Kan wel zijn, ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:28 schreef Ritmo het volgende:
Nee hij hoeft er geen 20 te maken maar het zou wel fijn zijn als ze zo nu en dan hun goaltje mee kunnen pikken en ons gisteren op voorsprong gezet hadden tegen Twente. Niet alle goals hoeven van Tomasson en Makaay te komen natuurlijk.
Castelen had b.v. best aardig wat rendement, die maakte er elk jaar een stuk of 8 a 9 geloof ik.
Het is zijn taak. Dienend spelen voor anderen. Dat gebeurd in een team. Spelers beoordeel je namelijk niet op het aantal doelpunten, maar op welke manier ze spelen binnen een team en welk rendement ze binnen dat team behalen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:36 schreef Ritmo het volgende:
Aan kansen crëeren heb je geen reet natuurlijk als niemand (incl. jezelf) ze weet te benutten.
quote:Feyenoord stalt Vincken op huurbasis bij Excelsior
31 augustus 2009
Tim Vincken mag de komende maanden bij Excelsior wedstrijdritme opdoen. De aanvaller is door Feyenoord verhuurd aan de stadgenoot. Volgens RTV Rijnmond traint hij maandag al voor het eerst mee met de Kralingers.
Vincken is voor één seizoen verhuurd, maar Feyenoord heeft de optie om hem in de winterstop terug te halen. Zijn prestaties worden dan geëvalueerd. Momenteel komt hij bij Feyenoord niet in aanmerking voor een plaats in de basiself. Door blessureleed kwam de 22-jarige rechtsbuiten de laatste jaren weinig aan spelen toe.
Eerder stalde Feyenoord al onder meer Mitchell Schet, Kermit Erasmus, Kevin Wattamaleo, Norichio Nieveld en Jordao Pattinama op huurbasis bij Excelsior.
Zat eraan te komen. Verwacht eigenlijk dat hij z'n laatste wedstrijd in Feyenoord-shirt gespeeld heeft.quote:
collectors itemquote:
Castelen is 1 van de slechtere spelers van de afgelopen jaren. Slory ging ook die kant op, maar herpakt zich nu.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:28 schreef Ritmo het volgende:
Nee hij hoeft er geen 20 te maken maar het zou wel fijn zijn als ze zo nu en dan hun goaltje mee kunnen pikken en ons gisteren op voorsprong gezet hadden tegen Twente. Niet alle goals hoeven van Tomasson en Makaay te komen natuurlijk.
Castelen had b.v. best aardig wat rendement, die maakte er elk jaar een stuk of 8 a 9 geloof ik.
Te veel balverlies, te veel slechte voorzetten, weinig oog voor medespelers... Castelen was een garantie voor balverlies.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:25 schreef Ritmo het volgende:
Hoe kun je iemand die international is en bij HSV speelt (al is ie een tijd geblesseerd geweest) nou een van de slechtere spelers van de laatste jaren noemen als je Lucius, Greene, Timmer, Kolkka en nog 30 andere prutsers in dienst hebt gehad?
Ik heb die aversie tegen Castelen nooit echt begrepen. Het is geen wereldspeler nee, maar een van onze meest rendementvolle buitenspelers van de afgelopen jaren. Scoorde er meer dan S. Kalou zelfs.
Nee, te laat met kaarten bestellen... volgend jaar sowieso er bij.
Klopt maar dat compenseerde hij ook weer door te scoren natuurlijk. Al hadden Slory en Cissé dat misschien ook meer gedaan met Kuyt/Kalou naast zich.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Te veel balverlies, te veel slechte voorzetten, weinig oog voor medespelers... Castelen was een garantie voor balverlies.
Iemand met zo'n mening over muziek moet toch wel op tijd die kaartjes kunnen halen
Wij zetten echt op een lijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Te veel balverlies, te veel slechte voorzetten, weinig oog voor medespelers... Castelen was een garantie voor balverlies.
Hij scoorde af en toe ja, maar verder was ik heel blij dat hij weg was...quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt maar dat compenseerde hij ook weer door te scoren natuurlijk. Al hadden Slory en Cissé dat misschien ook meer gedaan met Kuyt/Kalou naast zich.
Wat bedoel je met 'zo'n mening'?Ja niet goed opgelet en de kaarten waren in recordtempo uitverkocht, balen.
Wacht maar, wacht maar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij zetten echt op een lijn.
Wel leuk dat je nu Vincken beschrijft trouwens.
Vincken topscorer Jupiler League 2009/2010quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel leuk dat je nu Vincken beschrijft trouwens.
Is dat om de invoering van de promotie/degradatie van en naar de topklasse zo lang mogelijk uit te stellen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Vincken topscorer Jupiler League 2009/2019
Ik niet, want wat erna kwam was rampzalig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij scoorde af en toe ja, maar verder was ik heel blij dat hij weg was...
Ik had een ander feestje in Deventer dus zat zelf ook niet thuis dit weekend.quote:Nja, omdat je om de week een muziektopic in KLB opent om rockers/metal fans maar voor lul te zetten en ze te verwijten dat ze alleen maar binnen zitten, terwijl je het nu zelf ook hebt gedaanWas wel een mooi feestje btw
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dat om de invoering van de promotie/degradatie van en naar de topklasse zo lang mogelijk uit te stellen?
Ik geloof er weinig van.quote:Als we www.polishsoca.com mogen geloven, keert Ebi Smolarek terug naar Rotterdam. De Pools international is werkloos sinds zijn contract afgelopen seizoen werd ontbonden bij het Spaanse Racing Santander.
De transfer is te danken aan Leo Beenhakker. Op de Poolse site zegt de technisch adviseur: 'Ebi vroeg me of er een mogelijkheid was dat hij weer bij Feyenoord aan de slag kon. Ik heb hem verteld dat hij meteen zijn koffers moest pakken en op het vliegtuig moest springen. Ik zal alles voor hem regelen wanneer hij geland is.'
'Ebi gaat een moeilijke tijd door en ik denk dat de terugkeer naar de club waar hij ooit begon nieuw impuls kan geven aan zijn carriere.' Naar alle waarschijnlijkheid tekent de Pool een contract voor één seizoen.
Alle respect voor Smolarek, Makaay is gewoon beter. En hoewel het zeker een goede speler is, hebben we een echte goalgetter nodig en geen aanvallende middenvelder die ook als spits kan fungeren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:19 schreef Ritmo het volgende:
Zou Makaay dan toch z'n koffers pakken? Ik denk eigenlijk dat je er op vooruit gaat als je hem vervangt door Ebi. Plus het scheelt je denk ik flink in salaris en hij heeft meer restwaarde gezien z'n leeftijd.
Wordt niks hoor. Ik kan het zien aan zijn ogen.quote:
quote:31-08-2009 CONTRACT DWIGHT TIENDALLI ONTBONDEN
Feyenoord en Dwight Tiendalli gaan uit elkaar. Het dienstverband van de verdediger wordt met onmiddellijke ingang met wederzijdse instemming ontbonden. Zowel de speler als de club zag geen basis voor verdere samenwerking. Doordat het contract voor 1 september is ontbonden, is Tiendalli vrij om buiten de geldende transferwindows op zoek te gaan naar een nieuwe club.
Tiendalli werd in augustus 2006 overgenomen van FC Utrecht. Hij kwam in zijn eerste seizoen tot dertien competitiewedstrijden voor Feyenoord. In de winterstop van het seizoen dat volgde, werd hij voor een halfjaar verhuurd aan Sparta Rotterdam. Afgelopen voetbaljaar keerde Tiendalli terug bij Feyenoord en kwam in 22 competitieduels in actie.
quote:Feyenoord en Dwight Tiendalli gaan uit elkaar. Het dienstverband van de verdediger wordt met onmiddellijke ingang met wederzijdse instemming ontbonden. Zowel de speler als de club zag geen basis voor verdere samenwerking. Doordat het contract voor 1 september is ontbonden, is Tiendalli vrij om buiten de geldende transferwindows op zoek te gaan naar een nieuwe club.
Tiendalli werd in augustus 2006 overgenomen van FC Utrecht. Hij kwam in zijn eerste seizoen tot dertien competitiewedstrijden voor Feyenoord. In de winterstop van het seizoen dat volgde, werd hij voor een halfjaar verhuurd aan Sparta Rotterdam. Afgelopen voetbaljaar keerde Tiendalli terug bij Feyenoord en kwam in 22 competitieduels in actie.
Op het moment dat je hem koopt speelde hij een zeer goed U21 toernooi. Ik meen dat hij zelfs in het elftal van het toernooi zat toen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat een baggeraankoop is dit gebleken.
Gast?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:27 schreef Happel het volgende:
Zonde eigenlijk. Kan best wel wat. Denk dat het meer met andere zaken te maken heeft.
Pluspunt: Weer een jood weg.![]()
Nu Landzaat nog, Biseswar volgt vanzelf.
Vincken en Quincy ook...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:26 schreef Juk het volgende:
[..]
Op het moment dat je hem koopt speelde hij een zeer goed U21 toernooi. Ik meen dat hij zelfs in het elftal van het toernooi zat toen.
edit: Mijn punt is, de zoveelste veelbelovende speler die het niet haalt in de Kuip. Je zal zien dat hij helemaal opbloeit ergens anders.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat een baggeraankoop is dit gebleken.
Lijkt me een prima club voor hem.quote:
Hij heeft gewoon een contract.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:53 schreef blueangel_ het volgende:
Tiendalli is een prima speler, ik snap echt niet waarom die jongen geen kans meer krijgt. Bovendien was hij de enige back-up voor Fernandez
Flikker dan toch gewoon Landzaat buiten
Jij weer met je 'als vuil'.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:
Maar waarom ontbinden ze Landzaats contract niet gewoon? Of weigert ie dat zelf? Half jaar op de tribune zetten en als vuil behandelen in dat geval.
Die zal gewoon een oprotpremie willen. Kunnen we niet betalen, hèquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:
Maar waarom ontbinden ze Landzaats contract niet gewoon? Of weigert ie dat zelf? Half jaar op de tribune zetten en als vuil behandelen in dat geval.
Dat kan niet zomaar natuurlijk, tenzij hij daar vrijwillig mee instemt. Maar ja, waarom zou hij dat doen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:
Maar waarom ontbinden ze Landzaats contract niet gewoon?
Gewoon gebruik maken waar nodig en actief aanbieden bij andere clubs. En niet meer dergelijke lange contracten geven aan oude, dure spelers. Je kunt Landzaat niet kwalijk nemen dat hij zich niet weg laat sturen, dat zouden jij en ik ook niet doen.quote:Of weigert ie dat zelf? Half jaar op de tribune zetten en als vuil behandelen in dat geval.
Niemand is geïnteresseerd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef Ritmo het volgende:
Tsja, die kerel moet gewoon meewerken aan een transfer. Hij weet zelf ook wel dat ie een stap omlaag zal moeten doen maar wil waarschijnlijk alleen naar een club waar ie 1,5 miljoen per jaar verdient.
Hij moet helemaal niets behalve gewoon meetrainen en beschikbaar zijn om te spelen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef Ritmo het volgende:
Tsja, die kerel moet gewoon meewerken aan een transfer. Hij weet zelf ook wel dat ie een stap omlaag zal moeten doen.
Als hij bij Feyenoord twee keer zo veel krijgt als hij ergens anders kan krijgen, is het logisch dat hij blijft plakken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef Ritmo het volgende:
Tsja, die kerel moet gewoon meewerken aan een transfer. Hij weet zelf ook wel dat ie een stap omlaag zal moeten doen maar wil waarschijnlijk alleen naar een club waar ie 1,5 miljoen per jaar verdient.
Dan nog hoeft niemand hem te hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan weet ie zelf ook wel, daarom moet ie wat minder eisen stellen.
Niet dit weer...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:
Ja, net als spelers altijd hun contract respecteren als ze er zelf beter van kunnen worden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als hij bij Feyenoord twee keer zo veel krijgt als hij ergens anders kan krijgen, is het logisch dat hij blijft plakken.
Bovendien moeten we niet doen alsof we te maken hebben met een onwijze prutser, het is best een nuttige speler om erbij te hebben, alleen niet voor dat geld natuurlijk. Maar ja, Feyenoord zal gewoon moeten boeten voor fouten uit het verleden en contracten moeten gerespecteerd worden.
Waarom? Hij is geen 23-jarige topspeler in wording die carrière moet maken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onzin, Willem II ofzo wil hem best hebben, transfervrij.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan nog hoeft niemand hem te hebben.
Als ze jou een functie boven je niveau aanbieden met een salaris wat 2x zo hoog is als wat je normaliter zou verdienen, en ze je halverwege je contract vragen om per direct te vertrekken, doe je dat zeker wel, nobel en trouw als je bent.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De meeste spelers wel ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, net als spelers altijd hun contract respecteren als ze er zelf beter van kunnen worden.
Enig idee hoeveel hij daar per jaar krijgt betaald?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onzin, Willem II ofzo wil hem best hebben, transfervrij.
Niet vergelijkbaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ze jou een functie boven je niveau aanbieden met een salaris wat 2x zo hoog is als wat je normaliter zou verdienen, en ze je halverwege je contract vragen om per direct te vertrekken, doe je dat zeker wel, nobel en trouw als je bent.
Jawel, prima vergelijkbaar. Jij verwacht iets van Landzaat wat bijna niemand zou doen.quote:
Haal dat bijna maar weg. Iedereen in zijn positie, met zijn leeftijd, salaris etc, zou gewoon hetzelfde doen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jawel, prima vergelijkbaar. Jij verwacht iets van Landzaat wat bijna niemand zou doen.
Tiendalli doet het wel. Die gaat ook nergens meer verdienen hoor. Al kan ie nog een 'comeback' maken. Het is niet erg om Landzaat 'achter de hand' te hebben maar die gast kost gewoon veels te veel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jawel, prima vergelijkbaar. Jij verwacht iets van Landzaat wat bijna niemand zou doen.
Hij verdiende ook geen ¤1,5 miljoen per jaar en heeft nog een carrière voor zich. Logisch verschil.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tiendalli doet het wel. Die gaat ook nergens meer verdienen hoor. Al kan ie nog een 'comeback' maken.
Tiendalli kan overal terecht en zal er niet veel op achteruit gaan. Daarnaast moet hij blijven spelen om niet over een jaar in een zwart gat terecht te komen. Voor Landzaat is dat niet aan de orde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tiendalli doet het wel. Die gaat ook nergens meer verdienen hoor. Al kan ie nog een 'comeback' maken.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Niemand gaat dat krankzinnige salaris wat Petertje Bosz hem ooit heeft aangeboden ophoesten. Maarja, we hebben nog 34 minuten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:25 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap het heel goed Happel. Landzaat moet gewoon optiefen zo simpel is het.
Ook Portugal en Denemarken, maar daar hebben we waarschijnlijk weinig aan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:29 schreef Kopbal het volgende:
Ja, hoe zat dat nou? Alleen Nederland en Engeland?
Tjah niets aan te doen want Landzaat bepaalt gewoon wat er gebeurd. En in zijn positie zou ik precies hetzelfde doen.quote:
Dat willen we allemaal, maar je snapt toch wel dat niemand in Nederland het salaris van Landzaat gaat ophoesten en dat we Landzaat niet zomaar op straat kunnen gooien, zonder dat hij een mooie ontslagvergoeding meekrijgt?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:25 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap het heel goed Happel. Landzaat moet gewoon optiefen zo simpel is het.
Ik denk niet dat deze doorgang vind als De Guzman blijft.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:42 schreef gitaarsnaar het volgende:
die deal met Babovic moet dan ook snel worden beklonken.
dat zou kunnen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze doorgang vind als De Guzman blijft.
quote:ROTTERDAM - Feyenoord gaat er inmiddels vanuit dat Jonathan de Guzman sowieso tot de jaarwisseling nog voor de Rotterdamse club speelt. De beoogde transfer naar Valencia is afgeketst, omdat de Spaanse club er niet in slaagde om een of meerdere overbodige spelers te verkopen en zo financiële ruimte te creëren.
In tegenstelling tot Nederland, waar de transferdeadline vandaag om 18.00 sluit, eindigde de transferperiode in Spanje gisteravond laat om twaalf uur. In Engeland is de markt nog wel open, maar Chelsea is nog steeds niet concreet geworden, zodat uit die hoek ook niks meer wordt verwacht.
Het wel concrete CSKA Moskou en Red Bull Salzburg werden door De Guzman zelf afgezegd. De laatste ontwikkeling rond De Guzman is financieel slecht nieuws voor Feyenoord, maar sportief een meevaller voor trainer Mario Been, die zelfs nog ruimer in zijn mogelijkheden komt te zitten. Naar verwachting worden vandaag de laatste formaliteiten rond de komst van huurling Stefan Babovic afgerond, waarna de! Serviër zich zo snel mogelijk bij de selectie van Been voegt.
Ik zou er niet heel erg raar van staan te kijken maar ik acht de kans echt max. 10% dat ie dat doet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:46 schreef Happel het volgende:
Nog even in spanning zitten tot 18.00 vanavond. Kan De Guzman daarna zijn contract voor twee seizoenen verlengen.
En daarom heb ik dus liever dat hij naar een mooie club gaat voor een aantal miljoenen, want hij verdient zichzelf echt niet terug wanneer we mede dankzij hem Europa League gaan spelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:17 schreef dill het volgende:
[..]
Ik zou er niet heel erg raar van staan te kijken maar ik acht de kans echt max. 10% dat ie dat doet.
Maar als er geen club komt...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:24 schreef Happel het volgende:
[..]
En daarom heb ik dus liever dat hij naar een mooie club gaat voor een aantal miljoenen, want hij verdient zichzelf echt niet terug wanneer we mede dankzij hem Europa League gaan spelen.
Ik geloof niet dat hij zal verlengen, maar het zou mooi zijn voor Feijenoord als hij nog een seizoen blijft. Feijenoord hoort gewoon weer mee te draaien in de top drie. Het begin is er. Hopelijk is er in de komende seizoenen wat meer geld beschikbaar, maar gezien de selectie lijkt het me niet dat er veel geld binnen zal komen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:46 schreef Happel het volgende:
Nog even in spanning zitten tot 18.00 vanavond. Kan De Guzman daarna zijn contract voor twee seizoenen verlengen.
Ik denk het ook niet, al vind ik het wel dat verlengen het minste is wat hij moet doen. Geld zal altijd wel een heibel punt blijven bij Feyenoord. Is afwachten wat spelers zoals Wijnaldum en Fer in de toekomst opbrengen voor de club. Dat zijn spelers waar ze goed aan kunnen verdienen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:03 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij zal verlengen, maar het zou mooi zijn voor Feijenoord als hij nog een seizoen blijft. Feijenoord hoort gewoon weer mee te draaien in de top drie. Het begin is er. Hopelijk is er in de komende seizoenen wat meer geld beschikbaar, maar gezien de selectie lijkt het me niet dat er veel geld binnen zal komen.
Welke aanstelling?quote:Gefeliciteerd trouwens met je aanstelling, Happel
Sportieve prestaties zijn natuurlijk meer waard dan alleen wat geld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:24 schreef Happel het volgende:
[..]
En daarom heb ik dus liever dat hij naar een mooie club gaat voor een aantal miljoenen, want hij verdient zichzelf echt niet terug wanneer we mede dankzij hem Europa League gaan spelen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:13 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Las dat je de nieuwe mod werd, blijkt een grap te zijn van Sjimz
Absoluut. Helaas zitten we nu in een situatie waar een gezonde status van de club belangrijker is dan dat. Over 20 jaar wil ik ook nog naar Feijenoord kunnen gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sportieve prestaties zijn natuurlijk meer waard dan alleen wat geld.
Wat een lolbroek is het ook, hèquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:13 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter de komende jaren moet proberen middels het verkopen van bijvoorbeeld Fer, Castaignos, Wijnaldum of Vlaar gezond moet zien te raken. In principe moet je met 2 goede transfers de schuldenlast weg kunnen werken. Maar het duurt nog wel even voordat een Wijnaldum of Fer echt over de 15 miljoen waard is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Absoluut. Helaas zitten we nu in een situatie waar een gezonde status van de club belangrijker is dan dat. Over 20 jaar wil ik ook nog naar Feijenoord kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:13 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Zelfs met twee keer een verkoop van 15 miloen zou de schuldenlast nog niet weggewerkt zijn. Feyenoord heeft immers voorschot op de toekomst genomen met die talentenpools.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter de komende jaren moet proberen middels het verkopen van bijvoorbeeld Fer, Castaignos, Wijnaldum of Vlaar gezond moet zien te raken. In principe moet je met 2 goede transfers de schuldenlast weg kunnen werken.
krijg je Landzaat er gratis bijquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Heeft Fortuna al geboden op Hofland
Nee, het is niet echt bekend wat de huidige schuld is. Zal wel weer schrikken worden over een tijdje...quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef dill het volgende:
Weet er trouwens iemand hoeveel geld er nodig is om Feyenoord per direct financieel gezond te maken?
Denk dat 25 miljoen wel genoeg zal zijn. Dus als je jou geroepen voelt graagquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef dill het volgende:
Het mooiste zou gewoon zijn dat er 1 hele vermogende man alle schulden weg zou nemen. En dat Feyenoord vervolgens alleen aan die persoon terugbetaald.
Dan kun je in feite vanaf 0 beginnen, nu blijven die schulden je achtervolgen bij elk nieuw project dat je aangaat of elke nieuwe investering die je wilt doen. Het is dan niet zo dat je van je schulden af bent maar het maakt het wel iets makkelijker denk ik.
Weet er trouwens iemand hoeveel geld er nodig is om Feyenoord per direct financieel gezond te maken?
Mooi. Nu Makaay nog ff snel proberen te lozen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:57 schreef 68Chevelle het volgende:
http://www.fr-fanatic.com/2009/09/01/18232/
Volgens www.polishsoca.com keert Ebi Smolarek terug bij Feyenoord. De Pools international heeft geen club meer sinds zijn contract afgelopen seizoen werd ontbonden bij het Spaanse Racing Santander.
De transfer is te danken aan Leo Beenhakker. Op de Poolse site zegt de technisch adviseur: ‘Ebi vroeg me of er een mogelijkheid was dat hij weer bij Feyenoord aan de slag kon. Ik heb hem verteld dat hij meteen zijn koffers moest pakken en op het vliegtuig moest springen. Ik zal alles voor hem regelen wanneer hij geland is.’
‘Ebi gaat een moeilijke tijd door en ik denk dat de terugkeer naar de club waar hij ooit begon nieuw impuls kan geven aan zijn carriere.’ Naar alle waarschijnlijkheid tekent de Pool een contract voor één seizoen.
Volgens onze bronnen vind er vanmiddag om 13.00 uur een gesprek plaats tussen Feyenoord en Ebi
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:05 schreef 68Chevelle het volgende:
Hij is in het Dijzigtziekenhuis gesignaleerd samen met Tymoschuk.
Die was ik ook nog vergeten...... net als Miroslav Klose, maar omdat het zo druk is in de ziekenhuizen van Rotterdam met keuringen van nieuwe Feyenoorders, is hij in Spijkenisse gezienquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:11 schreef Joeriii het volgende:
Gerucht: Vagner Love gesignaleerd bij het Erasmus mc.
quote:Stefan Babovic heeft dinsdag een contract getekend bij Feyenoord. De middenvelder wordt voor een jaar gehuurd van FC Nantes, met een optie tot koop voor een gelimiteerd bedrag. De overeenkomst met Nantes en de speler kost Feyenoord niets. Wordt Babovic na dit seizoen doorverkocht, dan krijgt Feyenoord een percentage van het transferbedrag.
Babovic kreeg dinsdagmiddag nadat hij zijn handtekening onder het contract had gezet het Feyenoord-shirt met rugnummer 15 overhandigd door Mario Been. De trainer is verheugd met de komst van de middenvelder. ‘Het is een jongen met een hele goede techniek, die een goal kan maken. Hij heeft een geweldig linkerbeen. Hij wil heel graag voor ons spelen, dus de drive is zeker aanwezig bij hem. Maar hij zal net als alle andere spelers zijn plaats moeten verdienen in het elftal.’
De middenvelder zelf was vooral blij dat er duidelijkheid is over zijn situatie, nadat hij vorige week al eenmaal meetrainde met de selectie en een goede indruk achterliet bij de technische staf. ‘De Nederlandse competitie is denk ik de beste voor jonge spelers, dus ik hoop me hier te ontwikkelen. Feyenoord is voor mij de beste club van Nederland, al hebben ze een minder jaar achter de rug. Dit jaar gaat het gelukkig alweer een stuk beter.’
Babovic hoopt door veel te spelen bij Feyenoord tevens in beeld te blijven voor het nationale elftal van Servië. Die ploeg speelt volgende week een WK-kwalificatiewedstrijd tegen Frankrijk. ‘Ik ben daar niet voor opgeroepen omdat ik tijdelijk zonder club zat, maar ik wil aan het eind van dit seizoen heel graag naar het WK’, zegt Babovic. ‘Ik zal alles geven om mijn plaats in het nationale team weer te verdienen.’
De Serviër kan op meerdere posities in het elftal spelen. Volgens Been is hij niet alleen een optie voor de ‘nummer tien’ positie, maar kan hij ook als linkermiddenvelder of linksbuiten uit de voeten. ‘Maar ik heb hem nog te kort aan het werk gezien om precies te weten waar zijn kwaliteiten het beste tot uiting komen’, zegt de trainer. ‘Woensdag heb ik in ieder geval een gesprek met Stefan om elkaar wat beter te leren kennen.’
De middenvelder zelf beseft dat de concurrentie bij Feyenoord groot is voor een basisplaats. ‘Maar dat is alleen maar goed’, zegt hij. ‘Feyenoord heeft een goed team met hele goede spelers, dus ik zal elke training honderd procent geven om mezelf te laten zien aan de trainer. Ik vind het een voorrecht om voor deze club te spelen.’
Woensdag zal Babovic voor de eerste maal als volwaardig lid van de selectie meetrainen met Feyenoord. Afgelopen weken hield hij individueel zijn conditie op peil, waardoor hij fit is om bij de groepstraining aan te sluiten. ‘Komend weekeinde staat er voor Feyenoord geen wedstrijd op het programma, dus de eerste wedstrijd is over twee weken. Ik denk dat ik er dan helemaal klaar voor ben.’
Lid van de directie. Hebben geen technisch directeur. Beenhakker is adviseur.quote:
Valt moeilijk te zeggen. Misschien is hij beter dan al deze spelers?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef Kopbal het volgende:
Lijkt me toch een vrij kansloze missie voor hem, op links heb je Cissé en Biseswar en op 10 heb je De Guzman, Wijnaldum, Tomasson en Bruins. Maargoed, het kost niets.
Er zit totaal geen lijn in die presentaties. Toen Bosz nog TD was stonden Woerts en Jacobs ook wel eens op de foto met de presentatie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef Ritmo het volgende:
Ah dus de contracten worden ook door Jacobs gedaan? Dacht dat Gudde dat afhandelde en Jacobs puur over de financiën ging.
Maakt niet uit toch? Het is maar net wie er die dag tijd heeft.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er zit totaal geen lijn in die presentaties. Toen Bosz nog TD was stonden Woerts en Jacobs ook wel eens op de foto met de presentatie.
Je hebt JDT toch al voor die positie? En die doet het nou niet echt slechtquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk Smolarek er nog bij. Dan heb ik er wel vertrouwen in.
Op basis van wat was je dan wel blij met Smolarek?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:50 schreef Ritmo het volgende:
Mm ik was ook wel blij met Smolarek maar die statistieken zijn werkelijk dramatisch. Cissé is een goalgetter vergeleken met hem.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |