je vader dan, ook goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, een je moeder grap! Die zijn altijd zo origineel, hihihi
Waarom sla je dat over? Wat zonde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:40 schreef Lotusss het volgende:
Er is morgen en overmorgen kamp, maar dat sla ik even over... Vanaf donderdag tot woensdag zijn er doordeweeks introductiecolleges en daarna zuipen inderdaad... Bij 'n studievereniging schenken ze na 17u gratis Hertog Jan!
quote:
ik vond het wat ver gaan om te zeggen: je zusje van 8quote:
Ik moest er om 6 uur uitquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
ik was je vanmorgen ineens kwijt in bed
Op kamp gaan met 'n stel 18jarigen en daar verplicht gezellig vlotten bouwen enzo... Neuh. Voel me daar met m'n bijna 25 jaar net iets te oud (ouwelijk) voor. Vanaf donderdag zuipen daarentegen...quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom sla je dat over? Wat zonde.
Que?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was je vanmorgen ineens kwijt in bed
oh...quote:
Woensdagavond heb ik al een datequote:
Zuipen tot je knetterlam bent daarentegen is ontzettend volwassenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:58 schreef Lotusss het volgende:
Op kamp gaan met 'n stel 18jarigen en daar verplicht gezellig vlotten bouwen enzo... Neuh. Voel me daar met m'n bijna 25 jaar net iets te oud (ouwelijk) voor. Vanaf donderdag zuipen daarentegen...
jaloersquote:
quote:
Tja, als je jezelf op die manier buiten de groep wilt plaatsen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:58 schreef Lotusss het volgende:
Op kamp gaan met 'n stel 18jarigen en daar verplicht gezellig vlotten bouwen enzo... Neuh. Voel me daar met m'n bijna 25 jaar net iets te oud (ouwelijk) voor. Vanaf donderdag zuipen daarentegen...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:03 schreef Nouk84 het volgende:
Zuipen tot je knetterlam bent daarentegen is ontzettend volwassen
Serieus?quote:
beterschapquote:
tijd voor een siësta dan, beterschapquote:
wie werd er 3 uur opgesloten op zijn werk omdat ie koorts ofzo had?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:41 schreef KudFokker het volgende:
Het is echt niet erger dan een normaal griepje, al die media aandacht er om heener zijn sinds het hele gebeuren al meer mensen overleden aan vallende kokosnoten...
Ja, de KudFokkert...quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wie werd er 3 uur opgesloten op zijn werk omdat ie koorts ofzo had?
Tja, ik kreeg net van de dokter een curus hoe was ik mijn handjes en hoe moet ik niezen en daar toch wel wat van geleerd. Blijkbaar mag je handje voor je mond houden als je niest, maar de plooi van je elleboog. Dan besmet je je handjes niet en die plooi is gemakkelijker schoon te maken met water en zeep.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, de KudFokkert...
Maar die gasten die mij in dat hokje isoleerde overdrijven dus ook, die horen ook bij dat hele circus...
Bij ons in de WC staat een bus met desinfecterend middel en er hangt een briefje hoe je je handen moet wassen...quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, ik kreeg net van de dokter een curus hoe was ik mijn handjes en hoe moet ik niezen en daar toch wel wat van geleerd. Blijkbaar mag je handje voor je mond houden als je niest, maar de plooi van je elleboog. Dan besmet je je handjes niet en die plooi is gemakkelijker schoon te maken met water en zeep.
Maar deze mexicaanse variant voelt voor mij eik hetzelfde als Hollandsche griep.
Klote zeg! Sterkte!quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tuurlijk in week 1 van mijn colleges! :| Prima timing![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |