abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72329503
Guzman

Misschien na PSV een megagroot spandoek op de gelezijde met het verzoek of ie zijn contract wilt verlengen.
Tegen PSV staan hopelijk de lampjes op een mooi spandoek.

Ik vond het spandoek afgelopen weekend een beetje simpel maar erg origineel.
Maar ik doe het ze niet na(zou het niet eens kunnen) dus
Hell To The Liars
pi_72330689
Wat voor spandoek was dat dan?
-
  dinsdag 1 september 2009 @ 02:37:22 #253
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72330833
Stiekem ben ik toch wel blij . Ik kijk ten slotte elke week naar het veld en niet naar de bankrekening van Feyenoord.
2000 light years from home
pi_72331322
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 02:08 schreef Ritmo het volgende:
Wat voor spandoek was dat dan?
dat paard van Twente als Hobbelpaard van Schalke:
  dinsdag 1 september 2009 @ 07:46:17 #255
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72331410
Nog even in spanning zitten tot 18.00 vanavond. Kan De Guzman daarna zijn contract voor twee seizoenen verlengen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72332491
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 07:46 schreef Happel het volgende:
Nog even in spanning zitten tot 18.00 vanavond. Kan De Guzman daarna zijn contract voor twee seizoenen verlengen.
Ik zou er niet heel erg raar van staan te kijken maar ik acht de kans echt max. 10% dat ie dat doet.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:24:47 #257
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72332624
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:17 schreef dill het volgende:

[..]

Ik zou er niet heel erg raar van staan te kijken maar ik acht de kans echt max. 10% dat ie dat doet.
En daarom heb ik dus liever dat hij naar een mooie club gaat voor een aantal miljoenen, want hij verdient zichzelf echt niet terug wanneer we mede dankzij hem Europa League gaan spelen.
Elite
Tegen TTIP
pi_72332871
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:24 schreef Happel het volgende:

[..]

En daarom heb ik dus liever dat hij naar een mooie club gaat voor een aantal miljoenen, want hij verdient zichzelf echt niet terug wanneer we mede dankzij hem Europa League gaan spelen.
Maar als er geen club komt...

Ik snap ook wel dat je niet bij Salzburg en Moskou wilt gaan voetballen, zou ik ook niet doen. En hij denkt misschien; ik kom nu al niet weg, laat staan als ik mijn contract verleng...
pi_72333337
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 07:46 schreef Happel het volgende:
Ik geloof niet dat hij zal verlengen, maar het zou mooi zijn voor Feijenoord als hij nog een seizoen blijft. Feijenoord hoort gewoon weer mee te draaien in de top drie. Het begin is er. Hopelijk is er in de komende seizoenen wat meer geld beschikbaar, maar gezien de selectie lijkt het me niet dat er veel geld binnen zal komen.

Gefeliciteerd trouwens met je aanstelling, Happel
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:10:09 #260
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72333479
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:03 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat hij zal verlengen, maar het zou mooi zijn voor Feijenoord als hij nog een seizoen blijft. Feijenoord hoort gewoon weer mee te draaien in de top drie. Het begin is er. Hopelijk is er in de komende seizoenen wat meer geld beschikbaar, maar gezien de selectie lijkt het me niet dat er veel geld binnen zal komen.
Ik denk het ook niet, al vind ik het wel dat verlengen het minste is wat hij moet doen. Geld zal altijd wel een heibel punt blijven bij Feyenoord. Is afwachten wat spelers zoals Wijnaldum en Fer in de toekomst opbrengen voor de club. Dat zijn spelers waar ze goed aan kunnen verdienen.
quote:
Gefeliciteerd trouwens met je aanstelling, Happel
Welke aanstelling?
Elite
Tegen TTIP
pi_72333552
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:10 schreef Happel het volgende:

Welke aanstelling?
Las dat je de nieuwe mod werd, blijkt een grap te zijn van Sjimz
pi_72333617
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Sportieve prestaties zijn natuurlijk meer waard dan alleen wat geld.
-
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:17:50 #263
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72333675
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:13 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:45:01 #264
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72334389
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Sportieve prestaties zijn natuurlijk meer waard dan alleen wat geld.
Absoluut. Helaas zitten we nu in een situatie waar een gezonde status van de club belangrijker is dan dat. Over 20 jaar wil ik ook nog naar Feijenoord kunnen gaan.
quote:

[..]

Wat een lolbroek is het ook, hè
Elite
Tegen TTIP
pi_72334507
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Absoluut. Helaas zitten we nu in een situatie waar een gezonde status van de club belangrijker is dan dat. Over 20 jaar wil ik ook nog naar Feijenoord kunnen gaan.
Ik denk dat je beter de komende jaren moet proberen middels het verkopen van bijvoorbeeld Fer, Castaignos, Wijnaldum of Vlaar gezond moet zien te raken. In principe moet je met 2 goede transfers de schuldenlast weg kunnen werken. Maar het duurt nog wel even voordat een Wijnaldum of Fer echt over de 15 miljoen waard is.

We hebben zo enorm veel potentieel verkoop-materiaal in huis (meeste van de eredivisie denk ik zelfs) dat je niet te snel de schulden weg moet gaan willen werken ten koste van de sportieve prestaties. Het is vooral belangrijk om de schulden niet op te laten lopen en bovenin de eredivisie en Europees mee te blijven doen zodat de jonge gasten zichzelf in de kijker kunnen spelen. Hoe hoger het niveau is waar ze zich kunnen ontwikkelen, hoe meer ze waard worden. Als we nu weer 7e of 8e worden de komende 2 jaar (wat niet gaat gebeuren) lopen op den duur gasten als Wijnaldum straks voor een paar miljoen over naar AZ ofzo. En ik kan ze daar niet eens geheel ongelijk in geven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ritmo op 01-09-2009 11:01:15 ]
-
pi_72334948
quote:

[..]

pi_72335140
Het probleem is dat jonge talenten in de pouls zitten waardoor je als club er minder van terugziet bij de verkoop. Daarnaast lijkt de waarde van spelers ook op de balans te worden gezet, zodat bij verkoop er iig meer binnen gehaald moet worden dan dat er verdwijnt op de balans.

Ik zie de verkoop van twee talenten echt niet de schuldenlast zo 1-2-3 oplossen.
pi_72335297
Heeft Fortuna al geboden op Hofland
  Moderator dinsdag 1 september 2009 @ 11:20:25 #269
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72335355
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter de komende jaren moet proberen middels het verkopen van bijvoorbeeld Fer, Castaignos, Wijnaldum of Vlaar gezond moet zien te raken. In principe moet je met 2 goede transfers de schuldenlast weg kunnen werken.
Zelfs met twee keer een verkoop van 15 miloen zou de schuldenlast nog niet weggewerkt zijn. Feyenoord heeft immers voorschot op de toekomst genomen met die talentenpools.
En als je dan leest dat in het nieuw te bouwen stadion wéér zo'n rare constructie is bedacht waardoor catering e.d. niet onder het beheer van Feyenoord vallen. Ze krijgen het wel weer voor elkaar hoor, dat een club met zo'n grote supoortersschare en zo'n groot stadion, tóch armlastig blijft.

Maar goed, het contract van Tiendalli is ontbonden. Dat tikt lekker aan.
Al zal hij wel een flinke zak geld hebben meegekregen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:26:57 #270
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72335546
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Heeft Fortuna al geboden op Hofland
krijg je Landzaat er gratis bij
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_72335859
Het mooiste zou gewoon zijn dat er 1 hele vermogende man alle schulden weg zou nemen. En dat Feyenoord vervolgens alleen aan die persoon terugbetaald.

Dan kun je in feite vanaf 0 beginnen, nu blijven die schulden je achtervolgen bij elk nieuw project dat je aangaat of elke nieuwe investering die je wilt doen. Het is dan niet zo dat je van je schulden af bent maar het maakt het wel iets makkelijker denk ik.

Weet er trouwens iemand hoeveel geld er nodig is om Feyenoord per direct financieel gezond te maken?
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:39:31 #272
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72335924
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef dill het volgende:
Weet er trouwens iemand hoeveel geld er nodig is om Feyenoord per direct financieel gezond te maken?
Nee, het is niet echt bekend wat de huidige schuld is. Zal wel weer schrikken worden over een tijdje...
Elite
Tegen TTIP
pi_72335932
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef dill het volgende:
Het mooiste zou gewoon zijn dat er 1 hele vermogende man alle schulden weg zou nemen. En dat Feyenoord vervolgens alleen aan die persoon terugbetaald.

Dan kun je in feite vanaf 0 beginnen, nu blijven die schulden je achtervolgen bij elk nieuw project dat je aangaat of elke nieuwe investering die je wilt doen. Het is dan niet zo dat je van je schulden af bent maar het maakt het wel iets makkelijker denk ik.

Denk dat 25 miljoen wel genoeg zal zijn. Dus als je jou geroepen voelt graag
pi_72336105
20-45 miljoen was het toch? Het zal wel liggen aan wat je wel en niet meetelt, zoals spelers die van de balans gaan verdwijnen zoals Landzaat ( ), Hofland, De Cler, Makaay en je gaat zo maar door.
pi_72340042
Valt me wel tegen dat we geen enkele speler verkocht hebben.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_72340121
http://www.fr-fanatic.com/2009/09/01/18232/

Volgens www.polishsoca.com keert Ebi Smolarek terug bij Feyenoord. De Pools international heeft geen club meer sinds zijn contract afgelopen seizoen werd ontbonden bij het Spaanse Racing Santander.

De transfer is te danken aan Leo Beenhakker. Op de Poolse site zegt de technisch adviseur: ‘Ebi vroeg me of er een mogelijkheid was dat hij weer bij Feyenoord aan de slag kon. Ik heb hem verteld dat hij meteen zijn koffers moest pakken en op het vliegtuig moest springen. Ik zal alles voor hem regelen wanneer hij geland is.’

‘Ebi gaat een moeilijke tijd door en ik denk dat de terugkeer naar de club waar hij ooit begon nieuw impuls kan geven aan zijn carriere.’ Naar alle waarschijnlijkheid tekent de Pool een contract voor één seizoen.

Volgens onze bronnen vind er vanmiddag om 13.00 uur een gesprek plaats tussen Feyenoord en Ebi
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_72340175
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:57 schreef 68Chevelle het volgende:
http://www.fr-fanatic.com/2009/09/01/18232/

Volgens www.polishsoca.com keert Ebi Smolarek terug bij Feyenoord. De Pools international heeft geen club meer sinds zijn contract afgelopen seizoen werd ontbonden bij het Spaanse Racing Santander.

De transfer is te danken aan Leo Beenhakker. Op de Poolse site zegt de technisch adviseur: ‘Ebi vroeg me of er een mogelijkheid was dat hij weer bij Feyenoord aan de slag kon. Ik heb hem verteld dat hij meteen zijn koffers moest pakken en op het vliegtuig moest springen. Ik zal alles voor hem regelen wanneer hij geland is.’

‘Ebi gaat een moeilijke tijd door en ik denk dat de terugkeer naar de club waar hij ooit begon nieuw impuls kan geven aan zijn carriere.’ Naar alle waarschijnlijkheid tekent de Pool een contract voor één seizoen.

Volgens onze bronnen vind er vanmiddag om 13.00 uur een gesprek plaats tussen Feyenoord en Ebi
Mooi. Nu Makaay nog ff snel proberen te lozen.
pi_72340251
hallo het is 14.00 waar blijven de foto's van Smollie op Zuid?
pi_72340352
Hij is in het Dijzigtziekenhuis gesignaleerd samen met Tymoschuk.
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:06:10 #280
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72340381
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:05 schreef 68Chevelle het volgende:
Hij is in het Dijzigtziekenhuis gesignaleerd samen met Tymoschuk.
pi_72340512
Gerucht: Vagner Love gesignaleerd bij het Erasmus mc.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:12:35 #282
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72340572
Ook schijnt Landzaat inmiddels gespot te zijn in Artis.
pi_72340777
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:11 schreef Joeriii het volgende:
Gerucht: Vagner Love gesignaleerd bij het Erasmus mc.
Die was ik ook nog vergeten...... net als Miroslav Klose, maar omdat het zo druk is in de ziekenhuizen van Rotterdam met keuringen van nieuwe Feyenoorders, is hij in Spijkenisse gezien
pi_72340923
quote:
Stefan Babovic heeft dinsdag een contract getekend bij Feyenoord. De middenvelder wordt voor een jaar gehuurd van FC Nantes, met een optie tot koop voor een gelimiteerd bedrag. De overeenkomst met Nantes en de speler kost Feyenoord niets. Wordt Babovic na dit seizoen doorverkocht, dan krijgt Feyenoord een percentage van het transferbedrag.

Babovic kreeg dinsdagmiddag nadat hij zijn handtekening onder het contract had gezet het Feyenoord-shirt met rugnummer 15 overhandigd door Mario Been. De trainer is verheugd met de komst van de middenvelder. ‘Het is een jongen met een hele goede techniek, die een goal kan maken. Hij heeft een geweldig linkerbeen. Hij wil heel graag voor ons spelen, dus de drive is zeker aanwezig bij hem. Maar hij zal net als alle andere spelers zijn plaats moeten verdienen in het elftal.’

De middenvelder zelf was vooral blij dat er duidelijkheid is over zijn situatie, nadat hij vorige week al eenmaal meetrainde met de selectie en een goede indruk achterliet bij de technische staf. ‘De Nederlandse competitie is denk ik de beste voor jonge spelers, dus ik hoop me hier te ontwikkelen. Feyenoord is voor mij de beste club van Nederland, al hebben ze een minder jaar achter de rug. Dit jaar gaat het gelukkig alweer een stuk beter.’

Babovic hoopt door veel te spelen bij Feyenoord tevens in beeld te blijven voor het nationale elftal van Servië. Die ploeg speelt volgende week een WK-kwalificatiewedstrijd tegen Frankrijk. ‘Ik ben daar niet voor opgeroepen omdat ik tijdelijk zonder club zat, maar ik wil aan het eind van dit seizoen heel graag naar het WK’, zegt Babovic. ‘Ik zal alles geven om mijn plaats in het nationale team weer te verdienen.’

De Serviër kan op meerdere posities in het elftal spelen. Volgens Been is hij niet alleen een optie voor de ‘nummer tien’ positie, maar kan hij ook als linkermiddenvelder of linksbuiten uit de voeten. ‘Maar ik heb hem nog te kort aan het werk gezien om precies te weten waar zijn kwaliteiten het beste tot uiting komen’, zegt de trainer. ‘Woensdag heb ik in ieder geval een gesprek met Stefan om elkaar wat beter te leren kennen.’

De middenvelder zelf beseft dat de concurrentie bij Feyenoord groot is voor een basisplaats. ‘Maar dat is alleen maar goed’, zegt hij. ‘Feyenoord heeft een goed team met hele goede spelers, dus ik zal elke training honderd procent geven om mezelf te laten zien aan de trainer. Ik vind het een voorrecht om voor deze club te spelen.’

Woensdag zal Babovic voor de eerste maal als volwaardig lid van de selectie meetrainen met Feyenoord. Afgelopen weken hield hij individueel zijn conditie op peil, waardoor hij fit is om bij de groepstraining aan te sluiten. ‘Komend weekeinde staat er voor Feyenoord geen wedstrijd op het programma, dus de eerste wedstrijd is over twee weken. Ik denk dat ik er dan helemaal klaar voor ben.’
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_72341000

dinsdag 1 september 2009 @ 14:27:07 #286
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72341020
Lijkt me toch een vrij kansloze missie voor hem, op links heb je Cissé en Biseswar en op 10 heb je De Guzman, Wijnaldum, Tomasson en Bruins. Maargoed, het kost niets.
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:29:57 #287
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72341107
Ok Babovic is er dus .
pi_72341134
Vanwaar Jacobs?
-
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:35:07 #289
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72341264
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:30 schreef Ritmo het volgende:
Vanwaar Jacobs?
Lid van de directie. Hebben geen technisch directeur. Beenhakker is adviseur.
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef Kopbal het volgende:
Lijkt me toch een vrij kansloze missie voor hem, op links heb je Cissé en Biseswar en op 10 heb je De Guzman, Wijnaldum, Tomasson en Bruins. Maargoed, het kost niets.
Valt moeilijk te zeggen. Misschien is hij beter dan al deze spelers?
Elite
Tegen TTIP
pi_72341368
Ah dus de contracten worden ook door Jacobs gedaan? Dacht dat Gudde dat afhandelde en Jacobs puur over de financiën ging.
-
pi_72341462
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef Ritmo het volgende:
Ah dus de contracten worden ook door Jacobs gedaan? Dacht dat Gudde dat afhandelde en Jacobs puur over de financiën ging.
Er zit totaal geen lijn in die presentaties. Toen Bosz nog TD was stonden Woerts en Jacobs ook wel eens op de foto met de presentatie.
pi_72341564
Nu je het zegt ja.
-
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:46:00 #293
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72341570
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Er zit totaal geen lijn in die presentaties. Toen Bosz nog TD was stonden Woerts en Jacobs ook wel eens op de foto met de presentatie.
Maakt niet uit toch? Het is maar net wie er die dag tijd heeft.
Elite
Tegen TTIP
pi_72341661
Het lijkt er in elk geval op dat we met deze selectie de kerst ingaan, zie eigenlijk geen spelers meer vertrekken of komen.

Die Babovic zal in de winterstop wel weer z'n koffers pakken, die moet wel heel goed zijn wil ie speeltijd krijgen.
-
pi_72341702
Hopelijk Smolarek er nog bij. Dan heb ik er wel vertrouwen in.
pi_72341723
Mm ik was ook wel blij met Smolarek maar die statistieken zijn werkelijk dramatisch. Cissé is een goalgetter vergeleken met hem.
-
pi_72341745
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk Smolarek er nog bij. Dan heb ik er wel vertrouwen in.
Je hebt JDT toch al voor die positie? En die doet het nou niet echt slecht
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:52:34 #298
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72341772
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:50 schreef Ritmo het volgende:
Mm ik was ook wel blij met Smolarek maar die statistieken zijn werkelijk dramatisch. Cissé is een goalgetter vergeleken met hem.
Op basis van wat was je dan wel blij met Smolarek?
pi_72341783
Bovendien hebben we hem niet echt nodig en blijven die financiers niet bezig.
-
pi_72341792
babovic, klinkt als een topper zoals ignjatovic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')