Makkelijker gezegd dan gedaan. Niemand gaat dat krankzinnige salaris wat Petertje Bosz hem ooit heeft aangeboden ophoesten. Maarja, we hebben nog 34 minuten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:25 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap het heel goed Happel. Landzaat moet gewoon optiefen zo simpel is het.
Ook Portugal en Denemarken, maar daar hebben we waarschijnlijk weinig aan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:29 schreef Kopbal het volgende:
Ja, hoe zat dat nou? Alleen Nederland en Engeland?
Tjah niets aan te doen want Landzaat bepaalt gewoon wat er gebeurd. En in zijn positie zou ik precies hetzelfde doen.quote:
Dat willen we allemaal, maar je snapt toch wel dat niemand in Nederland het salaris van Landzaat gaat ophoesten en dat we Landzaat niet zomaar op straat kunnen gooien, zonder dat hij een mooie ontslagvergoeding meekrijgt?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:25 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap het heel goed Happel. Landzaat moet gewoon optiefen zo simpel is het.
Ik denk niet dat deze doorgang vind als De Guzman blijft.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:42 schreef gitaarsnaar het volgende:
die deal met Babovic moet dan ook snel worden beklonken.
dat zou kunnen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze doorgang vind als De Guzman blijft.
quote:ROTTERDAM - Feyenoord gaat er inmiddels vanuit dat Jonathan de Guzman sowieso tot de jaarwisseling nog voor de Rotterdamse club speelt. De beoogde transfer naar Valencia is afgeketst, omdat de Spaanse club er niet in slaagde om een of meerdere overbodige spelers te verkopen en zo financiële ruimte te creëren.
In tegenstelling tot Nederland, waar de transferdeadline vandaag om 18.00 sluit, eindigde de transferperiode in Spanje gisteravond laat om twaalf uur. In Engeland is de markt nog wel open, maar Chelsea is nog steeds niet concreet geworden, zodat uit die hoek ook niks meer wordt verwacht.
Het wel concrete CSKA Moskou en Red Bull Salzburg werden door De Guzman zelf afgezegd. De laatste ontwikkeling rond De Guzman is financieel slecht nieuws voor Feyenoord, maar sportief een meevaller voor trainer Mario Been, die zelfs nog ruimer in zijn mogelijkheden komt te zitten. Naar verwachting worden vandaag de laatste formaliteiten rond de komst van huurling Stefan Babovic afgerond, waarna de! Serviër zich zo snel mogelijk bij de selectie van Been voegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |