Inderdaad, en dan een theedoek met snor volblaffen voor de prijs van 2 geitenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef Echo99 het volgende:
Ik stel voor dat je op de boot terugspringt als t je niet aanstaat. Met je bekrompen moralistische quasi vooruitstrevende geblaat.
NIet eer ik afgestudeerd ben en jou met mijn schuld opzadel, beste man/vrouw.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef Echo99 het volgende:
Ik stel voor dat je op de boot terugspringt als t je niet aanstaat. Met je bekrompen moralistische quasi vooruitstrevende geblaat.
Obvious troll is obvious?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
NIet eer ik afgestudeerd ben en jou met mijn schuld opzadel, beste man/vrouw.
Alle Nederlandse vrouwen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? I
En dan? Je familieleden in den vreemde op de oer-hollandse manier gaan exploiteren?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
NIet eer ik afgestudeerd ben en jou met mijn schuld opzadel, beste man/vrouw.
Een vriend heeft lang met familie in -een van die landen daar in de buurt- gewoond. Ze hebben toen ook 5 of 7 kamelen geboden voor zijn zusquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:06 schreef ukker het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan een theedoek met snor volblaffen voor de prijs van 2 geiten
Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:08 schreef RichardDawkins het volgende:
Wat maakt het uit als een vrouw zo met sex om gaat? Zolang het de betrokkenen geen schade berokkend zie ik het probleem niet.
Ga zelf maar weg. Ik vertrek wanneer ik wil en zeg in de tussentijd wat ik wil.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
Iemand met ANTI NL moet lekker opflikkeren naar het zaadland waar ie zelf vandaan komt.. ik ben totaal niet rasistisch maar mensen zoals jij mogen wat mij betreft lekker terminaal.
Onzin. Dat mensen zelfbeschikkingsrecht boven de Sharia plaatsen kan je gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.
Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.
Wat een reetcultuur zeg. LOL.
Jij probeert je criminele neven te verdedigen??? doe dat maar in de rechtbankquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.
Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.
Wat een reetcultuur zeg. LOL.
Het feit dat ik schijt op NL wil niet zeggen dat ik me in mijn reet wil laten neuqen door kamelen. Duidelijk? Ja? Mooi zo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Onzin. Dat mensen zelfbeschikkingsrecht boven de Sharia plaatsen kan je gewoon niet aan.
Oh. Dus je schijt niet alleen op Nederland maar ook op moslims? Laat me raden... Je stemt Geert Wilders?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:19 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Het feit dat ik schijt op NL wil niet zeggen dat ik me in mijn reet wil laten neuqen door kamelen. Duidelijk? Ja? Mooi zo.
TS is een beetje xenofoob gloof ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:27 schreef djac1 het volgende:
Als TS zo antiNL waarom is hij dan hier ga lekker naar Duitsland ofso...
Jaja, de Clinton mentaliteit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het inderdaad vreemd dat ik als nederlandse vrouw voor hoer uitgemaakt wordt.
Ik kleed me fatsoenlijk en geef geen aanstoot.
TS, voor mij is bloot niet hetzelfde als sex. Bloot in een sauna is dus niet automatisch sex.
Welkom to the Netherlands!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Jaja, de Clinton mentaliteit.
Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen, dan zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
Jij kleedt je dus niet uit voor een dokter van het andere geslacht?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen dat zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
Iemand 'educaten' met een dusdanig vooringenomen standpunt is nogal lastig he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen, dan zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
LOL. Wat een kulredenatie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jij kleedt je dus niet uit voor een dokter van het andere geslacht?
Je uitkleden in de sauna heeft niks te maken met sex. Misschien voor sommige mensen, maar niet voor de meesten.
Wat is er erotisch aan naakt in een een hok vol stoom zitten met zijn allen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
LOL. Wat een kulredenatie.
Zeg mij aub hoe een dun japje stof van hooguit een paar vierkante centimenter een goede saunabeleving dermate in de weg staat dat je het uit MOET doen om de echte 'sauna experience' te krijgen? Wat is er in godsnaam zo erg aan een bikini aanhouden en de eer aan jezelf houden?
If it walks like a hooker and talks like a hooker, it's a.....
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
LOL. Wat een kulredenatie.
Zeg mij aub hoe in godsnaam een dun japje stof van hooguit een paar vierkante centimenter een goede saunabeleving dermate in de weg staat dat je het uit MOET doen om de echte 'sauna experience' te krijgen? Wat is er zo erg aan een bikini aanhouden en de eer aan jezelf houden?
If it walks like a hooker and talks like a hooker, it's a.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |