abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72263867
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor moslims en vooral Marokkanen, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.

Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.

Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.
Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme. Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc. Ik word er niet goed van.

Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.

Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP, maar zoals de zetelverdeling van deze partijen aantoont, hebben we het met een marginale splintergroepring te maken wiens gezonde seksuele zeden niet gegeneraliseerd mogen worden naar de Nederlanders an sich.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mensa_Allochtoon op 29-08-2009 19:21:50 ]
pi_72263892
Alinea's ik zie ze NIET!
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:04:24 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_72263915
ik kon er niks uit maken dan allen dat jij denkt dat alle nederlandse vrouwen hoeren zijn en alle moslims van die heilige boontjes zijn NOU NEE DUS
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:05:21 #4
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72263933
Ik stel voor dat je op de boot terugspringt als t je niet aanstaat. Met je bekrompen moralistische quasi vooruitstrevende geblaat.
Lang leve mij! *O*
pi_72263936
Ik begrijp er weinig van, maar goed. Ik zal eens serieus reageren op een goed kwalitatief topic! Heerschend man.

Ik heb zo'n hekel aan die reclames en verlekkeringen 's Avonds en 's Nachts, al die vrouwen en meisjes, en dan ook echt vanaf heel erg jong, die zich zelf aanbieden. Nee, dankje. Ik zet de tv nog liever echt uit of op comedy central. Helemaal vervelend is het wanneer die reclames opeens komen tijdens een goede film. Dat kreunen hoor je zelfs met je tv op de zachtste stand. Daarnaast hou ik helemaal niet van kreunen en moet ik dus weer zappen. Echt, de tv gaat hier binnenkort de deur uit.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_72263962
"Anti-NL" .

Dat zegt ook meteen al veel over je en dit stuk

Maar wat is er zo erg aan?
Nee, toch niet
pi_72263975
Op zich heeft TS gewoon een punt...
pi_72263978
Kortom: Je bent jaloers omdat je niet aan van die lekkere wijven mag zitten.

Dat kan ook in 1 zin. Doe niet zo moeilijk.
pi_72263979
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef Echo99 het volgende:
Ik stel voor dat je op de boot terugspringt als t je niet aanstaat. Met je bekrompen moralistische quasi vooruitstrevende geblaat.
Inderdaad, en dan een theedoek met snor volblaffen voor de prijs van 2 geiten
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:06:56 #10
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72263982
Verder denk ik dat je nogal sexueel gefrustreerd bent als je in een sauna bewust naar gaat zitten kijken: oh, die doet dr benen ook niet over elkaar Gatverdamme!!!!! HOER HOER HOER!!! (Oh nee, ze vraagt er geen geld voor
Lang leve mij! *O*
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:07:05 #11
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_72263987
Jij hoer!
Frysk bloed tsjoch op!
pi_72263995
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef Echo99 het volgende:
NIet eer ik afgestudeerd ben en jou met mijn schuld opzadel, beste man/vrouw.
pi_72264017
Trouwens, je bent wel flink aan het generaliseren. En dat vind ik dan weer minder. In elke cultuur, ras, straat, wijk, land komen vrouwen voor die af en toe flink hoerig kunnen doen. Net zo als dat er in elke cultuur, ras, straat, wijk, land mannen voorkomen die flink pimperig kunnen doen en die echt niet cool zijn. Maar er leven hier ook vrouwen die wel weten wat etiquette is en zich houden aan de wet. En ook nog eens leuk, lief en niet-sletterig zijn. Dus doe nu maar weer even chill en kijk eens verder dan de hoerenbuurt.
pi_72264018
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Obvious troll is obvious?
Nee, toch niet
pi_72264033
Wat maakt het uit als een vrouw zo met sex om gaat? Zolang het de betrokkenen geen schade berokkend zie ik het probleem niet.
pi_72264035
volgens mij gaat TS met de heel verkeerde vrouwen om, ik ken er zat die absoluut niet als hoer bestempeld kunnen, en mogen worden.
pi_72264051
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? I
Alle Nederlandse vrouwen?

En waarom zouden vrouwen zich niet als hoer mogen gedragen? Mannen zijn stoer en vrouwen een hoer als ze promiscue gedrag vertonen. Lekker schijnheilig.

En sex is lekker en je wordt er minder gefrustreerd van. Misschien moet je het eens proberen TS.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:10:02 #18
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72264058
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

En dan? Je familieleden in den vreemde op de oer-hollandse manier gaan exploiteren?
Lang leve mij! *O*
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:10:40 #19
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_72264077
Ik weet niet wat voor vrouwen jij kent, maar ik ken er niet één die zo is als in de OP
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_72264084
Je moer!

Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:11:03 #21
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72264086
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:06 schreef ukker het volgende:

[..]

Inderdaad, en dan een theedoek met snor volblaffen voor de prijs van 2 geiten
Een vriend heeft lang met familie in -een van die landen daar in de buurt- gewoond. Ze hebben toen ook 5 of 7 kamelen geboden voor zijn zus
(scheen wel een aardig vermogen te zijn..)
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:11:58 #22
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72264101
En daarnaast. met je 'mensa' gepimp... Als je nog te stom ben om een icoontje te interpreteren waarin overduidelijk mijn geslacht kenbaar gemaakt wordt heb je nog een pittig leven voor de boeg... (hahah, snap je m? Boot ---> Boeg)

Lang leve mij! *O*
pi_72264108
WTF is er allemaal mis mee

Lekker toch zo`n geile samenleving

Verder vind ik dat je dit land uit moet, omdat je geen respect heb voor onze cultuur

Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:12:50 #24
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_72264132
Iemand met ANTI NL moet lekker opflikkeren naar het zaadland waar ie zelf vandaan komt.. ik ben totaal niet rasistisch maar mensen zoals jij mogen wat mij betreft lekker terminaal.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_72264183
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:08 schreef RichardDawkins het volgende:
Wat maakt het uit als een vrouw zo met sex om gaat? Zolang het de betrokkenen geen schade berokkend zie ik het probleem niet.
Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.

Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.

Wat een reetcultuur zeg. LOL.
pi_72264213
Stap eens snel op het vliegtuig................
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_72264214
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
Iemand met ANTI NL moet lekker opflikkeren naar het zaadland waar ie zelf vandaan komt.. ik ben totaal niet rasistisch maar mensen zoals jij mogen wat mij betreft lekker terminaal.
Ga zelf maar weg. Ik vertrek wanneer ik wil en zeg in de tussentijd wat ik wil.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:16:01 #28
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72264220
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.

Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.

Onzin. Dat mensen zelfbeschikkingsrecht boven de Sharia plaatsen kan je gewoon niet aan.
Lang leve mij! *O*
pi_72264242
Heh, ik moest bij dit topic gelijk denken aan dit filmpje van draadstaal

pi_72264253
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:08 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Obvious troll is obvious.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2009 19:17:19 ]
pi_72264264
quote:

[..]

Jij probeert je criminele neven te verdedigen??? doe dat maar in de rechtbank
pi_72264313
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:16 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Onzin. Dat mensen zelfbeschikkingsrecht boven de Sharia plaatsen kan je gewoon niet aan.
Het feit dat ik schijt op NL wil niet zeggen dat ik me in mijn reet wil laten neuqen door kamelen. Duidelijk? Ja? Mooi zo.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:22:55 #33
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72264365
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:19 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Het feit dat ik schijt op NL wil niet zeggen dat ik me in mijn reet wil laten neuqen door kamelen. Duidelijk? Ja? Mooi zo.
Oh. Dus je schijt niet alleen op Nederland maar ook op moslims? Laat me raden... Je stemt Geert Wilders?

Met je holle one liners...
Lang leve mij! *O*
pi_72264402
Ik vind het inderdaad vreemd dat ik als nederlandse vrouw voor hoer uitgemaakt wordt.
Ik kleed me fatsoenlijk en geef geen aanstoot.
TS, voor mij is bloot niet hetzelfde als sex. Bloot in een sauna is dus niet automatisch sex.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72264481
Als TS zo antiNL waarom is hij dan hier ga lekker naar Duitsland ofso...
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:28:37 #36
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72264507
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:27 schreef djac1 het volgende:
Als TS zo antiNL waarom is hij dan hier ga lekker naar Duitsland ofso...
TS is een beetje xenofoob gloof ik
Lang leve mij! *O*
pi_72264514
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het inderdaad vreemd dat ik als nederlandse vrouw voor hoer uitgemaakt wordt.
Ik kleed me fatsoenlijk en geef geen aanstoot.
TS, voor mij is bloot niet hetzelfde als sex. Bloot in een sauna is dus niet automatisch sex.
Jaja, de Clinton mentaliteit.

Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen, dan zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
pi_72264529
dubbel
pi_72264575
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen, dan zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
Welkom to the Netherlands!!!!!!!
pi_72264684
quote:

[..]

Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen dat zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
Jij kleedt je dus niet uit voor een dokter van het andere geslacht?
Je uitkleden in de sauna heeft niks te maken met sex. Misschien voor sommige mensen, maar niet voor de meesten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_72264753
Hoeren. Wat is er zo er gaan als je van je hobby je beroep maakt?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:39:29 #42
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72264767
quote:

[..]

Iemand 'educaten' met een dusdanig vooringenomen standpunt is nogal lastig he.

Overigens ben ik wel benieuwd naar jouw (onfeilbare en totaal objectieve) definitie van 'goede zeden'...
Lang leve mij! *O*
pi_72264774
Lekker bash topic TS Alleen door je username ga ik het niet eens lezen.
pi_72264790
pi_72264817
Je grootste geheim is dat je eigenlijk een theedoek draagt..
pi_72264847
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:36 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Jij kleedt je dus niet uit voor een dokter van het andere geslacht?
Je uitkleden in de sauna heeft niks te maken met sex. Misschien voor sommige mensen, maar niet voor de meesten.
LOL. Wat een kulredenatie.

Zeg mij aub hoe een dun japje stof van hooguit een paar vierkante centimenter een goede saunabeleving dermate in de weg staat dat je het uit MOET doen om de echte 'sauna experience' te krijgen? Wat is er in godsnaam zo erg aan een bikini aanhouden en de eer aan jezelf houden?

If it walks like a hooker and talks like a hooker, it's a.....
pi_72264908
wij zitten niet overloos te zeiken over jouw cultuur, laat de onze dan ook lekker met rust, en ga weg als je er zo'n probleem mee hebt

maargoed, troll lekker verder als het je oplucht
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72264924
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Zeg mij aub hoe een dun japje stof van hooguit een paar vierkante centimenter een goede saunabeleving dermate in de weg staat dat je het uit MOET doen om de echte 'sauna experience' te krijgen? Wat is er in godsnaam zo erg aan een bikini aanhouden en de eer aan jezelf houden?

Wat is er erotisch aan naakt in een een hok vol stoom zitten met zijn allen?
pi_72264925
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
pi_72264936
quote:

[..]

Zeg mij aub hoe in godsnaam een dun japje stof van hooguit een paar vierkante centimenter een goede saunabeleving dermate in de weg staat dat je het uit MOET doen om de echte 'sauna experience' te krijgen? Wat is er zo erg aan een bikini aanhouden en de eer aan jezelf houden?

zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:47:21 #51
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72264948
quote:

[..]

Jouw 'definitie' van eer graag...

If you don't have to pay it can still be your mother.
Lang leve mij! *O*
pi_72264950
eigenlijk vind ik het helemaal niet grappig
pi_72265001
In Ierland zijn de vrouwen nog veel hoeriger. Ook veel kortere rokjes trouwens.

Hmm...
pi_72265005
Als het je niet bevalt, pleurt je toch lekker op.
pi_72265014
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:08 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Obvious troll is obvious?
Hoezo? Denk dat er wel meer mensen zijn die dit doen. Hoe vaak ik hier wel niet van die rechtse balletjes hoor roepen dat ze meteen vertrekken uit NL nadat ze afgestudeerd zijn, om te janken...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72265133
quote:

[..]

Het gaat niet om het lapje stof.
Er zijn ook sauna´s waar je een bikini kan dragen.
Ik wil dat niet en ik heb het recht om dat niet te willen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:59:03 #57
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72265221
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:55 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het gaat niet om het lapje stof.
Er zijn ook sauna´s waar je een bikini kan dragen.
Ik wil dat niet en ik heb het recht om dat niet te willen.
Helaas helaas, jij past niet in het wereldbeeld van TS. Ik zou mezelf maar voor de gele verlosser gooien als ik jou was...
Lang leve mij! *O*
pi_72265310
quote:

[..]

In godsnaam..welke? Als je het evangelie gaat verkondigen doe je het vooral met als uitgangspunt naakt..
Een stukje stof maakt het verschil tussen goed of slecht. Hoe bekrompen kun je zijn..
pi_72265401
TS moet volwassener worden, dan begrijpt hij dat je hier gewoon naakt in de sauna kan lopen zonder verkracht te worden
pi_72265532
OMG. Ik heb echt heel vaak naakt in de sauna gezeten, en dat was altijd heel normaal en ook nooit nare reacties gekregen behalve 1 keer van 2 mannen toen ik net het megakoude dompelbad uit kwam. Maar goed, dan ben ik toch nog geen hoer. :|
pi_72265544
Uithuwelijken, inteelt en pologamie puur voor geld is toch wel de ultieme vorm van hoererij, dat en denken dat je hoofd een vagina is.

Verder:

En allah vind alle nederlandse vrouwen hoeren!!!
En daar heeft ie volkomen gelijk in!!!

Maar dan moeten die zandvrouwtjes niet denken, oh dan doe ik snel een doek om mijn kop, ben ik geen hoer meer.
NEE, dan ben je een hoer met een doek om je kop!
Kom op zeg!!

-Hans Teeuwen
pi_72265657
quote:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor moslims en vooral Marokkanen, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.

Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele Lager opgeleiden zijn veel veel erger. [i]hoezo generaliserend.

Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Ik respecteer elke cultuur maar als je zo begint ga lekker terug naar waar je vandaan komt want daar is eveneens prostitutie weliswaar in het geniep maar het is er helaas wel. [i]Ontkennen heeft geen zin[/i]

Heb eens een beetje respect man. Begin bij jezelf.

Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP,

ben zelf ook een christen maar zit bij geen van de partijen die je opnoemt

je zal het in bepaalde punten zeker goed bedoelen maar je opstellen zoals je nu doet slaat nog kant nog wal
pi_72265746
Geniet er gewoon van, dan zie je deze dingen veel rooskleuriger
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_72265837
Dit topic werd mede mogelijk gemaakt door de invloed van religie in het heden en verleden op de menselijke cultuur en haar denken.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:27:18 #65
112251 314
gimme pie!
pi_72265913
quote:

[..]

je kleedt je niet uit voor legers vreemden die willen staren, je kleedt je uit omdat je naar de sauna wil.. zie je het verschil?

TS is zelf een stiekeme gluurder, en als ie dan wat ziet is het een kuthoer die zichzelf niet bedekt je zou je eigen 'goede zeden' weleens onder de loep mogen nemen, want zoals je hierboven dingen beschrijft ziet er ook uit alsof je je niet laat tegenhouden door enige intelligentie
("laat ik een 'slimme' zin maken, dan denkt iedereen dat ik slim ben")
pi_72265955
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:27 schreef 314 het volgende:

[..]

je kleedt je niet uit voor legers vreemden die willen staren, je kleedt je uit omdat je naar de sauna wil.. zie je het verschil?

TS is zelf een stiekeme gluurder, en als ie dan wat ziet is het een kuthoer die zichzelf niet bedekt je zou je eigen 'goede zeden' weleens onder de loep mogen nemen, want zoals je hierboven dingen beschrijft ziet er ook uit alsof je je niet laat tegenhouden door enige intelligentie
("laat ik een 'slimme' zin maken, dan denkt iedereen dat ik slim ben")
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:56:29 #67
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_72266626
quote:

Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Het aantal Nederlandse vrouwen dat je daar tegenkomt zijn op de vingers van één hand te tellen. Dus ken je feiten voor je begint te blaten
En degene die er gebruik van maken zijn merendeels ook buitenlands, of toeristen, of allochtonen. Zelfs allochtonen waarvan aangenomen mag worden dat zij het Islamitisch geloof aanhangen lopen daar verschillende deuren plat.
Lul dus even niet zo hypocriet.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:02:43 #68
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_72266777
Alsof er onder allochtonen meiden geen sletten zijn. Die zich tot dat ze in het huwelijksbootje stappen alleen anaal laten nemen.
Zodat als ze getrouwd zijn nog "maagd" zijn.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_72266796
quote:

[..]

Dus eigenlijk wil jij als allochtoon dat Nederland weer conservatief nationalistisch word.

Is goed geen probleem, geen Nederlandse meisjes meer die met buitenlanders naar bed gaan maar netjes wachten op hun Germaanse man, geen uitkeringen meer en geen subsidies meer en alle allochtonen het land uit.
Ben het helemaal met je eens, Nederlandse meisjes moeten kuis blijven.

Je weet wel dat je nu zit te schoppen tegen de jaren 60 revolutie die jou de vrijheid en rechten heeft gegeven waar jij nu van geniet.

[ Bericht 1% gewijzigd door John_Difool op 29-08-2009 21:09:11 ]
pi_72266885
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:02 schreef MassimO het volgende:
Alsof er onder allochtonen meiden geen sletten zijn. Die zich tot dat ze in het huwelijksbootje stappen alleen anaal laten nemen.
Zodat als ze getrouwd zijn nog "maagd" zijn.
Of hun broertjes die voor 5 euro achter het tankstation worden genomen.

Krijg nou wat ja, de meeste schandknapen zijn allochtoons.

[ Bericht 4% gewijzigd door John_Difool op 29-08-2009 23:01:12 ]
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:37:32 #71
267694 CAP.
Child Approved Porn
pi_72267544
Anti-NL en dan nog hier wonen.

Don't feed the troll....
pi_72270068
quote:

[..]

Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik wil dit even kwijt. Ik vind dat je behoorlijk generaliserend bezig bent en ik vraag mij dan ook ten zeerste af wat je dan doet in dit land van Sodom en Gomorra. Ook wil ik je erop wijzen dat ook meisjes van andere culturen zich hoerig kunnen gedragen.

Neem bijvoorbeeld de moslima doet mee met ramadan, draag hoofddoek met super veel opzichtige makeup en een kort rokje en zit nog te vozen met een gast in bijv. de trein. Dan heb ik het nog niet over de zwarte medemens daar lopen ook zat meiden tussen die wel eens wat meer kledij aan mogen trekken.

Het is in elke cultuur in elk land. En als het je niet bevalt dan ga je maar naar ergens waar het niet is. De woestijn lijkt mij wel een goede optie voor je.
Haters gonna hate.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:30:08 #73
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72270107
Dames van Nederland, TS wil ook zo graag een keertje!
Intelligent, but fucked up.
pi_72270135
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:28 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik wil dit even kwijt. Ik vind dat je behoorlijk generaliserend bezig bent en ik vraag mij dan ook ten zeerste af wat je dan doet in dit land van Sodom en Gomorra. Ook wil ik je erop wijzen dat ook meisjes van andere culturen zich hoerig kunnen gedragen.

Neem bijvoorbeeld de moslima doet mee met ramadan, draag hoofddoek met super veel opzichtige makeup en een kort rokje en zit nog te vozen met een gast in bijv. de trein. Dan heb ik het nog niet over de zwarte medemens daar lopen ook zat meiden tussen die wel eens wat meer kledij aan mogen trekken.

Het is in elke cultuur in elk land. En als het je niet bevalt dan ga je maar naar ergens waar het niet is. De woestijn lijkt mij wel een goede optie voor je.
en zelf daar ze je wel harems hebben waar het gebeurd dus kan ie beter op de maan gaan wonen
pi_72270609
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:49 schreef 19FR08 het volgende:
Als het je niet bevalt, pleurt je toch lekker op.
Nee. En nu?
pi_72270782
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:28 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Je hebt zeker een punt, maar relatief gesproken zijn Nederlandse meisjes toch echt een stuk 'losser' en minder bedeeld qua moraal en zeden dan een gemiddelde allochtoon. Dat is algemeen bekend. Natuurlijk zal er ook heus wel een allochtoon zijn die zich hoerig gedraagt, maar als je echt je kwakkie kwijt wilt en je moet je geld op een Nederlalnder zetten of een Afrikaan, moslima of Aziaat, dan zet je je geld op de Nederlander. De winkansen zijn groter.
quote:
Nee.
pi_72270870
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:07 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Of hun broertjes die voor 5 euro achter het tankstation worden genomen.

Krijg nou wat ja, de meeste schandknapen zijn allochtoons.
Vraag maar aan 'de grootste Nederlander aller tijden' die nu aan de foute kant van het gras ligt. Die kon niet genoeg krijgen van lekker getinte allochtone anusjes. Te denken dat zo iemand de grootste Nederlander aller tijden is. Geeft gelijk aan wat voor een stuk stront NL eigenlijk is.
pi_72270951
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:03 schreef hanns het volgende:

[..]

In godsnaam..welke? Als je het evangelie gaat verkondigen doe je het vooral met als uitgangspunt naakt..
Een stukje stof maakt het verschil tussen goed of slecht. Hoe bekrompen kun je zijn..
Ja, zo zit goed en slecht in elkaar. Tussen een moordenaar en een onschuldige zit vaak een stuk metalen kogel ter grootte van een boontje. Tussen een dief en een onschuldige zitten vaak een paar stukjes papier met de opdruk van de Europese Centrale bank. Etc etc.

Kan je dat bevatten?
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:30:09 #79
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72271454
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:00 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Je hebt zeker een punt, maar relatief gesproken zijn Nederlandse meisjes toch echt een stuk 'losser' en minder bedeeld qua moraal en zeden dan een gemiddelde allochtoon. Dat is algemeen bekend.
Het is ook algemeen bekend dat allochtone mannen daar grif gebruik van maken. Sterker nog, die kunnen niet eens hun handjes thuishouden en gaan ook ongewenst hun gang. En als de dame in kwestie dan aangeeft dat ze daar niet van gediend is, dan wordt ze uitgemaakt voor.... je raad het al: Hoer. Kortom, het is nooit goed.

Wat is de benaming van mannelijk hoer eigenlijk?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:48:32 #80
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_72271747
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:53 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Nee. En nu?
Ik zou je een handje kunnen helpen. Met alle liefde zelfs.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_72272076
TS is een keertje bij het corps langsgeweest en denkt nu dat alle Nederlandse vrouwen ook zo zijn.

Keep dreaming.
pi_72272085
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:30 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Het is ook algemeen bekend dat allochtone mannen daar grif gebruik van maken. Sterker nog, die kunnen niet eens hun handjes thuishouden en gaan ook ongewenst hun gang. En als de dame in kwestie dan aangeeft dat ze daar niet van gediend is, dan wordt ze uitgemaakt voor.... je raad het al: Hoer. Kortom, het is nooit goed.

Piccolo?
pi_72272106
En anders moet je de achtergrond van de bezoekers van de Hardebollenstraat hier eens gaan turven... Ik begrijp dus goed dat ze het afkeuren maar er zelf wel flink gebruik van maken???
Als ze met hun matties zijn lachen ze er om maar een half uurtje later gaan ze in hun eentje naar binnen..
Da gao nie nou!
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:05:55 #84
112251 314
gimme pie!
pi_72290419
quote:

maar als je echt je kwakkie kwijt wilt en je moet je geld op een Nederlalnder zetten of een Afrikaan, moslima of Aziaat, dan zet je je geld op de Nederlander. De winkansen zijn groter.
[..]
eerst noem je een Nederlander, dan een groep van een heel continent, dan iemand die een geloof aanhangt, en vervolgens weer een inwoner van een continent... hoe scheid jij groepen
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:23:47 #85
268086 Quishendrikson
heeft een hekel aan nudisten
pi_72291087
mee eens dus
is boswachter in Sexbierum, kijkt veel sbs6, leest de telegraaf en kampeert veel.
pi_72293274
Seksueel gefrustreerd mannetje. Valt de ramadan zwaar voor je? Dacht ik al.

Sterkte met de rest van je leven. Aan dit soort mensen heb ik nu al teveel aandacht gegeven. Een hoer staat nog hoger in de maatschappij dan jij. En dat is waar jij je aan ergert he? Dat zelfs iemand die zichzelf aanbiedt voor geld, nog hoger staat dan jij. Dat drukt jezelf weer tegen de feiten hoe mislukt je bent.

Als je nederland zo kut vind wat doe je hier nog? Of ben je nog een jong kereltje dat je van papa moet blijven tot je volwassen bent. Mensen als jij halen het slechtste in mensen na boven. Terecht! Achterlijke gladiool, kortzichtige mongool.
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
pi_72293401
hahaha, Geweldig topic

Jij zegt dat wij onze vrouwen voor de ramen zetten. Ten eerste is dat vaak zelf de keuzen, balkenende gaat niet meisjes aanwijzen die daar moeten staan. En dan nog die 0,0001% die hoer is niks in verhouding met het aantal onderdrukte vrouwen in jullie land zeg maar 100%. Die boerka is lekker zeker, is een teken van pure onderdrukking. En met die jonge die in elkaar getrapt is, dat gebeurt in jullie cultuur veel vaker denk maar aan de meisjes die gestenigd worden omdat ze sex hebben gehad voor het huwelijk.

Wat vind je normaler gestenigd worden omdat je sex hebt gehad of sex voor het huwlekijk hebben en gelukkig zijn, moeilijke keuzen

Maar ik ken jou soort, jullie leven op de belasting omdat jullie geen baan kunnen krijgen en hier alleen in Nederland zitten om te profiteren
pi_72293450
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:15 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Ga zelf maar weg. Ik vertrek wanneer ik wil en zeg in de tussentijd wat ik wil.
Gelukkig geef je het antwoord zelf al....
Nederlanders blijven hier, en doen en zeggen wat ze willen.
Bevalt het je niet, dan moet je misschien je opties in andere landen eens gaan bekijken.

[ Bericht 24% gewijzigd door musicfreakyme op 30-08-2009 21:46:39 ]
pi_72294690
De samenleving van nu is inderdaad een stuk opener in seks, maar het hoeft niet te betekenen dat heel nederland oversekst raakt, integendeel. de meeste meisjes die zich nu als een ''slet'' gedragen, trouwen over goed 6-7 jaar en hebben een gelukkig gezinnetje.

Wat je dus ziet is dat de jongvolwassenen (15-25) zich een stuk opener stellen voor seks dan 50 jaar geleden, en je laat het weer zo negatief klinken door te zeggen vol te pompen en suf te neuken, zeg je dat zelf ook, ik pomp mijn vriendin elke dag helemaal suf? wees realistisch man, je ziet maar een klein deel van de bevolking dat veels te uitgesproken leeft.

En wat mensen hier inderdaad zeggen, als je het hier niet bevalt, dan kan je beter teruggaan of jezelf aanpassen aan dit beeld, de samenleving veranderd hier toch niet in.
pi_72294932
Sorry hoor, maar waar zie jij op regelmatige basis vrouwen dermate schaars gekleed dat je kan stellen dat dit iets is wat bij nederlandse meisjes hoort?
En vooral wie ben jij (of iemand anders) om daar zelf een stempel van te maken en te presenteren als feit?

Voor zover ik weet laat een hoer zich definiëren door inhuur baar te zijn voor sex. Kleding heeft er geen flikker mee te maken.
pi_72295067
Carglassreclame: heeft u een sterretje dan kunt u ook zonder afspraak bij een carglass centrum langskomen. Alleen in Nederland he!
NAP + 0,12
pi_72295079
De z.g.n. ''pooiers'' die de meiden achter de ramen dwingen zijn vaak ook Turken of Afrikanen. En dat zijn moslims, die horen zich toch zo te gedragen als jij zegt...?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_72295113
ga huilen
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
pi_72295139
quote:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt?
Hier stopte ik met lezen.

Failed troll has failed.
pi_72295356
Ik ben het wel grotendeels met TS eens moet ik eerlijk zeggen. Het valt mij ook al jaren op.
Van kwaad tot erger en er zijn amper nog fatsoenlijke mensen lijkt het wel, die vanuit liefde handelen.
Alles draait om seks en vunzigheid. Fatsoenlijke mensen worden er ook door in verlegenheid gebracht en dat deugt niet.

Maar gelukkig zijn niet alle Nederlandse meisjes en vrouwen zo, er zijn ook nog wel normale hoor. Rare mensen / opvallende mensen, bepalen vaak het algemene beeld, maar dat beeld hoeft niet altijd te kloppen.

En dat van die sauna's vind ik ook helemaal waar, vunzigheid ten top.
Iedereen moet opvallen tegenwoordig, lijkt het wel. Over aandachtshoeren gesproken..
pi_72295822
Anti-NL, maar wel lekker studeren hier.
pi_72295857
Ja dat is ook dubbel.

Maar het kan echt allemaal wel wat minder hoor. TS heeft wel hier en daar een punt.
pi_72295908
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:32 schreef jollieboer1 het volgende:

Van kwaad tot erger en er zijn amper nog fatsoenlijke mensen lijkt het wel, die vanuit liefde handelen.

Als iemand van seks houdt en een afgewogen keuze maakt om het met allerlei mensen te doen, dan is dat toch prima? Ik heb het hier niet over onzekere, naïeve meisjes, maar vrouwen die een bewuste keuze maken.

Een "geschikte" partner kan je vast wel vinden. Of.. toch niet?
pi_72295955
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef jollieboer1 het volgende:
Ja dat is ook dubbel.

Maar het kan echt allemaal wel wat minder hoor. TS heeft wel hier en daar een punt.
Ik vind dat sommige meisjes zich ook belachelijk gedragen, gisteren in Hilversum nog allemaal 14 jarige meisjes te kort voor woorden en veels te laat op straat, maar ik denk dat dat meer met de opvoeding te maken heeft. En lang niet alle meisjes zijn zo natuurlijk.
pi_72296098
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:47 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als iemand van seks houdt en een afgewogen keuze maakt om het met allerlei mensen te doen, dan is dat toch prima? Ik heb het hier niet over onzekere, naïeve meisjes, maar vrouwen die een bewuste keuze maken.

Een "geschikte" partner kan je vast wel vinden. Of.. toch niet?
Tja het is maar net wat je normaal vindt. Wat de 1 normaal vind, vind een ander abnormaal.
Afijn, iedereen mag die keuze hebben natuurlijk, je krijgt alleen wel een 'naam' achter je aan. Dat was vroeger al zo, dat zal nu ook zo zijn lijkt me.

Ja als je zoekt zul je die vast wel kunnen vinden.
pi_72296126
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik vind dat sommige meisjes zich ook belachelijk gedragen, gisteren in Hilversum nog allemaal 14 jarige meisjes te kort voor woorden en veels te laat op straat, maar ik denk dat dat meer met de opvoeding te maken heeft. En lang niet alle meisjes zijn zo natuurlijk.
Zo is het.
pi_72296265
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:53 schreef jollieboer1 het volgende:

[..]

Tja het is maar net wat je normaal vindt. Wat de 1 normaal vind, vind een ander abnormaal.
Afijn, iedereen mag die keuze hebben natuurlijk, je krijgt alleen wel een 'naam' achter je aan. Dat was vroeger al zo, dat zal nu ook zo zijn lijkt me.

Ja als je zoekt zul je die vast wel kunnen vinden.
Als het een bewuste keuze van iemand is, waarom zou je je daar dan überhaupt druk over maken?
Erg nutteloze tijdsbesteding.
pi_72296294
We zitten middenin de seksuele revolutie.

Hoerig gedrag wordt vaak verward met vrijheid.

'Die hoerige Nederlandse meiden' zijn vaak goed opgeleid en hebben juist geen partner nodig om zich financieel onafhankelijk te maken, want dat zijn of worden ze vanzelf, zonder betaalde seks.

Het is juist nu de tijd dat vrouwen kunnen kiezen met wie ze naar bed gaan. Vroeger was dat anders.
Dat er wordt gesproken over 'hoerig' gedrag is bespottelijk en geeft aan hoe mensen tegen vrouwen aan kunnen kijken.
pi_72296444
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:00 schreef SuperFucker het volgende:

'Die hoerige Nederlandse meiden' zijn vaak goed opgeleid en hebben juist geen partner nodig om zich financieel onafhankelijk te maken, want dat zijn of worden ze vanzelf, zonder betaalde seks.

Het is juist nu de tijd dat vrouwen kunnen kiezen met wie ze naar bed gaan. Vroeger was dat anders.
Dat er wordt gesproken over 'hoerig' gedrag is bespottelijk en geeft aan hoe mensen tegen vrouwen aan kunnen kijken.
Nouja, het bestaat natuurlijk best wel.
Vrouwen die meer worsten in kut hebben gehad dan ik bij de boerenkool vind ik ook gewoon ranzig.
Maargoed het probleem zit hem dat sommige mensen elkaar niet in hun waarde kunnen laten en daar ben ikzelf dan weer wel goed in. Zolang ik niets met dat soort te maken heb op persoonlijk niveau zal het me echt aan mijn reet roesten.
pi_72296528
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:00 schreef SuperFucker het volgende:

Dat dus. En daarnaast denk ik dat er in elke bevolkingsgroep wel iets over het gedrag van vrouwen te zeggen valt. Nederlandse vrouwen kunnen er in ieder geval open over zijn in plaats van hun maagdenvlies de moeten laten restaureren omdat ze anders gedonder krijgen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:53:33 #106
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_72298020
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Dames van Nederland, TS wil ook zo graag een keertje!
En die kangeroe wil ook wel
pi_72298090
Om een of andere reden kan ik dit stukje beter hebben omdat het in correct Nederlands is getypt. Het tegenovergestelde zou van toepassing zijn als het in het gebruikelijke straattaaltje werd geschreven.
pi_72299952
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:04 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Vraag maar aan 'de grootste Nederlander aller tijden' die nu aan de foute kant van het gras ligt. Die kon niet genoeg krijgen van lekker getinte allochtone anusjes. Te denken dat zo iemand de grootste Nederlander aller tijden is. Geeft gelijk aan wat voor een stuk stront NL eigenlijk is.
Ga eens in op me vorige reacties schandknaap.
pi_72299999
quote:
Ik ben het wel grotendeels met TS eens moet ik eerlijk zeggen. Het valt mij ook al jaren op.
Alles draait om seks en vunzigheid. Fatsoenlijke mensen worden er ook door in verlegenheid gebracht en dat deugt niet.

Maar gelukkig zijn niet alle Nederlandse meisjes en vrouwen zo, er zijn ook nog wel normale hoor. Rare mensen / opvallende mensen, bepalen vaak het algemene beeld, maar dat beeld hoeft niet altijd te kloppen.

Iedereen moet opvallen tegenwoordig, lijkt het wel. Over aandachtshoeren gesproken..
Maar als een Nederlands meisje niet met het groepje bontkraagjes naar bed wilt word ze uitgescholden voor hoer en racist het is ook nooit goed he.
pi_72300062
tvp voor morgen
Extremistisch gematigd.
  Redactie Games maandag 31 augustus 2009 @ 01:37:54 #111
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_72300099
Goed topic man!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 31 augustus 2009 @ 01:40:15 #112
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_72300120
Ik wil hier alleen maar posten omdat ik TS en zijn topic zieliger vind dan een hoer die van haar condooms is beroofd door dikke 50-jarige.

[ Bericht 55% gewijzigd door o.us op 31-08-2009 01:42:45 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_72300213
quote:
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’
Phaha, zo herkenbaar. Ik klaagde hier laatst ook over. 's nachts willen ze aan je zitten, maar overdag zijn het halve autisten. Na college weten ze niet hoe snel ze naar huis moeten vliegen.

En als je met iemand iets wilt doen moet je een afspraak maken. Binnen twee weken komt er wel een momentje vrij. !

Maar natuurlijk gaat dit niet voor iedereen op. Het is gewoon een opvallende groep personen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Picchia op 31-08-2009 12:03:04 ]
pi_72300993
quote:
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.
Geil!!!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_72301167
ts zal wel te weinig sex hebben of iets dergelijks... Of ben je zo lelijk dat er niet eens vrouwen bij jou in de buurt willen komen?

en dat raam gedeelte, nl is zo eerlijk dat ze daar mogen werken, en een heel klein gedeelte van deze raamwerkers is ook echt nederlands! en ze zitten daar omdat het zo lekker makkelijk geld verdiend. Eigen keus om hoer te zijn!

Beter dan pappa`s keus om dochter goed te kunnen verkopen...

Buiten de politiek om, is dit echt een mooi land!
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 06:14:59 #116
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72301187
TS is vast liefhebber van dichtgenaaide kinderkutjes, gerestaureerde maagdenvliesjes door de lokale medicijnman en abortussen met een breinaald.
  maandag 31 augustus 2009 @ 06:48:48 #117
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_72301224
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 06:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
TS is vast liefhebber van dichtgenaaide kinderkutjes, gerestaureerde maagdenvliesjes door de lokale medicijnman en abortussen met een breinaald.
prachtige conclusie..
:-)
  maandag 31 augustus 2009 @ 08:34:27 #118
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_72301747
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:04 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Vraag maar aan 'de grootste Nederlander aller tijden' Mohammed die nu aan de foute kant van het gras ligt. Die kon niet genoeg krijgen van een lekker getinte allochtone anusjes 9 jarig kutje . Te denken dat zo iemand de grootste Nederlander moslim aller tijden is. Geeft gelijk aan wat voor een stuk stront NL de islam eigenlijk is.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:07:04 #119
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72302085
quote:
Je brengt het alsof het een nadeel is...

Als je als allochtoon niet om kunt gaan met dit soort zaken, is het tijd dat je zsm weer terug gaat naar je eigen conservatieve hypocriete kutland.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_72303282
quote:

[..]

Je hebt zeker een punt, maar relatief gesproken zijn Nederlandse meisjes toch echt een stuk 'losser' en minder bedeeld qua moraal en zeden dan een gemiddelde allochtoon. Dat is algemeen bekend. Natuurlijk zal er ook heus wel een allochtoon zijn die zich hoerig gedraagt, maar als je echt je kwakkie kwijt wilt en je moet je geld op een Nederlalnder zetten of een Afrikaan, moslima of Aziaat, dan zet je je geld op de Nederlander. De winkansen zijn groter.
[..]

Nee.
Ben ik niet met je eens. Ga maar eens naar België of Spanje. Het is niet alleen dat. Je kant het Nederlands natuurlijk ook wijzigen naar Westerse vrouwen want dat is gewoon wat je wil zeggen. Ik ben zelfs 100% Nederlandse en ik ga niet in op de fluitsignalen van onze "nieuwe" nederlanders. Want ook al ben ik Nederlands en denken zij dat ik makkelijk ben dan geeft ze nog niet het recht mij zonder respect te behandelen.
Haters gonna hate.
pi_72303371
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:17 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ga maar eens naar België of Spanje. Het is niet alleen dat. Je kant het Nederlands natuurlijk ook wijzigen naar Westerse vrouwen want dat is gewoon wat je wil zeggen. Ik ben zelfs 100% Nederlandse en ik ga niet in op de fluitsignalen van onze "nieuwe" nederlanders. Want ook al ben ik Nederlands en denken zij dat ik makkelijk ben dan geeft ze nog niet het recht mij zonder respect te behandelen.
Precies. Als ik als nederlandse vrouw gewoon over straat loop, sta ik er soms van te kijken hoe onbeschoft je benaderd word door niet-Nederlandse mannen. Fluiten, roepen, noem maar op, en als je niet reageert ben je een arrogante hoer.

Kortom, het oordeel van dat type man zal mij echt aan mijn kont roesten.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_72303889
TS is maagd.
pi_72303959
Ik vraag me af of de TS ooit eens buiten Nederland is geweest .
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_72304030
Dit is vast al eens gezegd, maar ik ben te lui om te lezen.
quote:
Wat.
Het is niet zo dat ik op vrijdagavond mijn vriendin achter de ramen zet om geld te verdienen hoor...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2009 10:56:11 ]
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 10:56:42 #125
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72304047
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:55 schreef Mozy het volgende:
Dit is vast al eens gezegd, maar ik ben te lui om te lezen.
[..]

Wat.
Het is niet zo dat ik op vrijdagavond mijn vriendin achter de ramen zet om geld te verdienen hoor...
Dan ben je dus duidelijk geen lover-boy, maar ik meen dat het dan ook doorgaans allochtoontjes zijn.
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:00:21 #126
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72305464
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:55 schreef Mozy het volgende:
Wat.
Sowieso, wat daar achter de ramen zit is over het algemeen import. Daar zitten niet veel echte Nederlanders. Bovendien: omdat prostitutie in andere landen niet gelegaliseerd is bestaat het daar niet? Puh-lease
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:06:16 #127
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_72305598
Vermakelijk topic weer. Ik ben fan.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_72305603
Ts snapt het verschil tussen platvloers neuken en echte seks met liefde niet, Conclusie: Ts is een seksueel gefrustreerde maagd met klein pikkie
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:13:18 #129
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_72310500
In elk geval zijn de nederlandse dames een stuk minder hypocriet dan de gemiddelde hoofddoekdrager. make up, Sexy rokje aan en een hoofddoek, want anders wordt je nog aantrekkelijk gevonden

en de sauna past niet echt in het rijtje, dat is gewoon naakt, je weet wel, dat is hoe je geboren bent. Heeft geen reet te maken met sex.
quote:

[..]

omfg, je bent nog een relnicht ook. Kanker lekker op naar je eigen land als het daar zo geweldig is.
En naast een relnicht nog behoorlijk sexueel gefrustreerd ook blijkbaar, en trouwens, als de sauna zo ranzig is, wat doe jij daar dan?

hypocriet heet dat, iets waar heel veel allochtonen last van hebben, vooral marokkanen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Metro2005 op 31-08-2009 15:21:09 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_72310720
"gezonde zeden"? Volgens wie?

Weet je wat ik zo vervelend vind aan de nederlandse cultuur? Dat snel met het vingertje wijzen en betuttelen. Wat dat betreft ben je prima geintegreerd.
pi_72311548
TS heeft eigenlijk wel gelijk. Probleem is dat Nederlandse meisjes niet eens lekker zijn. Kijk maar op hyves.nl, allemaal lelijke slettebakjes .

pi_72311589
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:20 schreef Zeven7 het volgende:
"gezonde zeden"? Volgens wie?

Weet je wat ik zo vervelend vind aan de nederlandse cultuur? Dat snel met het vingertje wijzen en betuttelen. Wat dat betreft ben je prima geintegreerd.

Dus mag je met gerust hart naakt in de sauna lopen of naar het naaktstrand.
Haters gonna hate.
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 15:57:57 #133
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_72311831
quote:

[..]

Wie bepaald eigenlijk wat gezonde zeden zijn?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_72312130
Alle Nederlandse vrouwen zijn hoeren en alle Moslimse mannen mishandelen hun vrouwen/zijn slecht voor ze. Yeppppp.
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 16:10:22 #135
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72312244
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:07 schreef maartjeh het volgende:
Alle Nederlandse vrouwen zijn hoeren en alle Moslimse mannen mishandelen hun vrouwen/zijn slecht voor ze. Yeppppp.
En waarom slaan moslim mannen hun vrouwen? Omdat ze gefrustreerd zijn dat de hollandsche buurjongen zich wel mag laten pijpen voor een breezertje door een elfjarige! Want als er iets is waar moslim-mannen dol op zijn dan is het wel seks met koters!
pi_72312352
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

En waarom slaan moslim mannen hun vrouwen? Omdat ze gefrustreerd zijn dat de hollandsche buurjongen zich wel mag laten pijpen voor een breezertje door een elfjarige! Want als er iets is waar moslim-mannen dol op zijn dan is het wel seks met koters!
Daarom.
Over 'over één kam scheren' gesproken. En dan nog zeiken dat er Nederlanders zijn die zeggen dat alle Turken/Marrokkanen 'hetzelfde' zijn.
pi_72312386
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:57 schreef senesta het volgende:

[..]

Wie bepaald eigenlijk wat gezonde zeden zijn?

Allah/God/Jezus Christus/you name it. Who else?
pi_72312483
Heb je de Engelse chickies weleens bezig gezien? of de Australische? dan heb ik het nog niet eens over de Amerikaanse meisjes gehad of de Colombiaanse.. Je moet je niet zo aanstellen. Je bent zelf degene die ze volpompt en vervolgens zeiken..
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
pi_72312779
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:16 schreef mividaloca het volgende:
Heb je de Engelse chickies weleens bezig gezien? of de Australische? dan heb ik het nog niet eens over de Amerikaanse meisjes gehad of de Colombiaanse.. Je moet je niet zo aanstellen. Je bent zelf degene die ze volpompt en vervolgens zeiken..
Ook dat nog eens ja.
Sowieso is niet elk meisje hetzelfde.
pi_72313534
Veel mensen die TS haten beseffen niet dat hun grootouders hetzelfde denken/dachten als TS.
pi_72313573
quote:

Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.
Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme. Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc. Ik word er niet goed van.

Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP, maar zoals de zetelverdeling van deze partijen aantoont, hebben we het met een marginale splintergroepring te maken wiens gezonde seksuele zeden niet gegeneraliseerd mogen worden naar de Nederlanders an sich.
Waarom zitten er op de wallen en in DH veelal Marokaanse en Turkse meisjes achter de ramen en geen Nederlandse?
pi_72314350
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Waarom zitten er op de wallen en in DH veelal Marokaanse en Turkse meisjes achter de ramen en geen Nederlandse?
Schoonmaaksters....
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_72318191
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:30 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Nog erger, als de dame aangeeft dat ze er niet van gediend is, zegt de meneer in kwestie dat hij bij de chef gaat klagen over discriminatie. De dame was iets sneller en de chef zei dat het een bekend probleem was.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:18:19 #144
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72319572
Waar blijft TS?
DeviantArt
pi_72321304
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef SuperFucker het volgende:
Veel mensen die TS haten beseffen niet dat hun grootouders hetzelfde denken/dachten als TS.
Haten ook gewoon

Maar niet eens met je post, veel van onze grootouders gingen niet naar een ander land waar ze de bewoners wel eens even zouden vertellen hoe ze het moeten doen en wat ze allemaal fout doen.

Trouwens, vroeger was er ook geen stroom Tijden veranderen. Wat was je punt?
pi_72323350
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:03 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Haten ook gewoon

Maar niet eens met je post, veel van onze grootouders gingen niet naar een ander land waar ze de bewoners wel eens even zouden vertellen hoe ze het moeten doen en wat ze allemaal fout doen.

Trouwens, vroeger was er ook geen stroom Tijden veranderen. Wat was je punt?
Haten inderdaad. In de zin van vreemdelingenhaat. Ik heb er geen andere woorden voor.
Ik weet wat missionarissen zijn. Ik ken de geschiedenis van Nederland.
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:55:55 #148
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_72323571
quote:

Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele 'Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh' is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest
Oke. Let op. Een meisje die de volgende dag niet tegen je praat en doet alsof het niet is gebeurd, is niet automatisch een hoer. Misschien bakte jij er gewoon helemaal niks van .

Verder toptopic. Heerlijk leesvoer.
pi_72324484
Wat wil TS nou eigenlijk? Hij kent een paar dispuutsnolletjes en nu verdenkt hij elk Nederlands meisje van dergelijk gedrag? Nog erger, hij heeft haar zelf gebatst, anders kon hij dit niet weten. Ben jij niet net zo'n hoer als zij? Maar straks wel een maagdelijk vrouwtje trouwen of niet?

Ga je je kinderen (met je halal importbruidje) ook verstoten als ze met een Nederlands meisje thuiskomen?
know'm sayin?
word? word.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:33:02 #150
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_72325232
Foutje.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:38:02 #151
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72325479
quote:
Mijn grootouders poepten ook nog in een gat in de grond en mijn opa had een hondenkar waarmee hij groenten verkocht. Als je mijn grootvader nu in deze tijd zou zetten zou hij ook voor geen meter meer passen in de huidige samenleving.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_72325619
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 01:27 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Maar als een Nederlands meisje niet met het groepje bontkraagjes naar bed wilt word ze uitgescholden voor hoer en racist het is ook nooit goed he.
Daar heb jij weer gelijk in. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik regelmatig vrouwen (blonde met name!!) uitgescholden heb horen worden voor hoer, óók door Nederlandse jochies! Terwijl dat keurig geklede dames waren.
Slaat gewoon allemaal nergens op, hersenloos gedrag van mensen.
pi_72325858
Ik laat hier laatst de hondjes uit, komt een Nederlandse gast aangefietst samen met een Turkse gast.

Turkje fluit naar me, ik reageer niet.
Fietst dichter bij me, roept; 'eyyyy lekkertje'.
Ik kijk hem aan van; 'gast, flikker op ofzo?!'.
Turkje krijgt zijn zin niet, dus responst luidkeels over straat richting mij dat ik een 'arrogante kuthoer' zou zijn.

Eh, pardon?! Reageer ik niet naar gewenst, ben ik een hoer?! Heb 'm even duidelijk gemaakt dat ik daar dus ééécht niet van gediend ben. Was namelijk niet de 1e keer dat diezelfde gast dat bij me flikte. Opdónderen. Nergens meer last van gehad.
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:51:13 #154
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72328345
quote:
Ja, en mijn grootouders zijn ook bekrompen dombo's. Je punt?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72328418
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, en mijn grootouders zijn ook bekrompen dombo's. Je punt?
Waarom haat je TS 'Evil HR director'?
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:59:44 #156
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72328600
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:53 schreef SuperFucker het volgende:
Waarom haat je TS 'Evil HR director'?
Ik haat de TS niet, de TS is gewoon een troll. Maar als 'ie echt zo denkt over NL en alles er om heen (ik ga er nog steeds vanuit dat 'ie gewoon trolled) kan 'ie wat mij betreft lekker optokken.
pi_72329033
quote:
Zozo, hoe weet jij dat zo zeker
pi_72329360
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:15 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Zozo, hoe weet jij dat zo zeker
Ik hoor en zie.
pi_72329421
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:29 schreef SuperFucker het volgende:

[..]

Ik hoor en zie.
Vertel eens dan
pi_72329610
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:32 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Vertel eens dan
a. je schrijft in gebiedende wijs.

b. dan? is er een verschil?

c. ik gaf antwoord op je vraag ik ga je niet vertellen welke mensen ik gesproken en geanalyseerd heb. Dat is zonde van de tijd.
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:55:27 #161
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72329854
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Mijn grootouders poepten ook nog in een gat in de grond en mijn opa had een hondenkar waarmee hij groenten verkocht. Als je mijn grootvader nu in deze tijd zou zetten zou hij ook voor geen meter meer passen in de huidige samenleving.
Hondenkar?!
pi_72330110
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:41 schreef SuperFucker het volgende:

[..]

a. je schrijft in gebiedende wijs.

b. dan? is er een verschil?

c. ik gaf antwoord op je vraag ik ga je niet vertellen welke mensen ik gesproken en geanalyseerd heb. Dat is zonde van de tijd.
Dan kan ik ook beweren dat het totaal omgekeerd is.
pi_72330162
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:14 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Dan kan ik ook beweren dat het totaal omgekeerd is.
Ja, dat is zo. Maar je stelde een vraag alvorens je een tegenstelling deponeerde. Dat kan betekenen dat je nog geen duidelijk standpunt hebt in deze.
pi_72330307
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:18 schreef SuperFucker het volgende:

[..]

Ja, dat is zo. Maar je stelde een vraag alvorens je een tegenstelling deponeerde. Dat kan betekenen dat je nog geen duidelijk standpunt hebt in deze.
Dat is jou mening.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 01:28:41 #165
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72330331
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:26 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Dat is jou mening.
JouW mening! Ja, ik ben een spel-nazi!
  Moderator dinsdag 1 september 2009 @ 01:35:02 #166
236264 crew  capricia
pi_72330422
Ik mis bij TS een stukje over gelijkheid tussen man en vrouw?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_72330688
Weet je wat jij bent mensa-allochtoontje? Een om aandacht schreeuwend hypocriet mannetje. Waarom?

1. Hoe weet JIJ dat de Nederlandse meiden zomaar even met je meegaan en je ze ''suf kunt neuken''? Zouden die meiden dan echt tegen een harige rug en reet aan willen kijken???

2. Achter het raam staan bijna allemaal allochtoontjes.

3. De allochtone meisjes dienen volgens de allochtone knulletjes eigenlijk helemaal ingepakt de straat op te gaan (snap ik overigens wel >>> too much hair), maar zitten vervolgens wel naar elk willekeurig Nederlands meisje op straat te fluiten en te roepen. Hoe hypocriet ben je dan?

4. Waarom heb je problemen met meiden die in hun blote reet in de sauna zitten? Je komt er klaarblijkelijk zelf ook. Dan moet je gewoon NIET gaan. Probleem opgelost. Oh nee, jij gaat met je lange broek de sauna in en streelt nog eens zachtjes langs die op halfstok staande leuter van je. Lekker hygiënische boy ben jij. Of moet iedereen zich maar aan die kortzichtigheid van jou aanpassen, zodat voorkomen kan worden dat ze als hoer door het leven gaan?

5. Als het je niet bevalt in Nederland, dan moet je gewoon je spullen pakken en naar dat ongeorganiseerde kutzooitje in je eigen miezerige landje gaan. Ik kom je wel even helpen. Krijg je nog een schop onder je reet ook nog.

DEAL???
  dinsdag 1 september 2009 @ 02:18:44 #168
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72330735
quote:
Voor iemand die een zekere intelligentie placht te hebben ben je wel erg kortzichtig en uit op stereotypering.
quote:
O ja, alle Nederlandse meiden zitten bij een dispuut en zijn hoerig als de pest joh
quote:
Ooit in Scandinavië geweest? Daar is er een hele cultuur omtrent, in IJsland doen ze het zelfs in de buitenlucht.

Trouwens apart dat je erover klaagt, maar ondertussen wel stilletjes in een hoekje rukkend met een pincetje je zit te vergapen aan al die Hollandse schonen.
quote:
Oja die vrouwen zijn er omdat ze zo graag de hoer uit willen hangen, het zal niks te maken hebben met hele legers kansloze mannen, die ondanks waarschuwingen dat profielen fictief zijn en smsjes worden ingetikt door een stel mannen, hun beltegoed spenderen aan zulke onzin.
quote:
Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer.
Niet ónze vrouwen, heb je het nieuws niet gevolgd? Allemaal sexslaven uit verre landen

Hou toch op man, het oudste beroep ter wereld, er is geen relevant land ter wereld waar dit niet in deze of een vergelijkbare vorm voorkomt. Voor jouw referentie, Sealand en Tibet zijn niet relevante landen.
quote:
Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Je kunt ook gewoon opflikkeren in plaats van liggen zeiken, wat dat betreft heb je wel op één punt jezelf weten te integreren.
quote:
Achterban van CU en SGP????

Fucking Jehova's, die 25 kinderen werpen en de helft dood laten gaan door ze niet door artsen te laten behandelen, al dan niet preventief? Of tig andere voorbeelden van dergelijke inteeltgroeperingen?

Jij bent echt wereldvreemd en al helemaal geen mensa-materiaal (wat een grap ), krijg jeuk en een te korte arm
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  dinsdag 1 september 2009 @ 02:21:57 #169
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72330750
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:24 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Schoonmaaksters....
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:19:02 #170
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_72333706
en waar woon jij?
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:03:33 #171
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72336679
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:55 schreef fs180 het volgende:

[..]

Hondenkar?!
#allmightygod
pi_72356420
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 02:08 schreef MF het volgende:
3. De allochtone meisjes dienen volgens de allochtone knulletjes eigenlijk helemaal ingepakt de straat op te gaan (snap ik overigens wel >>> too much hair), maar zitten vervolgens wel naar elk willekeurig Nederlands meisje op straat te fluiten en te roepen. Hoe hypocriet ben je dan?
Ik roep of fluit nooit naar Nederlandse vrouwen. Dat druist in tegen mijn opvoeding. Sterker nog, ik ga er liever ook geen relaties mee aan. Ze zijn niet hygienisch en vooral qua SOAs zijn het risicogevallen. Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.
quote:
5. Als het je niet bevalt in Nederland, dan moet je gewoon je spullen pakken en naar dat ongeorganiseerde kutzooitje in je eigen miezerige landje gaan. Ik kom je wel even helpen. Krijg je nog een schop onder je reet ook nog.

DEAL???
Alleen maar met mijn MBA. Ik bepaal wat er gebeurt en niet jij.

Mijn land is trouwens verre van een kutzooi en is thans een stuk beter georganiseerd dan dat van jou. Goed opgeleide westerlingen staan te trappelen om in MIJN land te mogen werken. Maar wie staan er te popelen om in JOUW land te mogen werken? Een hoop losers uit Roemenie, Bulgarije, Turkije en Marokko. Kan je gelijk nagaan wat voor een drollenland dit is.
pi_72356753
Wat lul je nou Mensa_Allochtoon? Je WOONT , WERKT, en LEEFT in Nederland dus dit is ook JOUW land. En anders donder je maar lekker op. Verder geen boodschap aan.
pi_72356967
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Ik roep of fluit nooit naar Nederlandse vrouwen. Dat druist in tegen mijn opvoeding. Sterker nog, ik ga er liever ook geen relaties mee aan. Ze zijn niet hygienisch en vooral qua SOAs zijn het risicogevallen. Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.

[..]

Mijn land is trouwens verre van een kutzooi en is thans een stuk beter georganiseerd dan dat van jou. Goed opgeleide westerlingen staan te trappelen om in MIJN land te mogen werken. Maar wie staan er te popelen om in JOUW land te mogen werken? Een hoop losers uit Roemenie, Bulgarije, Turkije en Marokko. Kan je gelijk nagaan wat voor een drollenland dit is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72357255
TVP, morgen leesuh!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72359629
quote:

[..]

Dus als je dronken bent, dan laat je je principes weer even vieren? Jij bent echt kansloos.
quote:

[..]

Jij maakt hier het licht nog niet uit, simpele ziel.
pi_72362069
Gelezen.

TS gluurt naar spleten van bejaarden in sauna's en geeft de Nederlanse meisjes de schuld
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72362544
quote:

[..]

[..]

begint wel enigszins grappig te worden nu...
pi_72365647
ik heb een vraag aan de TS: Waarom vind jij het raar dat alle moslims als bekrompen en narrow-minded worden gezien? Ga naar je zandhapwoestijn waar de besnorde vrouwen rondlopen in tenten ipv onze samenleving af te zeiken.
pi_72366524
quote:

[..]

[..]

Wat doe je dan in godsnaam hier als het waar jij vandaan komt zo goed is?
Haters gonna hate.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:58:32 #181
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72366537
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:58 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat doe je dan in godsnaam hier als het waar jij vandaan komt zo goed is?
Trollen, LMD.
pi_72368192
En mannen mogen zich wel gewoon sufneuken?
pi_72368206
Tuurlijk, dat is cool, dan ben je Macho!
pi_72372104
Waarom zit iedereen zo te happen? We hebben hier echt niet te maken met een mocro maar met een studentje die zich voordoet als......en dat alleen maar omdat hij is afgewezen door een marokaans vrouwtje met snor en nu denkt hij de marokanen even in een kwaad daglicht te stellen. Wat een falert.
pi_72372254
quote:
...
...
Wait, wut?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_72372306
En dan zeggen ze wat over Wilders stemmers....maar jij kan er ook wat van als het gaat om generaliseren TS. Er zullen vast wel wat hoerige Nederlanders zijn, moeten ze zelf weten. Want als je het heel rationeel bekijkt is er ook niets bijzonders aan een naakt lichaam en seks. Lekker boeiend met wie je het dan doet en aan wie je het laat zien, zo lang het maar veilig gaat en beide partijen het oké vinden.
Ikzelf ben overigens niet zo, maar ik laat anderen tenminste in hun waarde. Het is heel makkelijk oordelen over iets wat je zelf niet kent. Wat je niet kent, kun je ook niet begrijpen. Genoeg normale Nederlanders te vinden, dus haal die ogen uit je hol en scheer ons niet allemaal over één kam.
pi_72372339
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:40 schreef maartjeh het volgende:
Wat lul je nou Mensa_Allochtoon? Je WOONT , WERKT, en LEEFT in Nederland dus dit is ook JOUW land.
Dit is gewoon helemaal waar, ergo is de volgende veel in dit topic herhaalde kreet:
quote:
En anders donder je maar lekker op. Verder geen boodschap aan.
FASCISTISCH.
  woensdag 2 september 2009 @ 17:12:48 #188
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72372449
Wat een heerlijk topic
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72372532
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:01 schreef VaderVanJezus het volgende:
Daar lijkt het op inderdaad.
Aangezien TS zelf ook een aantal dronken sletjes niet wist te weerstaan. Hoe hypocriet dan.
Ik ben zelf 100%, 17 jaar en een maagd. Hoe hoerig is dat. Ik voel me nu wel minderwaardig!
pi_72372598
TS staat nu weer bij de AH, te sissen en hoer te roepen naar elk meisje dat langsloopt. En straks naar huis, alleen uiteraard
pi_72372933
quote:
Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.
Aha, je vond het wel lekker, geef het maar toe!
quote:
Alleen maar met mijn MBO. Ik bepaal wat er gebeurt en niet jij.
Tenzij diegene HBO heeft, dat bepaald hij het.
quote:
Goed opgeleide westerlingen staan te trappelen om in MIJN land te mogen werken.
Ja, vanwege het mooie weer, niet omdat de zorg er zo goed is. Of omdat we de drang hebben naar religieuze wetten.

Vanwege het mooie weer!!

Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_72373131
TS kijkt teveel porno
pi_72380409
quote:

[..]

Ik roep of fluit nooit naar Nederlandse vrouwen. Dat druist in tegen mijn opvoeding. Sterker nog, ik ga er liever ook geen relaties mee aan. Ze zijn niet hygienisch en vooral qua SOAs zijn het risicogevallen.
Eh, Nederlandse meisjes zijn hygienisch, al helemaal vergeleken met dat niet-aziatische dikke buitenlandse volk.
quote:
Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.
Aha! dus je bent zelf een slet!
quote:
[..]

En welk land is dat dan ?
pi_72380511
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:08 schreef trancethrust het volgende:
FASCISTISCH.
Ga jij maar bij de junks van de antifa spelen.

Als fascisme parasieten uit het land trappen is dan heb ik er geen probleem mee.
pi_72384709
Wat is er nou mis met een liberale samenleving, mensen die daarop tegen zijn begrijp ik niet. Dat je klaagt over dingen in NL zoals het weer ofzo kan ik begrijpen maar niet waar TS op doelt.

Misschien dat Saoedi-Arabie of Iran een geschikter land voor TS is. Daar promoot de overheid in ieder geval zeker geen losbandig sexueel gedrag.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_72384816
Waar gaat deze discussie alleen maar over...seks.

Just sex.

Verbazingwekkend dat iets simpel als seks zoveel emoties los kan maken.
pi_72387534
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef SuperFucker het volgende:
Waar gaat deze discussie alleen maar over...seks.

Just sex.

Verbazingwekkend dat iets simpel als seks zoveel emoties los kan maken.
Iedereen kijkt stiekum naar porno.
  donderdag 3 september 2009 @ 00:38:35 #198
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_72387680
quote:
blabberdeblab
Gast
Je weet niet waar je t over hebt, ik ben net terug van een weekje Turkije, nou ja, een weekje russische vakantiekolonie en wat ik daar zag...
Russische meisjes vanaf 12/13 jaar die overdags in de kleinste bikini rondlopen die ze kunnen vinden en vanaf etenstijd er zo hoerig mogelijk uitzien inclusief hotpants, hoge hakken (op het strand ) korte rokjes en decollete's tot hun navel, ik ben best wat gewend maar hiervan viel mn bek open...foto maken? hoerig doen, vriendje versieren? hoerig doen, vergeleken bij die sletjes zij Nederlandse meisjes volkomen frigide
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_72387844
Ik las OP en dacht lalalalalalalalala hehehehe goodnight! Net zoals een bepaald deel van nederlandse bevolking een eenzijdige ervaring/associatie heeft met bijvoorbeeld marokkaantjes, gaat dit net zo goed op voor TS met betrekking tot hollandse dames....
  donderdag 3 september 2009 @ 00:52:33 #200
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_72387953
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef jollieboer1 het volgende:
Ja dat is ook dubbel.

Als hij het over sexs als consumptiemiddel had gehad, had hij misschien nog een punt (waarover goed gediscusseerd kan worden) gehad. Dat vrije sex met instemming van beide partijen hier veel gebeurt is een gegeven waar je niet om heen kan en als dat TS niet bevalt is dat zijn probleem.
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:35 schreef capricia het volgende:
Ik mis bij TS een stukje over gelijkheid tussen man en vrouw?
En dat ja.
pi_72388290
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:42 schreef sig000 het volgende:
TS kijkt teveel porno
qft
pi_72388930
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:30 schreef sig000 het volgende:

[..]

Iedereen kijkt stiekum naar porno.
Verklaar je nader
  donderdag 3 september 2009 @ 03:29:54 #203
188426 famousje
Nemo me impune lacessit
pi_72389066
Who the fuck cares dat ze hoerig zouden zijn? Alleen maar beter voor de voortplanting..

Waar maak je je in godsnaam druk om.. wees blij dat het hier zo makkelijk gaat.

[ Bericht 37% gewijzigd door famousje op 03-09-2009 04:19:03 ]
pi_72390376
quote:
Op donderdag 3 september 2009 03:29 schreef famousje het volgende:
Who the fuck cares dat ze hoerig zouden zijn? Alleen maar beter voor de voortplanting..

Waar maak je je in godsnaam druk om.. wees blij dat het hier zo makkelijk gaat.
Omdat sex iets 'speciaals' zou moeten zijn tussen twee personen die van elkaar houden en hun leven met elkaar willen delen. En ik denk niet dat het beter is voor de voortplanting, aangezien al die meiden zich niet snel zullen binden en het (hopelijk) veilig doen.
pi_72391805
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat sex iets 'speciaals' zou moeten zijn tussen twee personen die van elkaar houden en hun leven met elkaar willen delen. En ik denk niet dat het beter is voor de voortplanting, aangezien al die meiden zich niet snel zullen binden en het (hopelijk) veilig doen.
Nee, sex is vies, sex is bah, sex is puur voor kindjes maken maar voor de rest een zonde </relifanaat>
pi_72392068
ik ben het gedeeltelijk met TS eens , als ik op straat loop en dan een nederlands meisje van 14 met een marokaan oid van 18 zie lopen denk ik ook van waar ben je mee bezig.

er zijn natuurlijk uitzonderingen
pi_72397257
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:28 schreef murphyjenkins het volgende:
ik ben het gedeeltelijk met TS eens , als ik op straat loop en dan een nederlands meisje van 14 met een marokaan oid van 18 zie lopen denk ik ook van waar ben je mee bezig.

Dan vraag je je af waar de ouders zijn.

Maar ik ben het wel met TS eens, meisjes moeten kuis blijven en niet met buitenlanders naar bed gaan

Weet zeker dat hij het hier ineens weer niet mee eens is
pi_72399079
quote:
Op donderdag 3 september 2009 02:41 schreef SuperFucker het volgende:

[..]

Verklaar je nader
MTV.

QED.
pi_72399480
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:36 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Dan vraag je je af waar de ouders zijn.

Maar ik ben het wel met TS eens, meisjes moeten kuis blijven en niet met buitenlanders naar bed gaan
Weet zeker dat hij het hier ineens weer niet mee eens is
Hoe ongelooflijk bekrompen. Vooral het 'buitenlanders' gedeelte.
pi_72399665
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar lijkt het op inderdaad.
Aangezien TS zelf ook een aantal dronken sletjes niet wist te weerstaan. Hoe hypocriet dan.
Ik ben zelf 100%, 17 jaar en een maagd. Hoe hoerig is dat. Ik voel me nu wel minderwaardig!
Maar daar tegenover staat dat je wel alle aflevering kent van serie X. Ook heel belangrijk!
pi_72399736
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:56 schreef Picchia het volgende:

[..]

Maar daar tegenover staat dat je wel alle aflevering kent van serie X. Ook heel belangrijk!
Wat suggereer je nou?
pi_72399772
Dat weet ik zelf ook niet zo goed. Ik denk dat je maar een positieve en persoonlijke invulling aan die uitspraak moet geven.
pi_72399844
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:00 schreef Picchia het volgende:
Dat weet ik zelf ook niet zo goed. Ik denk dat je maar een positieve en persoonlijke invulling aan die uitspraak moet geven.
Zal ik doen.
pi_72399873
Alsof het een wijze uitspraak is.
pi_72399956
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:03 schreef Picchia het volgende:
Alsof het een wijze uitspraak is.
Niet nee, vandaar dat je de post ook eigenlijk ge-edit had. Maar ik was sneller.
Probeer ik aardig te zijn....
  donderdag 3 september 2009 @ 15:16:49 #216
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_72400238
Zwaar overtrokken maar treffend geschreven.
pi_72401639
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe ongelooflijk bekrompen. Vooral het 'buitenlanders' gedeelte.
bekrompen

1. te simpel van opvatting.

Het is een bekrompen idee om niet te vragen wat de mensen willen eten, maar ze gewoon vlees te geven.

Er is geen verband met mijn uitspraak, ik ken genoeg buitenlanders die het ook zeggen, vreemd genoeg worden hun dan niet bekrompen genoemd.
pi_72405326
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef John_Difool het volgende:

[..]

bekrompen

1. te simpel van opvatting.

Het is een bekrompen idee om niet te vragen wat de mensen willen eten, maar ze gewoon vlees te geven.

Er is geen verband met mijn uitspraak, ik ken genoeg buitenlanders die het ook zeggen, vreemd genoeg worden hun dan niet bekrompen genoemd.
Wie zegt dat ik die buitenlanders dan ook niet bekrompen zal noemen?
Het is nogal simpel van opvatting om alle buitenlanders over één kam te scheren inderdaad. Er is dus wel een verband met jouw uitspraak, maar misschien ben je ook gewoon te simpel om dat in te zien.
pi_72405926

Te duidelijk gewoon.
pi_72406086
Of je ziet er eens de voordelen van in....
pi_72431077
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:28 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]

Te duidelijk gewoon.
Hahaha. Een waarheid als een koe.
Onze Chinese vriend is een beetje gefrustreerd. Waarschijnlijk is hij vroeger veel gepest door westerse kindertjes.

Een beetje slap ouwehoeren over normen en waarden en vervolgens in een ruk door vertellen dat hij in een dronken bui een korpsmeid heeft genomen. Nee, dat is nu niet bepaald het toppunt van zelfcontrole.
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:22:42 #222
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_72432044
Pff wat een kansloos moralistisch topic
pi_72433021
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:28 schreef murphyjenkins het volgende:

Politie bellen, dat heet loverboy.
pi_72433305
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:00 schreef NekoKoneko het volgende:

[..]

Politie bellen, dat heet loverboy.
Dat heet een vooroordeel.
  vrijdag 4 september 2009 @ 23:49:51 #225
188426 famousje
Nemo me impune lacessit
pi_72450437
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat sex iets 'speciaals' zou moeten zijn tussen twee personen die van elkaar houden en hun leven met elkaar willen delen.
Dat is een fabeltje die oudere mensen je vaak wijs willen maken ja.
pi_72454254
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik die buitenlanders dan ook niet bekrompen zal noemen?
Het is nogal simpel van opvatting om alle buitenlanders over één kam te scheren inderdaad. Er is dus wel een verband met jouw uitspraak, maar misschien ben je ook gewoon te simpel om dat in te zien.
Ik scheer ze niet allemaal over één kam, ik lijk wel gek om de Chinezen gelijk te stellen met de negers.

Er is niks bekrompen aan, het is juist goed en normaal en heel erg logisch.
pi_72454777
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat heet een vooroordeel.
Mijn reactie was dan ook heel serieus bedoeld
  zaterdag 5 september 2009 @ 09:28:08 #228
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_72454847
quote:

...stupid ass like you that immediately thinks it is a hooker.
pi_72454864

pi_72455050
Als OP had hier ook kunnen staan:
quote:
Waarom vinden moslim jongeren het eigenlijk raar dat ze voor crimineel worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor skinheads en hooligans, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Moslim jingeren gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van respect.

Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een klap te krijgen. Een verkeerde look of toevallig ertegen aan lopen. Langs een groep lopen; is vaak voldoende om helemaal in elkaar gemept te worden. En maandag zie je ze weer over straat lopen omzich heen kijkend of er geen politie is, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, je wordt gewoon twee keer per week door een moslim gemept;.niks bijzonders dus;.geen reden voor ze om je te ontlopen; Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er wapens bijkomen en leeftijd van het slachtoffer. Ik praat nu over zogenaamd nette moslims die welopgevoed zijn. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.

Wat dacht je van feesten waar ze zich helemaal kunnen uitleven met drugs? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe moslimse jongeren eenmaal op een feest totaal de sfeer weten om te gooien naar spannngen. Ze vragen er in ieder geval zelf voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet tuig.
Of kijk maar eens op tv, om 20:00 uur stikt het in het journaal van berichten over moslimse zelfmoord terroristen, zelfs zo erg dat ik me afvraag waarom ze nog naar NL kkomen. Kunnen ze hier wel ongestraft rellen? Ik wordt er ziek van.

Voorts zijn moslims weinige culturen die het toestaan om je vrouw te slaan. Toen ik dit voor het eerst hoorde viel mn mond open van verbazing. Vrouwen slaan omdat ze niet naar een boekje genaamd de Koran luisteren, Stenigen omdat ze seks hebben gehad. Of wat denk je van moslim vrouwen die een biertje drinken. Krijgen gelijk stokslaag. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.

Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan moslimse jongeren uit relatief nette gezinnen waarin de vader en moeder zich aanpassen aan de Nederlandse cultuur en die hun kinderen ook met respect opvoeden
Maar jah, dit is dan natuurlijk weer rasistisch ???
Maar allochtonen mogen wel over ons zeggen wat ze willen ????
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:34:20 #231
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72455571
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]

Maar jah, dit is dan natuurlijk weer racistisch ???
Nee, want moslims zijn geen ras.
quote:
Nee, iedereen mag zeggen wat hij wil zolang het niet in strijd met de wet is.

Leuk geprobeerd wel.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72455656
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:49 schreef famousje het volgende:

[..]

Dat is een fabeltje die oudere mensen je vaak wijs willen maken ja.
Ik zeg toch ook niet dat ik er zo over denk?
Anderen moeten lekker doen en laten wat ze willen op dat gebied.
pi_72455669
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 09:19 schreef NekoKoneko het volgende:

[..]

Mijn reactie was dan ook heel serieus bedoeld
Je weet het maar nooit.
pi_72455722
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 04:32 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Ik scheer ze niet allemaal over één kam, ik lijk wel gek om de Chinezen gelijk te stellen met de negers.

Er is niks bekrompen aan, het is juist goed en normaal en heel erg logisch.
Je had het over buitenlanders in het algemeen, dat die geen sex moeten gaan hebben met Nederlanders, dus naar mijn mening stel je ze wel degelijk gelijk en scheer je ze allemaal over één kam. Of het nou een Chinees is of een neger (kan trouwens ook gewoon een Nederlander zijn, maar dat terzijde) die sex heeft met iemand van hier, het is allebei fout volgens jou? Ik hoop daarom dat ik er naast zit en je verkeerd begrepen heb...
Alsof de meeste Nederlanders zo geweldig zijn in vergelijking met bepaalde buitenlanders trouwens, niet echt.
pi_72455744
quote:

TS heeft zeker een punt. Het seksuele moraal is bij dames de laatste 10/20 jaar enorm gedaald. Iedere dame die ik ken, heeft minimaal 10 kerels over hun heen gehad. Soms zelfs uitschieters tot 50+

Alleen dat verhaaltje over de sauna is puur onzin. Ik bezoek ook regelmatig een sauna, en daar kom ik (zoals de meesten) puur voor de ontspanning. De sauna's waar ik kom, hangt er allerminst een seksuele spanning en of vrouwen die uitdagende poses aannemen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72455785
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]

Maar jah, dit is dan natuurlijk weer rasistisch ???
Nee, want je ziet toch ook hoeveel negatieve reacties de TS hier krijgt?
pi_72455838
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:34 schreef eleusis het volgende:

[..]

Nee, iedereen mag zeggen wat hij wil zolang het niet in strijd met de wet is.
Dat is juist het punt
We mogen zeggen wat we willen, maar zodra we iets over een moslim zeggen en hij hoort het, schreeuwt hij al dat we aan het discrimineren zijn.
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_72455843
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, want je ziet toch ook hoeveel negatieve reacties de TS hier krijgt?
o fuck, je hebt gelijk haha
Had hier niks negatiefs gestaan
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:54:40 #239
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72455859
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

TS heeft zeker een punt. Het seksuele moraal is bij dames de laatste 10/20 jaar enorm gedaald. Iedere dame die ik ken, heeft minimaal 10 kerels over hun heen gehad. Soms zelfs uitschieters tot 50+
En wat zegt dat over de heren? Toch ff lekker je zak legen, terwijl je weet dat de dame in kwestie een uitgewoonde vleestempel is.
DeviantArt
pi_72455860
quote:

[..]

Alleen dat verhaaltje over de sauna is puur onzin. Ik bezoek ook regelmatig een sauna, en daar kom ik (zoals de meesten) puur voor de ontspanning. De sauna's waar ik kom, hangt er allerminst een seksuele spanning en of vrouwen die uitdagende poses aannemen.
wil niet weten wat voor vriendinnen jij dan hebt.
Ik luister NL-Talig
pi_72455875
quote:

[..]

En hoe zit dat met de mannen? Waarom wordt dat wel geaccepteerd?
Ik ken trouwens geen van dat soort meiden, maar dat ter zijde.
pi_72455899
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

wil niet weten wat voor vriendinnen jij dan hebt.
Dat wil je wel weten
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72455917
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat wil je wel weten
nou nee, want dat soort types valt duidelijk niet binnen mijn "omgang types"
Ik luister NL-Talig
pi_72456577
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En hoe zit dat met de mannen? Waarom wordt dat wel geaccepteerd?
Ik ken trouwens geen van dat soort meiden, maar dat ter zijde.
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:01 schreef VaderVanJezus het volgende:
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:02 schreef NekoKoneko het volgende:
Tuurlijk, dat is cool, dan ben je Macho!
pi_72456779
Iesj koeltoer he?
Accepteer het gewoon.

Een voorbeeld:

Waarom moeten moslimvrouwen een hoofddoek op?
Op vakantie in Turkije een paar jaar geleden was het fucking 35 graden en lagen wij in het zwembad te chillen.
Een of andere moslimkerel ook terwijl zijn vrouwtje naast het zwembad maden zat te kweken in haar burka.

Hier in NL is gewoon veel meer vrijheid en gelijkheid, accepteer je dat niet, dan ga je maar ergens anders heen toch?
pi_72456860
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:43 schreef Tommeke het volgende:
Iesj koeltoer he?
Accepteer het gewoon.

Een voorbeeld:

Op vakantie in Turkije een paar jaar geleden was het fucking 35 graden en lagen wij in het zwembad te chillen.
Een of andere moslimkerel ook terwijl zijn vrouwtje naast het zwembad maden zat te kweken in haar burka.

Hier in NL is gewoon veel meer vrijheid en gelijkheid, accepteer je dat niet, dan ga je maar ergens anders heen toch?
In hoeverre is Nederland een vrij land als mensen niet eens zelf mogen bepalen of ze een hoofddoekje dragen of niet? Verder is hier al een ander topic over. Ik ben het er wel deels mee eens hoor, bepaalde mensen die niet willen integreren hebben hier gewoon niets te zoeken. Ieder z'n eigen cultuur, normen en waarden.
Verder denk ik dat het met ons 'hoerige grdrag' wel meevalt, het neemt naar mijn idee wel af als je kijkt naar de vroegere seksuele revolutie. Maar zoiets gebeurt geleidelijk.
pi_72458133
Hoerig misschien, ik erger mij enorm aan al die meisjes met vriend die je dan komen versieren. Juist degene met vriend tonen het meest initiatief en zijn het meest volhardend. Het vertrouwen in vrouwen is door deze ervaringen wel redelijk geschaad.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_72458296
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:47 schreef ssebass het volgende:
Hoerig misschien, ik erger mij enorm aan al die meisjes met vriend die je dan komen versieren. Juist degene met vriend tonen het meest initiatief en zijn het meest volhardend. Het vertrouwen in vrouwen is door deze ervaringen wel redelijk geschaad.
komt denk ik omdat een vriendje zekerheid en zelfvertrouwen geeft. Ze weten dat het dan niet uitmaakt of ze afgewezen worden of niet, omdat ze toch al iemand hebben.
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:10:32 #249
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_72458670
quote:
De domste geiten waren natuurlijk die Marokkaanse werknemers van die AH die die zwerver Anja dood schopten omdat ze haar verdachten van diefstal. En als het je allemaal niet bevalt dan hoepel je toch op.
pi_72459119
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

komt denk ik omdat een vriendje zekerheid en zelfvertrouwen geeft. Ze weten dat het dan niet uitmaakt of ze afgewezen worden of niet, omdat ze toch al iemand hebben.
Dat kan wel zo zijn, maar als ik een vriendin heb ga ik niet actief andere meisjes versieren. Zijn het soms allemaal slingerapen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_72459451
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:28 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn, maar als ik een vriendin heb ga ik niet actief andere meisjes versieren. Zijn het soms allemaal slingerapen.
Ik praat het ook niet goed hoor.
Het is respectloos en als je echt om je vriend/vriendin geeft zou je zoiets niet doen.
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:54:37 #252
117234 petertjeprik
A witty saying proves nothing
pi_72459749
quote:
[..]Je hebt zeker een punt, maar relatief gesproken zijn Nederlandse meisjes toch echt een stuk 'losser' en minder bedeeld qua moraal en zeden dan een gemiddelde allochtoon.
[..]
quote:
Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden.
Wie ben jij om te bepalen wat goede zeden is? Wat is er mis met naakt? Wat is er mis met seks? Wat is er mis met vrouwen?

Hier in Nederland zijn we niet bang voor wie of wat we zijn. Mensen laten dat graag zien. Een schaarsgeklede vrouw wekt inderdaad lust en begeerte op. Nou en? De meeste mannen weten hun handen wel thuis te houden en genieten gewoon van wat ze zien. (ik hoop oprecht dat de vrouwen dat ook zoveel mogelijk doen )Het leven is te kort om niet te genieten van al het moois en lekker in deze wereld. Leef niet voor het hiernamaals, maar voor het hier en nu. Geniet zoveel mogelijk van seks, lekker eten en drinken, kunst, sport en gezelschap. Dat mag met verschillende partners of één. Zolang je maar geniet.

Bemoei niet met het leven van een ander, maar met dat van jezelf.

kuisheid, geslotenheid. Een emotieloos, onderdrukt en bedrukt leven waar niemand mag zeggen wat hij of zij vindt. Waar niemand zich fysiek, cultureel en natuurlijk mag uiten. Waar hokjesgeest heerst en het individu verdwijnt in de grote massa. Als je daar voor kiest...prima, maar val een ander er niet mee lastig.

De Nederlandse vrouw is fantastisch, ga zo door dames
A creation of importance can only be produced when its author isolates himself, it is a child of solitude - J.W. von Goethe
pi_72459839
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:54 schreef petertjeprik het volgende:

[..]

[..]

Wie ben jij om te bepalen wat goede zeden is? Wat is er mis met naakt? Wat is er mis met seks? Wat is er mis met vrouwen?

Hier in Nederland zijn we niet bang voor wie of wat we zijn. Mensen laten dat graag zien. Een schaarsgeklede vrouw wekt inderdaad lust en begeerte op. Nou en? De meeste mannen weten hun handen wel thuis te houden en genieten gewoon van wat ze zien. (ik hoop oprecht dat de vrouwen dat ook zoveel mogelijk doen )Het leven is te kort om niet te genieten van al het moois en lekker in deze wereld. Leef niet voor het hiernamaals, maar voor het hier en nu. Geniet zoveel mogelijk van seks, lekker eten en drinken, kunst, sport en gezelschap. Dat mag met verschillende partners of één. Zolang je maar geniet.

kuisheid, geslotenheid. Een emotieloos, onderdrukt en bedrukt leven waar niemand mag zeggen wat hij of zij vindt. Waar niemand zich fysiek, cultureel en natuurlijk mag uiten. Waar hokjesgeest heerst en het individu verdwijnt in de grote massa. Als je daar voor kiest...prima, maar val een ander er niet mee lastig.

pi_72460001
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:54 schreef petertjeprik het volgende:

[..]

[..]

Gelukkig is Nederland geen dierentuin waarin je alles van het vrouwelijk geslacht kunt neuken. Jij brengt het net zo alsof dat het belangrijkste is in het leven.

Ik ben het overigens gedeeltelijk eens met de TS, alhoewel ik het wel vreemd vindt dat de TS te vinden is in de sauna waarin hij van te voren al weet dat er mensen zijn die zich anders gedragen dan dat hij normaal vindt.
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:21:30 #255
117234 petertjeprik
pi_72460368
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:05 schreef Blocko het volgende:

[..]

Gelukkig is Nederland geen dierentuin waarin je alles van het vrouwelijk geslacht kunt neuken. Jij brengt het net zo alsof dat het belangrijkste is in het leven.
Dan interpreteer je verkeerd. Mijn punt is, zolang je maar geniet en bemoei je met je eigen zaken.

Als iemand houd van seks en er meerdere GEWILLIGE partners op na houdt. So what? En ja seks is voor veel mensen heel belangrijk, net als de andere dingen die ik in bovenstaande rijtje noemde.

Als je daar in mindere mate behoefte aan hebt of wanneer je religieuze achtergrond het niet toestaat, ook prima. Maar ga vervolgens niet andere lopen uit maken voor hoer of slet.
A creation of importance can only be produced when its author isolates himself, it is a child of solitude - J.W. von Goethe
pi_72462881
Volgens mij komt TS niet meer terug
pi_72463798
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je had het over buitenlanders in het algemeen, dat die geen sex moeten gaan hebben met Nederlanders, dus naar mijn mening stel je ze wel degelijk gelijk en scheer je ze allemaal over één kam. Of het nou een Chinees is of een neger (kan trouwens ook gewoon een Nederlander zijn, maar dat terzijde) die sex heeft met iemand van hier, het is allebei fout volgens jou? Ik hoop daarom dat ik er naast zit en je verkeerd begrepen heb...
Alsof de meeste Nederlanders zo geweldig zijn in vergelijking met bepaalde buitenlanders trouwens, niet echt.
Het is geen haat naar buitenlanders toe maar liefde naar me eigen soort, niemand maar dan ook niemand wilt dat zijn dochter met een buitenlander thuiskomt, zelfs meneer uberlinks wouter bos stuurt notabene zijn eigen dochter naar een puur blanke school.
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:57:21 #258
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72464179
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Het is geen haat naar buitenlanders toe maar liefde naar me eigen soort, niemand maar dan ook niemand wilt dat zijn dochter met een buitenlander thuiskomt, zelfs meneer uberlinks wouter bos stuurt notabene zijn eigen dochter naar een puur blanke school.
Mwa, dat valt best mee hoor, overdrijven is ook een vak.
DeviantArt
  zaterdag 5 september 2009 @ 18:22:03 #259
117234 petertjeprik
pi_72466519
quote:

[..]

Liefde naar je eigen soort? Een soort waar ik dus ook onder val. Oke. En als ik nou op buitenlandse meisjes val? Kan ik dat dan beter laten om ons ras puur te houden?

Wat een politicus privé doet of laat interesseert me geen flikker, voor mijn part heeft hij vijf vrouwen, 21 kinderen en moeten ze allen hoofddoekjes dragen. Als hij zijn werk maar goed doet en zolang ik er maar geen last van heb.

Als ik kinderen zou hebben dan maakt het me niet uit welke afkomst zijn/haar vriend of vriendinnetje zou hebben. Sterker nog interesseert me niet eens of hij of zijn Nederlands zou kennen. Alleen een werkloze lapzwans, streng religieus type of Telegraaf lezend tokkievolk, zou me enigszins tegenstaan

Maar zelfs dan zou ik nog zeggen: Schat, als jij gelukkig bent dan is het goed.
pi_72466553
ik heb een doos gekocht
Feyenoord Rotterdam
pi_72467781
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:22 schreef petertjeprik het volgende:

[..]

Liefde naar je eigen soort? Een soort waar ik dus ook onder val. Oke. En als ik nou op buitenlandse meisjes val? Kan ik dat dan beter laten om ons ras puur te houden?
Als je dommere kinderen met meer afwijkingen wilt hebben moet je dat gewoon doen
quote:
Wat een politicus privé doet of laat interesseert me geen flikker, voor mijn part heeft hij vijf vrouwen, 21 kinderen en moeten ze allen hoofddoekjes dragen. Als hij zijn werk maar goed doet en zolang ik er maar geen last van heb.
Niet de slimste zie ik....

Denk eens na over wat wouter bos preekt.
quote:
Als ik kinderen zou hebben dan maakt het me niet uit welke afkomst zijn/haar vriend of vriendinnetje zou hebben. Sterker nog interesseert me niet eens of hij of zijn Nederlands zou kennen. Alleen een werkloze lapzwans, streng religieus type of Telegraaf lezend tokkievolk, zou me enigszins tegenstaan

Maar zelfs dan zou ik nog zeggen: Schat, als jij gelukkig bent dan is het goed.
Zie eerste reactie.
pi_72467809
quote:

[..]

Mijn vader zal er anders totaal geen probleem mee hebben, dus spreek lekker voor jezelf. Belg, Duitser, Rus of Afrikaan, het boeit ze helemaal niets. Je kan een persoon niet beoordelen op zijn land van herkomst of ras. Dat zijn slechts vooroordelen en idiote stereotyperingen, elk individu is weer anders.
pi_72467829
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:21 schreef petertjeprik het volgende:

[..]

Dan interpreteer je verkeerd. Mijn punt is, zolang je maar geniet en bemoei je met je eigen zaken.

Als iemand houd van seks en er meerdere GEWILLIGE partners op na houdt. So what? En ja seks is voor veel mensen heel belangrijk, net als de andere dingen die ik in bovenstaande rijtje noemde.

Als je daar in mindere mate behoefte aan hebt of wanneer je religieuze achtergrond het niet toestaat, ook prima. Maar ga vervolgens niet andere lopen uit maken voor hoer of slet.
Precies.
pi_72469459
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mijn vader zal er anders totaal geen probleem mee hebben, dus spreek lekker voor jezelf. Belg, Duitser, Rus of Afrikaan, het boeit ze helemaal niets. Je kan een persoon niet beoordelen op zijn land van herkomst of ras. Dat zijn slechts vooroordelen en idiote stereotyperingen, elk individu is weer anders.
Belgen en Duitsers zijn hetzelfde ras slimmerd, en ja, je kan een persoon wel beoordelen op herkomst.
pi_72469806
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:13 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Belgen en Duitsers zijn hetzelfde ras slimmerd, en ja, je kan een persoon wel beoordelen op herkomst.
Waar zie je mij zeggen dat het verschillende rassen zijn?
Dus als je aan een Amerikaan een willekeurige Nederlander voorstelt, moet die er ook maar van uitgaan dat deze drugs gebruikt, voorstander van homoseksualiteit is, tegen moslims is en klompen draagt? Ja, je kan inderdaad iemand beoordelen op stereotyperingen en zijn land van herkomst, maar of dat ook zo slim is... Waarom probeer je niet gewoon iemand te leren kennen?
pi_72470115
TS is gisteren nog komen lurken, maar wil helaas niets meer posten

Vereer ons svp met nog 1 pareltje van een topic, M_A??
pi_72470399

Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen.

Ik geloof nooit dat jij dit uit eigen persoonlijke ervaring kan vertellen. Wat doe jij op de uni? Mocht je het wel uit eigen persoonlijke ervaring kunnen vertellen: wat maakt dit jou dan, als jij blijkbaar ook snel en simpel op een meisje duikt? Waarom worden vrouwen dan hoeren genoemd en maakt het als mannen hetzelfde doen niks uit?

En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.

Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden?
En mannen in een sauna dan? Dat mag wel? Daar zie je ook de hele klok en klepel hangen....

Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.

Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme.

Ja, dat is ook echt representatief voor alle Nederlandse vrouwen. En oja die vrouwen die je ziet bij 'postcode sex' reclames zijn ook echt heuse dames Ooit erover nagedacht dat dat reclame is en dat er echt geen postcode sex bestaat? Of dacht je nou werkelijk je buurmeisje tegen te kunnen komen bij zo'n reclame?

Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc.
Ik word er niet goed van. Je bent niet de enige

Ies coeltoer. Dus mag je niks over zeggen.

Ja, religieuze meisjes zijn de enige uitzondering.

Dude, ik ben het met je eens dat we in een oversekste samenleving leven, ik word er soms ook kotsziek van en het voelt idd voor vrouwen soms juist niet vrij om in zo'n samenleving te leven als de onze. Maar dat is niet alleen de schuld van de vrouwen, maar van de hele samenleving an sich die zich in stand houdt.
[/quote]
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:46:11 #268
117234 petertjeprik
pi_72470494
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:13 schreef John_Difool het volgende:
Niet de slimste zie ik....
Dat mag je denken. Zeg trouwens niet dat Woutertje en zijn kornuiten hun werk goed doen. Dit kabinet is immers het slechtste en meest schadelijke kabinet ooit. Mijn punt blijft, zijn privéleven interesseert me geen fuck. Zijn prestaties en wat hij predikt wel.
quote:
Als je dommere kinderen met meer afwijkingen wilt hebben moet je dat gewoon doen
Dit is dus gewoon gebaseerd op bullshit. Waar heb je deze onzin vandaan? Interraciale kinderen hebben niet meer kans op afwijkingen of domheid.

Denk dat je je wijsheid hebt van extreem rechtste lui als Hitler, dat moet je zelf weten. Helaas hebben mensen die dit soort onzin prediken boeken van bijvoorbeeld Darwin en Nietzsche compleet verkeerd geïnterpreteerd. Heb je boeken als 'The origin of Species' en 'Also sprach Zarathustra' uberhaupt gelezen? Verdere onderzoeken van echte wetenschappers? Ga anders eens even praten met een bioloog of kijk filmpjes van Richard Dawkins. Boek tip: 'The god delusion' en 'The Selfish Gene'.
pi_72471964
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar zie je mij zeggen dat het verschillende rassen zijn?
Dus als je aan een Amerikaan een willekeurige Nederlander voorstelt, moet die er ook maar van uitgaan dat deze drugs gebruikt, voorstander van homoseksualiteit is, tegen moslims is en klompen draagt? Ja, je kan inderdaad iemand beoordelen op stereotyperingen en zijn land van herkomst, maar of dat ook zo slim is... Waarom probeer je niet gewoon iemand te leren kennen?
Ik oordeel eerst altijd op ras, de rest komt pas daarna.
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:55:46 #270
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_72472482
Alle Nederlandse vrouwen zijn hoeren holladijee
My mama didn't raise no fool
pi_72472782
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:46 schreef petertjeprik het volgende:

[..]

Dat mag je denken. Zeg trouwens niet dat Woutertje en zijn kornuiten hun werk goed doen. Dit kabinet is immers het slechtste en meest schadelijke kabinet ooit. Mijn punt blijft, zijn privéleven interesseert me geen fuck. Zijn prestaties en wat hij predikt wel.
[..]

Dit is dus gewoon gebaseerd op bullshit. Waar heb je deze onzin vandaan? Interraciale kinderen hebben niet meer kans op afwijkingen of domheid.

Denk dat je je wijsheid hebt van extreem rechtste lui als Hitler, dat moet je zelf weten. Helaas hebben mensen die dit soort onzin prediken boeken van bijvoorbeeld Darwin en Nietzsche compleet verkeerd geïnterpreteerd. Heb je boeken als 'The origin of Species' en 'Also sprach Zarathustra' uberhaupt gelezen? Verdere onderzoeken van echte wetenschappers? Ga anders eens even praten met een bioloog of kijk filmpjes van Richard Dawkins. Boek tip: 'The god delusion' en 'The Selfish Gene'.
eh, wel:

The health consequences of race mixing
http://majorityrights.com(...)nces_of_race_mixing/

Multiracial youths more likely to engage In violent behavior, substance abuse
http://www.medicalnewstoday.com/articles/42605.php

Race plays part in breast cancer survival
http://www.mdanderson.org(...)cancer-survival.html

Afrikanen dommer dan westerlingen

Beschouwd als een wereldtopper in het onderzoek naar kanker en genetica, heeft Nobelprijswinnaar James Watson vaak controverse veroorzaakt met zijn standpunten omtrent politiek, seksualiteit en ras. Maar nu vinden critici hem té ver gaan.

James Watson heeft tegen de Sunday Times gezegd dat het beleid van het Westen ten opzichte van Afrika verkeerd is. "Dat is immers gebaseerd op de veronderstelling dat zwarten even slim zijn als blanken, terwijl "testen" dit tegenspreken". Hij voegde eraan toe dat binnen een decennium genen zullen worden gevonden die verantwoordelijk zijn voor intelligentieverschillen bij mensen.

'Afrikanen dommer dan westerlingen'

Blauwogigen zijn intelligenter (stereotypisch maar waar)
Blauwogigen zijn intelligenter

Deze is een aanrader:
What it's like to teach black students
http://martynemko.blogspo(...)-out-what-is-it.html

Dit is wat ik even snel kan vinden.

Hitler was trouwens niet rechts (en ook niet links).
pi_72473393
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:37 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Waarom?
pi_72473625
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:55 schreef La_Vita het volgende:
Alle Nederlandse vrouwen zijn hoeren holladijee
Alleen kan 3/4 beter een burka aantrekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2009 22:45:36 ]
  zaterdag 5 september 2009 @ 23:34:23 #274
265629 dopy14
mag ik je ding doen?
pi_72475145
dus jij wou zeggen dat moslims vrouwen respectvoller behandelden dan nederlanders?!!!

goeie grap
Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
  zondag 6 september 2009 @ 01:01:10 #275
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_72476967
Weetje, ik ben het er allemaal mee eens.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_72477377
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:43 schreef Tommeke het volgende:
Iesj koeltoer he?
Accepteer het gewoon.

Een voorbeeld:

Wat intersseren die Turken mij? Ik moet die mensen niet eens. Ik ben toch niet in Turkije? Ik ben hier en wat ik hier zie bevalt me gewoon niet en ik zeg daar iets van. Nederlanders zijn zo wazig, ze relativeren heel veel als het ze uitkomt.

"Ja, wij zijn mongool, maar 'die daar' ziet er ook niet zo snugger uit. Zeg daar ook eens wat van"

Ja, maar ik zeg dat JIJ een mongool bent en met 'die daar' deal ik wel een ander keer.
pi_72477398
Ik ben het eens met de TS, maar beter hoerig gedrag en een mand vol met kindertjes op hun 30ste dan dat ze er met hun hoog intelligent gedrag tegen hun 40e achter komen dat het te laat is voor een gezin.
pi_72477442
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:20 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Eh, Nederlandse meisjes zijn hygienisch, al helemaal vergeleken met dat niet-aziatische dikke buitenlandse volk.

Onzin, Nederlandse meisjes zijn absoluut niet hygienisch. Heb je ooit een Nederlander zien douchen? Die smeren een beetje shower gel over zich en that's it. Al het vuil is er nog, alleen ruikt het nu beter. Dat is geen hygiene.

Daarnaast hebben Nederlandse meisjes vaak zo veel seksueel overdraagbare aandoeningen dat het beter is om er bij uit de buurt te blijven.

Dit geldt trouwens voor alle Nederlanders en ik heb ZO vaak gezien dat een Nederlander uit de WC komt en gewoon zijn handen niet wast en naar buiten gaat of 'symbolisch wast' (een paar druppels to keep up the appearence). Ik praat nu zelfs over universitaire lereran. Ik was mijn handen altijd extra zorgvuldig als ik een Nederlander een hand heb gegeven.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mensa_Allochtoon op 06-09-2009 01:43:26 ]
  † In Memoriam † zondag 6 september 2009 @ 01:52:44 #279
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72477620
quote:
Op zondag 6 september 2009 01:35 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..] Ik praat nu zelfs over universitaire lereran.
Die allochtonen maken er altijd een potje van!
pi_72478054
Een Nederlandse vrouw doet MEESTAL wat zij wilt in bed en komt daar voor uit. Emancipatie etc.

Een moslima is MEESTAL ondergeschikt aan de man en komt daar dus niet voor uit. Omdat een moslima zich moet houden aan strenge regels die door thuis worden opgelegd, wordt er echt wel geneukt. Wel in het geniep en niemand mag er wat over horen.

Je hebt ze hoor de sites met moslima's die neuken en zuigen met hoofddoek als dat je ding is.
pi_72478072
quote:

[..]

Onzin, Nederlandse meisjes zijn absoluut niet hygienisch. Heb je ooit een Nederlander zien douchen? Die smeren een beetje shower gel over zich en that's it. Al het vuil is er nog, alleen ruikt het nu beter. Dat is geen hygiene.

Daarnaast hebben Nederlandse meisjes vaak zo veel seksueel overdraagbare aandoeningen dat het beter is om er bij uit de buurt te blijven.

Dit geldt trouwens voor alle Nederlanders en ik heb ZO vaak gezien dat een Nederlander uit de WC komt en gewoon zijn handen niet wast en naar buiten gaat of 'symbolisch wast' (een paar druppels to keep up the appearence). Ik praat nu zelfs over universitaire lereran. Ik was mijn handen altijd extra zorgvuldig als ik een Nederlander een hand heb gegeven.
Je hebt het over Nederlanders. Je bent er zelf toch ook één? Of wil je jezelf onderscheiden en beter voelen door in hokjes te denken?
  zondag 6 september 2009 @ 02:53:22 #282
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_72478141
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:09 schreef John_Difool het volgende:

[..]

eh, wel:

The health consequences of race mixing
http://majorityrights.com(...)nces_of_race_mixing/

Multiracial youths more likely to engage In violent behavior, substance abuse
http://www.medicalnewstoday.com/articles/42605.php

Race plays part in breast cancer survival
http://www.mdanderson.org(...)cancer-survival.html

Afrikanen dommer dan westerlingen

Beschouwd als een wereldtopper in het onderzoek naar kanker en genetica, heeft Nobelprijswinnaar James Watson vaak controverse veroorzaakt met zijn standpunten omtrent politiek, seksualiteit en ras. Maar nu vinden critici hem té ver gaan.

James Watson heeft tegen de Sunday Times gezegd dat het beleid van het Westen ten opzichte van Afrika verkeerd is. "Dat is immers gebaseerd op de veronderstelling dat zwarten even slim zijn als blanken, terwijl "testen" dit tegenspreken". Hij voegde eraan toe dat binnen een decennium genen zullen worden gevonden die verantwoordelijk zijn voor intelligentieverschillen bij mensen.

'Afrikanen dommer dan westerlingen'

Blauwogigen zijn intelligenter (stereotypisch maar waar)
Blauwogigen zijn intelligenter

Deze is een aanrader:
What it's like to teach black students
http://martynemko.blogspo(...)-out-what-is-it.html

Dit is wat ik even snel kan vinden.

Hitler was trouwens niet rechts (en ook niet links).
Alsjeblieft...donder een heel eind met deze ongelofelijke onzin van pseudo wetenschappenlijke vulgariteit.

Hier gaat dit hele topic niet over.

On topic: TS zit flink te generaliseren vanuit zijn eigen standpunt of is gewoon een troll

De Nederlandse meid vertoont in het algemeen helemaal geen hoerig gedrag, is netjes opgevoed en heeft goed gestudeerd en is zelfstanding en zelfbewewust. Alleen voor hun vriend gaan de benen open en anders blijven ze gewoon gesloten.

Eigenlijk zoals zoveel meiden wereldwijd (behalve mischien de opleiding dan)

[ Bericht 3% gewijzigd door breaky op 06-09-2009 07:31:13 ]
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_72478264
quote:
Op zondag 6 september 2009 02:53 schreef breaky het volgende:

[..]

Alsjeblieft...donder een heel eind met deze ongelofelijke onzin van pseudo wetenschappenlijke vulgariteit.

Hier gaat dit hele topic niet over.
De islam (en andere geloven), dat is pseude wetenschappeljke vulgariteit. Als je het naleven van een sprookjesboek een wetenschap kan noemen.

Ontopic:
Het gaat over de nederlandse blanke vrouw die een hoer wordt genoemd. Ik ben het hier niet mee eens. TS geeft aan dat de moslima's het niet doen en dus Nederlandse vrouwen veel SOA's kunnen dragen.

Feit:
Volgens islamitische regels mag je als MAN meerdere vrouwen hebben en mee trouwen. Wie is nu de hoer? Inderdaad. De islamitsche man, want die wil graag met iedere vrouw neuken. En vrouwen die dat ook willen, zijn hoeren volgens de kortzichtige gedachte van TS.

TS begrijpt Nederlandse vrouwen niet, omdat hij de hoer wil zijn. Of misschien wil hij liever eigenlijk net zoals zijn grote voorbeeld de profeet Mohammed, trouwen met de 6 jarige Aysha om dan de volgende dag de bebloede lakens van de eerste huwelijksnacht met Aysha te tonen aan zijn familie.

[ Bericht 10% gewijzigd door devl1nsect op 06-09-2009 03:17:01 ]
pi_72479197
quote:

[..]

Ook je handen wassen voordat je gaat plassen hè.
I´m back.
pi_72479389
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:37 schreef John_Difool het volgende:

[..]

Oke, dan begrijp ik hoe de vork in de steel steekt, je bent gewoon een racist.
pi_72479421
quote:

[..]

Hoe vaak heb jij een Nederlander zien douchen dan? Kom op zeg.
quote:
Vaak, ja tuurlijk. Waar baseer je dat op? Die enkele dronken sletjes die jij geneukt hebt hadden een SOA? Alle meisjes die ik ken zijn totaal niet zo en hebben vaak een vaste vriend of zijn nog maagd.
quote:
Dit kan kloppen, een groot deel wast zijn handen niet. Wat dan nog? Je zou maar een aantal bacterieën op je handen hebben.....ewww!! En natuurlijk zijn we daarin ook niet het enige land en zijn er genoeg mensen hier die wel hun handen wassen (zoals ik). Als ik op school naar de wc ga, dan wast iedereen daar gewoon keurig zijn handen. Dit is niet alleen omdat ze het zelf willen, maar ook omdat anderen je raar aan zullen kijken als je het niet doet. Onze school is dan een uitzondering? Ik heb het dan nu over de meisjes wc hè, misschien dat alleen de mannen van die smeerlappen zijn, dat kan.
pi_72479440
quote:
Op zondag 6 september 2009 03:09 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

De islam (en andere geloven), dat is pseude wetenschappeljke vulgariteit. Als je het naleven van een sprookjesboek een wetenschap kan noemen.

Ontopic:
Het gaat over de nederlandse blanke vrouw die een hoer wordt genoemd. Ik ben het hier niet mee eens. TS geeft aan dat de moslima's het niet doen en dus Nederlandse vrouwen veel SOA's kunnen dragen.

Feit:
Volgens islamitische regels mag je als MAN meerdere vrouwen hebben en mee trouwen. Wie is nu de hoer? Inderdaad. De islamitsche man, want die wil graag met iedere vrouw neuken. En vrouwen die dat ook willen, zijn hoeren volgens de kortzichtige gedachte van TS.

TS begrijpt Nederlandse vrouwen niet, omdat hij de hoer wil zijn. Of misschien wil hij liever eigenlijk net zoals zijn grote voorbeeld de profeet Mohammed, trouwen met de 6 jarige Aysha om dan de volgende dag de bebloede lakens van de eerste huwelijksnacht met Aysha te tonen aan zijn familie.

Naar mijn idee is de TS geen moslim, of zit ik er nu naast?
pi_72479655
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Naar mijn idee is de TS geen moslim, of zit ik er nu naast?
Daar ging ik vanuit gezien zijn berichten.
pi_72480804
quote:

[..]

Jij hebt bij alle NLers in de douche gestaan?
Who's the whore now...

En ja, "'alle" NL-ers hebben een SOA
En toch heb je nog seks met NLers...hoe sneu is dát dan.
Hoe bedoel je, schijnheilig.
pi_72481252
quote:
Op zondag 6 september 2009 01:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

Ja, maar ik zeg dat JIJ een mongool bent en met 'die daar' deal ik wel een ander keer.
pi_72482053
TS rot lekker op naar je eigen land niet onze meisjes beledigen, je ziet zoveel nederlandse meisjes die volgens JOU tever gaan zoals in sauna's omdat dat in jouw land niet kan

maar ik vind dat igg beter dan je vrouw in een boerka wikkelen of besnijden
pi_72482170
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:03 schreef mtchel112 het volgende:
TS rot lekker op naar je eigen land niet onze meisjes beledigen, je ziet zoveel nederlandse meisjes die volgens JOU tever gaan zoals in sauna's omdat dat in jouw land niet kan

maar ik vind dat igg beter dan je vrouw in een boerka wikkelen of besnijden
Je ziet allochtoon staan en denkt meteen dat de TS een moslim is?
pi_72482311
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je ziet allochtoon staan en denkt meteen dat de TS een moslim is?
waarom zou die anders zeiken over nederlandse meisjes en buitenlandse meisjes de hemel in prijzen
pi_72482483
quote:

[..]

In de sauna is elk seksueel contact verboden, sterker nog, als iemand staart wordt hij er al uitgezet.
Dat is functioneel naakt, geen erotisch naakt.

Wat seksreclame's betrefd, daar krijg je wel wat meer dan wat centjes per minuut voor, gewoon een best wel leuk bedragje.
Denk niet dat als je smsjes gaat sturen je wat van die dame terugkrijgt, meestal is het eerder henk die antwoord en daar betaald voor krijgt
Telefoonseks op die manier wordt vaak al strijkend gedaan, de cammeisjes zoemen nog weleens uit op hun gezicht zodat niemand ziet dat ze ondertussen op hun gemakje aan het kletsen zijn of weet ik veel wat voor anders
Allen krijgen daarvoor betaald en de grootste sukkel is degene die voor die illusie betaald en nog denkt dat het echt is ook.

Ben het er wel mee eens dat het verschrikkelijk is, ze zijn van afschuwelijke kwaliteit en zeer irritant.

Wat seks zelf betrefd, ach er is een groep die makkelijk omgaat met seks, zolang ze dat allemaal doen omdat ze dat echt leuk vinden en er niemand mee lastig vallen is er niets mis mee.
Er is ook nogsteeds een groep die anders omgaat met seks, alleen binnen vaste relatie's of zelfs alleen binnen huwelijk(alhoewel dat zeldzamer is).
Niet zo overdrijven, je maakt er blijkbaar gretig gebruik van aangezien je er zoveel over weet, zo er vindt je het dus niet uiteindelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_72482791
quote:
Zonder de ts te haten, lees eens het rapport van Kinsey, een vrij grootschalig onderzoek over seksuaiteit in de jaren '50, zeer verhelderend te noemen!
Wat gezegd werd openbaar was wat anders als wat gedaan werd met de gordijnen dicht namelijk
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_72483224
quote:

[..]

Maar als je verkering krijgt met een meisje wil je wel graag dat ze het na een week of 2 met je doet, heeft ze het nog niet gedaan na een maand of 3 dan ben je meer dan ontevreden en denk je er op z'n minst al aan om weg te gaan.

Dit is natuurlijk allemaal meer dan tegenstrijdig te noemen deze gedachtegang.
Mannen met deze mening willen vaak een meisje die zo min mogelijk andere partners heeft gehad, misschien 1 of 2, maar moet wel met hun naar bed willen en dan ook nog echt goed zijn en heeeeeeel veel zin hebben.
Zelf vinden ze het meestal meer dan normaal dat zij wel met meer mensen het bed hebben gedeeld, sterker nog, als de dame in kwestie met 1 meer naar bed is geweest voor hun dan steekt dat enorm, maar dat is volgens hen anders, zij zijn mannen, hebben behoeften, zijn nu eenmaal de jagers, bla bla bla.
pi_72483319
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In hoeverre is Nederland een vrij land als mensen niet eens zelf mogen bepalen of ze een hoofddoekje dragen of niet? Verder is hier al een ander topic over. Ik ben het er wel deels mee eens hoor, bepaalde mensen die niet willen integreren hebben hier gewoon niets te zoeken. Ieder z'n eigen cultuur, normen en waarden.
Verder denk ik dat het met ons 'hoerige grdrag' wel meevalt, het neemt naar mijn idee wel af als je kijkt naar de vroegere seksuele revolutie. Maar zoiets gebeurt geleidelijk.
Vrijheid is ook een hoofddoekje mogen dragen, dat alles is geen enkel probleem.
Je mag vanalles zo kut vinden als je maar wilt, zolang je maar niemand daar echt mee lastig valt en gewoon je steentje bijdraagt.
Intergreren vind ik altijd een raar woord, je hoeft niet bij me op de koffie te willen, zolang we elkaar het leven niet zuur maken is er niets aan de hand, ik mijn ding, een ander zijn/haar ding, is allemaal prima.
pi_72485684
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik vind de ts met zijn gezeik en negatieve houding wel in Nederland passen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_72485767
Meeste - Ik ga niet generaliseren - Vele allochtonen, met name moslims en Hindoe's zien de Nederlandse meisjes als een testrit voor ze een echte auto gaan halen. Even een pleziertje ermee is toegestaan, maar meenemen naar huis niet, dit komt grotendeels door de cultuur waarin ze opgroeien en het idee dat een huwelijk met een Nederlander gedoemd is te falen door een tal van sociologische redenen.

Maar ik denk dat over het algemeen wel is vast te stellen dat 'de' Nederlandse meisjes daar vrijer in zijn dan de door de niet-moslims gedomineerde groepen zoals Marokkanen, Hindoes, Turken.Vrijwel lijkt me wel objectief te concluderen, maar het hoerig noemen en dus een waardeoordeel er aan koppelen zorgt voor de verhittere discussies.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2009 14:26:13 ]
pi_72487482
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef Triggershot het volgende:
Meeste - Ik ga niet generaliseren - Vele allochtonen, met name moslims en Hindoe's zien de Nederlandse meisjes als een testrit voor ze een echte auto gaan halen.
Lul niet man..een beetje dominante man geniet sowieso voordat hij "een echte auto gaat halen"...en of die meid nou NL is of Turks of Hindoe of Azerbaidjans ofzo maakt echt geen reet uit. Gewoon lekker seksen en ja, vaak zijn het NL meiden die daar ook geen probleem in zien..maar ga niet doen alsof allochtoonse jongens altijd specifiek op NL meiden uit zijn voor een "testrit".

Ik snap dat je ervan houd om een beetje te provoceren maar nu praat je gewoon onzin.
pi_72487551
Dicht.
pi_72487658
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:28 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Lul niet man..een beetje dominante man geniet sowieso voordat hij "een echte auto gaat halen"...en of die meid nou NL is of Turks of Hindoe of Azerbaidjans ofzo maakt echt geen reet uit. Gewoon lekker seksen en ja, vaak zijn het NL meiden die daar ook geen probleem in zien..maar ga niet doen alsof allochtoonse jongens altijd specifiek op NL meiden uit zijn voor een "testrit".

Ik snap dat je ervan houd om een beetje te provoceren maar nu praat je gewoon onzin.
Waar zie jij dat ik het woordje specifiek of altijd gebruik dan? Ik hoop dat je snapt dat ik het over transculturele relaties, maar niet op gelijke stadia. Ik zie een testrit namelijk niet hetzelfde als iets opbouwen met iemand van je zelfde culturele achtergrond later. Dus ik zie niet echt in hoe jouw reactie de mijne zou weerleggen?

Ik provoceren, have i ever?
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:31 schreef Kwelit het volgende:
Dicht.
Modpowerrrr

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2009 15:35:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')