Ik moest er om 6 uur uitquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
ik was je vanmorgen ineens kwijt in bed
Op kamp gaan met 'n stel 18jarigen en daar verplicht gezellig vlotten bouwen enzo... Neuh. Voel me daar met m'n bijna 25 jaar net iets te oud (ouwelijk) voor. Vanaf donderdag zuipen daarentegen...quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom sla je dat over? Wat zonde.
Que?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was je vanmorgen ineens kwijt in bed
oh...quote:
Woensdagavond heb ik al een datequote:
Zuipen tot je knetterlam bent daarentegen is ontzettend volwassenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:58 schreef Lotusss het volgende:
Op kamp gaan met 'n stel 18jarigen en daar verplicht gezellig vlotten bouwen enzo... Neuh. Voel me daar met m'n bijna 25 jaar net iets te oud (ouwelijk) voor. Vanaf donderdag zuipen daarentegen...
jaloersquote:
quote:
Tja, als je jezelf op die manier buiten de groep wilt plaatsen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:58 schreef Lotusss het volgende:
Op kamp gaan met 'n stel 18jarigen en daar verplicht gezellig vlotten bouwen enzo... Neuh. Voel me daar met m'n bijna 25 jaar net iets te oud (ouwelijk) voor. Vanaf donderdag zuipen daarentegen...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:03 schreef Nouk84 het volgende:
Zuipen tot je knetterlam bent daarentegen is ontzettend volwassen
Serieus?quote:
beterschapquote:
tijd voor een siësta dan, beterschapquote:
wie werd er 3 uur opgesloten op zijn werk omdat ie koorts ofzo had?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:41 schreef KudFokker het volgende:
Het is echt niet erger dan een normaal griepje, al die media aandacht er om heener zijn sinds het hele gebeuren al meer mensen overleden aan vallende kokosnoten...
Ja, de KudFokkert...quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wie werd er 3 uur opgesloten op zijn werk omdat ie koorts ofzo had?
Tja, ik kreeg net van de dokter een curus hoe was ik mijn handjes en hoe moet ik niezen en daar toch wel wat van geleerd. Blijkbaar mag je handje voor je mond houden als je niest, maar de plooi van je elleboog. Dan besmet je je handjes niet en die plooi is gemakkelijker schoon te maken met water en zeep.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, de KudFokkert...
Maar die gasten die mij in dat hokje isoleerde overdrijven dus ook, die horen ook bij dat hele circus...
Bij ons in de WC staat een bus met desinfecterend middel en er hangt een briefje hoe je je handen moet wassen...quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, ik kreeg net van de dokter een curus hoe was ik mijn handjes en hoe moet ik niezen en daar toch wel wat van geleerd. Blijkbaar mag je handje voor je mond houden als je niest, maar de plooi van je elleboog. Dan besmet je je handjes niet en die plooi is gemakkelijker schoon te maken met water en zeep.
Maar deze mexicaanse variant voelt voor mij eik hetzelfde als Hollandsche griep.
Klote zeg! Sterkte!quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tuurlijk in week 1 van mijn colleges! :| Prima timing![]()
neem iemand anders zijn/haar elleboogquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik nies dus echt niet in mijn elleboog hè. Tegen de tijd dat ik me bedenk dat ik in mijn elleboog moet niezen, heb ik al 3x geniesd.
Lekkerquote:
Ja, dat is de beste techniek om bijholte-ontsteking te krijgen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:03 schreef Duimelot het volgende:
in elleboog niezen zowiezo goor ik hou altijd mn neus dicht als ik nies en anders spuit er allemaal snotjes uit
tja heb een keer bijholte ontsteking gehad en die kwam vanaf mn oren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat is de beste techniek om bijholte-ontsteking te krijgen!
En Juan de dos Burritos ey la Cerveza zei nog wel dat het veilig was zonder condoom te pijpen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja heb een keer bijholte ontsteking gehad en die kwam vanaf mn oren.
verder ben ik t niet die nu de mexicaanse griep heeft
Jullie weten allemaal zoveel beter hoe ik mijn tijd in moet delen. Goh, misschien moet ik altijd maar eens naar jullie luisteren in plaats van dat ik zelf gewoon bepaal hoe ik mijn dag/introductie/week/leven indeel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, als je jezelf op die manier buiten de groep wilt plaatsen.
[..]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:10 schreef Lotusss het volgende:
Jullie weten allemaal zoveel beter hoe ik mijn tijd in moet delen. Goh, misschien moet ik altijd maar eens naar jullie luisteren in plaats van dat ik zelf gewoon bepaal hoe ik mijn dag/introductie/week/leven indeel.
Ja, dáár ga ik zielsgelukkig van worden. Echt waar.
geen zin om terug te lezen, waar gaat t over?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jullie weten allemaal zoveel beter hoe ik mijn tijd in moet delen. Goh, misschien moet ik altijd maar eens naar jullie luisteren in plaats van dat ik zelf gewoon bepaal hoe ik mijn dag/introductie/week/leven indeel.
Lotusss wil niet mee doen aan alle intro activiteiten en anderen hebben daar commentaar op!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen zin om terug te lezen, waar gaat t over?
Nou nou nou, je kunt ook overdrijven.quote:
ahzo, moet ze toch zelf weten, anders vraag je dr of ze je griep over wilt nemen kan jij je eerste week wel volgenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lotusss wil niet mee doen aan alle intro activiteiten en anderen hebben daar commentaar op!
quote:
Nice overreaction there..quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:14 schreef Lotusss het volgende:
__!
Zo! Ha! Nou is deze post van mij véél inhoudelijker!
Denk het niet.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou nou nou, je kunt ook overdrijven.
F*ck me, wat een reactiequote:Op maandag 31 augustus 2009 14:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
dat doen ze zodat tegen de tijd dat je t krijgtje t weer vergeten bent en t weer een verrassing is!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:16 schreef KudFokker het volgende:
Pff even over de pepernoten discussie van vanmorgen, maar ik krijg net een mailtje met de vraag welk kerstpakket ik wil hebben
bovendien moet het bedrijf weer ergens anders bestellen en zit er een looptijd op grote bestellingen. Dus ik vind het niet zo raar om dat nu te vragenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doen ze zodat tegen de tijd dat je t krijgtje t weer vergeten bent en t weer een verrassing is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |