Inderdaad, en dan een theedoek met snor volblaffen voor de prijs van 2 geitenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef Echo99 het volgende:
Ik stel voor dat je op de boot terugspringt als t je niet aanstaat. Met je bekrompen moralistische quasi vooruitstrevende geblaat.
NIet eer ik afgestudeerd ben en jou met mijn schuld opzadel, beste man/vrouw.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef Echo99 het volgende:
Ik stel voor dat je op de boot terugspringt als t je niet aanstaat. Met je bekrompen moralistische quasi vooruitstrevende geblaat.
Obvious troll is obvious?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
NIet eer ik afgestudeerd ben en jou met mijn schuld opzadel, beste man/vrouw.
Alle Nederlandse vrouwen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? I
En dan? Je familieleden in den vreemde op de oer-hollandse manier gaan exploiteren?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
NIet eer ik afgestudeerd ben en jou met mijn schuld opzadel, beste man/vrouw.
Een vriend heeft lang met familie in -een van die landen daar in de buurt- gewoond. Ze hebben toen ook 5 of 7 kamelen geboden voor zijn zusquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:06 schreef ukker het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan een theedoek met snor volblaffen voor de prijs van 2 geiten
Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:08 schreef RichardDawkins het volgende:
Wat maakt het uit als een vrouw zo met sex om gaat? Zolang het de betrokkenen geen schade berokkend zie ik het probleem niet.
Ga zelf maar weg. Ik vertrek wanneer ik wil en zeg in de tussentijd wat ik wil.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
Iemand met ANTI NL moet lekker opflikkeren naar het zaadland waar ie zelf vandaan komt.. ik ben totaal niet rasistisch maar mensen zoals jij mogen wat mij betreft lekker terminaal.
Onzin. Dat mensen zelfbeschikkingsrecht boven de Sharia plaatsen kan je gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.
Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.
Wat een reetcultuur zeg. LOL.
Jij probeert je criminele neven te verdedigen??? doe dat maar in de rechtbankquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.
Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.
Het feit dat ik schijt op NL wil niet zeggen dat ik me in mijn reet wil laten neuqen door kamelen. Duidelijk? Ja? Mooi zo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Onzin. Dat mensen zelfbeschikkingsrecht boven de Sharia plaatsen kan je gewoon niet aan.
Oh. Dus je schijt niet alleen op Nederland maar ook op moslims? Laat me raden... Je stemt Geert Wilders?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:19 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Het feit dat ik schijt op NL wil niet zeggen dat ik me in mijn reet wil laten neuqen door kamelen. Duidelijk? Ja? Mooi zo.
TS is een beetje xenofoob gloof ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:27 schreef djac1 het volgende:
Als TS zo antiNL waarom is hij dan hier ga lekker naar Duitsland ofso...
Jaja, de Clinton mentaliteit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het inderdaad vreemd dat ik als nederlandse vrouw voor hoer uitgemaakt wordt.
Ik kleed me fatsoenlijk en geef geen aanstoot.
TS, voor mij is bloot niet hetzelfde als sex. Bloot in een sauna is dus niet automatisch sex.
Welkom to the Netherlands!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Jaja, de Clinton mentaliteit.
Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen, dan zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
Jij kleedt je dus niet uit voor een dokter van het andere geslacht?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen dat zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
Iemand 'educaten' met een dusdanig vooringenomen standpunt is nogal lastig he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden. Laat ik het zo zeggen, stel dat ik wetenschapper ben en ik zou zeden kwantiatief moeten vastleggen, dan zou het bovenstaande de zeden niet in positieve doch negatieve zin beinvloeden. Maar feel free to educate me.
LOL. Wat een kulredenatie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jij kleedt je dus niet uit voor een dokter van het andere geslacht?
Je uitkleden in de sauna heeft niks te maken met sex. Misschien voor sommige mensen, maar niet voor de meesten.
Wat is er erotisch aan naakt in een een hok vol stoom zitten met zijn allen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
LOL. Wat een kulredenatie.
Zeg mij aub hoe een dun japje stof van hooguit een paar vierkante centimenter een goede saunabeleving dermate in de weg staat dat je het uit MOET doen om de echte 'sauna experience' te krijgen? Wat is er in godsnaam zo erg aan een bikini aanhouden en de eer aan jezelf houden?
If it walks like a hooker and talks like a hooker, it's a.....
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Zeg mij aub hoe in godsnaam een dun japje stof van hooguit een paar vierkante centimenter een goede saunabeleving dermate in de weg staat dat je het uit MOET doen om de echte 'sauna experience' te krijgen? Wat is er zo erg aan een bikini aanhouden en de eer aan jezelf houden?
Jouw 'definitie' van eer graag...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Zeg mij aub hoe een dun japje stof van hooguit een paar vierkante centimenter een goede saunabeleving dermate in de weg staat dat je het uit MOET doen om de echte 'sauna experience' te krijgen? Wat is er in godsnaam zo erg aan een bikini aanhouden en de eer aan jezelf houden?
Hoezo? Denk dat er wel meer mensen zijn die dit doen. Hoe vaak ik hier wel niet van die rechtse balletjes hoor roepen dat ze meteen vertrekken uit NL nadat ze afgestudeerd zijn, om te janken...quote:
Het gaat niet om het lapje stof.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Helaas helaas, jij past niet in het wereldbeeld van TS. Ik zou mezelf maar voor de gele verlosser gooien als ik jou was...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gaat niet om het lapje stof.
Er zijn ook sauna´s waar je een bikini kan dragen.
Ik wil dat niet en ik heb het recht om dat niet te willen.
In godsnaam..welke? Als je het evangelie gaat verkondigen doe je het vooral met als uitgangspunt naakt..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor moslims en vooral Marokkanen, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele Lager opgeleiden zijn veel veel erger. [i]hoezo generaliserend.
Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Ik respecteer elke cultuur maar als je zo begint ga lekker terug naar waar je vandaan komt want daar is eveneens prostitutie weliswaar in het geniep maar het is er helaas wel. [i]Ontkennen heeft geen zin[/i]
Heb eens een beetje respect man. Begin bij jezelf.
Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP,
ben zelf ook een christen maar zit bij geen van de partijen die je opnoemt
je zal het in bepaalde punten zeker goed bedoelen maar je opstellen zoals je nu doet slaat nog kant nog wal
je kleedt je niet uit voor legers vreemden die willen staren, je kleedt je uit omdat je naar de sauna wil.. zie je het verschil?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:27 schreef 314 het volgende:
[..]
je kleedt je niet uit voor legers vreemden die willen staren, je kleedt je uit omdat je naar de sauna wil.. zie je het verschil?
TS is zelf een stiekeme gluurder, en als ie dan wat ziet is het een kuthoer die zichzelf niet bedektje zou je eigen 'goede zeden' weleens onder de loep mogen nemen, want zoals je hierboven dingen beschrijft ziet er ook uit alsof je je niet laat tegenhouden door enige intelligentie
("laat ik een 'slimme' zin maken, dan denkt iedereen dat ik slim ben")
Het aantal Nederlandse vrouwen dat je daar tegenkomt zijn op de vingers van één hand te tellen. Dus ken je feiten voor je begint te blatenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Dus eigenlijk wil jij als allochtoon dat Nederland weer conservatief nationalistisch word.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Of hun broertjes die voor 5 euro achter het tankstation worden genomen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:02 schreef MassimO het volgende:
Alsof er onder allochtonen meiden geen sletten zijn.Die zich tot dat ze in het huwelijksbootje stappen alleen anaal laten nemen.
Zodat als ze getrouwd zijn nog "maagd" zijn.
Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik wil dit even kwijt. Ik vind dat je behoorlijk generaliserend bezig bent en ik vraag mij dan ook ten zeerste af wat je dan doet in dit land van Sodom en Gomorra. Ook wil ik je erop wijzen dat ook meisjes van andere culturen zich hoerig kunnen gedragen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
en zelf daar ze je wel harems hebben waar het gebeurd dus kan ie beter op de maan gaan wonenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:28 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik wil dit even kwijt. Ik vind dat je behoorlijk generaliserend bezig bent en ik vraag mij dan ook ten zeerste af wat je dan doet in dit land van Sodom en Gomorra. Ook wil ik je erop wijzen dat ook meisjes van andere culturen zich hoerig kunnen gedragen.
Neem bijvoorbeeld de moslima doet mee met ramadan, draag hoofddoek met super veel opzichtige makeup en een kort rokje en zit nog te vozen met een gast in bijv. de trein. Dan heb ik het nog niet over de zwarte medemens daar lopen ook zat meiden tussen die wel eens wat meer kledij aan mogen trekken.
Het is in elke cultuur in elk land. En als het je niet bevalt dan ga je maar naar ergens waar het niet is. De woestijn lijkt mij wel een goede optie voor je.
Nee. En nu?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:49 schreef 19FR08 het volgende:
Als het je niet bevalt, pleurt je toch lekker op.
Je hebt zeker een punt, maar relatief gesproken zijn Nederlandse meisjes toch echt een stuk 'losser' en minder bedeeld qua moraal en zeden dan een gemiddelde allochtoon. Dat is algemeen bekend. Natuurlijk zal er ook heus wel een allochtoon zijn die zich hoerig gedraagt, maar als je echt je kwakkie kwijt wilt en je moet je geld op een Nederlalnder zetten of een Afrikaan, moslima of Aziaat, dan zet je je geld op de Nederlander. De winkansen zijn groter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:28 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik wil dit even kwijt. Ik vind dat je behoorlijk generaliserend bezig bent en ik vraag mij dan ook ten zeerste af wat je dan doet in dit land van Sodom en Gomorra. Ook wil ik je erop wijzen dat ook meisjes van andere culturen zich hoerig kunnen gedragen.
Neem bijvoorbeeld de moslima doet mee met ramadan, draag hoofddoek met super veel opzichtige makeup en een kort rokje en zit nog te vozen met een gast in bijv. de trein. Dan heb ik het nog niet over de zwarte medemens daar lopen ook zat meiden tussen die wel eens wat meer kledij aan mogen trekken.
Nee.quote:Het is in elke cultuur in elk land. En als het je niet bevalt dan ga je maar naar ergens waar het niet is. De woestijn lijkt mij wel een goede optie voor je.
Vraag maar aan 'de grootste Nederlander aller tijden' die nu aan de foute kant van het gras ligt. Die kon niet genoeg krijgen van lekker getinte allochtone anusjes. Te denken dat zo iemand de grootste Nederlander aller tijden is. Geeft gelijk aan wat voor een stuk stront NL eigenlijk is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:07 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Of hun broertjes die voor 5 euro achter het tankstation worden genomen.
Krijg nou wat ja, de meeste schandknapen zijn allochtoons.
Ja, zo zit goed en slecht in elkaar. Tussen een moordenaar en een onschuldige zit vaak een stuk metalen kogel ter grootte van een boontje. Tussen een dief en een onschuldige zitten vaak een paar stukjes papier met de opdruk van de Europese Centrale bank. Etc etc.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:03 schreef hanns het volgende:
[..]
In godsnaam..welke? Als je het evangelie gaat verkondigen doe je het vooral met als uitgangspunt naakt..
Een stukje stof maakt het verschil tussen goed of slecht. Hoe bekrompen kun je zijn..
Het is ook algemeen bekend dat allochtone mannen daar grif gebruik van maken. Sterker nog, die kunnen niet eens hun handjes thuishouden en gaan ook ongewenst hun gang. En als de dame in kwestie dan aangeeft dat ze daar niet van gediend is, dan wordt ze uitgemaakt voor.... je raad het al: Hoer. Kortom, het is nooit goed.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:00 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Je hebt zeker een punt, maar relatief gesproken zijn Nederlandse meisjes toch echt een stuk 'losser' en minder bedeeld qua moraal en zeden dan een gemiddelde allochtoon. Dat is algemeen bekend.
Ik zou je een handje kunnen helpen. Met alle liefde zelfs.quote:
Piccolo?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Het is ook algemeen bekend dat allochtone mannen daar grif gebruik van maken. Sterker nog, die kunnen niet eens hun handjes thuishouden en gaan ook ongewenst hun gang. En als de dame in kwestie dan aangeeft dat ze daar niet van gediend is, dan wordt ze uitgemaakt voor.... je raad het al: Hoer. Kortom, het is nooit goed.
Wat is de benaming van mannelijk hoer eigenlijk?
eerst noem je een Nederlander, dan een groep van een heel continent, dan iemand die een geloof aanhangt, en vervolgens weer een inwoner van een continent... hoe scheid jij groepenquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:00 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
maar als je echt je kwakkie kwijt wilt en je moet je geld op een Nederlalnder zetten of een Afrikaan, moslima of Aziaat, dan zet je je geld op de Nederlander. De winkansen zijn groter.
[..]
Gelukkig geef je het antwoord zelf al....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:15 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ga zelf maar weg. Ik vertrek wanneer ik wil en zeg in de tussentijd wat ik wil.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt?
Als iemand van seks houdt en een afgewogen keuze maakt om het met allerlei mensen te doen, dan is dat toch prima? Ik heb het hier niet over onzekere, naïeve meisjes, maar vrouwen die een bewuste keuze maken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:32 schreef jollieboer1 het volgende:
Van kwaad tot erger en er zijn amper nog fatsoenlijke mensen lijkt het wel, die vanuit liefde handelen.
Ik vind dat sommige meisjes zich ook belachelijk gedragen, gisteren in Hilversum nog allemaal 14 jarige meisjes te kort voor woorden en veels te laat op straat, maar ik denk dat dat meer met de opvoeding te maken heeft. En lang niet alle meisjes zijn zo natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef jollieboer1 het volgende:
Ja dat is ook dubbel.
Maar het kan echt allemaal wel wat minder hoor. TS heeft wel hier en daar een punt.
Tja het is maar net wat je normaal vindt. Wat de 1 normaal vind, vind een ander abnormaal.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als iemand van seks houdt en een afgewogen keuze maakt om het met allerlei mensen te doen, dan is dat toch prima? Ik heb het hier niet over onzekere, naïeve meisjes, maar vrouwen die een bewuste keuze maken.
Een "geschikte" partner kan je vast wel vinden. Of.. toch niet?
Zo is het.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik vind dat sommige meisjes zich ook belachelijk gedragen, gisteren in Hilversum nog allemaal 14 jarige meisjes te kort voor woorden en veels te laat op straat, maar ik denk dat dat meer met de opvoeding te maken heeft. En lang niet alle meisjes zijn zo natuurlijk.
Als het een bewuste keuze van iemand is, waarom zou je je daar dan überhaupt druk over maken?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:53 schreef jollieboer1 het volgende:
[..]
Tja het is maar net wat je normaal vindt. Wat de 1 normaal vind, vind een ander abnormaal.
Afijn, iedereen mag die keuze hebben natuurlijk, je krijgt alleen wel een 'naam' achter je aan. Dat was vroeger al zo, dat zal nu ook zo zijn lijkt me.
Ja als je zoekt zul je die vast wel kunnen vinden.
Nouja, het bestaat natuurlijk best wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:00 schreef SuperFucker het volgende:
We zitten middenin de seksuele revolutie.
Hoerig gedrag wordt vaak verward met vrijheid.
'Die hoerige Nederlandse meiden' zijn vaak goed opgeleid en hebben juist geen partner nodig om zich financieel onafhankelijk te maken, want dat zijn of worden ze vanzelf, zonder betaalde seks.
Het is juist nu de tijd dat vrouwen kunnen kiezen met wie ze naar bed gaan. Vroeger was dat anders.
Dat er wordt gesproken over 'hoerig' gedrag is bespottelijk en geeft aan hoe mensen tegen vrouwen aan kunnen kijken.
Dat dus. En daarnaast denk ik dat er in elke bevolkingsgroep wel iets over het gedrag van vrouwen te zeggen valt. Nederlandse vrouwen kunnen er in ieder geval open over zijn in plaats van hun maagdenvlies de moeten laten restaureren omdat ze anders gedonder krijgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:00 schreef SuperFucker het volgende:
We zitten middenin de seksuele revolutie.
Hoerig gedrag wordt vaak verward met vrijheid.
'Die hoerige Nederlandse meiden' zijn vaak goed opgeleid en hebben juist geen partner nodig om zich financieel onafhankelijk te maken, want dat zijn of worden ze vanzelf, zonder betaalde seks.
Het is juist nu de tijd dat vrouwen kunnen kiezen met wie ze naar bed gaan. Vroeger was dat anders.
Dat er wordt gesproken over 'hoerig' gedrag is bespottelijk en geeft aan hoe mensen tegen vrouwen aan kunnen kijken.
En die kangeroe wil ook welquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Dames van Nederland, TS wil ook zo graag een keertje!
Ga eens in op me vorige reacties schandknaap.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:04 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Vraag maar aan 'de grootste Nederlander aller tijden' die nu aan de foute kant van het gras ligt. Die kon niet genoeg krijgen van lekker getinte allochtone anusjes. Te denken dat zo iemand de grootste Nederlander aller tijden is. Geeft gelijk aan wat voor een stuk stront NL eigenlijk is.
Maar als een Nederlands meisje niet met het groepje bontkraagjes naar bed wilt word ze uitgescholden voor hoer en racistquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:32 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik ben het wel grotendeels met TS eens moet ik eerlijk zeggen. Het valt mij ook al jaren op.
Van kwaad tot erger en er zijn amper nog fatsoenlijke mensen lijkt het wel, die vanuit liefde handelen.
Alles draait om seks en vunzigheid. Fatsoenlijke mensen worden er ook door in verlegenheid gebracht en dat deugt niet.
Maar gelukkig zijn niet alle Nederlandse meisjes en vrouwen zo, er zijn ook nog wel normale hoor. Rare mensen / opvallende mensen, bepalen vaak het algemene beeld, maar dat beeld hoeft niet altijd te kloppen.
En dat van die sauna's vind ik ook helemaal waar, vunzigheid ten top.![]()
Iedereen moet opvallen tegenwoordig, lijkt het wel. Over aandachtshoeren gesproken..
Phaha, zo herkenbaar. Ik klaagde hier laatst ook over. 's nachts willen ze aan je zitten, maar overdag zijn het halve autisten. Na college weten ze niet hoe snel ze naar huis moeten vliegen.quote:Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’
Geil!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.
prachtige conclusie..quote:Op maandag 31 augustus 2009 06:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
TS is vast liefhebber van dichtgenaaide kinderkutjes, gerestaureerde maagdenvliesjes door de lokale medicijnman en abortussen met een breinaald.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:04 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Vraag maar aan 'de grootste Nederlander aller tijden' Mohammed die nu aan de foute kant van het gras ligt. Die kon niet genoeg krijgen van een lekker getinte allochtone anusjes 9 jarig kutje . Te denken dat zo iemand de grootste Nederlander moslim aller tijden is. Geeft gelijk aan wat voor een stuk stront NL de islam eigenlijk is.
Je brengt het alsof het een nadeel is...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.
Ben ik niet met je eens. Ga maar eens naar België of Spanje. Het is niet alleen dat. Je kant het Nederlands natuurlijk ook wijzigen naar Westerse vrouwen want dat is gewoon wat je wil zeggen. Ik ben zelfs 100% Nederlandse en ik ga niet in op de fluitsignalen van onze "nieuwe" nederlanders. Want ook al ben ik Nederlands en denken zij dat ik makkelijk ben dan geeft ze nog niet het recht mij zonder respect te behandelen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:00 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Je hebt zeker een punt, maar relatief gesproken zijn Nederlandse meisjes toch echt een stuk 'losser' en minder bedeeld qua moraal en zeden dan een gemiddelde allochtoon. Dat is algemeen bekend. Natuurlijk zal er ook heus wel een allochtoon zijn die zich hoerig gedraagt, maar als je echt je kwakkie kwijt wilt en je moet je geld op een Nederlalnder zetten of een Afrikaan, moslima of Aziaat, dan zet je je geld op de Nederlander. De winkansen zijn groter.
[..]
Nee.
Precies. Als ik als nederlandse vrouw gewoon over straat loop, sta ik er soms van te kijken hoe onbeschoft je benaderd word door niet-Nederlandse mannen. Fluiten, roepen, noem maar op, en als je niet reageert ben je een arrogante hoer.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:17 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ga maar eens naar België of Spanje. Het is niet alleen dat. Je kant het Nederlands natuurlijk ook wijzigen naar Westerse vrouwen want dat is gewoon wat je wil zeggen. Ik ben zelfs 100% Nederlandse en ik ga niet in op de fluitsignalen van onze "nieuwe" nederlanders. Want ook al ben ik Nederlands en denken zij dat ik makkelijk ben dan geeft ze nog niet het recht mij zonder respect te behandelen.
Wat.quote:Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Dan ben je dus duidelijk geen lover-boy, maar ik meen dat het dan ook doorgaans allochtoontjes zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:55 schreef Mozy het volgende:
Dit is vast al eens gezegd, maar ik ben te lui om te lezen.
[..]
Wat.
Het is niet zo dat ik op vrijdagavond mijn vriendin achter de ramen zet om geld te verdienen hoor...
Sowieso, wat daar achter de ramen zit is over het algemeen import. Daar zitten niet veel echte Nederlanders. Bovendien: omdat prostitutie in andere landen niet gelegaliseerd is bestaat het daar niet? Puh-leasequote:Op maandag 31 augustus 2009 10:55 schreef Mozy het volgende:
Wat.
Het is niet zo dat ik op vrijdagavond mijn vriendin achter de ramen zet om geld te verdienen hoor...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:20 schreef Zeven7 het volgende:
"gezonde zeden"? Volgens wie?
Weet je wat ik zo vervelend vind aan de nederlandse cultuur? Dat snel met het vingertje wijzen en betuttelen. Wat dat betreft ben je prima geintegreerd.
Wie bepaald eigenlijk wat gezonde zeden zijn?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
En waarom slaan moslim mannen hun vrouwen? Omdat ze gefrustreerd zijn dat de hollandsche buurjongen zich wel mag laten pijpen voor een breezertje door een elfjarige! Want als er iets is waar moslim-mannen dol op zijn dan is het wel seks met koters!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:07 schreef maartjeh het volgende:
Alle Nederlandse vrouwen zijn hoeren en alle Moslimse mannen mishandelen hun vrouwen/zijn slecht voor ze. Yeppppp.
Daarom.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waarom slaan moslim mannen hun vrouwen? Omdat ze gefrustreerd zijn dat de hollandsche buurjongen zich wel mag laten pijpen voor een breezertje door een elfjarige! Want als er iets is waar moslim-mannen dol op zijn dan is het wel seks met koters!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Wie bepaald eigenlijk wat gezonde zeden zijn?
Ook dat nog eens ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:16 schreef mividaloca het volgende:
Heb je de Engelse chickies weleens bezig gezien? of de Australische? dan heb ik het nog niet eens over de Amerikaanse meisjes gehad of de Colombiaanse.. Je moet je niet zo aanstellen. Je bent zelf degene die ze volpompt en vervolgens zeiken..
Waarom zitten er op de wallen en in DH veelal Marokaanse en Turkse meisjes achter de ramen en geen Nederlandse?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor moslims en vooral Marokkanen, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.
Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.
Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme. Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc. Ik word er niet goed van.
Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP, maar zoals de zetelverdeling van deze partijen aantoont, hebben we het met een marginale splintergroepring te maken wiens gezonde seksuele zeden niet gegeneraliseerd mogen worden naar de Nederlanders an sich.
Schoonmaaksters....quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Waarom zitten er op de wallen en in DH veelal Marokaanse en Turkse meisjes achter de ramen en geen Nederlandse?
Nog erger, als de dame aangeeft dat ze er niet van gediend is, zegt de meneer in kwestie dat hij bij de chef gaat klagen over discriminatie. De dame was iets sneller en de chef zei dat het een bekend probleem was.....quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Het is ook algemeen bekend dat allochtone mannen daar grif gebruik van maken. Sterker nog, die kunnen niet eens hun handjes thuishouden en gaan ook ongewenst hun gang. En als de dame in kwestie dan aangeeft dat ze daar niet van gediend is, dan wordt ze uitgemaakt voor.... je raad het al: Hoer. Kortom, het is nooit goed.
Wat is de benaming van mannelijk hoer eigenlijk?
Haten ook gewoonquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef SuperFucker het volgende:
Veel mensen die TS haten beseffen niet dat hun grootouders hetzelfde denken/dachten als TS.
Haten inderdaad. In de zin van vreemdelingenhaat. Ik heb er geen andere woorden voor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:03 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Haten ook gewoon![]()
Maar niet eens met je post, veel van onze grootouders gingen niet naar een ander land waar ze de bewoners wel eens even zouden vertellen hoe ze het moeten doen en wat ze allemaal fout doen.
Trouwens, vroeger was er ook geen stroomTijden veranderen. Wat was je punt?
Oke. Let op. Een meisje die de volgende dag niet tegen je praat en doet alsof het niet is gebeurd, is niet automatisch een hoer. Misschien bakte jij er gewoon helemaal niks vanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele 'Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh' is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest
Mijn grootouders poepten ook nog in een gat in de grond en mijn opa had een hondenkar waarmee hij groenten verkocht. Als je mijn grootvader nu in deze tijd zou zetten zou hij ook voor geen meter meer passen in de huidige samenleving.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef SuperFucker het volgende:
Veel mensen die TS haten beseffen niet dat hun grootouders hetzelfde denken/dachten als TS.
Daar heb jij weer gelijk in. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik regelmatig vrouwen (blonde met name!!) uitgescholden heb horen worden voor hoer, óók door Nederlandse jochies! Terwijl dat keurig geklede dames waren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:27 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Maar als een Nederlands meisje niet met het groepje bontkraagjes naar bed wilt word ze uitgescholden voor hoer en racisthet is ook nooit goed he.
Ja, en mijn grootouders zijn ook bekrompen dombo's. Je punt?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef SuperFucker het volgende:
Waarom haat je TS 'Evil HR director'?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en mijn grootouders zijn ook bekrompen dombo's. Je punt?
Ik haat de TS niet, de TS is gewoon een troll. Maar als 'ie echt zo denkt over NL en alles er om heen (ik ga er nog steeds vanuit dat 'ie gewoon trolled) kan 'ie wat mij betreft lekker optokken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:53 schreef SuperFucker het volgende:
Waarom haat je TS 'Evil HR director'?
Zozo, hoe weet jij dat zo zekerquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef SuperFucker het volgende:
Ik hoor en zie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:15 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Zozo, hoe weet jij dat zo zeker
a. je schrijft in gebiedende wijs.quote:
Hondenkar?!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Mijn grootouders poepten ook nog in een gat in de grond en mijn opa had een hondenkar waarmee hij groenten verkocht. Als je mijn grootvader nu in deze tijd zou zetten zou hij ook voor geen meter meer passen in de huidige samenleving.
Dan kan ik ook beweren dat het totaal omgekeerd is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:41 schreef SuperFucker het volgende:
[..]
a. je schrijft in gebiedende wijs.
b. dan? is er een verschil?
c. ik gaf antwoord op je vraagik ga je niet vertellen welke mensen ik gesproken en geanalyseerd heb. Dat is zonde van de tijd.
Ja, dat is zo. Maar je stelde een vraag alvorens je een tegenstelling deponeerde. Dat kan betekenen dat je nog geen duidelijk standpunt hebt in deze.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:14 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Dan kan ik ook beweren dat het totaal omgekeerd is.
Dat is jou mening.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:18 schreef SuperFucker het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar je stelde een vraag alvorens je een tegenstelling deponeerde. Dat kan betekenen dat je nog geen duidelijk standpunt hebt in deze.
JouW mening! Ja, ik ben een spel-nazi!quote:
Voor iemand die een zekere intelligentie placht te hebben ben je wel erg kortzichtig en uit op stereotypering.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
O ja, alle Nederlandse meiden zitten bij een dispuut en zijn hoerig als de pest johquote:Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.
Ooit in Scandinavië geweest? Daar is er een hele cultuur omtrent, in IJsland doen ze het zelfs in de buitenlucht.quote:Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.
Oja die vrouwen zijn er omdat ze zo graag de hoer uit willen hangen, het zal niks te maken hebben met hele legers kansloze mannen, die ondanks waarschuwingen dat profielen fictief zijn en smsjes worden ingetikt door een stel mannen, hun beltegoed spenderen aan zulke onzin.quote:Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme. Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc. Ik word er niet goed van.
Niet ónze vrouwen, heb je het nieuws niet gevolgd? Allemaal sexslaven uit verre landenquote:Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer.
Je kunt ook gewoon opflikkeren in plaats van liggen zeiken, wat dat betreft heb je wel op één punt jezelf weten te integreren.quote:Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Achterban van CU en SGP????quote:Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP, maar zoals de zetelverdeling van deze partijen aantoont, hebben we het met een marginale splintergroepring te maken wiens gezonde seksuele zeden niet gegeneraliseerd mogen worden naar de Nederlanders an sich.
quote:
Ik roep of fluit nooit naar Nederlandse vrouwen. Dat druist in tegen mijn opvoeding. Sterker nog, ik ga er liever ook geen relaties mee aan. Ze zijn niet hygienisch en vooral qua SOAs zijn het risicogevallen. Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:08 schreef MF het volgende:
3. De allochtone meisjes dienen volgens de allochtone knulletjes eigenlijk helemaal ingepakt de straat op te gaan (snap ik overigens wel >>> too much hair), maar zitten vervolgens wel naar elk willekeurig Nederlands meisje op straat te fluiten en te roepen. Hoe hypocriet ben je dan?
Alleen maar met mijn MBA. Ik bepaal wat er gebeurt en niet jij.quote:5. Als het je niet bevalt in Nederland, dan moet je gewoon je spullen pakken en naar dat ongeorganiseerde kutzooitje in je eigen miezerige landje gaan. Ik kom je wel even helpen. Krijg je nog een schop onder je reet ook nog.
DEAL???
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik roep of fluit nooit naar Nederlandse vrouwen. Dat druist in tegen mijn opvoeding. Sterker nog, ik ga er liever ook geen relaties mee aan. Ze zijn niet hygienisch en vooral qua SOAs zijn het risicogevallen. Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.
[..]
Alleen maar met mijn MBA. Ik bepaal wat er gebeurt en niet jij.
Mijn land is trouwens verre van een kutzooi en is thans een stuk beter georganiseerd dan dat van jou. Goed opgeleide westerlingen staan te trappelen om in MIJN land te mogen werken. Maar wie staan er te popelen om in JOUW land te mogen werken? Een hoop losers uit Roemenie, Bulgarije, Turkije en Marokko. Kan je gelijk nagaan wat voor een drollenland dit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als je dronken bent, dan laat je je principes weer even vieren? Jij bent echt kansloos.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik roep of fluit nooit naar Nederlandse vrouwen. Dat druist in tegen mijn opvoeding. Sterker nog, ik ga er liever ook geen relaties mee aan. Ze zijn niet hygienisch en vooral qua SOAs zijn het risicogevallen. Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.
Jij maakt hier het licht nog niet uit, simpele ziel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
[..]
Mijn land is trouwens verre van een kutzooi en is thans een stuk beter georganiseerd dan dat van jou. Goed opgeleide westerlingen staan te trappelen om in MIJN land te mogen werken. Maar wie staan er te popelen om in JOUW land te mogen werken? Een hoop losers uit Roemenie, Bulgarije, Turkije en Marokko. Kan je gelijk nagaan wat voor een drollenland dit is.
Wat doe je dan in godsnaam hier als het waar jij vandaan komt zo goed is?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
[..]
Trollen, LMD.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:58 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat doe je dan in godsnaam hier als het waar jij vandaan komt zo goed is?
Wait, wut?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
...
...
Dit is gewoon helemaal waar, ergo is de volgende veel in dit topic herhaalde kreet:quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:40 schreef maartjeh het volgende:
Wat lul je nou Mensa_Allochtoon? Je WOONT , WERKT, en LEEFT in Nederland dus dit is ook JOUW land.
FASCISTISCH.quote:En anders donder je maar lekker op. Verder geen boodschap aan.![]()
Daar lijkt het op inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:01 schreef VaderVanJezus het volgende:
En mannen mogen zich wel gewoon sufneuken?
Aha, je vond het wel lekker, geef het maar toe!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.
Tenzij diegene HBO heeft, dat bepaald hij het.quote:Alleen maar met mijn MBO. Ik bepaal wat er gebeurt en niet jij.
Ja, vanwege het mooie weer, niet omdat de zorg er zo goed is. Of omdat we de drang hebben naar religieuze wetten.quote:Goed opgeleide westerlingen staan te trappelen om in MIJN land te mogen werken.
Eh, Nederlandse meisjes zijn hygienisch, al helemaal vergeleken met dat niet-aziatische dikke buitenlandse volk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik roep of fluit nooit naar Nederlandse vrouwen. Dat druist in tegen mijn opvoeding. Sterker nog, ik ga er liever ook geen relaties mee aan. Ze zijn niet hygienisch en vooral qua SOAs zijn het risicogevallen.
Aha! dus je bent zelf een slet!quote:Maar ik zal wel eerlijk zeggen dat ik het ooit met een paar van die corpssletjes heb gedaan, puur omdat ik dronken was en ze ook ECHT, maar dan ook ECHT een stel sletjes waren die me bijna niet loslieten. Ja, dan kan je het ook krijgen.
En welk land is dat dan ?quote:[..]
Ga jij maar bij de junks van de antifa spelen.quote:
Iedereen kijkt stiekum naar porno.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef SuperFucker het volgende:
Waar gaat deze discussie alleen maar over...seks.
Just sex.
Verbazingwekkend dat iets simpel als seks zoveel emoties los kan maken.
Gastquote:
Als hij het over sexs als consumptiemiddel had gehad, had hij misschien nog een punt (waarover goed gediscusseerd kan worden) gehad. Dat vrije sex met instemming van beide partijen hier veel gebeurt is een gegeven waar je niet om heen kan en als dat TS niet bevalt is dat zijn probleem.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef jollieboer1 het volgende:
Ja dat is ook dubbel.
Maar het kan echt allemaal wel wat minder hoor. TS heeft wel hier en daar een punt.
En dat ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:35 schreef capricia het volgende:
Ik mis bij TS een stukje over gelijkheid tussen man en vrouw?
qftquote:Op woensdag 2 september 2009 17:42 schreef sig000 het volgende:
TS kijkt teveel porno
Verklaar je naderquote:Op donderdag 3 september 2009 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Iedereen kijkt stiekum naar porno.
Omdat sex iets 'speciaals' zou moeten zijn tussen twee personen die van elkaar houden en hun leven met elkaar willen delen.quote:Op donderdag 3 september 2009 03:29 schreef famousje het volgende:
Who the fuck cares dat ze hoerig zouden zijn? Alleen maar beter voor de voortplanting..
Waar maak je je in godsnaam druk om.. wees blij dat het hier zo makkelijk gaat.
Nee, sex is vies, sex is bah, sex is puur voor kindjes maken maar voor de rest een zonde </relifanaat>quote:Op donderdag 3 september 2009 09:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat sex iets 'speciaals' zou moeten zijn tussen twee personen die van elkaar houden en hun leven met elkaar willen delen.En ik denk niet dat het beter is voor de voortplanting, aangezien al die meiden zich niet snel zullen binden en het (hopelijk) veilig doen.
Dan vraag je je af waar de ouders zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:28 schreef murphyjenkins het volgende:
ik ben het gedeeltelijk met TS eens , als ik op straat loop en dan een nederlands meisje van 14 met een marokaan oid van 18 zie lopen denk ik ook van waar ben je mee bezig.
er zijn natuurlijk uitzonderingen
MTV.quote:
Hoe ongelooflijk bekrompen.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:36 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Dan vraag je je af waar de ouders zijn.
Maar ik ben het wel met TS eens, meisjes moeten kuis blijven en niet met buitenlanders naar bed gaan
Weet zeker dat hij het hier ineens weer niet mee eens is
Maar daar tegenover staat dat je wel alle aflevering kent van serie X. Ook heel belangrijk!quote:Op woensdag 2 september 2009 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar lijkt het op inderdaad.
Aangezien TS zelf ook een aantal dronken sletjes niet wist te weerstaan. Hoe hypocriet dan.
Ik ben zelf 100%, 17 jaar en een maagd. Hoe hoerig is dat.Ik voel me nu wel minderwaardig!
Wat suggereer je nou?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar daar tegenover staat dat je wel alle aflevering kent van serie X. Ook heel belangrijk!
Zal ik doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:00 schreef Picchia het volgende:
Dat weet ik zelf ook niet zo goed. Ik denk dat je maar een positieve en persoonlijke invulling aan die uitspraak moet geven.
Niet nee, vandaar dat je de post ook eigenlijk ge-edit had. Maar ik was sneller.quote:
bekrompenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe ongelooflijk bekrompen.Vooral het 'buitenlanders' gedeelte.
Wie zegt dat ik die buitenlanders dan ook niet bekrompen zal noemen?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef John_Difool het volgende:
[..]
bekrompen
1. te simpel van opvatting.
Het is een bekrompen idee om niet te vragen wat de mensen willen eten, maar ze gewoon vlees te geven.
Er is geen verband met mijn uitspraak, ik ken genoeg buitenlanders die het ook zeggen, vreemd genoeg worden hun dan niet bekrompen genoemd.
Hahaha. Een waarheid als een koe.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:28 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Te duidelijk gewoon.
Politie bellen, dat heet loverboy.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:28 schreef murphyjenkins het volgende:
ik ben het gedeeltelijk met TS eens , als ik op straat loop en dan een nederlands meisje van 14 met een marokaan oid van 18 zie lopen denk ik ook van waar ben je mee bezig.
er zijn natuurlijk uitzonderingen
Dat heet een vooroordeel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:00 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Politie bellen, dat heet loverboy.
Dat is een fabeltje die oudere mensen je vaak wijs willen maken ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat sex iets 'speciaals' zou moeten zijn tussen twee personen die van elkaar houden en hun leven met elkaar willen delen.![]()
Ik scheer ze niet allemaal over één kam, ik lijk wel gek om de Chinezen gelijk te stellen met de negers.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die buitenlanders dan ook niet bekrompen zal noemen?
Het is nogal simpel van opvatting om alle buitenlanders over één kam te scheren inderdaad. Er is dus wel een verband met jouw uitspraak, maar misschien ben je ook gewoon te simpel om dat in te zien.
...stupid ass like you that immediately thinks it is a hooker.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Maar jah, dit is dan natuurlijk weer rasistisch ???quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Waarom vinden moslim jongeren het eigenlijk raar dat ze voor crimineel worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor skinheads en hooligans, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Moslim jingeren gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van respect.
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een klap te krijgen. Een verkeerde look of toevallig ertegen aan lopen. Langs een groep lopen; is vaak voldoende om helemaal in elkaar gemept te worden. En maandag zie je ze weer over straat lopen omzich heen kijkend of er geen politie is, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, je wordt gewoon twee keer per week door een moslim gemept;.niks bijzonders dus;.geen reden voor ze om je te ontlopen; Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er wapens bijkomen en leeftijd van het slachtoffer. Ik praat nu over zogenaamd nette moslims die welopgevoed zijn. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.
Wat dacht je van feesten waar ze zich helemaal kunnen uitleven met drugs? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe moslimse jongeren eenmaal op een feest totaal de sfeer weten om te gooien naar spannngen. Ze vragen er in ieder geval zelf voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet tuig.
Of kijk maar eens op tv, om 20:00 uur stikt het in het journaal van berichten over moslimse zelfmoord terroristen, zelfs zo erg dat ik me afvraag waarom ze nog naar NL kkomen. Kunnen ze hier wel ongestraft rellen? Ik wordt er ziek van.
Voorts zijn moslims weinige culturen die het toestaan om je vrouw te slaan. Toen ik dit voor het eerst hoorde viel mn mond open van verbazing. Vrouwen slaan omdat ze niet naar een boekje genaamd de Koran luisteren, Stenigen omdat ze seks hebben gehad. Of wat denk je van moslim vrouwen die een biertje drinken. Krijgen gelijk stokslaag. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan moslimse jongeren uit relatief nette gezinnen waarin de vader en moeder zich aanpassen aan de Nederlandse cultuur en die hun kinderen ook met respect opvoeden
Nee, want moslims zijn geen ras.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
Als OP had hier ook kunnen staan:
[..]
Maar jah, dit is dan natuurlijk weer racistisch ???
Nee, iedereen mag zeggen wat hij wil zolang het niet in strijd met de wet is.quote:Maar allochtonen mogen wel over ons zeggen wat ze willen ????
Ik zeg toch ook niet dat ik er zo over denk?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:49 schreef famousje het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje die oudere mensen je vaak wijs willen maken ja.
Je weet het maar nooit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:19 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Mijn reactie was dan ook heel serieus bedoeld
Je had het over buitenlanders in het algemeen, dat die geen sex moeten gaan hebben met Nederlanders, dus naar mijn mening stel je ze wel degelijk gelijk en scheer je ze allemaal over één kam. Of het nou een Chinees is of een neger (kan trouwens ook gewoon een Nederlander zijn, maar dat terzijde) die sex heeft met iemand van hier, het is allebei fout volgens jou? Ik hoop daarom dat ik er naast zit en je verkeerd begrepen heb...quote:Op zaterdag 5 september 2009 04:32 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Ik scheer ze niet allemaal over één kam, ik lijk wel gek om de Chinezen gelijk te stellen met de negers.
Er is niks bekrompen aan, het is juist goed en normaal en heel erg logisch.
TS heeft zeker een punt. Het seksuele moraal is bij dames de laatste 10/20 jaar enorm gedaald. Iedere dame die ik ken, heeft minimaal 10 kerels over hun heen gehad. Soms zelfs uitschieters tot 50+quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:32 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik ben het wel grotendeels met TS eens moet ik eerlijk zeggen. Het valt mij ook al jaren op.
Alles draait om seks en vunzigheid. Fatsoenlijke mensen worden er ook door in verlegenheid gebracht en dat deugt niet.
Maar gelukkig zijn niet alle Nederlandse meisjes en vrouwen zo, er zijn ook nog wel normale hoor. Rare mensen / opvallende mensen, bepalen vaak het algemene beeld, maar dat beeld hoeft niet altijd te kloppen.
En dat van die sauna's vind ik ook helemaal waar, vunzigheid ten top.![]()
Iedereen moet opvallen tegenwoordig, lijkt het wel. Over aandachtshoeren gesproken..
Nee, want je ziet toch ook hoeveel negatieve reacties de TS hier krijgt?quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
Als OP had hier ook kunnen staan:
[..]
Maar jah, dit is dan natuurlijk weer rasistisch ???
Maar allochtonen mogen wel over ons zeggen wat ze willen ????
Dat is juist het puntquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:34 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nee, iedereen mag zeggen wat hij wil zolang het niet in strijd met de wet is.
o fuck, je hebt gelijk hahaquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, want je ziet toch ook hoeveel negatieve reacties de TS hier krijgt?
En wat zegt dat over de heren? Toch ff lekker je zak legen, terwijl je weet dat de dame in kwestie een uitgewoonde vleestempel is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
TS heeft zeker een punt. Het seksuele moraal is bij dames de laatste 10/20 jaar enorm gedaald. Iedere dame die ik ken, heeft minimaal 10 kerels over hun heen gehad. Soms zelfs uitschieters tot 50+![]()
wil niet weten wat voor vriendinnen jij dan hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
TS heeft zeker een punt. Het seksuele moraal is bij dames de laatste 10/20 jaar enorm gedaald. Iedere dame die ik ken, heeft minimaal 10 kerels over hun heen gehad. Soms zelfs uitschieters tot 50+![]()
Alleen dat verhaaltje over de sauna is puur onzin. Ik bezoek ook regelmatig een sauna, en daar kom ik (zoals de meesten) puur voor de ontspanning. De sauna's waar ik kom, hangt er allerminst een seksuele spanning en of vrouwen die uitdagende poses aannemen.
En hoe zit dat met de mannen? Waarom wordt dat wel geaccepteerd?quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat wil je wel wetenquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wil niet weten wat voor vriendinnen jij dan hebt.
nou nee, want dat soort types valt duidelijk niet binnen mijn "omgang types"quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En hoe zit dat met de mannen? Waarom wordt dat wel geaccepteerd?
Ik ken trouwens geen van dat soort meiden, maar dat ter zijde.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:01 schreef VaderVanJezus het volgende:
En mannen mogen zich wel gewoon sufneuken?
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:02 schreef NekoKoneko het volgende:
Tuurlijk, dat is cool, dan ben je Macho!
In hoeverre is Nederland een vrij land als mensen niet eens zelf mogen bepalen of ze een hoofddoekje dragen of niet? Verder is hier al een ander topic over.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:43 schreef Tommeke het volgende:
Iesj koeltoer he?
Accepteer het gewoon.
Een voorbeeld:
Waarom moeten moslimvrouwen een hoofddoek op?
Op vakantie in Turkije een paar jaar geleden was het fucking 35 graden en lagen wij in het zwembad te chillen.
Een of andere moslimkerel ook terwijl zijn vrouwtje naast het zwembad maden zat te kweken in haar burka.
Hier in NL is gewoon veel meer vrijheid en gelijkheid, accepteer je dat niet, dan ga je maar ergens anders heen toch?
komt denk ik omdat een vriendje zekerheid en zelfvertrouwen geeft. Ze weten dat het dan niet uitmaakt of ze afgewezen worden of niet, omdat ze toch al iemand hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:47 schreef ssebass het volgende:
Hoerig misschien, ik erger mij enorm aan al die meisjes met vriend die je dan komen versieren. Juist degene met vriend tonen het meest initiatief en zijn het meest volhardend. Het vertrouwen in vrouwen is door deze ervaringen wel redelijk geschaad.
De domste geiten waren natuurlijk die Marokkaanse werknemers van die AH die die zwerver Anja dood schopten omdat ze haar verdachten van diefstal. En als het je allemaal niet bevalt dan hoepel je toch op.quote:Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.
Dat kan wel zo zijn, maar als ik een vriendin heb ga ik niet actief andere meisjes versieren. Zijn het soms allemaal slingerapen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
komt denk ik omdat een vriendje zekerheid en zelfvertrouwen geeft. Ze weten dat het dan niet uitmaakt of ze afgewezen worden of niet, omdat ze toch al iemand hebben.
Ik praat het ook niet goed hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:28 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar als ik een vriendin heb ga ik niet actief andere meisjes versieren. Zijn het soms allemaal slingerapen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:00 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]Je hebt zeker een punt, maar relatief gesproken zijn Nederlandse meisjes toch echt een stuk 'losser' en minder bedeeld qua moraal en zeden dan een gemiddelde allochtoon.
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat goede zeden is? Wat is er mis met naakt? Wat is er mis met seks? Wat is er mis met vrouwen?quote:Jezelf uitkleden voor legers vreemden van het tegengestelde geslacht is in ieder geval niet echt een kenmerk van gezonde zeden.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:54 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat goede zeden is? Wat is er mis met naakt? Wat is er mis met seks? Wat is er mis met vrouwen?
Hier in Nederland zijn we niet bang voor wie of wat we zijn. Mensen laten dat graag zien. Een schaarsgeklede vrouw wekt inderdaad lust en begeerte op. Nou en? De meeste mannen weten hun handen wel thuis te houden en genieten gewoon van wat ze zien. (ik hoop oprecht dat de vrouwen dat ook zoveel mogelijk doen)Het leven is te kort om niet te genieten van al het moois en lekker in deze wereld. Leef niet voor het hiernamaals, maar voor het hier en nu. Geniet zoveel mogelijk van seks, lekker eten en drinken, kunst, sport en gezelschap. Dat mag met verschillende partners of één. Zolang je maar geniet.
Bemoei niet met het leven van een ander, maar met dat van jezelf.
kuisheid, geslotenheid. Een emotieloos, onderdrukt en bedrukt leven waar niemand mag zeggen wat hij of zij vindt. Waar niemand zich fysiek, cultureel en natuurlijk mag uiten. Waar hokjesgeest heerst en het individu verdwijnt in de grote massa. Als je daar voor kiest...prima, maar val een ander er niet mee lastig.
De Nederlandse vrouw is fantastisch, ga zo door dames
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:54 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat goede zeden is? Wat is er mis met naakt? Wat is er mis met seks? Wat is er mis met vrouwen?
Hier in Nederland zijn we niet bang voor wie of wat we zijn. Mensen laten dat graag zien. Een schaarsgeklede vrouw wekt inderdaad lust en begeerte op. Nou en? De meeste mannen weten hun handen wel thuis te houden en genieten gewoon van wat ze zien. (ik hoop oprecht dat de vrouwen dat ook zoveel mogelijk doen)Het leven is te kort om niet te genieten van al het moois en lekker in deze wereld. Leef niet voor het hiernamaals, maar voor het hier en nu. Geniet zoveel mogelijk van seks, lekker eten en drinken, kunst, sport en gezelschap. Dat mag met verschillende partners of één. Zolang je maar geniet.
Bemoei niet met het leven van een ander, maar met dat van jezelf.
kuisheid, geslotenheid. Een emotieloos, onderdrukt en bedrukt leven waar niemand mag zeggen wat hij of zij vindt. Waar niemand zich fysiek, cultureel en natuurlijk mag uiten. Waar hokjesgeest heerst en het individu verdwijnt in de grote massa. Als je daar voor kiest...prima, maar val een ander er niet mee lastig.
De Nederlandse vrouw is fantastisch, ga zo door dames
Dan interpreteer je verkeerd. Mijn punt is, zolang je maar geniet en bemoei je met je eigen zaken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:05 schreef Blocko het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig is Nederland geen dierentuin waarin je alles van het vrouwelijk geslacht kunt neuken. Jij brengt het net zo alsof dat het belangrijkste is in het leven.
Het is geen haat naar buitenlanders toe maar liefde naar me eigen soort, niemand maar dan ook niemand wilt dat zijn dochter met een buitenlander thuiskomt, zelfs meneer uberlinks wouter bos stuurt notabene zijn eigen dochter naar een puur blanke school.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je had het over buitenlanders in het algemeen, dat die geen sex moeten gaan hebben met Nederlanders, dus naar mijn mening stel je ze wel degelijk gelijk en scheer je ze allemaal over één kam. Of het nou een Chinees is of een neger (kan trouwens ook gewoon een Nederlander zijn, maar dat terzijde) die sex heeft met iemand van hier, het is allebei fout volgens jou? Ik hoop daarom dat ik er naast zit en je verkeerd begrepen heb...
Alsof de meeste Nederlanders zo geweldig zijn in vergelijking met bepaalde buitenlanders trouwens, niet echt.
Mwa, dat valt best mee hoor, overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Het is geen haat naar buitenlanders toe maar liefde naar me eigen soort, niemand maar dan ook niemand wilt dat zijn dochter met een buitenlander thuiskomt, zelfs meneer uberlinks wouter bos stuurt notabene zijn eigen dochter naar een puur blanke school.
Liefde naar je eigen soort? Een soort waar ik dus ook onder val. Oke. En als ik nou op buitenlandse meisjes val? Kan ik dat dan beter laten om ons ras puur te houden?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Het is geen haat naar buitenlanders toe maar liefde naar me eigen soort, niemand maar dan ook niemand wilt dat zijn dochter met een buitenlander thuiskomt, zelfs meneer uberlinks wouter bos stuurt notabene zijn eigen dochter naar een puur blanke school.
Als je dommere kinderen met meer afwijkingen wilt hebben moet je dat gewoon doenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:22 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
Liefde naar je eigen soort? Een soort waar ik dus ook onder val. Oke. En als ik nou op buitenlandse meisjes val? Kan ik dat dan beter laten om ons ras puur te houden?
Niet de slimste zie ik....quote:Wat een politicus privé doet of laat interesseert me geen flikker, voor mijn part heeft hij vijf vrouwen, 21 kinderen en moeten ze allen hoofddoekjes dragen. Als hij zijn werk maar goed doet en zolang ik er maar geen last van heb.
Zie eerste reactie.quote:Als ik kinderen zou hebben dan maakt het me niet uit welke afkomst zijn/haar vriend of vriendinnetje zou hebben. Sterker nog interesseert me niet eens of hij of zijn Nederlands zou kennen. Alleen een werkloze lapzwans, streng religieus type of Telegraaf lezend tokkievolk, zou me enigszins tegenstaan
Maar zelfs dan zou ik nog zeggen: Schat, als jij gelukkig bent dan is het goed.
Mijn vader zal er anders totaal geen probleem mee hebben, dus spreek lekker voor jezelf. Belg, Duitser, Rus of Afrikaan, het boeit ze helemaal niets. Je kan een persoon niet beoordelen op zijn land van herkomst of ras.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef John_Difool het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:21 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
Dan interpreteer je verkeerd. Mijn punt is, zolang je maar geniet en bemoei je met je eigen zaken.
Als iemand houd van seks en er meerdere GEWILLIGE partners op na houdt. So what? En ja seks is voor veel mensen heel belangrijk, net als de andere dingen die ik in bovenstaande rijtje noemde.
Als je daar in mindere mate behoefte aan hebt of wanneer je religieuze achtergrond het niet toestaat, ook prima. Maar ga vervolgens niet andere lopen uit maken voor hoer of slet.
Belgen en Duitsers zijn hetzelfde ras slimmerd, en ja, je kan een persoon wel beoordelen op herkomst.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn vader zal er anders totaal geen probleem mee hebben, dus spreek lekker voor jezelf. Belg, Duitser, Rus of Afrikaan, het boeit ze helemaal niets. Je kan een persoon niet beoordelen op zijn land van herkomst of ras.Dat zijn slechts vooroordelen en idiote stereotyperingen, elk individu is weer anders.
Waar zie je mij zeggen dat het verschillende rassen zijn?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:13 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Belgen en Duitsers zijn hetzelfde ras slimmerd, en ja, je kan een persoon wel beoordelen op herkomst.
Dat mag je denken. Zeg trouwens niet dat Woutertje en zijn kornuiten hun werk goed doen. Dit kabinet is immers het slechtste en meest schadelijke kabinet ooit. Mijn punt blijft, zijn privéleven interesseert me geen fuck. Zijn prestaties en wat hij predikt wel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:13 schreef John_Difool het volgende:
Niet de slimste zie ik....
Dit is dus gewoon gebaseerd op bullshit. Waar heb je deze onzin vandaan? Interraciale kinderen hebben niet meer kans op afwijkingen of domheid.quote:Als je dommere kinderen met meer afwijkingen wilt hebben moet je dat gewoon doen
Ik oordeel eerst altijd op ras, de rest komt pas daarna.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat het verschillende rassen zijn?
Dus als je aan een Amerikaan een willekeurige Nederlander voorstelt, moet die er ook maar van uitgaan dat deze drugs gebruikt, voorstander van homoseksualiteit is, tegen moslims is en klompen draagt? Ja, je kan inderdaad iemand beoordelen op stereotyperingen en zijn land van herkomst, maar of dat ook zo slim is... Waarom probeer je niet gewoon iemand te leren kennen?
eh, wel:quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:46 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
Dat mag je denken. Zeg trouwens niet dat Woutertje en zijn kornuiten hun werk goed doen. Dit kabinet is immers het slechtste en meest schadelijke kabinet ooit. Mijn punt blijft, zijn privéleven interesseert me geen fuck. Zijn prestaties en wat hij predikt wel.
[..]
Dit is dus gewoon gebaseerd op bullshit. Waar heb je deze onzin vandaan? Interraciale kinderen hebben niet meer kans op afwijkingen of domheid.
Denk dat je je wijsheid hebt van extreem rechtste lui als Hitler, dat moet je zelf weten. Helaas hebben mensen die dit soort onzin prediken boeken van bijvoorbeeld Darwin en Nietzsche compleet verkeerd geïnterpreteerd. Heb je boeken als 'The origin of Species' en 'Also sprach Zarathustra' uberhaupt gelezen? Verdere onderzoeken van echte wetenschappers? Ga anders eens even praten met een bioloog of kijk filmpjes van Richard Dawkins. Boek tip: 'The god delusion' en 'The Selfish Gene'.
Waarom?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:37 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Ik oordeel eerst altijd op ras, de rest komt pas daarna.
Alleen kan 3/4 beter een burka aantrekken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:55 schreef La_Vita het volgende:
Alle Nederlandse vrouwen zijn hoeren holladijee
Wat intersseren die Turken mij? Ik moet die mensen niet eens. Ik ben toch niet in Turkije? Ik ben hier en wat ik hier zie bevalt me gewoon niet en ik zeg daar iets van. Nederlanders zijn zo wazig, ze relativeren heel veel als het ze uitkomt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:43 schreef Tommeke het volgende:
Iesj koeltoer he?
Accepteer het gewoon.
Een voorbeeld:
Waarom moeten moslimvrouwen een hoofddoek op?
Op vakantie in Turkije een paar jaar geleden was het fucking 35 graden en lagen wij in het zwembad te chillen.
Een of andere moslimkerel ook terwijl zijn vrouwtje naast het zwembad maden zat te kweken in haar burka.
Hier in NL is gewoon veel meer vrijheid en gelijkheid, accepteer je dat niet, dan ga je maar ergens anders heen toch?
Onzin, Nederlandse meisjes zijn absoluut niet hygienisch. Heb je ooit een Nederlander zien douchen? Die smeren een beetje shower gel over zich en that's it. Al het vuil is er nog, alleen ruikt het nu beter. Dat is geen hygiene.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:20 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Eh, Nederlandse meisjes zijn hygienisch, al helemaal vergeleken met dat niet-aziatische dikke buitenlandse volk.
Die allochtonen maken er altijd een potje van!quote:Op zondag 6 september 2009 01:35 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..] Ik praat nu zelfs over universitaire lereran.
Je hebt het over Nederlanders. Je bent er zelf toch ook één? Of wil je jezelf onderscheiden en beter voelen door in hokjes te denken?quote:Op zondag 6 september 2009 01:35 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Onzin, Nederlandse meisjes zijn absoluut niet hygienisch. Heb je ooit een Nederlander zien douchen? Die smeren een beetje shower gel over zich en that's it. Al het vuil is er nog, alleen ruikt het nu beter. Dat is geen hygiene.
Daarnaast hebben Nederlandse meisjes vaak zo veel seksueel overdraagbare aandoeningen dat het beter is om er bij uit de buurt te blijven.
Dit geldt trouwens voor alle Nederlanders en ik heb ZO vaak gezien dat een Nederlander uit de WC komt en gewoon zijn handen niet wast en naar buiten gaat of 'symbolisch wast' (een paar druppels to keep up the appearence). Ik praat nu zelfs over universitaire lereran. Ik was mijn handen altijd extra zorgvuldig als ik een Nederlander een hand heb gegeven.
Alsjeblieft...donder een heel eind met deze ongelofelijke onzin van pseudo wetenschappenlijke vulgariteit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:09 schreef John_Difool het volgende:
[..]
eh, wel:
The health consequences of race mixing
http://majorityrights.com(...)nces_of_race_mixing/
Multiracial youths more likely to engage In violent behavior, substance abuse
http://www.medicalnewstoday.com/articles/42605.php
Race plays part in breast cancer survival
http://www.mdanderson.org(...)cancer-survival.html
Afrikanen dommer dan westerlingen
Beschouwd als een wereldtopper in het onderzoek naar kanker en genetica, heeft Nobelprijswinnaar James Watson vaak controverse veroorzaakt met zijn standpunten omtrent politiek, seksualiteit en ras. Maar nu vinden critici hem té ver gaan.
James Watson heeft tegen de Sunday Times gezegd dat het beleid van het Westen ten opzichte van Afrika verkeerd is. "Dat is immers gebaseerd op de veronderstelling dat zwarten even slim zijn als blanken, terwijl "testen" dit tegenspreken". Hij voegde eraan toe dat binnen een decennium genen zullen worden gevonden die verantwoordelijk zijn voor intelligentieverschillen bij mensen.
'Afrikanen dommer dan westerlingen'
Blauwogigen zijn intelligenter (stereotypisch maar waar)
Blauwogigen zijn intelligenter
Deze is een aanrader:
What it's like to teach black students
http://martynemko.blogspo(...)-out-what-is-it.html
Dit is wat ik even snel kan vinden.
Hitler was trouwens niet rechts (en ook niet links).
De islam (en andere geloven), dat is pseude wetenschappeljke vulgariteit. Als je het naleven van een sprookjesboek een wetenschap kan noemen.quote:Op zondag 6 september 2009 02:53 schreef breaky het volgende:
[..]
Alsjeblieft...donder een heel eind met deze ongelofelijke onzin van pseudo wetenschappenlijke vulgariteit.
Hier gaat dit hele topic niet over.
Ook je handen wassen voordat je gaat plassen hè.quote:Op zondag 6 september 2009 01:35 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Onzin, Nederlandse meisjes zijn absoluut niet hygienisch. Heb je ooit een Nederlander zien douchen? Die smeren een beetje shower gel over zich en that's it. Al het vuil is er nog, alleen ruikt het nu beter. Dat is geen hygiene.
Daarnaast hebben Nederlandse meisjes vaak zo veel seksueel overdraagbare aandoeningen dat het beter is om er bij uit de buurt te blijven.
Dit geldt trouwens voor alle Nederlanders en ik heb ZO vaak gezien dat een Nederlander uit de WC komt en gewoon zijn handen niet wast en naar buiten gaat of 'symbolisch wast' (een paar druppels to keep up the appearence). Ik praat nu zelfs over universitaire lereran. Ik was mijn handen altijd extra zorgvuldig als ik een Nederlander een hand heb gegeven.
Oke, dan begrijp ik hoe de vork in de steel steekt, je bent gewoon een racist.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:37 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Ik oordeel eerst altijd op ras, de rest komt pas daarna.
Hoe vaak heb jij een Nederlander zien douchen dan?quote:Op zondag 6 september 2009 01:35 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Vaak, ja tuurlijk. Waar baseer je dat op? Die enkele dronken sletjes die jij geneukt hebt hadden een SOA? Alle meisjes die ik ken zijn totaal niet zo en hebben vaak een vaste vriend of zijn nog maagd.quote:Daarnaast hebben Nederlandse meisjes vaak zo veel seksueel overdraagbare aandoeningen dat het beter is om er bij uit de buurt te blijven.
Dit kan kloppen, een groot deel wast zijn handen niet. Wat dan nog? Je zou maar een aantal bacterieën op je handen hebben.....ewww!!quote:Dit geldt trouwens voor alle Nederlanders en ik heb ZO vaak gezien dat een Nederlander uit de WC komt en gewoon zijn handen niet wast en naar buiten gaat of 'symbolisch wast' (een paar druppels to keep up the appearence). Ik praat nu zelfs over universitaire lereran. Ik was mijn handen altijd extra zorgvuldig als ik een Nederlander een hand heb gegeven.
Naar mijn idee is de TS geen moslim, of zit ik er nu naast?quote:Op zondag 6 september 2009 03:09 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
De islam (en andere geloven), dat is pseude wetenschappeljke vulgariteit. Als je het naleven van een sprookjesboek een wetenschap kan noemen.
Ontopic:
Het gaat over de nederlandse blanke vrouw die een hoer wordt genoemd. Ik ben het hier niet mee eens. TS geeft aan dat de moslima's het niet doen en dus Nederlandse vrouwen veel SOA's kunnen dragen.
Feit:
Volgens islamitische regels mag je als MAN meerdere vrouwen hebben en mee trouwen. Wie is nu de hoer? Inderdaad. De islamitsche man, want die wil graag met iedere vrouw neuken. En vrouwen die dat ook willen, zijn hoeren volgens de kortzichtige gedachte van TS.
TS begrijpt Nederlandse vrouwen niet, omdat hij de hoer wil zijn. Of misschien wil hij liever eigenlijk net zoals zijn grote voorbeeld de profeet Mohammed, trouwen met de 6 jarige Aysha om dan de volgende dag de bebloede lakens van de eerste huwelijksnacht met Aysha te tonen aan zijn familie.
Daar ging ik vanuit gezien zijn berichten.quote:Op zondag 6 september 2009 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naar mijn idee is de TS geen moslim, of zit ik er nu naast?
quote:Op zondag 6 september 2009 01:35 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2009 01:30 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Ja, maar ik zeg dat JIJ een mongool bent en met 'die daar' deal ik wel een ander keer.
Je ziet allochtoon staan en denkt meteen dat de TS een moslim is?quote:Op zondag 6 september 2009 12:03 schreef mtchel112 het volgende:
TS rot lekker op naar je eigen land niet onze meisjes beledigen, je ziet zoveel nederlandse meisjes die volgens JOU tever gaan zoals in sauna's omdat dat in jouw land niet kan
maar ik vind dat igg beter dan je vrouw in een boerka wikkelen of besnijden
waarom zou die anders zeiken over nederlandse meisjes en buitenlandse meisjes de hemel in prijzenquote:Op zondag 6 september 2009 12:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je ziet allochtoon staan en denkt meteen dat de TS een moslim is?
In de sauna is elk seksueel contact verboden, sterker nog, als iemand staart wordt hij er al uitgezet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Zonder de ts te haten, lees eens het rapport van Kinsey, een vrij grootschalig onderzoek over seksuaiteit in de jaren '50, zeer verhelderend te noemen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef SuperFucker het volgende:
Maar als je verkering krijgt met een meisje wil je wel graag dat ze het na een week of 2 met je doet, heeft ze het nog niet gedaan na een maand of 3 dan ben je meer dan ontevreden en denk je er op z'n minst al aan om weg te gaan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen dat verhaaltje over de sauna is puur onzin. Ik bezoek ook regelmatig een sauna, en daar kom ik (zoals de meesten) puur voor de ontspanning. De sauna's waar ik kom, hangt er allerminst een seksuele spanning en of vrouwen die uitdagende poses aannemen.
Vrijheid is ook een hoofddoekje mogen dragen, dat alles is geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In hoeverre is Nederland een vrij land als mensen niet eens zelf mogen bepalen of ze een hoofddoekje dragen of niet? Verder is hier al een ander topic over.Ik ben het er wel deels mee eens hoor, bepaalde mensen die niet willen integreren hebben hier gewoon niets te zoeken. Ieder z'n eigen cultuur, normen en waarden.
Verder denk ik dat het met ons 'hoerige grdrag' wel meevalt, het neemt naar mijn idee wel af als je kijkt naar de vroegere seksuele revolutie. Maar zoiets gebeurt geleidelijk.
Ik vind de ts met zijn gezeik en negatieve houding wel in Nederland passen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
Iemand met ANTI NL moet lekker opflikkeren naar het zaadland waar ie zelf vandaan komt.. ik ben totaal niet rasistisch maar mensen zoals jij mogen wat mij betreft lekker terminaal.
Lul niet man..een beetje dominante man geniet sowieso voordat hij "een echte auto gaat halen"...en of die meid nou NL is of Turks of Hindoe of Azerbaidjans ofzo maakt echt geen reet uit. Gewoon lekker seksen en ja, vaak zijn het NL meiden die daar ook geen probleem in zien..maar ga niet doen alsof allochtoonse jongens altijd specifiek op NL meiden uit zijn voor een "testrit".quote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef Triggershot het volgende:
Meeste - Ik ga niet generaliseren - Vele allochtonen, met name moslims en Hindoe's zien de Nederlandse meisjes als een testrit voor ze een echte auto gaan halen.
Waar zie jij dat ik het woordje specifiek of altijd gebruik dan? Ik hoop dat je snapt dat ik het over transculturele relaties, maar niet op gelijke stadia. Ik zie een testrit namelijk niet hetzelfde als iets opbouwen met iemand van je zelfde culturele achtergrond later. Dus ik zie niet echt in hoe jouw reactie de mijne zou weerleggen?quote:Op zondag 6 september 2009 15:28 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Lul niet man..een beetje dominante man geniet sowieso voordat hij "een echte auto gaat halen"...en of die meid nou NL is of Turks of Hindoe of Azerbaidjans ofzo maakt echt geen reet uit. Gewoon lekker seksen en ja, vaak zijn het NL meiden die daar ook geen probleem in zien..maar ga niet doen alsof allochtoonse jongens altijd specifiek op NL meiden uit zijn voor een "testrit".
Ik snap dat je ervan houd om een beetje te provoceren maar nu praat je gewoon onzin.
Modpowerrrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |