quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
Cissé geblesseerd van training. Twijfelachtig of ie kan meespelen.
versteegrob?
quote:Feyenoord moet op zoek naar nieuwe club voor Pattinama
29 augustus 2009 K
Feyenoord is op zoek naar een nieuwe club voor Jordao Pattinama. Dat meldt Radio Rijnmond. Alex Pastoor heet Pattinama buiten de selectie gezet. 'De voetbal- en persoonlijkheidsontwikkeling is niet vooruit gegaan', aldus Pastoor.
Hmm wat ik ervan gezien heb tot nu toe zijn de voetballende kwaliteiten wel aanwezig. Dat zou dus betekenen dat hij gewoon een luie lul is ofzo, net als Biseswar vroegâh.quote:
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:43 schreef Merkie het volgende:
Ach ja, beter dan salarissen niet uit kunnen betalen en degradatiekandidaat, zoals vorig jaar bijna het geval was.
Ga je een colaatje over het hek gooien?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:32 schreef Robinhoo het volgende:
Morgen diss ik jullie.
ik vind het niet heel vreemd,vaag genoeg nog tientallen kaarten te koop paar dagen voor de wedstrijd. Het is maar Twente hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:01 schreef Nightwulf het volgende:
niet eens uitverkocht morgen?
kon gister nog gewoon kaartjes kopen
De boef!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ga je een colaatje over het hek gooien?
Ik ben bang dat het Grolschquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
Waar lees je dat? En wie wil hij dan op links zetten?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De Bies morgen op de tribune, belachelijk.
De Slor of misschien wel De Ciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waar lees je dat? En wie wil hij dan op links zetten?
Heb ik ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het Grolsch![]()
wordt..
Trouwens.. Ik heb 2 kaarten voor vak D, alleen niet naast elkaar, krijg ik veel gezeik als we dat toch doen?
Zal wel een reden hebben, hè.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De Bies morgen op de tribune, belachelijk.
Hahah kan me niet voorstellen dat mensen er echt ruzie om gaan zoeken toch? En zo wel, jammer dan, dan gaan we naar Zquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:35 schreef zlakto het volgende:
[..]
Heb ik ookZolang iedereen dat heeft komt het wel goed
. Anders lopen we gezellig door naar Z
Nee ik ga heel zacht zingen: "Bommen op rotterdam"quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
Slory is lekker bezig en Biseswar vind je dus niks...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:20 schreef MB23 het volgende:
Wel indrukwekkend hoor vorig seizoen, die vlaggetjes.
Slory is trouwens wel lekker bezig, gewoon laten staan dus. Wijnaldum op de bank is ook heel logisch, Biseswar doet maar 1 ding (lopen, dreigen, over schieten/tegen de speler aanschieten/heel af en toe gaat er 1 in). Cissé kan heel misschien niet spelen, wie gaat daar dan spelen?
Dreiging en diepgang. Hij lijkt zijn vorm weer gevonden te hebben en is op de weg omhoog. Het grootste verschil tussen Slory en Biseswar is dat de eerste in het belang van he team kan spelen en Biseswar voor zichzelf speelt. Daarnaast waren er een tijdje geleden toch ook verhalen over Biseswar zijn houding tijdens de training, dat hij daar moeilijk deed?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:46 schreef buddyb het volgende:
[..]
Slory is lekker bezig en Biseswar vind je dus niks...![]()
Wat heeft Slory laten zien behalve 3 goede voorzetten geven tegen Heracles?
Bullshit zeg, de tweede seizoenshelft heeft Biseswar genoeg assists gegeven.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:07 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dreiging en diepgang. Hij lijkt zijn vorm weer gevonden te hebben en is op de weg omhoog. Het grootste verschil tussen Slory en Biseswar is dat de eerste in het belang van he team kan spelen en Biseswar voor zichzelf speelt. Daarnaast waren er een tijdje geleden toch ook verhalen over Biseswar zijn houding tijdens de training, dat hij daar moeilijk deed?
Hij roept het echt over zichzelf af.
Maar dat was toen. De paar keer dat hij nu mocht invallen speelde hij alleen voor zichzelf.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bullshit zeg, de tweede seizoenshelft heeft Biseswar genoeg assists gegeven.
Wat een onzin.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:18 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Maar dat was toen. De paar keer dat hij nu mocht invallen speelde hij alleen voor zichzelf.
Dat was Edinho inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij had laatst toch iemand in elkaar gebeukt samen met zijn vader? Of was dat Edinho?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:18 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Maar dat was toen. De paar keer dat hij nu mocht invallen speelde hij alleen voor zichzelf.
Steeds maar stompzinnige afstandschoten proberen .. maar hey, we kunnen best van mening verschillen.quote:
Biseswar is echt zo'n speler die veel vertrouwen moet krijgen van zijn trainer en dan gaat het lopen. Vanaf de bank probeert hij zichzelf misschien teveel te bewijzen en voert hij zijn acties teveel door.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:18 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Maar als tie hangt sta je wel als een mongool te juichen. DUs begin er aub niet overquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:45 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Steeds maar stompzinnige afstandschoten proberen .. maar hey, we kunnen best van mening verschillen.
Dequote:Op zondag 30 augustus 2009 10:32 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Maar als tie hangt sta je wel als een mongool te juichen. DUs begin er aub niet over
quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:49 schreef Fortitudo het volgende:
eerste verlies vandaaag gok ik
Gewoon op de valreep 2-1 winnen en nog een week #1 staan. Hopelijk speelt Fer weer een sterke wedstrijd, dan komt alles goed.quote:
Moffen hoezo, geen duitser op het veld?? Oh op de tribune, die mensen in het rood, oke ik snap het.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:11 schreef Kopbal het volgende:
Wat eene geweldige sfeer zeg, kwam er in de 80e minuut achter dat er ook moffen waren
Jammer dat je voor rust niet 3-0 voorstaat. Ook leuk dat Dirkie weer in de Kuip was.
!e half uur was heel goed, daarna kwam Twente wat meer in der spel. 2e helft was kut!quote:
Ach, nu heeft 'ie in ieder geval nog wat biertjes kunnen koppen. Blijft een Engelsman he.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef heiden6 het volgende:
Die rode kaart voor McClaren vond ik trouwens echt belachelijk. Volgens mij is het gewoon toegestaan om bij een opstootje het veld op te lopen om je spelers te sussen, daar is toch een uitzondering voor gemaakt in de regels? Sowieso, anders had een waarschuwing ook wel voldoende geweest.
Zover ik kon zien zeikte hij op spelers van Feyenoord of op de leiding.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef heiden6 het volgende:
Die rode kaart voor McClaren vond ik trouwens echt belachelijk. Volgens mij is het gewoon toegestaan om bij een opstootje het veld op te lopen om je spelers te sussen, daar is toch een uitzondering voor gemaakt in de regels? Sowieso, anders had een waarschuwing ook wel voldoende geweest.
Tiote en?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:13 schreef Kopbal het volgende:
Twente had 2x rood moeten krijgen. Zoveel is duidelijk.
Hoezo? Hij wordt toch gewoon geraakt door Douglas en gaat naar de grond, ik zie echt geen overdreven gedoe hier.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:01 schreef Noshiba het volgende:
El ahmadhi of hoe jedat ook schrijft is echt een stakker eerste klas.
Je mag hopen dat hij wat leert van die actie van brama, want dit is walgelijk.
Hij word wel geraakt, maar hij maakt er zo'n show van. Daar walg ik echt van, die scheids ziet toch ook wel dat het geel is. Hierdor moet mclaren weer naar de kant etc, allegaar naaierij.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:09 schreef Irrem het volgende:
[..]
Hoezo? Hij wordt toch gewoon geraakt door Douglas en gaat naar de grond, ik zie echt geen overdreven gedoe hier.![]()
Of bedoel je misschien die schwalbe van Bahia?
Inderdaad, dat was echt een klasbakkenbazenactiequote:Op zondag 30 augustus 2009 20:01 schreef Noshiba het volgende:
PSV alweer vergeten? Hij maakte een driedubbele salto na een aaitje van Ooijer.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hij word wel geraakt, maar hij maakt er zo'n show van. Daar walg ik echt van, die scheids ziet toch ook wel dat het geel is. Hierdor moet mclaren weer naar de kant etc, allegaar naaierij.
Ben ook blij dat suarez daarmee gestopt is, het sloeg nergens op.
Gast sodemieter eens een end om, daar gaat het nu even niet om. Ik zeg toch duidelijk dat ik er van walg.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
PSV alweer vergeten? Hij maakte een driedubbele salto na een aaitje van Ooijer.
Misschien moet je eerst eens de spelers van je eigen club bekijken voordat je in dit topic komtquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:01 schreef Noshiba het volgende:
Ik ook maar dat was toen hij een Twentespeler haakte terwijl Cisse? 1op1 werd gezet met de keeper. Dat was echt zo'n domme overtreding terwijl de bal niet in de buurt was...quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heb zitten stampvoeten van ergernis over -who else- El Ahmadi weer.
Vrij irritant ja.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Heb zitten stampvoeten van ergernis over -who else- El Ahmadi weer. Godverdepotver gewoon weer steeds dom gaan lopen met die bal he.
Briljante redenquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:14 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Tuurlijk hij doet het nog wel eens, maar ooijer is gewoon een teringlaaier. Neemt niet weg dat suarez het niet moet doen.
Ik geef mijn mening over ooijer. Geen reden voor suarez om het te doen.quote:
Vond hem juist erg positief opvallen. Veel werklust, goed verdedigend werk inderdaad, en ook redelijk goede aanvallende acties.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:39 schreef MB23 het volgende:
Slory was ook minder, al maakte hij dat toch goed door verdedigend goed werk te leveren.
Inderdaad, was gewoon een van de beste op het veld.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Vond hem juist erg positief opvallen. Veel werklust, goed verdedigend werk inderdaad, en ook redelijk goede aanvallende acties.
Volgens Been had hij een tactisch plan bedacht tegen Twente, waarbij voor de daarvoor benodigde selectie 1 aanvaller te veel aanwezig was en viel de keuze qua afvaller op Biseswar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:51 schreef Kopbal het volgende:
Iemand enig idee waarom Biseswar op de tribune zat?
wat stond er eigenlijk op??quote:
hehequote:Op zondag 30 augustus 2009 21:21 schreef Kopbal het volgende:
Die Twentse pony op een kinderwieg met een S04 vlaggetje eraan.
Was het niet een hobbelpaard?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:21 schreef Kopbal het volgende:
Die Twentse pony op een kinderwieg met een S04 vlaggetje eraan.
Juist...quote:
quote:De Guzman zegt ‘nee’ tegen CSKA
ROTTERDAM - CSKA Moskou heeft bij Feyenoord een officieel bod uitgebracht op Jonathan de Guzman. De club had een bedrag tussen de vier en vijf miljoen euro voor de middenvelder over, maar De Guzman zelf bedankt voor de eer.
,,Ze hebben me gebeld, maar ik wil daar zeker niet heen,’’ aldus De Guzman gisteravond. ,,Dat heb ik de mensen van CSKA ook aangegeven. Voor mij staat Valencia nog altijd bovenaan het lijstje.’’
In een eerder stadium kregen AZ en PSV al een ‘nee’ van De Guzman. De voetballer heeft zijn zinnen gezet op één van de grote Europese competities.
Feyenoord wacht echter nog altijd op toenadering van Valencia of Chelsea, de clubs die afgelopen week hun interesse kenbaar maakten bij zaakwaarnemer Jan de Visser. ,,Valencia zoekt nog naar geld en in het geval van Chelsea is het afwachten hoe en wat ze precies willen,’’ aldus De Visser.
Feyenoord hoopt vandaag een akkoord te bereiken met FC Nantes over Stefan Babovic. De Rotterdamse club wil de Serviër huren, maar alleen als de speler ook volgend jaar betaalbaar is. Voor dit seizoen zou het salaris van Babovic door diens vader worden betaald.
De komst van de Argentijn David Depretis is definitief van de baan. Voor Tim de Cler, Roy Makaay, Denny Landzaat en Kevin Hofland heeft vooralsnog geen enkele club interesse getoond.
Dat moet hij sowieso als hij deze zomer niet vertrekt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:24 schreef TC03 het volgende:
Beter tekent hij gewoon nog twee jaar bij.
Ja, joh. Snap echt niet hoe hij het zo lang kan uithouden bij Feyenoord. Zat er al onder Van den Herik en nog steeds weet hij ons te 'verblijden' met zijn aanwezigheid, terwijl hetgeen waar hij verantwoordelijk voor is, ook hetgeen is wat ons de meeste problemen oplevert op het moment...quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jacobs kan er wel om lachen
De Tuinman | Nieuws | 30-08-2009 | 20:25 | Link | 8 Reacties
Feyenoord - FC Twente, Nicky Kuiper scoort zojuist de 0-1. Kudt, inderdaad. Blijkbaar dacht Onno Jacobs daar anders over, hij zat na de bewuste goal namelijk met een big smile op de tribune. FOTO!
[ afbeelding ]
Wat een knuppel.![]()
Voetbal is geen spel. Je had wat stompen verdiend.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:36 schreef Fosfolipide het volgende:
Hoi, ik was dus één van die fanatieke Twente supporters in de skybox
Eerste helft was Feyenoord stukken beter en had een aantal goede kansen.
In de tweede helft speelde FC Twente beter. Omdat het incident met McClaren die naar mijn mening onterecht het veld werd afgestuurd zich voordeed en Luichen te veel de wedstrijd heeft beinvloed juichden we nogal hardLeuk om te zien hoe makkelijk het is om zoveel fanatieke Feyenoord supporters een beetje op de kast te jagen
.
De oneerlijk verkregen vrije trap waardoor Feyenoord uiteindelijk een penalty kreeg en waardoor Feyenoord de 1-1 scoorde was niet terecht(penalty wel maar vrije trap niet). Maar Rajkovic had wel rood kunnen krijgen.
Daarnast dacht ik dat een Feyenoorder hands maakte en wij een vrije trap kregen, maar deze kreeg juist Feyenoord, kan iemand me dit uitleggen of laten zien?
Ik vond Luichen de wedstrijd erg beinvloeden
Over het algemeen is 1-1 in mijn ogen een eerlijke eindstand.
Feyenoord was de eerste helft gewoon beter en had heel veel kansen om te scoren.
Daarna kwam Twente wat meer in de wedstrijd.
En tja, over dat bier, je mag niet generaliseren maar die persoon die bier heeft gegooid op McCLaren mag van mij wel een stadionverbod krijgen, en dat is niet omdat ik partijdig ben hoor, als een twente supporter hetzelfde doet geldt dat ook.
Nouja anyways ik heb geprobeerd mijn eigen mening te geven, misschien krijg ik nogal wat reacties maar hou het a.u.b. beleeft. Het is tenslotte maar een spel.
Stompen verdiend? Zou toch belachelijk zijn als je in Nederland niet meer voor je voetbalclub mag uitkomen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Voetbal is geen spel. Je had wat stompen verdiend.
Verder leuk dat je genoten hebt. Weet je ook eens wat het is om in een mooi stadion naar voetbal te kijken.
Daar heb je een uitvak voorquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:46 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Stompen verdiend? Zou toch belachelijk zijn als je in Nederland niet meer voor je voetbalclub mag uitkomen?
quote:Dubbel gevoel Been na eerste test
ROTTERDAM - Mario Been wist na de eerste serieuze wedstrijd van Feyenoord dit seizoen, tegen FC Twente, niet echt of hij nou blij moest zijn met een punt.
afbeelding vergroten Feyenoord viert feest na de late gelijkmaker van Roy Makaay. FOTO ANP
De Rotterdammers waren lange tijd heer en meester in het duel met de nummer twee van afgelopen seizoen, maar hadden uiteindelijk een discutabele strafschop in blessuretijd nodig om de eerste nederlaag van het seizoen te voorkomen (1-1). ,,Op basis van negentig minuten hebben we minimaal een punt verdiend’s op basis van alleen de eerste helft eigenlijk drie,’’ concludeerde Been.
Voor Feyenoord was de confrontatie met FC Twente de eerste graadmeter onder Been, de trainer die bij het ’Legioen’ al niet meer stuk kan. In de voorgaande vier wedstrijden tegen NEC, Vitesse, Heracles Almelo en Roda JC presteerden de Rotterdammers behoorlijk. Met tien punten mocht Feyenoord zich na de vierde speelronde op basis van een beter doelsaldo zelfs koploper van de eredivisie noemen. Voor de niet al te verwende supporters van de club uit Rotterdam-Zuid reden om voorzichtig al aan een feestelijk seizoen te gaan denken.
Feyenoord presenteerde zich ook zondag tegen FC Twente als een goed voetballende ploeg. Onder leiding van Jonathan de Guzman domineerden de Rotterdammers vooral in de eerste helft. ,,Ik heb maar één kant op gekeken,’’ zo vatte Been zijn visie op de eerste 45 minuten samen.
,,We hebben voor rust ongelooflijk goed gespeeld en zeker zeven goede kansen gekregen.’’ Al in de eerste minuut kon de uitblinkende De Guzman op aangeven van Andwelé Slory de openingstreffer binnenkoppen, maar hij kreeg de bal verkeerd op zijn hoofd.
Doelman Sander Boschker hield de Tukkers vervolgens op de been bij kansen voor Jon Dahl Tomasson, Sekou Cissé en opnieuw De Guzman. De routinier van Twente kreeg bij een schot van Slory ook nog eens hulp van de paal. ,,We hebben FC Twente in leven gehouden,’’ aldus Been. Zijn ploeg kon na rust niet meer het niveau van de eerste helft halen. ,,We hebben in de eerste helft te veel met onze krachten gesmeten, wilden alles in het hoogste tempo doen,’’ verklaarde de Rotterdamse coach het mindere optreden van zijn ploeg in de tweede 45 minuten.
FC Twente, dat al vroeg in de wedstrijd genoeg leek te willen nemen met een punt, kwam een kwartier voor tijd geheel tegen de verhoudingen in op voorsprong door een afstandsschot van invaller Nicky Kuiper (0-1). Diezelfde Kuiper speelde in blessuretijd de hoofdrol bij de gelijkmaker. Scheidsrechter Roelof Luinge vond dat de linksback bewust de bal met zijn arm beroerde bij een vrije trap van Feyenoord en wees vervolgens naar de stip. Roy Makaay, invaller aan Rotterdamse zijde, bleef vanaf elf meter koel (1-1).
Steve McClaren, de coach van Twente, zat zich op dat moment al een half uur te verbijten op de tribunes. Luinge had de Brit weggestuurd nadat McClaren het veld had betreden om een opstootje langs de zijlijn te sussen. ,,Er zijn hier in De Kuip rare dingen gebeurd,’’ aldus de Britse coach, die vond dat Luinge voor en tijdens de wedstrijd een show had opgevoerd.
Oh, dat mag wel hoor. Was zelfs een speciaal vak voor ingericht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:46 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Stompen verdiend? Zou toch belachelijk zijn als je in Nederland niet meer voor je voetbalclub mag uitkomen?
Tja, maar als je wordt uitgenodigd voor een uitwedstrijd waarom zou je dat dan niet doen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oh, dat mag wel hoor. Was zelfs een speciaal vak voor ingericht.
Misschien is Lazovic wat voor ons?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:53 schreef De_kromme het volgende:
Zien jullie de Koef eigenlijk niet graag komen? Hoeft niet veel te kosten imo, hoewel zijn transferwaarde wel een stukje omhoog in geschoven.
Maargoed, ze gaan ook nog Vennegoor halen, dus spitsen zullen toch in de uitverkoop moeten.
Dat vond ik ook, maar Co Adriaanse zei dat zijn mannetje Perez was en dat hij hem heel goed uit de wedstrijd speelde.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Juist...
El Ahmadi was echt slecht vandaag.. Mensen om me heen werden er ook helemaal gestoord van.. Vond eigenlijk iedereen goed spelen, behalve El Ahmadi.. Vooral Slory viel me heel erg mee!
Slecht en goed nieuws tegelijk. Vond hem vandaag erg sterk spelen.quote:Jonathan de Guzman lijkt eindelijk de gewenste transfer naar Valencia te krijgen. Volgens NOS Langs de lijn tekent de middenvelder morgen een contract bij de Spaanse club. Valencia heeft een akkoord bereikt met Everton over een transfer van Ever Banega. Met het geld dat de Spanjaarden hieraan verdienen hebben ze het geld gevonden om De Guzman definitief over te nemen van Feyenoord.
Als'ie in, ik meen, de 2de helft iets harder doorloopt kan'ie bij de zijlijn gewoon de bal oppikken... Deed'ie niet en z'n mannetje wel, moet'ie het gaan corrigeren met een tackle (wel een goede tackle, maar toch)quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Vond hem juist erg positief opvallen. Veel werklust, goed verdedigend werk inderdaad, en ook redelijk goede aanvallende acties.
Maar als je dan met een sjaaltje gaat staan te juichen bij een doelpunt, verdien je stompen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:52 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Tja, maar als je wordt uitgenodigd voor een uitwedstrijd waarom zou je dat dan niet doen?
Dat maakt ze geen klootzakken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, ze hadden de wedstrijd in de eerste helft moeten beslissen. Been heeft gelijk.
Ritmo gedraagt zich alsof Feyenoord de topclub is die elk seizoen met afstand kampioen wordt en eigenlijk nooit verliest en daarom schande spreekt over de verloren punten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat maakt ze geen klootzakken.
Pre-work antics.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:16 schreef TC03 het volgende:
Waarom wordt hier zoveel gepost op zo'n vroeg tijdstip?
Perez speelde gewoon erg slecht, heb 'm 1x op doel zien schieten en dat was recht op van Dijk... El Ahmadi was verdedigend niet slecht, maar elke keer als hij de bal kreeg ging het tempo er volledig uit. En in dit systeem is dat echt funest, want we lopen met 3 snelle jongens voorin...quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar Co Adriaanse zei dat zijn mannetje Perez was en dat hij hem heel goed uit de wedstrijd speelde.
Ach waarheid zal wel in het midden liggen.
Voorlopig ben ik erg blij met het huidige Feyenoord.
Was een beetje chagrijnig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat maakt ze geen klootzakken.
Ik spreek geen schande over de verloren punten (1-1 is geen slecht resultaat tegen Twente) maar over het feit dat ze nog niet in staat zijn om zo'n wedstrijd in de eerste helft te beslissen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ritmo gedraagt zich alsof Feyenoord de topclub is die elk seizoen met afstand kampioen wordt en eigenlijk nooit verliest en daarom schande spreekt over de verloren punten.
Tevreden zijn met het feit dat Feyenoord eindelijk eens behoorlijk speelt en zich niet meer als een lammetje naar de slachtbank laat leiden zit er dan ook niet in. Kortom: Hij moet altijd wat te kankeren hebben. Wat een kutleven.
Dat ligt aan twee dingen, geluk en kwaliteit. Voorbeeld: zo'n bal van Slory kan ook twee centimeter meer naar rechts vallen, dan hangt-ie (geluk). En de seconde daarna: Cissé is geen koele afmaker, die schrok van de plotselinge mogelijkeid (kwaliteit).quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik spreek geen schande over de verloren punten (1-1 is geen slecht resultaat tegen Twente) maar over het feit dat ze nog niet in staat zijn om zo'n wedstrijd in de eerste helft te beslissen.
G is kut ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:07 schreef Magereheinus het volgende:
Vond de wedstrijd ook wel prima, uiteraard met name de eerste helft.
Ik zat nu eens in vak G, omdat ik weinig geld had en helaas geen seizoenskaart. Best een kut vak eigenlijk, vind dat ik de diepte slecht zag en sowieso al die twentegasten boven je. Iemand naast mij had nog bier over zich heen gekregen vanuit het uitvak, niet dat dat een ramp is, maar teruggooien is eigenlijk moeilijk.
Volgende keer ga ik in ieder geval ergenst anders zitten!
quote:Hand in hand, nooit arrogant
Beste Jurryt,
Dat Feyenoorders ware meesters zijn in het ophangen van warrige redeneringen, daarvan raakte ik in maart van dit jaar overtuigd, toen die club van jou in een surrealistisch persbericht uiteenzette waarom het primair aan Racing Santander lag dat Feyenoord bij Piet Krediet moest aankloppen om de spelerssalarissen te kunnen betalen.
Maar ik moet zeggen: jijzelf kunt er ook wat van, Jurryt. Als ik je redenering van vorige week goed begrijp, is Ajax tegenwoordig arrogant omdat iemand op de teletekstredactie van AT5 in een onbewaakt moment had getypt dat Ajax tegen Sparta meestal veel scoort.
Calimero-complex
Jurryt, beste jongen: jouw betoog van vorige week bewijst niet hoe arrogant Ajax is. Het bewijst slechts dat jullie een Calimero-complex van hier tot Enschede hebben (niet tot Moskou of Tokio, want over de grens kennen ze jullie allang niet meer).
En dat jullie Ajax en Amsterdam altijd arrogant zullen blijven vinden, no matter what, ook al kruipen we tien jaar door het stof, en ook al moet die arrogantie worden aangetoond met redeneringen die krommer zijn dan de bijnaam van Van Hanegem.
Vervlogen tijden
Dat Ajax 'eeuwig arrogant' is, is een wijsheid uit vervlogen tijden, die onderhand vooral veel zegt over de afzenders ervan. Jullie zullen altijd bewijsmateriaal voor Ajax' arrogantie blijven vinden, daar heb ik alle vertrouwen in, ook al moeten jullie studie maken van het oeuvre van een stagiair op de teletekstredactie van Amsterdams noodlijdende plaatselijke omroep. Hulde voor zulk toegewijd monnikenwerk, Jurryt.
Kortom (vergeef me de eeuwige arrogantie): daar moesten we ons maar niet al te druk om maken. In vrijwel elk land met enige voetbalcultuur is de grootste, rijkste en historisch succesvolste club niet alleen het populairst, maar tegelijk ook het meest gehaat, zéker wanneer die club ook nog uit de hoofdstad komt.
We moeten ons pas werkelijk zorgen gaan maken wanneer heel Nederland Ajax een sympathieke, bescheiden vereniging gaat vinden. Dan zijn we definitief ongevaarlijk geworden en kunnen we de tent maar beter dichtspijkeren. En ik moet zeggen: die dag komt steeds dichterbij.
Calimero-eierdop
De realiteit is dat er vanuit de ArenA al een jaar of vijf niets arrogants meer op te tekenen valt. Dat heeft elke oen kunnen constateren, tenzij zijn Calimero-eierdop door overmatig verongelijkt stampvoeten voor zijn ogen en oren is gezakt. Zelfs blijken van gezond zelfvertrouwen hoor je bij Ajax amper nog, en het erge is: het is nog terecht ook.
Zelfs als we - pakweg - tegen Kozakken Boys moeten voetballen in de KNVB-beker, zeggen de Ajax-spelers, braaf naar de grond turend, dat we ze maar niet moeten onderschatten en dat zwakke tegenstanders tegenwoordig niet meer bestaan.
Om vervolgens zó slecht te voetballen dat de stomverbaasde Kozakken Boys geen andere keus hebben dan te bewijzen dat die clichés waar zijn, althans: tegen het Ajax van nu.
Bescheiden
Ajax is bescheiden, Jurryt. Hemeltergend, tranentrekkend, kontklemmend bescheiden - en ik kan het werkelijk niet uitstaan. Ik snak naar de dag dat ik op jouw beschuldigingen van 'eeuwige arrogantie' simpelweg kan antwoorden: "Mispoes: het zou arrogant zijn, als het in strijd was met de feiten, ouwe feestneus van me."
Maar helaas: dat genot is me al een tijdje niet meer gegund. We zitten in het tijdperk van 'opluchting na winst op Heracles' - en zolang we vlak voor het sluiten van de transfermarkt vooral druk blijven met het kwijtraken van dure spitsen (Cvitanich) en verdedigers (Oleguer), in plaats van met het aantrekken ervan, dan vrees ik dat dat nog wel even zo zal blijven.
Ajax-arrogantie
Ik weet nog maar één ding zeker, namelijk dat Feyenoorders zich tot in lengte van dagen erger zullen opwinden over Ajax dan Ajacieden over Feyenoord.
Zo wordt dat laatste, zielige beetje Ajax-arrogantie door jullie zélf in stand gehouden, als het ware. Begrijpelijk, want als jullie ook je Ajax-haat nog kwijtraken… wat hebben jullie dan nog over?
Mazzel!
Menno
Beetje vroeg om te stellen dat tegenstanders bang zijn in de Kuip. Wel leuk dat hij weer op deze manier in de picture staat. Doet het goed de laatste weken, hoop dat hij dit door weet te zetten.quote:Slory: "Zie bij mezelf een metamorfose"
Feyenoord verdiende zondag meer dan een punt tegen FC Twente, maar verprutste het zelf door grote kansen te missen. Uitblinker was Andwélé Slory.
31 aug. 2009 09:44:16
"Ik denk dat ik zowel mijn aanvallende als verdedigende taken goed heb uitgevoerd", zegt Slory op de website van Feyenoord. "Ik zie bij mezelf echt een metamorfose ten opzichte van de eerste twee jaar bij Feyenoord. Het vertrouwen dat Mario Been me geeft is daarin belangrijk. Dat doet me heel goed."
Ook van de supporters krijgt Slory positieve reacties. "Voor mij de bevestiging dat ik op de goede weg ben", zegt hij. "Ik zit lekker in mijn vel en wil dat vast houden. Maar er blijft natuurlijk genoeg over om te verbeteren."
Tegen Twente ging het publiek er in De Kuip vol achter staan. "Het geeft een enorme kick om door te jagen en dan te merken dat het publiek mee gaat doen", besloot Slory. "Wij reageren op de supporters, zij geven ons vleugels. Ik hoop dat dat elke wedstrijd zo zal blijven. Tegenstanders zijn weer bang in De Kuip."
Mongool, als ze je beneden hadden opgewacht zat je nu te janken...quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:36 schreef Fosfolipide het volgende:
Hoi, ik was dus één van die fanatieke Twente supporters in de skybox
Eerste helft was Feyenoord stukken beter en had een aantal goede kansen.
In de tweede helft speelde FC Twente beter. Omdat het incident met McClaren die naar mijn mening onterecht het veld werd afgestuurd zich voordeed en Luichen te veel de wedstrijd heeft beinvloed juichden we nogal hardLeuk om te zien hoe makkelijk het is om zoveel fanatieke Feyenoord supporters een beetje op de kast te jagen
.
De oneerlijk verkregen vrije trap waardoor Feyenoord uiteindelijk een penalty kreeg en waardoor Feyenoord de 1-1 scoorde was niet terecht(penalty wel maar vrije trap niet). Maar Rajkovic had wel rood kunnen krijgen.
Daarnast dacht ik dat een Feyenoorder hands maakte en wij een vrije trap kregen, maar deze kreeg juist Feyenoord, kan iemand me dit uitleggen of laten zien?
Ik vond Luichen de wedstrijd erg beinvloeden
Over het algemeen is 1-1 in mijn ogen een eerlijke eindstand.
Feyenoord was de eerste helft gewoon beter en had heel veel kansen om te scoren.
Daarna kwam Twente wat meer in de wedstrijd.
En tja, over dat bier, je mag niet generaliseren maar die persoon die bier heeft gegooid op McCLaren mag van mij wel een stadionverbod krijgen, en dat is niet omdat ik partijdig ben hoor, als een twente supporter hetzelfde doet geldt dat ook.
Nouja anyways ik heb geprobeerd mijn eigen mening te geven, misschien krijg ik nogal wat reacties maar hou het a.u.b. beleeft. Het is tenslotte maar een spel.
Ach vind het niet erg dat hij als tukker los zat,maar ga dan niet stoer praten dat je zat te juichen bij een goal. Zit zelf vaak genoeg los en gedraag me ook gewoon.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:39 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Mongool, als ze je beneden hadden opgewacht zat je nu te janken...
Ik zit altijd los maar ik weet niet of je ze heb zien staan met die sjaaltjes.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:51 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ach vind het niet erg dat hij als tukker los zat,maar ga dan niet stoer praten dat je zat te juichen bij een goal. Zit zelf vaak genoeg los en gedraag me ook gewoon.
Zoals ik al zei juichden we nogal hard omdat daarvoor mcclaren werd weggestuurdquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:57 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ik zit altijd los maar ik weet niet of je ze heb zien staan met die sjaaltjes.
Hij kwam het veld op en is dus terecht weggestuurd... En Luinge heeft inderdaad de wedstrijd teveel beinvloed door 2 keer geen rood te geven aan Twente. Wees blij met het puntje en blijf verder lekker koest.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Zoals ik al zei juichden we nogal hard omdat daarvoor mcclaren werd weggestuurd
Doet het idd leuk, maar nog te weinig rendement, net als Cissé.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Beetje vroeg om te stellen dat tegenstanders bang zijn in de Kuip. Wel leuk dat hij weer op deze manier in de picture staat. Doet het goed de laatste weken, hoop dat hij dit door weet te zetten.
Scoren is niet zijn taak.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doet het idd leuk, maar nog te weinig rendement, net als Cissé.
Kan wel zijn, ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:28 schreef Ritmo het volgende:
Nee hij hoeft er geen 20 te maken maar het zou wel fijn zijn als ze zo nu en dan hun goaltje mee kunnen pikken en ons gisteren op voorsprong gezet hadden tegen Twente. Niet alle goals hoeven van Tomasson en Makaay te komen natuurlijk.
Castelen had b.v. best aardig wat rendement, die maakte er elk jaar een stuk of 8 a 9 geloof ik.
Het is zijn taak. Dienend spelen voor anderen. Dat gebeurd in een team. Spelers beoordeel je namelijk niet op het aantal doelpunten, maar op welke manier ze spelen binnen een team en welk rendement ze binnen dat team behalen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:36 schreef Ritmo het volgende:
Aan kansen crëeren heb je geen reet natuurlijk als niemand (incl. jezelf) ze weet te benutten.
quote:Feyenoord stalt Vincken op huurbasis bij Excelsior
31 augustus 2009
Tim Vincken mag de komende maanden bij Excelsior wedstrijdritme opdoen. De aanvaller is door Feyenoord verhuurd aan de stadgenoot. Volgens RTV Rijnmond traint hij maandag al voor het eerst mee met de Kralingers.
Vincken is voor één seizoen verhuurd, maar Feyenoord heeft de optie om hem in de winterstop terug te halen. Zijn prestaties worden dan geëvalueerd. Momenteel komt hij bij Feyenoord niet in aanmerking voor een plaats in de basiself. Door blessureleed kwam de 22-jarige rechtsbuiten de laatste jaren weinig aan spelen toe.
Eerder stalde Feyenoord al onder meer Mitchell Schet, Kermit Erasmus, Kevin Wattamaleo, Norichio Nieveld en Jordao Pattinama op huurbasis bij Excelsior.
Zat eraan te komen. Verwacht eigenlijk dat hij z'n laatste wedstrijd in Feyenoord-shirt gespeeld heeft.quote:
collectors itemquote:
Castelen is 1 van de slechtere spelers van de afgelopen jaren. Slory ging ook die kant op, maar herpakt zich nu.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:28 schreef Ritmo het volgende:
Nee hij hoeft er geen 20 te maken maar het zou wel fijn zijn als ze zo nu en dan hun goaltje mee kunnen pikken en ons gisteren op voorsprong gezet hadden tegen Twente. Niet alle goals hoeven van Tomasson en Makaay te komen natuurlijk.
Castelen had b.v. best aardig wat rendement, die maakte er elk jaar een stuk of 8 a 9 geloof ik.
Te veel balverlies, te veel slechte voorzetten, weinig oog voor medespelers... Castelen was een garantie voor balverlies.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:25 schreef Ritmo het volgende:
Hoe kun je iemand die international is en bij HSV speelt (al is ie een tijd geblesseerd geweest) nou een van de slechtere spelers van de laatste jaren noemen als je Lucius, Greene, Timmer, Kolkka en nog 30 andere prutsers in dienst hebt gehad?
Ik heb die aversie tegen Castelen nooit echt begrepen. Het is geen wereldspeler nee, maar een van onze meest rendementvolle buitenspelers van de afgelopen jaren. Scoorde er meer dan S. Kalou zelfs.
Nee, te laat met kaarten bestellen... volgend jaar sowieso er bij.
Klopt maar dat compenseerde hij ook weer door te scoren natuurlijk. Al hadden Slory en Cissé dat misschien ook meer gedaan met Kuyt/Kalou naast zich.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Te veel balverlies, te veel slechte voorzetten, weinig oog voor medespelers... Castelen was een garantie voor balverlies.
Iemand met zo'n mening over muziek moet toch wel op tijd die kaartjes kunnen halen
Wij zetten echt op een lijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Te veel balverlies, te veel slechte voorzetten, weinig oog voor medespelers... Castelen was een garantie voor balverlies.
Hij scoorde af en toe ja, maar verder was ik heel blij dat hij weg was...quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt maar dat compenseerde hij ook weer door te scoren natuurlijk. Al hadden Slory en Cissé dat misschien ook meer gedaan met Kuyt/Kalou naast zich.
Wat bedoel je met 'zo'n mening'?Ja niet goed opgelet en de kaarten waren in recordtempo uitverkocht, balen.
Wacht maar, wacht maar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij zetten echt op een lijn.
Wel leuk dat je nu Vincken beschrijft trouwens.
Vincken topscorer Jupiler League 2009/2010quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel leuk dat je nu Vincken beschrijft trouwens.
Is dat om de invoering van de promotie/degradatie van en naar de topklasse zo lang mogelijk uit te stellen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Vincken topscorer Jupiler League 2009/2019
Ik niet, want wat erna kwam was rampzalig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij scoorde af en toe ja, maar verder was ik heel blij dat hij weg was...
Ik had een ander feestje in Deventer dus zat zelf ook niet thuis dit weekend.quote:Nja, omdat je om de week een muziektopic in KLB opent om rockers/metal fans maar voor lul te zetten en ze te verwijten dat ze alleen maar binnen zitten, terwijl je het nu zelf ook hebt gedaanWas wel een mooi feestje btw
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dat om de invoering van de promotie/degradatie van en naar de topklasse zo lang mogelijk uit te stellen?
Ik geloof er weinig van.quote:Als we www.polishsoca.com mogen geloven, keert Ebi Smolarek terug naar Rotterdam. De Pools international is werkloos sinds zijn contract afgelopen seizoen werd ontbonden bij het Spaanse Racing Santander.
De transfer is te danken aan Leo Beenhakker. Op de Poolse site zegt de technisch adviseur: 'Ebi vroeg me of er een mogelijkheid was dat hij weer bij Feyenoord aan de slag kon. Ik heb hem verteld dat hij meteen zijn koffers moest pakken en op het vliegtuig moest springen. Ik zal alles voor hem regelen wanneer hij geland is.'
'Ebi gaat een moeilijke tijd door en ik denk dat de terugkeer naar de club waar hij ooit begon nieuw impuls kan geven aan zijn carriere.' Naar alle waarschijnlijkheid tekent de Pool een contract voor één seizoen.
Alle respect voor Smolarek, Makaay is gewoon beter. En hoewel het zeker een goede speler is, hebben we een echte goalgetter nodig en geen aanvallende middenvelder die ook als spits kan fungeren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:19 schreef Ritmo het volgende:
Zou Makaay dan toch z'n koffers pakken? Ik denk eigenlijk dat je er op vooruit gaat als je hem vervangt door Ebi. Plus het scheelt je denk ik flink in salaris en hij heeft meer restwaarde gezien z'n leeftijd.
Wordt niks hoor. Ik kan het zien aan zijn ogen.quote:
quote:31-08-2009 CONTRACT DWIGHT TIENDALLI ONTBONDEN
Feyenoord en Dwight Tiendalli gaan uit elkaar. Het dienstverband van de verdediger wordt met onmiddellijke ingang met wederzijdse instemming ontbonden. Zowel de speler als de club zag geen basis voor verdere samenwerking. Doordat het contract voor 1 september is ontbonden, is Tiendalli vrij om buiten de geldende transferwindows op zoek te gaan naar een nieuwe club.
Tiendalli werd in augustus 2006 overgenomen van FC Utrecht. Hij kwam in zijn eerste seizoen tot dertien competitiewedstrijden voor Feyenoord. In de winterstop van het seizoen dat volgde, werd hij voor een halfjaar verhuurd aan Sparta Rotterdam. Afgelopen voetbaljaar keerde Tiendalli terug bij Feyenoord en kwam in 22 competitieduels in actie.
quote:Feyenoord en Dwight Tiendalli gaan uit elkaar. Het dienstverband van de verdediger wordt met onmiddellijke ingang met wederzijdse instemming ontbonden. Zowel de speler als de club zag geen basis voor verdere samenwerking. Doordat het contract voor 1 september is ontbonden, is Tiendalli vrij om buiten de geldende transferwindows op zoek te gaan naar een nieuwe club.
Tiendalli werd in augustus 2006 overgenomen van FC Utrecht. Hij kwam in zijn eerste seizoen tot dertien competitiewedstrijden voor Feyenoord. In de winterstop van het seizoen dat volgde, werd hij voor een halfjaar verhuurd aan Sparta Rotterdam. Afgelopen voetbaljaar keerde Tiendalli terug bij Feyenoord en kwam in 22 competitieduels in actie.
Op het moment dat je hem koopt speelde hij een zeer goed U21 toernooi. Ik meen dat hij zelfs in het elftal van het toernooi zat toen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat een baggeraankoop is dit gebleken.
Gast?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:27 schreef Happel het volgende:
Zonde eigenlijk. Kan best wel wat. Denk dat het meer met andere zaken te maken heeft.
Pluspunt: Weer een jood weg.![]()
Nu Landzaat nog, Biseswar volgt vanzelf.
Vincken en Quincy ook...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:26 schreef Juk het volgende:
[..]
Op het moment dat je hem koopt speelde hij een zeer goed U21 toernooi. Ik meen dat hij zelfs in het elftal van het toernooi zat toen.
edit: Mijn punt is, de zoveelste veelbelovende speler die het niet haalt in de Kuip. Je zal zien dat hij helemaal opbloeit ergens anders.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat een baggeraankoop is dit gebleken.
Lijkt me een prima club voor hem.quote:
Hij heeft gewoon een contract.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:53 schreef blueangel_ het volgende:
Tiendalli is een prima speler, ik snap echt niet waarom die jongen geen kans meer krijgt. Bovendien was hij de enige back-up voor Fernandez
Flikker dan toch gewoon Landzaat buiten
Jij weer met je 'als vuil'.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:
Maar waarom ontbinden ze Landzaats contract niet gewoon? Of weigert ie dat zelf? Half jaar op de tribune zetten en als vuil behandelen in dat geval.
Die zal gewoon een oprotpremie willen. Kunnen we niet betalen, hèquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:
Maar waarom ontbinden ze Landzaats contract niet gewoon? Of weigert ie dat zelf? Half jaar op de tribune zetten en als vuil behandelen in dat geval.
Dat kan niet zomaar natuurlijk, tenzij hij daar vrijwillig mee instemt. Maar ja, waarom zou hij dat doen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:
Maar waarom ontbinden ze Landzaats contract niet gewoon?
Gewoon gebruik maken waar nodig en actief aanbieden bij andere clubs. En niet meer dergelijke lange contracten geven aan oude, dure spelers. Je kunt Landzaat niet kwalijk nemen dat hij zich niet weg laat sturen, dat zouden jij en ik ook niet doen.quote:Of weigert ie dat zelf? Half jaar op de tribune zetten en als vuil behandelen in dat geval.
Niemand is geïnteresseerd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef Ritmo het volgende:
Tsja, die kerel moet gewoon meewerken aan een transfer. Hij weet zelf ook wel dat ie een stap omlaag zal moeten doen maar wil waarschijnlijk alleen naar een club waar ie 1,5 miljoen per jaar verdient.
Hij moet helemaal niets behalve gewoon meetrainen en beschikbaar zijn om te spelen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef Ritmo het volgende:
Tsja, die kerel moet gewoon meewerken aan een transfer. Hij weet zelf ook wel dat ie een stap omlaag zal moeten doen.
Als hij bij Feyenoord twee keer zo veel krijgt als hij ergens anders kan krijgen, is het logisch dat hij blijft plakken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef Ritmo het volgende:
Tsja, die kerel moet gewoon meewerken aan een transfer. Hij weet zelf ook wel dat ie een stap omlaag zal moeten doen maar wil waarschijnlijk alleen naar een club waar ie 1,5 miljoen per jaar verdient.
Dan nog hoeft niemand hem te hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan weet ie zelf ook wel, daarom moet ie wat minder eisen stellen.
Niet dit weer...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:
Ja, net als spelers altijd hun contract respecteren als ze er zelf beter van kunnen worden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als hij bij Feyenoord twee keer zo veel krijgt als hij ergens anders kan krijgen, is het logisch dat hij blijft plakken.
Bovendien moeten we niet doen alsof we te maken hebben met een onwijze prutser, het is best een nuttige speler om erbij te hebben, alleen niet voor dat geld natuurlijk. Maar ja, Feyenoord zal gewoon moeten boeten voor fouten uit het verleden en contracten moeten gerespecteerd worden.
Waarom? Hij is geen 23-jarige topspeler in wording die carrière moet maken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onzin, Willem II ofzo wil hem best hebben, transfervrij.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan nog hoeft niemand hem te hebben.
Als ze jou een functie boven je niveau aanbieden met een salaris wat 2x zo hoog is als wat je normaliter zou verdienen, en ze je halverwege je contract vragen om per direct te vertrekken, doe je dat zeker wel, nobel en trouw als je bent.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De meeste spelers wel ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, net als spelers altijd hun contract respecteren als ze er zelf beter van kunnen worden.
Enig idee hoeveel hij daar per jaar krijgt betaald?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onzin, Willem II ofzo wil hem best hebben, transfervrij.
Niet vergelijkbaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ze jou een functie boven je niveau aanbieden met een salaris wat 2x zo hoog is als wat je normaliter zou verdienen, en ze je halverwege je contract vragen om per direct te vertrekken, doe je dat zeker wel, nobel en trouw als je bent.
Jawel, prima vergelijkbaar. Jij verwacht iets van Landzaat wat bijna niemand zou doen.quote:
Haal dat bijna maar weg. Iedereen in zijn positie, met zijn leeftijd, salaris etc, zou gewoon hetzelfde doen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jawel, prima vergelijkbaar. Jij verwacht iets van Landzaat wat bijna niemand zou doen.
Tiendalli doet het wel. Die gaat ook nergens meer verdienen hoor. Al kan ie nog een 'comeback' maken. Het is niet erg om Landzaat 'achter de hand' te hebben maar die gast kost gewoon veels te veel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jawel, prima vergelijkbaar. Jij verwacht iets van Landzaat wat bijna niemand zou doen.
Hij verdiende ook geen ¤1,5 miljoen per jaar en heeft nog een carrière voor zich. Logisch verschil.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tiendalli doet het wel. Die gaat ook nergens meer verdienen hoor. Al kan ie nog een 'comeback' maken.
Tiendalli kan overal terecht en zal er niet veel op achteruit gaan. Daarnaast moet hij blijven spelen om niet over een jaar in een zwart gat terecht te komen. Voor Landzaat is dat niet aan de orde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tiendalli doet het wel. Die gaat ook nergens meer verdienen hoor. Al kan ie nog een 'comeback' maken.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Niemand gaat dat krankzinnige salaris wat Petertje Bosz hem ooit heeft aangeboden ophoesten. Maarja, we hebben nog 34 minuten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:25 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap het heel goed Happel. Landzaat moet gewoon optiefen zo simpel is het.
Ook Portugal en Denemarken, maar daar hebben we waarschijnlijk weinig aan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:29 schreef Kopbal het volgende:
Ja, hoe zat dat nou? Alleen Nederland en Engeland?
Tjah niets aan te doen want Landzaat bepaalt gewoon wat er gebeurd. En in zijn positie zou ik precies hetzelfde doen.quote:
Dat willen we allemaal, maar je snapt toch wel dat niemand in Nederland het salaris van Landzaat gaat ophoesten en dat we Landzaat niet zomaar op straat kunnen gooien, zonder dat hij een mooie ontslagvergoeding meekrijgt?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:25 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap het heel goed Happel. Landzaat moet gewoon optiefen zo simpel is het.
Ik denk niet dat deze doorgang vind als De Guzman blijft.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:42 schreef gitaarsnaar het volgende:
die deal met Babovic moet dan ook snel worden beklonken.
dat zou kunnen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze doorgang vind als De Guzman blijft.
quote:ROTTERDAM - Feyenoord gaat er inmiddels vanuit dat Jonathan de Guzman sowieso tot de jaarwisseling nog voor de Rotterdamse club speelt. De beoogde transfer naar Valencia is afgeketst, omdat de Spaanse club er niet in slaagde om een of meerdere overbodige spelers te verkopen en zo financiële ruimte te creëren.
In tegenstelling tot Nederland, waar de transferdeadline vandaag om 18.00 sluit, eindigde de transferperiode in Spanje gisteravond laat om twaalf uur. In Engeland is de markt nog wel open, maar Chelsea is nog steeds niet concreet geworden, zodat uit die hoek ook niks meer wordt verwacht.
Het wel concrete CSKA Moskou en Red Bull Salzburg werden door De Guzman zelf afgezegd. De laatste ontwikkeling rond De Guzman is financieel slecht nieuws voor Feyenoord, maar sportief een meevaller voor trainer Mario Been, die zelfs nog ruimer in zijn mogelijkheden komt te zitten. Naar verwachting worden vandaag de laatste formaliteiten rond de komst van huurling Stefan Babovic afgerond, waarna de! Serviër zich zo snel mogelijk bij de selectie van Been voegt.
Ik zou er niet heel erg raar van staan te kijken maar ik acht de kans echt max. 10% dat ie dat doet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:46 schreef Happel het volgende:
Nog even in spanning zitten tot 18.00 vanavond. Kan De Guzman daarna zijn contract voor twee seizoenen verlengen.
En daarom heb ik dus liever dat hij naar een mooie club gaat voor een aantal miljoenen, want hij verdient zichzelf echt niet terug wanneer we mede dankzij hem Europa League gaan spelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:17 schreef dill het volgende:
[..]
Ik zou er niet heel erg raar van staan te kijken maar ik acht de kans echt max. 10% dat ie dat doet.
Maar als er geen club komt...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:24 schreef Happel het volgende:
[..]
En daarom heb ik dus liever dat hij naar een mooie club gaat voor een aantal miljoenen, want hij verdient zichzelf echt niet terug wanneer we mede dankzij hem Europa League gaan spelen.
Ik geloof niet dat hij zal verlengen, maar het zou mooi zijn voor Feijenoord als hij nog een seizoen blijft. Feijenoord hoort gewoon weer mee te draaien in de top drie. Het begin is er. Hopelijk is er in de komende seizoenen wat meer geld beschikbaar, maar gezien de selectie lijkt het me niet dat er veel geld binnen zal komen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:46 schreef Happel het volgende:
Nog even in spanning zitten tot 18.00 vanavond. Kan De Guzman daarna zijn contract voor twee seizoenen verlengen.
Ik denk het ook niet, al vind ik het wel dat verlengen het minste is wat hij moet doen. Geld zal altijd wel een heibel punt blijven bij Feyenoord. Is afwachten wat spelers zoals Wijnaldum en Fer in de toekomst opbrengen voor de club. Dat zijn spelers waar ze goed aan kunnen verdienen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:03 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij zal verlengen, maar het zou mooi zijn voor Feijenoord als hij nog een seizoen blijft. Feijenoord hoort gewoon weer mee te draaien in de top drie. Het begin is er. Hopelijk is er in de komende seizoenen wat meer geld beschikbaar, maar gezien de selectie lijkt het me niet dat er veel geld binnen zal komen.
Welke aanstelling?quote:Gefeliciteerd trouwens met je aanstelling, Happel
Sportieve prestaties zijn natuurlijk meer waard dan alleen wat geld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:24 schreef Happel het volgende:
[..]
En daarom heb ik dus liever dat hij naar een mooie club gaat voor een aantal miljoenen, want hij verdient zichzelf echt niet terug wanneer we mede dankzij hem Europa League gaan spelen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:13 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Las dat je de nieuwe mod werd, blijkt een grap te zijn van Sjimz
Absoluut. Helaas zitten we nu in een situatie waar een gezonde status van de club belangrijker is dan dat. Over 20 jaar wil ik ook nog naar Feijenoord kunnen gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sportieve prestaties zijn natuurlijk meer waard dan alleen wat geld.
Wat een lolbroek is het ook, hèquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:13 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter de komende jaren moet proberen middels het verkopen van bijvoorbeeld Fer, Castaignos, Wijnaldum of Vlaar gezond moet zien te raken. In principe moet je met 2 goede transfers de schuldenlast weg kunnen werken. Maar het duurt nog wel even voordat een Wijnaldum of Fer echt over de 15 miljoen waard is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Absoluut. Helaas zitten we nu in een situatie waar een gezonde status van de club belangrijker is dan dat. Over 20 jaar wil ik ook nog naar Feijenoord kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:13 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Zelfs met twee keer een verkoop van 15 miloen zou de schuldenlast nog niet weggewerkt zijn. Feyenoord heeft immers voorschot op de toekomst genomen met die talentenpools.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter de komende jaren moet proberen middels het verkopen van bijvoorbeeld Fer, Castaignos, Wijnaldum of Vlaar gezond moet zien te raken. In principe moet je met 2 goede transfers de schuldenlast weg kunnen werken.
krijg je Landzaat er gratis bijquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Heeft Fortuna al geboden op Hofland
Nee, het is niet echt bekend wat de huidige schuld is. Zal wel weer schrikken worden over een tijdje...quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef dill het volgende:
Weet er trouwens iemand hoeveel geld er nodig is om Feyenoord per direct financieel gezond te maken?
Denk dat 25 miljoen wel genoeg zal zijn. Dus als je jou geroepen voelt graagquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef dill het volgende:
Het mooiste zou gewoon zijn dat er 1 hele vermogende man alle schulden weg zou nemen. En dat Feyenoord vervolgens alleen aan die persoon terugbetaald.
Dan kun je in feite vanaf 0 beginnen, nu blijven die schulden je achtervolgen bij elk nieuw project dat je aangaat of elke nieuwe investering die je wilt doen. Het is dan niet zo dat je van je schulden af bent maar het maakt het wel iets makkelijker denk ik.
Weet er trouwens iemand hoeveel geld er nodig is om Feyenoord per direct financieel gezond te maken?
Mooi. Nu Makaay nog ff snel proberen te lozen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:57 schreef 68Chevelle het volgende:
http://www.fr-fanatic.com/2009/09/01/18232/
Volgens www.polishsoca.com keert Ebi Smolarek terug bij Feyenoord. De Pools international heeft geen club meer sinds zijn contract afgelopen seizoen werd ontbonden bij het Spaanse Racing Santander.
De transfer is te danken aan Leo Beenhakker. Op de Poolse site zegt de technisch adviseur: ‘Ebi vroeg me of er een mogelijkheid was dat hij weer bij Feyenoord aan de slag kon. Ik heb hem verteld dat hij meteen zijn koffers moest pakken en op het vliegtuig moest springen. Ik zal alles voor hem regelen wanneer hij geland is.’
‘Ebi gaat een moeilijke tijd door en ik denk dat de terugkeer naar de club waar hij ooit begon nieuw impuls kan geven aan zijn carriere.’ Naar alle waarschijnlijkheid tekent de Pool een contract voor één seizoen.
Volgens onze bronnen vind er vanmiddag om 13.00 uur een gesprek plaats tussen Feyenoord en Ebi
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:05 schreef 68Chevelle het volgende:
Hij is in het Dijzigtziekenhuis gesignaleerd samen met Tymoschuk.
Die was ik ook nog vergeten...... net als Miroslav Klose, maar omdat het zo druk is in de ziekenhuizen van Rotterdam met keuringen van nieuwe Feyenoorders, is hij in Spijkenisse gezienquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:11 schreef Joeriii het volgende:
Gerucht: Vagner Love gesignaleerd bij het Erasmus mc.
quote:Stefan Babovic heeft dinsdag een contract getekend bij Feyenoord. De middenvelder wordt voor een jaar gehuurd van FC Nantes, met een optie tot koop voor een gelimiteerd bedrag. De overeenkomst met Nantes en de speler kost Feyenoord niets. Wordt Babovic na dit seizoen doorverkocht, dan krijgt Feyenoord een percentage van het transferbedrag.
Babovic kreeg dinsdagmiddag nadat hij zijn handtekening onder het contract had gezet het Feyenoord-shirt met rugnummer 15 overhandigd door Mario Been. De trainer is verheugd met de komst van de middenvelder. ‘Het is een jongen met een hele goede techniek, die een goal kan maken. Hij heeft een geweldig linkerbeen. Hij wil heel graag voor ons spelen, dus de drive is zeker aanwezig bij hem. Maar hij zal net als alle andere spelers zijn plaats moeten verdienen in het elftal.’
De middenvelder zelf was vooral blij dat er duidelijkheid is over zijn situatie, nadat hij vorige week al eenmaal meetrainde met de selectie en een goede indruk achterliet bij de technische staf. ‘De Nederlandse competitie is denk ik de beste voor jonge spelers, dus ik hoop me hier te ontwikkelen. Feyenoord is voor mij de beste club van Nederland, al hebben ze een minder jaar achter de rug. Dit jaar gaat het gelukkig alweer een stuk beter.’
Babovic hoopt door veel te spelen bij Feyenoord tevens in beeld te blijven voor het nationale elftal van Servië. Die ploeg speelt volgende week een WK-kwalificatiewedstrijd tegen Frankrijk. ‘Ik ben daar niet voor opgeroepen omdat ik tijdelijk zonder club zat, maar ik wil aan het eind van dit seizoen heel graag naar het WK’, zegt Babovic. ‘Ik zal alles geven om mijn plaats in het nationale team weer te verdienen.’
De Serviër kan op meerdere posities in het elftal spelen. Volgens Been is hij niet alleen een optie voor de ‘nummer tien’ positie, maar kan hij ook als linkermiddenvelder of linksbuiten uit de voeten. ‘Maar ik heb hem nog te kort aan het werk gezien om precies te weten waar zijn kwaliteiten het beste tot uiting komen’, zegt de trainer. ‘Woensdag heb ik in ieder geval een gesprek met Stefan om elkaar wat beter te leren kennen.’
De middenvelder zelf beseft dat de concurrentie bij Feyenoord groot is voor een basisplaats. ‘Maar dat is alleen maar goed’, zegt hij. ‘Feyenoord heeft een goed team met hele goede spelers, dus ik zal elke training honderd procent geven om mezelf te laten zien aan de trainer. Ik vind het een voorrecht om voor deze club te spelen.’
Woensdag zal Babovic voor de eerste maal als volwaardig lid van de selectie meetrainen met Feyenoord. Afgelopen weken hield hij individueel zijn conditie op peil, waardoor hij fit is om bij de groepstraining aan te sluiten. ‘Komend weekeinde staat er voor Feyenoord geen wedstrijd op het programma, dus de eerste wedstrijd is over twee weken. Ik denk dat ik er dan helemaal klaar voor ben.’
Lid van de directie. Hebben geen technisch directeur. Beenhakker is adviseur.quote:
Valt moeilijk te zeggen. Misschien is hij beter dan al deze spelers?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef Kopbal het volgende:
Lijkt me toch een vrij kansloze missie voor hem, op links heb je Cissé en Biseswar en op 10 heb je De Guzman, Wijnaldum, Tomasson en Bruins. Maargoed, het kost niets.
Er zit totaal geen lijn in die presentaties. Toen Bosz nog TD was stonden Woerts en Jacobs ook wel eens op de foto met de presentatie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef Ritmo het volgende:
Ah dus de contracten worden ook door Jacobs gedaan? Dacht dat Gudde dat afhandelde en Jacobs puur over de financiën ging.
Maakt niet uit toch? Het is maar net wie er die dag tijd heeft.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er zit totaal geen lijn in die presentaties. Toen Bosz nog TD was stonden Woerts en Jacobs ook wel eens op de foto met de presentatie.
Je hebt JDT toch al voor die positie? En die doet het nou niet echt slechtquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk Smolarek er nog bij. Dan heb ik er wel vertrouwen in.
Op basis van wat was je dan wel blij met Smolarek?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:50 schreef Ritmo het volgende:
Mm ik was ook wel blij met Smolarek maar die statistieken zijn werkelijk dramatisch. Cissé is een goalgetter vergeleken met hem.![]()
Had in Dortmund een goed seizoen en ook bij het Poolse elftal zag ik hem nog wel eens scoren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Op basis van wat was je dan wel blij met Smolarek?
Ja tegen San Marino en Kazachstan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Had in Dortmund een goed seizoen en ook bij het Poolse elftal zag ik hem nog wel eens scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |