Heb ik ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het Grolsch![]()
wordt..
Trouwens.. Ik heb 2 kaarten voor vak D, alleen niet naast elkaar, krijg ik veel gezeik als we dat toch doen?
Zal wel een reden hebben, hè.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De Bies morgen op de tribune, belachelijk.
Hahah kan me niet voorstellen dat mensen er echt ruzie om gaan zoeken toch? En zo wel, jammer dan, dan gaan we naar Zquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:35 schreef zlakto het volgende:
[..]
Heb ik ookZolang iedereen dat heeft komt het wel goed
. Anders lopen we gezellig door naar Z
Nee ik ga heel zacht zingen: "Bommen op rotterdam"quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ga je een colaatje over het hek gooien?
Slory is lekker bezig en Biseswar vind je dus niks...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:20 schreef MB23 het volgende:
Wel indrukwekkend hoor vorig seizoen, die vlaggetjes.
Slory is trouwens wel lekker bezig, gewoon laten staan dus. Wijnaldum op de bank is ook heel logisch, Biseswar doet maar 1 ding (lopen, dreigen, over schieten/tegen de speler aanschieten/heel af en toe gaat er 1 in). Cissé kan heel misschien niet spelen, wie gaat daar dan spelen?
Dreiging en diepgang. Hij lijkt zijn vorm weer gevonden te hebben en is op de weg omhoog. Het grootste verschil tussen Slory en Biseswar is dat de eerste in het belang van he team kan spelen en Biseswar voor zichzelf speelt. Daarnaast waren er een tijdje geleden toch ook verhalen over Biseswar zijn houding tijdens de training, dat hij daar moeilijk deed?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:46 schreef buddyb het volgende:
[..]
Slory is lekker bezig en Biseswar vind je dus niks...![]()
Wat heeft Slory laten zien behalve 3 goede voorzetten geven tegen Heracles?
Bullshit zeg, de tweede seizoenshelft heeft Biseswar genoeg assists gegeven.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:07 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dreiging en diepgang. Hij lijkt zijn vorm weer gevonden te hebben en is op de weg omhoog. Het grootste verschil tussen Slory en Biseswar is dat de eerste in het belang van he team kan spelen en Biseswar voor zichzelf speelt. Daarnaast waren er een tijdje geleden toch ook verhalen over Biseswar zijn houding tijdens de training, dat hij daar moeilijk deed?
Hij roept het echt over zichzelf af.
Maar dat was toen. De paar keer dat hij nu mocht invallen speelde hij alleen voor zichzelf.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bullshit zeg, de tweede seizoenshelft heeft Biseswar genoeg assists gegeven.
Wat een onzin.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:18 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Maar dat was toen. De paar keer dat hij nu mocht invallen speelde hij alleen voor zichzelf.
Dat was Edinho inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij had laatst toch iemand in elkaar gebeukt samen met zijn vader? Of was dat Edinho?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:18 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Maar dat was toen. De paar keer dat hij nu mocht invallen speelde hij alleen voor zichzelf.
Steeds maar stompzinnige afstandschoten proberen .. maar hey, we kunnen best van mening verschillen.quote:
Biseswar is echt zo'n speler die veel vertrouwen moet krijgen van zijn trainer en dan gaat het lopen. Vanaf de bank probeert hij zichzelf misschien teveel te bewijzen en voert hij zijn acties teveel door.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:18 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Maar als tie hangt sta je wel als een mongool te juichen. DUs begin er aub niet overquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:45 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Steeds maar stompzinnige afstandschoten proberen .. maar hey, we kunnen best van mening verschillen.
Dequote:Op zondag 30 augustus 2009 10:32 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Maar als tie hangt sta je wel als een mongool te juichen. DUs begin er aub niet over
quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:49 schreef Fortitudo het volgende:
eerste verlies vandaaag gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |