abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72225042
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Die engelse zijn knettergek! Maar dat wisten we al toch?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:58:53 #252
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72225630
quote:
Weer 2.200 kaarten voor Sparta-uit!

In deze tijden - waarin het er voor supporters, die ook trouw uitwedstrijden bezoeken, niet makkelijker op wordt - is er gelukkig altijd nog één positieve uitzondering: Sparta!

Waar elke bezoekende club op Het Kasteel het reguliere bezoekersvak (vak 29/30, 650 plaatsen) toegewezen krijgt, wordt voor Feyenoord al jarenlang de gehele korte zijde (Bok de Korver Tribune, 2.200 plaatsen) gereserveerd. En zo hoort het, zeker bij een stadsderby als die van Rotterdam!

Zo werd de Bok de Korver Tribune tijdens de editie van 2007-2008 omgetoverd tot een zee van rode en witte sjaals (zie foto), terwijl dezelfde tribune een seizoen eerder nog zwart kleurde van de protestbordjes tegen het wanbeleid van het toenmalige bestuur.

De voorverkoop voor deze wedstrijd (matchday: zondag 18 oktober, aanvang: half vijf...) begint voor Diamond- en Goldcardhouders op dezelfde dag, namelijk woensdag 30 september. Silvercardhouders kunnen vervolgens vanaf zaterdag 3 oktober kaarten aanschaffen.
pi_72225691
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:58 schreef Kopbal het volgende:

[..]
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:03:16 #254
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72225774
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:22 schreef zlakto het volgende:
Zondag naar Feyenoord-Twente. heb 3 kaarten voor D. 2 naast elkaar en 1 niet. Toch maar proberen om naast elkaar te gaan zitten. Of doorlopen naar Z natuurlijk als dat lukt (was de suggestie die ik ergens anders kreeg). Hoop dat het niet teveel gezeik oplevert
Die suggestie heb je hier gekregen.

En op Z worden er geen kaarten gecontroleerd. Kan je gewoon doorlopen. Zit namelijk onder D.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72225916
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Die suggestie heb je hier gekregen.

En op Z worden er geen kaarten gecontroleerd. Kan je gewoon doorlopen. Zit namelijk onder D.
Ow hahaha . Dacht dat ik het ergens anders had gevraagd . Normaal zit ik nooit aan die kant van het stadion, dus vandaar de twijfel .

Ben benieuwd naar Babovic, het maakt het iig voor Bruins allemaal niet makkelijker, zeker neit als De guzman blijft
pi_72228986
zo heb zin in zondag. Toch n soort van joods uitpubliek dit jaar.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:09:26 #257
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72230156
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:40 schreef mister_popcorn het volgende:
zo heb zin in zondag. Toch n soort van joods uitpubliek dit jaar.
Kijk er ook al de hele week naar uit. Blijft jammer dat het niet op zaterdagavond is.
Overigens nemen die moffen volgens mij maar 500 man mee ofzo
quote:
Neuzen en moffen tegelijk!

Voorbeschouwing Feyenoord - FC Twente

Aanstaande zondag staat het duel Feyenoord versus FC Twente op het programma. Met recht een kraker, want beide clubs behaalden in 4 duels 10 punten en voeren daarmee samen de ranglijst aan (Nou ja, een soort van samen, want door een beter doelsaldo staat Feyenoord net even hoger. Lees: bovenaan. Waarvan akte!). Maar er is meer aan de hand, waardoor dit treffen een ietwat beladen karakter kent...

FC Twente, en dan met name haar aanhang, we kunnen er niet zoveel mee. Sterker nog: we moeten ze niet. Andersom idem dito. Heeft zo zijn oorzaken. Komt ook nooit meer goed. Hoeft ook niet. Want wat moeten wij met een club, die op krampachtige wijze het Engelse Liverpool FC probeert te kopieren? Wat moeten wij bovenal met een bijbehorende aanhang, die het ene moment heult met haar vriendjes van Schalke '04 en het andere moment partij kiest voor dat volk uit die stad aan het IJ?

Niets!

Sterker nog: Tegen zo'n club moet je er als Feyenoord zijnde van meet af aan bóvenop. Aanpakken, dat volk. Met een nagenoeg fitte groep moet dat ook kunnen. En dus kijken wij reikhalzend uit naar het duel van aanstaande zondag. Laat ze maar komen. Naar De Kuip. Naar Rotterdam. Met die blije bandieries van ze.

Feyenoord versus FC Twente, in alles op volle oorlogsterkte... wij zijn er klaar voor!
  Moderator vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:30:03 #258
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72230864

Duel om kop eredivisie in De Kuip

ROTTERDAM - Feyenoord en FC Twente strijden zondagmiddag in De Kuip om de koppositie in de eredivisie. Beide clubs hebben na vier speelronden tien punten.

Feyenoord staat op basis van een beter doelsaldo op de eerste plek. AZ aast ook op de koppositie, de landskampioen heeft een punt minder dan de twee koplopers en speelt zaterdagavond tegen Willem II.

Feyenoord en FC Twente kwamen in hun eerste vier duels tot drie zeges en een gelijkspel. De Rotterdammers kregen zelfs nog geen doelpunt tegen. De wedstrijd tegen de nummer twee van afgelopen seizoen wordt de eerste echte test onder trainer Mario Been. Feyenoord kan in de eigen Kuip bogen op een fraaie serie tegen FC Twente. De laatste zeven duels met de Tukkers in Rotterdam eindigden allemaal in een zege voor de thuisploeg. (ad.nl)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_72230955
quote:
Feyenoord en FC Twente kwamen in hun eerste vier duels tot drie zeges en een gelijkspel. De Rotterdammers kregen zelfs nog geen doelpunt tegen. De wedstrijd tegen de nummer twee van afgelopen seizoen wordt de eerste echte test onder trainer Mario Been. Feyenoord kan in de eigen Kuip bogen op een fraaie serie tegen FC Twente. De laatste zeven duels met de Tukkers in Rotterdam eindigden allemaal in een zege voor de thuisploeg. (ad.nl)
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:33:19 #260
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72230973
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:09 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Kijk er ook al de hele week naar uit. Blijft jammer dat het niet op zaterdagavond is.
Overigens nemen die moffen volgens mij maar 500 man mee ofzo
[..]
Knap dat ze er toch nog een soort van Ajax-stukje van weten te maken .
><(({°>
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:42:53 #261
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72231280
quote:
Feyenoord heeft zich versterkt met Kamohelo Mokotjo. De 18-jarige Zuid-Afrikaanse jeugdinternational komt over van SuperSport United, de club waarmee de Rotterdammers in het verleden een samenwerkingsverband hadden. ‘Kamo’ zal voorlopig worden uitgeleend aan Excelsior. De op veel plaatsen inzetbare Zuid-Afrikaan liep al stage bij Feyenoord. Ook kwam hij tijdens deze stage in een oefenduel al eens in actie in de hoofdmacht van Feyenoord.

Kamohelo Mokotjo wordt in zijn vaderland beschouwd als een talentvolle speler. Hij maakt net als Kermit Erasmus ook deel uit van de WK-selectie van Zuid-Afrika Onder 20. De komst van Kamo wordt mogelijk gemaakt door externe financiers.
pi_72231685
Heb ook zin in zondag! Ik schat de kansen van Feyenoord wel redelijk goed in. Al zeggen die statestieken over nooit gewonnen in de Kuip niets.
NAC had ook nog nooit gewonnen in de kuip vorig seizoen en ik denk dat iedereen nog weet hoe dramatisch de play-offs waren
Hoe dan ook, ik heb er zin in!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:03:38 #263
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72231830
quote:
Vlemmings scout spits Depetris
Van onze Telesportredactie

Assist-trainer Leon Vlemmings van Feyenoord. Foto: Matty van Wijnbergen
ROTTERDAM - Assistent-trainer Leon Vlemmings reist zaterdag namens Feyenoord naar Slowakije om bij Trencin spits David Depetris aan het werk te zien. Oud-international Tscheu la Ling wil de Argentijnse aanvaller bij Feyenoord onderbrengen, maar de Rotterdamse club wil eerst een beter beeld krijgen van Depetris.

Net als bij Stefan Babovic zou Depetris middels een bijzondere constructie bij Feyenoord kunnen spelen, waardoor het de in financiële moeilijkheden verkerende club geen extra geld zou kosten. De Argentijn werkte eerder een stage af bij FC Utrecht, maar dat leverde uiteindelijk geen dienstverband op, omdat die club al voldoende spitsen in de selectie had.
Elite
Tegen TTIP
pi_72231905
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]
Nog een speler
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:14:15 #265
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72232183
Derksen had het al eerder over die spits. Een spits kunnen we iig gebruiken.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_72232291
foutje...
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:20:06 #267
123545 DatMeenJeNiet
pi_72232370
Klopt, maar een speler uit de tweede Slowaakse divisie...... Hij is bij Utrecht trouwens afgescout als vleugelspeler, terwijl het een spits is, dus op zich zegt dat afscouten niet zo heel veel.

Na twee competitiewedstrijden (hij sloot later aan door die stage bij Utrecht) staat hij op twee goals.
pi_72232422
Volgens Derksen (in zijn column) is Leo erg enthousiast over hem.
pi_72232502
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Wie? Nooit van gehoord!
pi_72232503
Toch netjes, spelers halen die de club weinig tot niets kosten.
pi_72233199
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:58 schreef Magereheinus het volgende:
NAC had ook nog nooit gewonnen in de kuip vorig seizoen en ik denk dat iedereen nog weet hoe dramatisch de play-offs waren
NAC heeft nog nooit in De Kuip gewonnen voor de competitie
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:47:12 #272
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72233252
Neus en mof tegelijk dat is wat ik ben
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72233555
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:47 schreef Robinhoo het volgende:
Jou UI
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:11:52 #274
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72233997
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:47 schreef Robinhoo het volgende:
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:19:33 #275
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72234247
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:11 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Ja wat is dat voor triest artikel
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72234920
quote:
Zowel tijdens de uitzending van het programma Voetbal International van maandag 24 augustus j.l. als in het gelijknamige weekblad van woensdag 26 augustus 2009 is er door de heer Johan Derksen een aantal actuele feiten betreffende Feyenoord geventileerd. Feiten die inderdaad voor het merendeel juist zijn, feiten waarvan echter niet de behoefte bestond deze vanuit Feyenoord in de openbaarheid te brengen. Helaas, door een zeer curieuze samenloop van omstandigheden heeft de heer Derksen hiervan kennis kunnen nemen.

Los van de vraag of de heer Derksen de bij puur toeval verkregen informatie op deze wijze had moeten gebruiken – beter gesteld misbruiken – en de daar aan te koppelen discussie betreffende enige beroepsethiek, het meest storende zijn de interpretatie en de conclusies van de heer Derksen op basis van deze feitelijkheden.

De hiërarchie binnen de directie van Feyenoord is duidelijk, en ondergetekende heeft geen enkel argument c.q. behoefte hier enige verandering in te brengen. Kreten als ‘Leo Beenhakker is de baas bij Feyenoord’ en dergelijke suggereren een machtsstrijd binnen de directie waarvan absoluut geen sprake is. Het directie team, let op het woord team, heeft uitsluitend als gezamenlijke doelstelling Feyenoord zowel sportief als financieel weer terug te brengen op een nationaal en internationaal niveau, waar deze club gezien zijn historie behoort te zijn en waar de fantastische achterban van deze club recht op heeft.

De rol van ondergetekende bestaat slechts uit het leveren van technische adviezen om behulpzaam te zijn bij het bereiken van deze doelstelling.

Rotterdam, 28 augustus 2009.
Leo Beenhakker,

Adviseur technische zaken.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:42:21 #277
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72234987
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:19 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Ja wat is dat voor triest artikel
Ze moeten toch een beetje doen alsof ze tegen Ajax spelen om de mensen op te zwepen. Laat maar gaan joh.
><(({°>
pi_72235109
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:42 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ze moeten toch een beetje doen alsof ze tegen Ajax spelen om de mensen op te zwepen. Laat maar gaan joh.
Het gaat om het feit dat er geen ajax supporters aanwezig zullen zijn in de Kuip dit jaar, vandaar de vergelijking.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:48:35 #279
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72235174
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]
dat wordt vanavond bitchen in Derksen International
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:06:44 #280
123545 DatMeenJeNiet
pi_72237382
quote:

[..]
Waarom neemt Don Leo het minister-presidentschap niet als schnabbel erbij, wat een charisma heeft deze man.
quote:
Het directie team, let op het woord team, heeft uitsluitend als gezamenlijke doelstelling Feyenoord
pi_72238043
quote:

[..]

Leo
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:04:40 #282
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72240534
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Klopt, maar een speler uit de tweede Slowaakse divisie...... Hij is bij Utrecht trouwens afgescout als vleugelspeler, terwijl het een spits is, dus op zich zegt dat afscouten niet zo heel veel.

Na twee competitiewedstrijden (hij sloot later aan door die stage bij Utrecht) staat hij op twee goals.
Niet toch? Aangezien ze het een prima spits vonden, maar niet in het Utrecht systeem?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:34:31 #283
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72243415
Erasmus(2x), Schet en Janota scoren voor Feyenoord II
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:35:33 #284
123545 DatMeenJeNiet
pi_72243455
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:04 schreef Keltie het volgende:

[..]

Niet toch? Aangezien ze het een prima spits vonden, maar niet in het Utrecht systeem?
Dit las ik op de officiele site van AS Trencin:
quote:
You were to become a wing in Utrecht, but you proved again that your place is in the penalty area…

“Whoever knows me as a player must confirm that I am a penalty-area player. Even people who do not know much about football must be pretty clear where my place is after seeing one game. I am simply not good enough to play in either of the wings. Maybe I do not have the ball so much, but I always patiently wait for a good scoring opportunity.”
pi_72246215
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 21:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Dit las ik op de officiele site van AS Trencin:
[..]

Klinkt als een Makaay 2?
pi_72249058
Die Erasmus is lekker op dreef.
quote:
Feyenoord ten onrechte bezoedeld

Mijn collega's Tobias den Hartog en Niels Dekker coveren de nasleep van de rellen bij Hoek van Holland. Dat levert even uitstekende als huiveringwekkende stukken op. En elke keer komen hooligans van Feyenoord ter sprake als aanstichters van het absurde geweld.

Steeds blijf ik haken aan de link tussen Feyenoord en die vechtpartijen. Feyenoord is een club waarmee het financieel zeer matig en sportief heel aardig gaat. Morgen speelt de club in de Kuip tegen FC Twente. Een duel om je serieus op te verheugen. Dat doen we onverstoorbaar.

Maar in de aanloop naar die kraker wordt het blazoen van Feyenoord besmeurd door gasten die zich uitgeven voor Feyenoorders. Ik vind dat oprecht sneu voor de club, wat kunnen ze er in het Maasgebouw aan doen? Wat kunnen die vele tienduizenden andere Feyenoorders er aan doen? Weinig.

Ik ben geen gedragspsycholoog, maar merk dat de uitspatting van vorig weekeinde onder meer wortelt in de haat tegen politie, 'joden uit Amsterdam' en alles wat niet uit Rotterdam komt. De bindende factor is het hooliganisme en de kennelijke genegenheid voor Feyenoord. Die club bestaat ook wel een beetje dankzij de ooit in de Feyenoordkrant aangewakkerde animositeit met Ajax. Zoals Vitesse en NEC hun onderlinge na-ijver ook cultiveren, net als NAC en Willem II.

Maar zou het in Amsterdam en zéker in Rotterdam eens een ons minder mogen? Ik zag Real Madrid vorig seizoen in eigen huis op legendarische wijze vernederd worden door Barcelona. Na afloop zag ik ook fans van Barça rustig tussen die van Real lopen. Dan schaam je je een beetje.

Feyenoord kan niks doen aan die rellen op het strand. Tóch is het weer tijd voor een krachtig statement tégen de types die de naam van die club bezoedelen. Het helpt weinig, maar een beetje is al genoeg.
Het zal hier wel weer een jankstuk genoemd worden maar hij heeft een punt. Ook al hoeft Feyenoord geen verantwoording af te leggen, toch zou een statement tegen deze mensen goed zijn.
-
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 00:34:21 #287
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72249171
Waarom? Feyenoord heeft geen flikker te maken met die relletjes. Dan kan de club na elke caferuzie in Rotterdam haar verontschuldigingen gaan aanbieden, schei toch uit.
pi_72249228
Darley nog langer er niet bij. Kut blessure .
Hij gaat het nog helemaal maken maar om het nog een maand ofzo met van Dijk in de goal te moeten doen. Ik zie het niet zitten onlangs de nul .
Beter als we de guzman verkopen gaan we opzoek naar een keeper en lossen het interen op met Biseswar De Guzman en als het echt moet Bruins .
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 00:46:38 #289
123545 DatMeenJeNiet
pi_72249398
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:28 schreef Ritmo het volgende:
Die Erasmus is lekker op dreef.
[..]

Het zal hier wel weer een jankstuk genoemd worden maar hij heeft een punt. Ook al hoeft Feyenoord geen verantwoording af te leggen, toch zou een statement tegen deze mensen goed zijn.
Een statement tegen de media ja. Die betrekken Feyenoord zonder enige aanleiding erbij.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:39:45 #290
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72250258
Die hooligans lopen er niet uit naam van Feyenoord rond, snap dus nog steeds niet wat de club te maken heeft met dat gebeuren in HvH...
Elite
Tegen TTIP
pi_72250540
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 01:39 schreef Happel het volgende:
Die hooligans lopen er niet uit naam van Feyenoord rond, snap dus nog steeds niet wat de club te maken heeft met dat gebeuren in HvH...
Feit blijft wel dat de club er mogelijk iets aan kan veranderen. Dat is z'n 'punt'.
pi_72250567
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 02:03 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Feit blijft wel dat de club er mogelijk iets aan kan veranderen.
Nee, dat kan niet.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 02:08:34 #293
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72250581
Over 2 dagen sluit de transfermarkt, laten ze zich daar mee bezig houden.
2000 light years from home
pi_72251984
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:52 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Klinkt als een Makaay 2?
Patiently waiting, daar hebben we de koning al van. En waar stoort Been zich nou zo aan? Precies, het wachten en sjokken in plaats van zelf meeballen en kansen creëren. Doe maar niet dus...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_72253427
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 02:03 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Feit blijft wel dat de club er mogelijk iets aan kan veranderen. Dat is z'n 'punt'.
Ja kom laten we op elke straathoek maar een videoteam zetten Door rood rijden = stadionverbod.

Feyenoord Rotterdam
pi_72253829
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:08 schreef MB23 het volgende:

[..]

Ja kom laten we op elke straathoek maar een videoteam zetten Door rood rijden = stadionverbod.

Punt staat voor een reden tussen aanhalingstekens.
pi_72255611
En, gaat er nog iemand van jullie morgen heel stoer vuurwerkgeluiden maken?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:18:36 #298
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72256250
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:54 schreef Sieps het volgende:
krijgen we nog veel bommen op rotterdam-geluiden te horen???

en vergeet je trommel niet.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:20:40 #299
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72256311
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:54 schreef Sieps het volgende:
Hoort er bij hè
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:32:25 #300
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72256594
Morgen diss ik jullie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')