Inderdaad, en dan een theedoek met snor volblaffen voor de prijs van 2 geitenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef Echo99 het volgende:
Ik stel voor dat je op de boot terugspringt als t je niet aanstaat. Met je bekrompen moralistische quasi vooruitstrevende geblaat.
NIet eer ik afgestudeerd ben en jou met mijn schuld opzadel, beste man/vrouw.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef Echo99 het volgende:
Ik stel voor dat je op de boot terugspringt als t je niet aanstaat. Met je bekrompen moralistische quasi vooruitstrevende geblaat.
Obvious troll is obvious?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
NIet eer ik afgestudeerd ben en jou met mijn schuld opzadel, beste man/vrouw.
Alle Nederlandse vrouwen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? I
En dan? Je familieleden in den vreemde op de oer-hollandse manier gaan exploiteren?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
NIet eer ik afgestudeerd ben en jou met mijn schuld opzadel, beste man/vrouw.
Een vriend heeft lang met familie in -een van die landen daar in de buurt- gewoond. Ze hebben toen ook 5 of 7 kamelen geboden voor zijn zusquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:06 schreef ukker het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan een theedoek met snor volblaffen voor de prijs van 2 geiten
Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:08 schreef RichardDawkins het volgende:
Wat maakt het uit als een vrouw zo met sex om gaat? Zolang het de betrokkenen geen schade berokkend zie ik het probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |