abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72263867
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor moslims en vooral Marokkanen, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.

Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.

Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.
Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme. Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc. Ik word er niet goed van.

Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.

Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP, maar zoals de zetelverdeling van deze partijen aantoont, hebben we het met een marginale splintergroepring te maken wiens gezonde seksuele zeden niet gegeneraliseerd mogen worden naar de Nederlanders an sich.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mensa_Allochtoon op 29-08-2009 19:21:50 ]
pi_72263892
Alinea's ik zie ze NIET!
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:04:24 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_72263915
ik kon er niks uit maken dan allen dat jij denkt dat alle nederlandse vrouwen hoeren zijn en alle moslims van die heilige boontjes zijn NOU NEE DUS
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:05:21 #4
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72263933
Ik stel voor dat je op de boot terugspringt als t je niet aanstaat. Met je bekrompen moralistische quasi vooruitstrevende geblaat.
Lang leve mij! *O*
pi_72263936
Ik begrijp er weinig van, maar goed. Ik zal eens serieus reageren op een goed kwalitatief topic! Heerschend man.

Ik heb zo'n hekel aan die reclames en verlekkeringen 's Avonds en 's Nachts, al die vrouwen en meisjes, en dan ook echt vanaf heel erg jong, die zich zelf aanbieden. Nee, dankje. Ik zet de tv nog liever echt uit of op comedy central. Helemaal vervelend is het wanneer die reclames opeens komen tijdens een goede film. Dat kreunen hoor je zelfs met je tv op de zachtste stand. Daarnaast hou ik helemaal niet van kreunen en moet ik dus weer zappen. Echt, de tv gaat hier binnenkort de deur uit.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_72263962
"Anti-NL" .

Dat zegt ook meteen al veel over je en dit stuk

Maar wat is er zo erg aan?
Nee, toch niet
pi_72263975
Op zich heeft TS gewoon een punt...
pi_72263978
Kortom: Je bent jaloers omdat je niet aan van die lekkere wijven mag zitten.

Dat kan ook in 1 zin. Doe niet zo moeilijk.
pi_72263979
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef Echo99 het volgende:
Ik stel voor dat je op de boot terugspringt als t je niet aanstaat. Met je bekrompen moralistische quasi vooruitstrevende geblaat.
Inderdaad, en dan een theedoek met snor volblaffen voor de prijs van 2 geiten
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:06:56 #10
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72263982
Verder denk ik dat je nogal sexueel gefrustreerd bent als je in een sauna bewust naar gaat zitten kijken: oh, die doet dr benen ook niet over elkaar Gatverdamme!!!!! HOER HOER HOER!!! (Oh nee, ze vraagt er geen geld voor
Lang leve mij! *O*
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:07:05 #11
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_72263987
Jij hoer!
Frysk bloed tsjoch op!
pi_72263995
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef Echo99 het volgende:
NIet eer ik afgestudeerd ben en jou met mijn schuld opzadel, beste man/vrouw.
pi_72264017
Trouwens, je bent wel flink aan het generaliseren. En dat vind ik dan weer minder. In elke cultuur, ras, straat, wijk, land komen vrouwen voor die af en toe flink hoerig kunnen doen. Net zo als dat er in elke cultuur, ras, straat, wijk, land mannen voorkomen die flink pimperig kunnen doen en die echt niet cool zijn. Maar er leven hier ook vrouwen die wel weten wat etiquette is en zich houden aan de wet. En ook nog eens leuk, lief en niet-sletterig zijn. Dus doe nu maar weer even chill en kijk eens verder dan de hoerenbuurt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_72264018
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Obvious troll is obvious?
Nee, toch niet
pi_72264033
Wat maakt het uit als een vrouw zo met sex om gaat? Zolang het de betrokkenen geen schade berokkend zie ik het probleem niet.
pi_72264035
volgens mij gaat TS met de heel verkeerde vrouwen om, ik ken er zat die absoluut niet als hoer bestempeld kunnen, en mogen worden.
pi_72264051
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? I
Alle Nederlandse vrouwen?

En waarom zouden vrouwen zich niet als hoer mogen gedragen? Mannen zijn stoer en vrouwen een hoer als ze promiscue gedrag vertonen. Lekker schijnheilig.

En sex is lekker en je wordt er minder gefrustreerd van. Misschien moet je het eens proberen TS.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:10:02 #18
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72264058
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

En dan? Je familieleden in den vreemde op de oer-hollandse manier gaan exploiteren?
Lang leve mij! *O*
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:10:40 #19
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_72264077
Ik weet niet wat voor vrouwen jij kent, maar ik ken er niet één die zo is als in de OP
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_72264084
Je moer!

Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:11:03 #21
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72264086
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:06 schreef ukker het volgende:

[..]

Inderdaad, en dan een theedoek met snor volblaffen voor de prijs van 2 geiten
Een vriend heeft lang met familie in -een van die landen daar in de buurt- gewoond. Ze hebben toen ook 5 of 7 kamelen geboden voor zijn zus
(scheen wel een aardig vermogen te zijn..)
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:11:58 #22
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72264101
En daarnaast. met je 'mensa' gepimp... Als je nog te stom ben om een icoontje te interpreteren waarin overduidelijk mijn geslacht kenbaar gemaakt wordt heb je nog een pittig leven voor de boeg... (hahah, snap je m? Boot ---> Boeg)

Lang leve mij! *O*
pi_72264108
WTF is er allemaal mis mee

Lekker toch zo`n geile samenleving

Verder vind ik dat je dit land uit moet, omdat je geen respect heb voor onze cultuur

Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:12:50 #24
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_72264132
Iemand met ANTI NL moet lekker opflikkeren naar het zaadland waar ie zelf vandaan komt.. ik ben totaal niet rasistisch maar mensen zoals jij mogen wat mij betreft lekker terminaal.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_72264183
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:08 schreef RichardDawkins het volgende:
Wat maakt het uit als een vrouw zo met sex om gaat? Zolang het de betrokkenen geen schade berokkend zie ik het probleem niet.
Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.

Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.

Wat een reetcultuur zeg. LOL.
pi_72264213
Stap eens snel op het vliegtuig................
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_72264214
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
Iemand met ANTI NL moet lekker opflikkeren naar het zaadland waar ie zelf vandaan komt.. ik ben totaal niet rasistisch maar mensen zoals jij mogen wat mij betreft lekker terminaal.
Ga zelf maar weg. Ik vertrek wanneer ik wil en zeg in de tussentijd wat ik wil.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:16:01 #28
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72264220
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.

Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.

Onzin. Dat mensen zelfbeschikkingsrecht boven de Sharia plaatsen kan je gewoon niet aan.
Lang leve mij! *O*
pi_72264242
Heh, ik moest bij dit topic gelijk denken aan dit filmpje van draadstaal

pi_72264253
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:08 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Obvious troll is obvious.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2009 19:17:19 ]
pi_72264264
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Jij probeert je criminele neven te verdedigen??? doe dat maar in de rechtbank
pi_72264313
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:16 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Onzin. Dat mensen zelfbeschikkingsrecht boven de Sharia plaatsen kan je gewoon niet aan.
Het feit dat ik schijt op NL wil niet zeggen dat ik me in mijn reet wil laten neuqen door kamelen. Duidelijk? Ja? Mooi zo.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:22:55 #33
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72264365
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:19 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Het feit dat ik schijt op NL wil niet zeggen dat ik me in mijn reet wil laten neuqen door kamelen. Duidelijk? Ja? Mooi zo.
Oh. Dus je schijt niet alleen op Nederland maar ook op moslims? Laat me raden... Je stemt Geert Wilders?

Met je holle one liners...
Lang leve mij! *O*
pi_72264402
Ik vind het inderdaad vreemd dat ik als nederlandse vrouw voor hoer uitgemaakt wordt.
Ik kleed me fatsoenlijk en geef geen aanstoot.
TS, voor mij is bloot niet hetzelfde als sex. Bloot in een sauna is dus niet automatisch sex.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72264481
Als TS zo antiNL waarom is hij dan hier ga lekker naar Duitsland ofso...
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:28:37 #36
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72264507
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:27 schreef djac1 het volgende:
Als TS zo antiNL waarom is hij dan hier ga lekker naar Duitsland ofso...
TS is een beetje xenofoob gloof ik
Lang leve mij! *O*
pi_72264514
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het inderdaad vreemd dat ik als nederlandse vrouw voor hoer uitgemaakt wordt.
Ik kleed me fatsoenlijk en geef geen aanstoot.
TS, voor mij is bloot niet hetzelfde als sex. Bloot in een sauna is dus niet automatisch sex.
Jaja, de Clinton mentaliteit.

Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen, dan zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
pi_72264529
dubbel
pi_72264575
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen, dan zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
Welkom to the Netherlands!!!!!!!
pi_72264684
quote:

[..]

Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen dat zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
Jij kleedt je dus niet uit voor een dokter van het andere geslacht?
Je uitkleden in de sauna heeft niks te maken met sex. Misschien voor sommige mensen, maar niet voor de meesten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72264753
Hoeren. Wat is er zo er gaan als je van je hobby je beroep maakt?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:39:29 #42
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72264767
quote:

[..]

Iemand 'educaten' met een dusdanig vooringenomen standpunt is nogal lastig he.

Overigens ben ik wel benieuwd naar jouw (onfeilbare en totaal objectieve) definitie van 'goede zeden'...
Lang leve mij! *O*
pi_72264774
Lekker bash topic TS Alleen door je username ga ik het niet eens lezen.
pi_72264790
pi_72264817
Je grootste geheim is dat je eigenlijk een theedoek draagt..
pi_72264847
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:36 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Jij kleedt je dus niet uit voor een dokter van het andere geslacht?
Je uitkleden in de sauna heeft niks te maken met sex. Misschien voor sommige mensen, maar niet voor de meesten.
LOL. Wat een kulredenatie.

Zeg mij aub hoe een dun japje stof van hooguit een paar vierkante centimenter een goede saunabeleving dermate in de weg staat dat je het uit MOET doen om de echte 'sauna experience' te krijgen? Wat is er in godsnaam zo erg aan een bikini aanhouden en de eer aan jezelf houden?

If it walks like a hooker and talks like a hooker, it's a.....
pi_72264908
wij zitten niet overloos te zeiken over jouw cultuur, laat de onze dan ook lekker met rust, en ga weg als je er zo'n probleem mee hebt

maargoed, troll lekker verder als het je oplucht
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72264924
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Zeg mij aub hoe een dun japje stof van hooguit een paar vierkante centimenter een goede saunabeleving dermate in de weg staat dat je het uit MOET doen om de echte 'sauna experience' te krijgen? Wat is er in godsnaam zo erg aan een bikini aanhouden en de eer aan jezelf houden?

Wat is er erotisch aan naakt in een een hok vol stoom zitten met zijn allen?
pi_72264925
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
pi_72264936
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Zeg mij aub hoe in godsnaam een dun japje stof van hooguit een paar vierkante centimenter een goede saunabeleving dermate in de weg staat dat je het uit MOET doen om de echte 'sauna experience' te krijgen? Wat is er zo erg aan een bikini aanhouden en de eer aan jezelf houden?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')