Ik zou er niet heel erg raar van staan te kijken maar ik acht de kans echt max. 10% dat ie dat doet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:46 schreef Happel het volgende:
Nog even in spanning zitten tot 18.00 vanavond. Kan De Guzman daarna zijn contract voor twee seizoenen verlengen.
En daarom heb ik dus liever dat hij naar een mooie club gaat voor een aantal miljoenen, want hij verdient zichzelf echt niet terug wanneer we mede dankzij hem Europa League gaan spelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:17 schreef dill het volgende:
[..]
Ik zou er niet heel erg raar van staan te kijken maar ik acht de kans echt max. 10% dat ie dat doet.
Maar als er geen club komt...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:24 schreef Happel het volgende:
[..]
En daarom heb ik dus liever dat hij naar een mooie club gaat voor een aantal miljoenen, want hij verdient zichzelf echt niet terug wanneer we mede dankzij hem Europa League gaan spelen.
Ik geloof niet dat hij zal verlengen, maar het zou mooi zijn voor Feijenoord als hij nog een seizoen blijft. Feijenoord hoort gewoon weer mee te draaien in de top drie. Het begin is er. Hopelijk is er in de komende seizoenen wat meer geld beschikbaar, maar gezien de selectie lijkt het me niet dat er veel geld binnen zal komen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:46 schreef Happel het volgende:
Nog even in spanning zitten tot 18.00 vanavond. Kan De Guzman daarna zijn contract voor twee seizoenen verlengen.
Ik denk het ook niet, al vind ik het wel dat verlengen het minste is wat hij moet doen. Geld zal altijd wel een heibel punt blijven bij Feyenoord. Is afwachten wat spelers zoals Wijnaldum en Fer in de toekomst opbrengen voor de club. Dat zijn spelers waar ze goed aan kunnen verdienen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:03 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij zal verlengen, maar het zou mooi zijn voor Feijenoord als hij nog een seizoen blijft. Feijenoord hoort gewoon weer mee te draaien in de top drie. Het begin is er. Hopelijk is er in de komende seizoenen wat meer geld beschikbaar, maar gezien de selectie lijkt het me niet dat er veel geld binnen zal komen.
Welke aanstelling?quote:Gefeliciteerd trouwens met je aanstelling, Happel
Sportieve prestaties zijn natuurlijk meer waard dan alleen wat geld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:24 schreef Happel het volgende:
[..]
En daarom heb ik dus liever dat hij naar een mooie club gaat voor een aantal miljoenen, want hij verdient zichzelf echt niet terug wanneer we mede dankzij hem Europa League gaan spelen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:13 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Las dat je de nieuwe mod werd, blijkt een grap te zijn van Sjimz
Absoluut. Helaas zitten we nu in een situatie waar een gezonde status van de club belangrijker is dan dat. Over 20 jaar wil ik ook nog naar Feijenoord kunnen gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sportieve prestaties zijn natuurlijk meer waard dan alleen wat geld.
Wat een lolbroek is het ook, hèquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:13 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter de komende jaren moet proberen middels het verkopen van bijvoorbeeld Fer, Castaignos, Wijnaldum of Vlaar gezond moet zien te raken. In principe moet je met 2 goede transfers de schuldenlast weg kunnen werken. Maar het duurt nog wel even voordat een Wijnaldum of Fer echt over de 15 miljoen waard is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Absoluut. Helaas zitten we nu in een situatie waar een gezonde status van de club belangrijker is dan dat. Over 20 jaar wil ik ook nog naar Feijenoord kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:13 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Zelfs met twee keer een verkoop van 15 miloen zou de schuldenlast nog niet weggewerkt zijn. Feyenoord heeft immers voorschot op de toekomst genomen met die talentenpools.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter de komende jaren moet proberen middels het verkopen van bijvoorbeeld Fer, Castaignos, Wijnaldum of Vlaar gezond moet zien te raken. In principe moet je met 2 goede transfers de schuldenlast weg kunnen werken.
krijg je Landzaat er gratis bijquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Heeft Fortuna al geboden op Hofland
Nee, het is niet echt bekend wat de huidige schuld is. Zal wel weer schrikken worden over een tijdje...quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef dill het volgende:
Weet er trouwens iemand hoeveel geld er nodig is om Feyenoord per direct financieel gezond te maken?
Denk dat 25 miljoen wel genoeg zal zijn. Dus als je jou geroepen voelt graagquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef dill het volgende:
Het mooiste zou gewoon zijn dat er 1 hele vermogende man alle schulden weg zou nemen. En dat Feyenoord vervolgens alleen aan die persoon terugbetaald.
Dan kun je in feite vanaf 0 beginnen, nu blijven die schulden je achtervolgen bij elk nieuw project dat je aangaat of elke nieuwe investering die je wilt doen. Het is dan niet zo dat je van je schulden af bent maar het maakt het wel iets makkelijker denk ik.
Weet er trouwens iemand hoeveel geld er nodig is om Feyenoord per direct financieel gezond te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |