Jouw 'definitie' van eer graag...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
LOL. Wat een kulredenatie.
Zeg mij aub hoe een dun japje stof van hooguit een paar vierkante centimenter een goede saunabeleving dermate in de weg staat dat je het uit MOET doen om de echte 'sauna experience' te krijgen? Wat is er in godsnaam zo erg aan een bikini aanhouden en de eer aan jezelf houden?
If it walks like a hooker and talks like a hooker, it's a.....
Hoezo? Denk dat er wel meer mensen zijn die dit doen. Hoe vaak ik hier wel niet van die rechtse balletjes hoor roepen dat ze meteen vertrekken uit NL nadat ze afgestudeerd zijn, om te janken...quote:
Het gaat niet om het lapje stof.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Zeg mij aub hoe een dun japje stof van hooguit een paar vierkante centimenter een goede saunabeleving dermate in de weg staat dat je het uit MOET doen om de echte 'sauna experience' te krijgen? Wat is er in godsnaam zo erg aan een bikini aanhouden en de eer aan jezelf houden?
Helaas helaas, jij past niet in het wereldbeeld van TS. Ik zou mezelf maar voor de gele verlosser gooien als ik jou was...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gaat niet om het lapje stof.
Er zijn ook sauna´s waar je een bikini kan dragen.
Ik wil dat niet en ik heb het recht om dat niet te willen.
In godsnaam..welke? Als je het evangelie gaat verkondigen doe je het vooral met als uitgangspunt naakt..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor moslims en vooral Marokkanen, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele Lager opgeleiden zijn veel veel erger. [i]hoezo generaliserend.
Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Ik respecteer elke cultuur maar als je zo begint ga lekker terug naar waar je vandaan komt want daar is eveneens prostitutie weliswaar in het geniep maar het is er helaas wel. [i]Ontkennen heeft geen zin[/i]
Heb eens een beetje respect man. Begin bij jezelf.
Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP,
ben zelf ook een christen maar zit bij geen van de partijen die je opnoemt
je zal het in bepaalde punten zeker goed bedoelen maar je opstellen zoals je nu doet slaat nog kant nog wal
je kleedt je niet uit voor legers vreemden die willen staren, je kleedt je uit omdat je naar de sauna wil.. zie je het verschil?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Jaja, de Clinton mentaliteit.
Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen, dan zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:27 schreef 314 het volgende:
[..]
je kleedt je niet uit voor legers vreemden die willen staren, je kleedt je uit omdat je naar de sauna wil.. zie je het verschil?
TS is zelf een stiekeme gluurder, en als ie dan wat ziet is het een kuthoer die zichzelf niet bedektje zou je eigen 'goede zeden' weleens onder de loep mogen nemen, want zoals je hierboven dingen beschrijft ziet er ook uit alsof je je niet laat tegenhouden door enige intelligentie
("laat ik een 'slimme' zin maken, dan denkt iedereen dat ik slim ben")
Het aantal Nederlandse vrouwen dat je daar tegenkomt zijn op de vingers van één hand te tellen. Dus ken je feiten voor je begint te blatenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Dus eigenlijk wil jij als allochtoon dat Nederland weer conservatief nationalistisch word.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.
Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.
Wat een reetcultuur zeg. LOL.
Of hun broertjes die voor 5 euro achter het tankstation worden genomen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:02 schreef MassimO het volgende:
Alsof er onder allochtonen meiden geen sletten zijn.Die zich tot dat ze in het huwelijksbootje stappen alleen anaal laten nemen.
Zodat als ze getrouwd zijn nog "maagd" zijn.
Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik wil dit even kwijt. Ik vind dat je behoorlijk generaliserend bezig bent en ik vraag mij dan ook ten zeerste af wat je dan doet in dit land van Sodom en Gomorra. Ook wil ik je erop wijzen dat ook meisjes van andere culturen zich hoerig kunnen gedragen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.
Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.
Wat een reetcultuur zeg. LOL.
en zelf daar ze je wel harems hebben waar het gebeurd dus kan ie beter op de maan gaan wonenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:28 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik wil dit even kwijt. Ik vind dat je behoorlijk generaliserend bezig bent en ik vraag mij dan ook ten zeerste af wat je dan doet in dit land van Sodom en Gomorra. Ook wil ik je erop wijzen dat ook meisjes van andere culturen zich hoerig kunnen gedragen.
Neem bijvoorbeeld de moslima doet mee met ramadan, draag hoofddoek met super veel opzichtige makeup en een kort rokje en zit nog te vozen met een gast in bijv. de trein. Dan heb ik het nog niet over de zwarte medemens daar lopen ook zat meiden tussen die wel eens wat meer kledij aan mogen trekken.
Het is in elke cultuur in elk land. En als het je niet bevalt dan ga je maar naar ergens waar het niet is. De woestijn lijkt mij wel een goede optie voor je.
Nee. En nu?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:49 schreef 19FR08 het volgende:
Als het je niet bevalt, pleurt je toch lekker op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |