abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72270782
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:28 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik wil dit even kwijt. Ik vind dat je behoorlijk generaliserend bezig bent en ik vraag mij dan ook ten zeerste af wat je dan doet in dit land van Sodom en Gomorra. Ook wil ik je erop wijzen dat ook meisjes van andere culturen zich hoerig kunnen gedragen.

Neem bijvoorbeeld de moslima doet mee met ramadan, draag hoofddoek met super veel opzichtige makeup en een kort rokje en zit nog te vozen met een gast in bijv. de trein. Dan heb ik het nog niet over de zwarte medemens daar lopen ook zat meiden tussen die wel eens wat meer kledij aan mogen trekken.
Je hebt zeker een punt, maar relatief gesproken zijn Nederlandse meisjes toch echt een stuk 'losser' en minder bedeeld qua moraal en zeden dan een gemiddelde allochtoon. Dat is algemeen bekend. Natuurlijk zal er ook heus wel een allochtoon zijn die zich hoerig gedraagt, maar als je echt je kwakkie kwijt wilt en je moet je geld op een Nederlalnder zetten of een Afrikaan, moslima of Aziaat, dan zet je je geld op de Nederlander. De winkansen zijn groter.
quote:
Het is in elke cultuur in elk land. En als het je niet bevalt dan ga je maar naar ergens waar het niet is. De woestijn lijkt mij wel een goede optie voor je.
Nee.
pi_72270870
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:07 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Of hun broertjes die voor 5 euro achter het tankstation worden genomen.

Krijg nou wat ja, de meeste schandknapen zijn allochtoons.
Vraag maar aan 'de grootste Nederlander aller tijden' die nu aan de foute kant van het gras ligt. Die kon niet genoeg krijgen van lekker getinte allochtone anusjes. Te denken dat zo iemand de grootste Nederlander aller tijden is. Geeft gelijk aan wat voor een stuk stront NL eigenlijk is.
pi_72270951
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:03 schreef hanns het volgende:

[..]

In godsnaam..welke? Als je het evangelie gaat verkondigen doe je het vooral met als uitgangspunt naakt..
Een stukje stof maakt het verschil tussen goed of slecht. Hoe bekrompen kun je zijn..
Ja, zo zit goed en slecht in elkaar. Tussen een moordenaar en een onschuldige zit vaak een stuk metalen kogel ter grootte van een boontje. Tussen een dief en een onschuldige zitten vaak een paar stukjes papier met de opdruk van de Europese Centrale bank. Etc etc.

Kan je dat bevatten?
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:30:09 #79
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72271454
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:00 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Je hebt zeker een punt, maar relatief gesproken zijn Nederlandse meisjes toch echt een stuk 'losser' en minder bedeeld qua moraal en zeden dan een gemiddelde allochtoon. Dat is algemeen bekend.
Het is ook algemeen bekend dat allochtone mannen daar grif gebruik van maken. Sterker nog, die kunnen niet eens hun handjes thuishouden en gaan ook ongewenst hun gang. En als de dame in kwestie dan aangeeft dat ze daar niet van gediend is, dan wordt ze uitgemaakt voor.... je raad het al: Hoer. Kortom, het is nooit goed.

Wat is de benaming van mannelijk hoer eigenlijk?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:48:32 #80
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_72271747
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:53 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Nee. En nu?
Ik zou je een handje kunnen helpen. Met alle liefde zelfs.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_72272076
TS is een keertje bij het corps langsgeweest en denkt nu dat alle Nederlandse vrouwen ook zo zijn.

Keep dreaming.
pi_72272085
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:30 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Het is ook algemeen bekend dat allochtone mannen daar grif gebruik van maken. Sterker nog, die kunnen niet eens hun handjes thuishouden en gaan ook ongewenst hun gang. En als de dame in kwestie dan aangeeft dat ze daar niet van gediend is, dan wordt ze uitgemaakt voor.... je raad het al: Hoer. Kortom, het is nooit goed.

Wat is de benaming van mannelijk hoer eigenlijk?
Piccolo?
pi_72272106
En anders moet je de achtergrond van de bezoekers van de Hardebollenstraat hier eens gaan turven... Ik begrijp dus goed dat ze het afkeuren maar er zelf wel flink gebruik van maken???
Als ze met hun matties zijn lachen ze er om maar een half uurtje later gaan ze in hun eentje naar binnen..
Da gao nie nou!
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:05:55 #84
112251 314
gimme pie!
pi_72290419
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:00 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

maar als je echt je kwakkie kwijt wilt en je moet je geld op een Nederlalnder zetten of een Afrikaan, moslima of Aziaat, dan zet je je geld op de Nederlander. De winkansen zijn groter.
[..]
eerst noem je een Nederlander, dan een groep van een heel continent, dan iemand die een geloof aanhangt, en vervolgens weer een inwoner van een continent... hoe scheid jij groepen
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:23:47 #85
268086 Quishendrikson
heeft een hekel aan nudisten
pi_72291087
mee eens dus
is boswachter in Sexbierum, kijkt veel sbs6, leest de telegraaf en kampeert veel.
pi_72293274
Seksueel gefrustreerd mannetje. Valt de ramadan zwaar voor je? Dacht ik al.

Sterkte met de rest van je leven. Aan dit soort mensen heb ik nu al teveel aandacht gegeven. Een hoer staat nog hoger in de maatschappij dan jij. En dat is waar jij je aan ergert he? Dat zelfs iemand die zichzelf aanbiedt voor geld, nog hoger staat dan jij. Dat drukt jezelf weer tegen de feiten hoe mislukt je bent.

Als je nederland zo kut vind wat doe je hier nog? Of ben je nog een jong kereltje dat je van papa moet blijven tot je volwassen bent. Mensen als jij halen het slechtste in mensen na boven. Terecht! Achterlijke gladiool, kortzichtige mongool.
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
pi_72293401
hahaha, Geweldig topic

Jij zegt dat wij onze vrouwen voor de ramen zetten. Ten eerste is dat vaak zelf de keuzen, balkenende gaat niet meisjes aanwijzen die daar moeten staan. En dan nog die 0,0001% die hoer is niks in verhouding met het aantal onderdrukte vrouwen in jullie land zeg maar 100%. Die boerka is lekker zeker, is een teken van pure onderdrukking. En met die jonge die in elkaar getrapt is, dat gebeurt in jullie cultuur veel vaker denk maar aan de meisjes die gestenigd worden omdat ze sex hebben gehad voor het huwelijk.

Wat vind je normaler gestenigd worden omdat je sex hebt gehad of sex voor het huwlekijk hebben en gelukkig zijn, moeilijke keuzen

Maar ik ken jou soort, jullie leven op de belasting omdat jullie geen baan kunnen krijgen en hier alleen in Nederland zitten om te profiteren
pi_72293450
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:15 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Ga zelf maar weg. Ik vertrek wanneer ik wil en zeg in de tussentijd wat ik wil.
Gelukkig geef je het antwoord zelf al....
Nederlanders blijven hier, en doen en zeggen wat ze willen.
Bevalt het je niet, dan moet je misschien je opties in andere landen eens gaan bekijken.

[ Bericht 24% gewijzigd door musicfreakyme op 30-08-2009 21:46:39 ]
pi_72294690
De samenleving van nu is inderdaad een stuk opener in seks, maar het hoeft niet te betekenen dat heel nederland oversekst raakt, integendeel. de meeste meisjes die zich nu als een ''slet'' gedragen, trouwen over goed 6-7 jaar en hebben een gelukkig gezinnetje.

Wat je dus ziet is dat de jongvolwassenen (15-25) zich een stuk opener stellen voor seks dan 50 jaar geleden, en je laat het weer zo negatief klinken door te zeggen vol te pompen en suf te neuken, zeg je dat zelf ook, ik pomp mijn vriendin elke dag helemaal suf? wees realistisch man, je ziet maar een klein deel van de bevolking dat veels te uitgesproken leeft.

En wat mensen hier inderdaad zeggen, als je het hier niet bevalt, dan kan je beter teruggaan of jezelf aanpassen aan dit beeld, de samenleving veranderd hier toch niet in.
pi_72294932
Sorry hoor, maar waar zie jij op regelmatige basis vrouwen dermate schaars gekleed dat je kan stellen dat dit iets is wat bij nederlandse meisjes hoort?
En vooral wie ben jij (of iemand anders) om daar zelf een stempel van te maken en te presenteren als feit?

Voor zover ik weet laat een hoer zich definiëren door inhuur baar te zijn voor sex. Kleding heeft er geen flikker mee te maken.
pi_72295067
Carglassreclame: heeft u een sterretje dan kunt u ook zonder afspraak bij een carglass centrum langskomen. Alleen in Nederland he!
NAP + 0,12
pi_72295079
De z.g.n. ''pooiers'' die de meiden achter de ramen dwingen zijn vaak ook Turken of Afrikanen. En dat zijn moslims, die horen zich toch zo te gedragen als jij zegt...?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_72295113
ga huilen
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
pi_72295139
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt?
Hier stopte ik met lezen.

Failed troll has failed.
pi_72295356
Ik ben het wel grotendeels met TS eens moet ik eerlijk zeggen. Het valt mij ook al jaren op.
Van kwaad tot erger en er zijn amper nog fatsoenlijke mensen lijkt het wel, die vanuit liefde handelen.
Alles draait om seks en vunzigheid. Fatsoenlijke mensen worden er ook door in verlegenheid gebracht en dat deugt niet.

Maar gelukkig zijn niet alle Nederlandse meisjes en vrouwen zo, er zijn ook nog wel normale hoor. Rare mensen / opvallende mensen, bepalen vaak het algemene beeld, maar dat beeld hoeft niet altijd te kloppen.

En dat van die sauna's vind ik ook helemaal waar, vunzigheid ten top.
Iedereen moet opvallen tegenwoordig, lijkt het wel. Over aandachtshoeren gesproken..
pi_72295822
Anti-NL, maar wel lekker studeren hier.
pi_72295857
Ja dat is ook dubbel.

Maar het kan echt allemaal wel wat minder hoor. TS heeft wel hier en daar een punt.
pi_72295908
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:32 schreef jollieboer1 het volgende:

Van kwaad tot erger en er zijn amper nog fatsoenlijke mensen lijkt het wel, die vanuit liefde handelen.

Als iemand van seks houdt en een afgewogen keuze maakt om het met allerlei mensen te doen, dan is dat toch prima? Ik heb het hier niet over onzekere, naïeve meisjes, maar vrouwen die een bewuste keuze maken.

Een "geschikte" partner kan je vast wel vinden. Of.. toch niet?
pi_72295955
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef jollieboer1 het volgende:
Ja dat is ook dubbel.

Maar het kan echt allemaal wel wat minder hoor. TS heeft wel hier en daar een punt.
Ik vind dat sommige meisjes zich ook belachelijk gedragen, gisteren in Hilversum nog allemaal 14 jarige meisjes te kort voor woorden en veels te laat op straat, maar ik denk dat dat meer met de opvoeding te maken heeft. En lang niet alle meisjes zijn zo natuurlijk.
pi_72296098
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:47 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als iemand van seks houdt en een afgewogen keuze maakt om het met allerlei mensen te doen, dan is dat toch prima? Ik heb het hier niet over onzekere, naïeve meisjes, maar vrouwen die een bewuste keuze maken.

Een "geschikte" partner kan je vast wel vinden. Of.. toch niet?
Tja het is maar net wat je normaal vindt. Wat de 1 normaal vind, vind een ander abnormaal.
Afijn, iedereen mag die keuze hebben natuurlijk, je krijgt alleen wel een 'naam' achter je aan. Dat was vroeger al zo, dat zal nu ook zo zijn lijkt me.

Ja als je zoekt zul je die vast wel kunnen vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')