaderVanJezus het volgende:
En mannen mogen zich wel gewoon sufneuken?
Daar lijkt het op inderdaad.
Aangezien TS zelf ook een aantal dronken sletjes niet wist te weerstaan. Hoe hypocriet dan.
Ik ben zelf 100%, 17 jaar en een maagd. Hoe hoerig is dat. Ik voel me nu wel minderwaardig!
pi_72372598
TS staat nu weer bij de AH, te sissen en hoer te roepen naar elk meisje dat langsloopt. En straks naar huis, alleen uiteraard
pi_72372933
quote:
Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.
Aha, je vond het wel lekker, geef het maar toe!
quote:
Alleen maar met mijn MBO. Ik bepaal wat er gebeurt en niet jij.
Tenzij diegene HBO heeft, dat bepaald hij het.
quote:
Goed opgeleide westerlingen staan te trappelen om in MIJN land te mogen werken.
Ja, vanwege het mooie weer, niet omdat de zorg er zo goed is. Of omdat we de drang hebben naar religieuze wetten.

Vanwege het mooie weer!!

Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_72373131
TS kijkt teveel porno
pi_72380409
quote:

[..]

Ik roep of fluit nooit naar Nederlandse vrouwen. Dat druist in tegen mijn opvoeding. Sterker nog, ik ga er liever ook geen relaties mee aan. Ze zijn niet hygienisch en vooral qua SOAs zijn het risicogevallen.
Eh, Nederlandse meisjes zijn hygienisch, al helemaal vergeleken met dat niet-aziatische dikke buitenlandse volk.
quote:
Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.
Aha! dus je bent zelf een slet!
quote:
[..]

En welk land is dat dan ?
pi_72380511
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:08 schreef trancethrust het volgende:
FASCISTISCH.
Ga jij maar bij de junks van de antifa spelen.

Als fascisme parasieten uit het land trappen is dan heb ik er geen probleem mee.
pi_72384709
Wat is er nou mis met een liberale samenleving, mensen die daarop tegen zijn begrijp ik niet. Dat je klaagt over dingen in NL zoals het weer ofzo kan ik begrijpen maar niet waar TS op doelt.

Misschien dat Saoedi-Arabie of Iran een geschikter land voor TS is. Daar promoot de overheid in ieder geval zeker geen losbandig sexueel gedrag.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_72384816
Waar gaat deze discussie alleen maar over...seks.

Just sex.

Verbazingwekkend dat iets simpel als seks zoveel emoties los kan maken.
pi_72387534
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef SuperFucker het volgende:
Waar gaat deze discussie alleen maar over...seks.

Just sex.

Verbazingwekkend dat iets simpel als seks zoveel emoties los kan maken.
Iedereen kijkt stiekum naar porno.
  donderdag 3 september 2009 @ 00:38:35 #198
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_72387680
quote:
blabberdeblab
Gast
Je weet niet waar je t over hebt, ik ben net terug van een weekje Turkije, nou ja, een weekje russische vakantiekolonie en wat ik daar zag...
Russische meisjes vanaf 12/13 jaar die overdags in de kleinste bikini rondlopen die ze kunnen vinden en vanaf etenstijd er zo hoerig mogelijk uitzien inclusief hotpants, hoge hakken (op het strand ) korte rokjes en decollete's tot hun navel, ik ben best wat gewend maar hiervan viel mn bek open...foto maken? hoerig doen, vriendje versieren? hoerig doen, vergeleken bij die sletjes zij Nederlandse meisjes volkomen frigide
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_72387844
Ik las OP en dacht lalalalalalalalala hehehehe goodnight! Net zoals een bepaald deel van nederlandse bevolking een eenzijdige ervaring/associatie heeft met bijvoorbeeld marokkaantjes, gaat dit net zo goed op voor TS met betrekking tot hollandse dames....
  donderdag 3 september 2009 @ 00:52:33 #200
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_72387953
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef jollieboer1 het volgende:
Ja dat is ook dubbel.

Maar het kan echt allemaal wel wat minder hoor. TS heeft wel hier en daar een punt.
Als hij het over sexs als consumptiemiddel had gehad, had hij misschien nog een punt (waarover goed gediscusseerd kan worden) gehad. Dat vrije sex met instemming van beide partijen hier veel gebeurt is een gegeven waar je niet om heen kan en als dat TS niet bevalt is dat zijn probleem.
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:35 schreef capricia het volgende:
Ik mis bij TS een stukje over gelijkheid tussen man en vrouw?
En dat ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')