Te veel balverlies, te veel slechte voorzetten, weinig oog voor medespelers... Castelen was een garantie voor balverlies.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:25 schreef Ritmo het volgende:
Hoe kun je iemand die international is en bij HSV speelt (al is ie een tijd geblesseerd geweest) nou een van de slechtere spelers van de laatste jaren noemen als je Lucius, Greene, Timmer, Kolkka en nog 30 andere prutsers in dienst hebt gehad?
Ik heb die aversie tegen Castelen nooit echt begrepen. Het is geen wereldspeler nee, maar een van onze meest rendementvolle buitenspelers van de afgelopen jaren. Scoorde er meer dan S. Kalou zelfs.
Nee, te laat met kaarten bestellen... volgend jaar sowieso er bij.
Klopt maar dat compenseerde hij ook weer door te scoren natuurlijk. Al hadden Slory en Cissé dat misschien ook meer gedaan met Kuyt/Kalou naast zich.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Te veel balverlies, te veel slechte voorzetten, weinig oog voor medespelers... Castelen was een garantie voor balverlies.
Iemand met zo'n mening over muziek moet toch wel op tijd die kaartjes kunnen halen
Wij zetten echt op een lijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Te veel balverlies, te veel slechte voorzetten, weinig oog voor medespelers... Castelen was een garantie voor balverlies.
Hij scoorde af en toe ja, maar verder was ik heel blij dat hij weg was...quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt maar dat compenseerde hij ook weer door te scoren natuurlijk. Al hadden Slory en Cissé dat misschien ook meer gedaan met Kuyt/Kalou naast zich.
Wat bedoel je met 'zo'n mening'?Ja niet goed opgelet en de kaarten waren in recordtempo uitverkocht, balen.
Wacht maar, wacht maar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij zetten echt op een lijn.
Wel leuk dat je nu Vincken beschrijft trouwens.
Vincken topscorer Jupiler League 2009/2010quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel leuk dat je nu Vincken beschrijft trouwens.
Is dat om de invoering van de promotie/degradatie van en naar de topklasse zo lang mogelijk uit te stellen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Vincken topscorer Jupiler League 2009/2019
Ik niet, want wat erna kwam was rampzalig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij scoorde af en toe ja, maar verder was ik heel blij dat hij weg was...
Ik had een ander feestje in Deventer dus zat zelf ook niet thuis dit weekend.quote:Nja, omdat je om de week een muziektopic in KLB opent om rockers/metal fans maar voor lul te zetten en ze te verwijten dat ze alleen maar binnen zitten, terwijl je het nu zelf ook hebt gedaanWas wel een mooi feestje btw
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dat om de invoering van de promotie/degradatie van en naar de topklasse zo lang mogelijk uit te stellen?
Ik geloof er weinig van.quote:Als we www.polishsoca.com mogen geloven, keert Ebi Smolarek terug naar Rotterdam. De Pools international is werkloos sinds zijn contract afgelopen seizoen werd ontbonden bij het Spaanse Racing Santander.
De transfer is te danken aan Leo Beenhakker. Op de Poolse site zegt de technisch adviseur: 'Ebi vroeg me of er een mogelijkheid was dat hij weer bij Feyenoord aan de slag kon. Ik heb hem verteld dat hij meteen zijn koffers moest pakken en op het vliegtuig moest springen. Ik zal alles voor hem regelen wanneer hij geland is.'
'Ebi gaat een moeilijke tijd door en ik denk dat de terugkeer naar de club waar hij ooit begon nieuw impuls kan geven aan zijn carriere.' Naar alle waarschijnlijkheid tekent de Pool een contract voor één seizoen.
Alle respect voor Smolarek, Makaay is gewoon beter. En hoewel het zeker een goede speler is, hebben we een echte goalgetter nodig en geen aanvallende middenvelder die ook als spits kan fungeren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:19 schreef Ritmo het volgende:
Zou Makaay dan toch z'n koffers pakken? Ik denk eigenlijk dat je er op vooruit gaat als je hem vervangt door Ebi. Plus het scheelt je denk ik flink in salaris en hij heeft meer restwaarde gezien z'n leeftijd.
Wordt niks hoor. Ik kan het zien aan zijn ogen.quote:
quote:31-08-2009 CONTRACT DWIGHT TIENDALLI ONTBONDEN
Feyenoord en Dwight Tiendalli gaan uit elkaar. Het dienstverband van de verdediger wordt met onmiddellijke ingang met wederzijdse instemming ontbonden. Zowel de speler als de club zag geen basis voor verdere samenwerking. Doordat het contract voor 1 september is ontbonden, is Tiendalli vrij om buiten de geldende transferwindows op zoek te gaan naar een nieuwe club.
Tiendalli werd in augustus 2006 overgenomen van FC Utrecht. Hij kwam in zijn eerste seizoen tot dertien competitiewedstrijden voor Feyenoord. In de winterstop van het seizoen dat volgde, werd hij voor een halfjaar verhuurd aan Sparta Rotterdam. Afgelopen voetbaljaar keerde Tiendalli terug bij Feyenoord en kwam in 22 competitieduels in actie.
quote:Feyenoord en Dwight Tiendalli gaan uit elkaar. Het dienstverband van de verdediger wordt met onmiddellijke ingang met wederzijdse instemming ontbonden. Zowel de speler als de club zag geen basis voor verdere samenwerking. Doordat het contract voor 1 september is ontbonden, is Tiendalli vrij om buiten de geldende transferwindows op zoek te gaan naar een nieuwe club.
Tiendalli werd in augustus 2006 overgenomen van FC Utrecht. Hij kwam in zijn eerste seizoen tot dertien competitiewedstrijden voor Feyenoord. In de winterstop van het seizoen dat volgde, werd hij voor een halfjaar verhuurd aan Sparta Rotterdam. Afgelopen voetbaljaar keerde Tiendalli terug bij Feyenoord en kwam in 22 competitieduels in actie.
Op het moment dat je hem koopt speelde hij een zeer goed U21 toernooi. Ik meen dat hij zelfs in het elftal van het toernooi zat toen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat een baggeraankoop is dit gebleken.
Gast?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:27 schreef Happel het volgende:
Zonde eigenlijk. Kan best wel wat. Denk dat het meer met andere zaken te maken heeft.
Pluspunt: Weer een jood weg.![]()
Nu Landzaat nog, Biseswar volgt vanzelf.
Vincken en Quincy ook...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:26 schreef Juk het volgende:
[..]
Op het moment dat je hem koopt speelde hij een zeer goed U21 toernooi. Ik meen dat hij zelfs in het elftal van het toernooi zat toen.
edit: Mijn punt is, de zoveelste veelbelovende speler die het niet haalt in de Kuip. Je zal zien dat hij helemaal opbloeit ergens anders.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat een baggeraankoop is dit gebleken.
Lijkt me een prima club voor hem.quote:
Hij heeft gewoon een contract.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:53 schreef blueangel_ het volgende:
Tiendalli is een prima speler, ik snap echt niet waarom die jongen geen kans meer krijgt. Bovendien was hij de enige back-up voor Fernandez
Flikker dan toch gewoon Landzaat buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |