Maar als tie hangt sta je wel als een mongool te juichen. DUs begin er aub niet overquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:45 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Steeds maar stompzinnige afstandschoten proberen .. maar hey, we kunnen best van mening verschillen.
Dequote:Op zondag 30 augustus 2009 10:32 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Maar als tie hangt sta je wel als een mongool te juichen. DUs begin er aub niet over
quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:49 schreef Fortitudo het volgende:
eerste verlies vandaaag gok ik
Gewoon op de valreep 2-1 winnen en nog een week #1 staan. Hopelijk speelt Fer weer een sterke wedstrijd, dan komt alles goed.quote:
Moffen hoezo, geen duitser op het veld?? Oh op de tribune, die mensen in het rood, oke ik snap het.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:11 schreef Kopbal het volgende:
Wat eene geweldige sfeer zeg, kwam er in de 80e minuut achter dat er ook moffen waren
Jammer dat je voor rust niet 3-0 voorstaat. Ook leuk dat Dirkie weer in de Kuip was.
!e half uur was heel goed, daarna kwam Twente wat meer in der spel. 2e helft was kut!quote:
Ach, nu heeft 'ie in ieder geval nog wat biertjes kunnen koppen. Blijft een Engelsman he.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef heiden6 het volgende:
Die rode kaart voor McClaren vond ik trouwens echt belachelijk. Volgens mij is het gewoon toegestaan om bij een opstootje het veld op te lopen om je spelers te sussen, daar is toch een uitzondering voor gemaakt in de regels? Sowieso, anders had een waarschuwing ook wel voldoende geweest.
Zover ik kon zien zeikte hij op spelers van Feyenoord of op de leiding.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef heiden6 het volgende:
Die rode kaart voor McClaren vond ik trouwens echt belachelijk. Volgens mij is het gewoon toegestaan om bij een opstootje het veld op te lopen om je spelers te sussen, daar is toch een uitzondering voor gemaakt in de regels? Sowieso, anders had een waarschuwing ook wel voldoende geweest.
Tiote en?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:13 schreef Kopbal het volgende:
Twente had 2x rood moeten krijgen. Zoveel is duidelijk.
Hoezo? Hij wordt toch gewoon geraakt door Douglas en gaat naar de grond, ik zie echt geen overdreven gedoe hier.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:01 schreef Noshiba het volgende:
El ahmadhi of hoe jedat ook schrijft is echt een stakker eerste klas.
Je mag hopen dat hij wat leert van die actie van brama, want dit is walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |