Nee, dat waren die andere die ik eerst dacht dat het warenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn niet deze hoor
Dat is om het spectaculairder te maken ofzo.. En dan ook nog zo'n mannetje van SBS die een slechte poging doet hem te ontmaskeren.. Het is allemaal zo fake dat t grappig is dat lozers erin trappen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:15 schreef Silenus het volgende:
Waarom moet dat altijd zo overdreven met die beveiligingsmensen. Het interesseert me echt geen reet.
Zis iz tievie men!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:15 schreef Silenus het volgende:
Waarom moet dat altijd zo overdreven met die beveiligingsmensen. Het interesseert me echt geen reet.
Ja preciesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:15 schreef belendel het volgende:
[..]
Nee, dat waren die andere die ik eerst dacht dat het waren
Ze moeten niet raden. Ze moeten het zangtalent beoordelen zonder dat ze weten wie het is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:17 schreef sticky-wicked het volgende:
Ik snap het niet, er is toch iedere week een ander? Wat moeten ze dan raden?
Ik dacht donkere handen te zien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag volgens mij blond haar aan de achterkant uit die sjaal komen?
Dank je, was me niet duidelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze moeten niet raden. Ze moeten het zangtalent beoordelen zonder dat ze weten wie het is.
Mjah dat was wel minder, maar ik vond 2 wel beter dan 1, dus wat dat betreft wel goed zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:23 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ja maar de manier waarop...
Nergens. maar zusje 2 was gewoon beter dan zusje 1 en 3.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waar slaat dat nou weer op, omdat er 3 door zijn, mag die andere ook.
De derde was volgens mij de oudste en erg goed, maar wel wat saai.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:23 schreef Ceehaa het volgende:
Ik heb de twee laatste zusjes gemist. Ziggo kon het onweer niet meer aan.
Hoe waren de laatste twee?
Bedankt voor de update!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
De derde was volgens mij de oudste en erg goed, maar wel wat saai.
Laatste meisje was ook prima, beetje brutaaltje, leuk.
En alle vier door.
Wow, keiharde hagel hier nu!
En deze griet vind ik razend irritant
Naar de kapper? Ben jij gek?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:28 schreef Karina het volgende:
Even naar de kapper, andere kleren en het is een Popstar!
Oh is dat zo? Ik vond het maar stom dat kapsel. Of misschien stond het hem niet, kan ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar de kapper? Ben jij gek?
Ik ben oud, maar zelfs ik weet dat dit hip ende happening is, zo'n kapsel!
Dacht dat K2 zoekt K3 al de sensatie van het jaar wasquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:29 schreef TrailerTrash het volgende:
ZIJN JULLIE AL KLAAR VOOR HET MOMENT VAN 2009!! De sensatie van het jaar!!!
Wie is DE mystery popstar?!!!!!!!![]()
Ik opteer ook voor de kapper.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar de kapper? Ben jij gek?
Ik ben oud, maar zelfs ik weet dat dit hip ende happening is, zo'n kapsel!
No way, no way. Echt niet. Die klinkt heel andersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:31 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Ik zeg: HIND! Wie gaat er in mee?
oh nee veel te dun hahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee joh, lijkt er nog niet op. Denk ook dat het Dewi is.
Ik weet wie je bedoelt, die heeft al 2 keer meegedaan toch? Hele goede stem. Indonesisch type.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
No way, no way. Echt niet. Die klinkt heel anders
Ik denk die magere moeder. Die donkere. Hoe heet ze ook alweer?
Ja dag, da's zonde van Stef.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:33 schreef Qarinx het volgende:
Nou Di-rect hoeft niet verder te zoeken, die Stef kan Tim vervangen..
Ja, en ze zong toen 'All this time' samen met Rachel en die zenuwlijermeid!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt, die heeft al 2 keer meegedaan toch? Hele goede stem. Indonesisch type.
Dewi is veel dunner en blank..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet het 99 % zeker dat het Dewi is.
Ik denk dat je gelijk hebt!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet het 99 % zeker dat het Dewi is.
T was gezellig, doei!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef Karina het volgende:
Volgende week weer terug. Ik ga nu two and a half man kijken.
Wie zegt dat het een donker iemand is dan??quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:35 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Dewi is veel dunner en blank..
Nee hoor, ze mogen ze ook afkeuren toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:36 schreef sticky-wicked het volgende:
Maar nu snap ik het weer niet.
Er moet dus het talent van de mistery popstar worden beoordeeld, maar ze gaan allemaal door. Wat gebeurt er dan op het laatst?
Hij deed ook al mee met X Factor hequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
We hebben straks onze eigen Jason Mraz in Nederland![]()
Ja, dat wel, maar volgens mij zijn ze bijna allemaal door. Dus dan hou je toch een aantal over, wat is daar de bedoeling van dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ze mogen ze ook afkeuren toch?
In de liveshows moeten ze hun identiteit bekend maken..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:36 schreef sticky-wicked het volgende:
Maar nu snap ik het weer niet.
Er moet dus het talent van de mistery popstar worden beoordeeld, maar ze gaan allemaal door. Wat gebeurt er dan op het laatst?
Oooh, nu voel ik me echt stom, ik dacht dat er ook een soort competitie aan vast zat ofzo. Maar dat het zo simpel zou zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:39 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
In de liveshows moeten ze hun identiteit bekend maken..
Mja dat moest the mask ookal in de 1e liveshow, dus dat zal wel de finale worden..
Ja, wordt ook al een paar keer genoemd hierquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:42 schreef TrailerTrash het volgende:
het was toch een finalist van een talentshow, dan kan hettoch ook sharon zijn >
iets met een Mquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:42 schreef Lindytje het volgende:
Iemand toevallig de naam onthouden van het 4de zusje dat auditie deed?
Ja.... die M had ik ook onthouden... was het Michelle?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:46 schreef ranja het volgende:
[..]
iets met een Mik vond haar wel de beste van de 4.
Welke finale stond zij dan? En Maurice hoort verbetering bij de persoon die hij denkt dat het is, misschien denkt ie Floor ofzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:45 schreef ranja het volgende:
Ik zat te denken aan Georgina Verbaan![]()
Vooral ook omdat eentje zei van 'ik hoor verbetering', lijkt me gek als het dan Hind of Dewi of Sharon zou zijn.
Het begon met een Mquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:42 schreef Lindytje het volgende:
Iemand toevallig de naam onthouden van het 4de zusje dat auditie deed?
Natuurlijk wel, zo noemen ze dat nou eenmaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:55 schreef booo het volgende:
Dewi en Hind zijn het niet hoor, die waren toch geen finalisten
Rafaëlla? Die zong toch heel wat beter een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Is het niet zij die zwanger was, Gabriella of Graciella ofzo
Helemaal niet boeiend neequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Rafaëlla? Die zong toch heel wat beter een paar jaar geleden
Maar goed, lekker boeiend ook.
Had die niet ook een keer meegedaan met popstars toen het nog voor bekende nederlanders was? Ze heeft wel een keer een single uitgebracht in elk geval.quote:
Die woont hier 2 straten verderopquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:08 schreef Rauzer het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom ze zo moeilijk deden bij Priscilla [ afbeelding ] Die klonk juist hartstikke goed, beetje Jpss Stone-achtig. En andere mensen die veel minder zingen die laten ze zomaar door
wiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:05 schreef BVO het volgende:
Die Mystery Popstar is natuurlijk Naomi.
Like duh.
Nou he, ik zag ook al zoveel bekend voorkomende koppies!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Die woont hier 2 straten verderop. Mijn zus kent haar. Grappig.
Verder meer bekende gezichten, ze waren duidelijk in Rotterdam.
Ken ik niet, lijkt me dat ze eerst maar eens gewoon als zichzelf mee moet doen in plaats van als mysteryquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:12 schreef BVO het volgende:
[ afbeelding ]
Deed eerder mee aan Idols en Popstars.
Tja, ze heeft zich niet zelf ingeschreven he, hier wordt ze voor gevraagd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
Ik vind het sowieso een beetje triest als je het dan wéér gaat proberen, maar oke.
Kom op, jij moet d'r wel herkennen als kenner.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Ken ik niet, lijkt me dat ze eerst maar eens gewoon als zichzelf mee moet doen in plaats van als mystery
De bedoeling is toch dat het een celebrity is
Vind ik niet. Iemand die als 16 jarige auditie doet en niet zo ver komt kan in een paar jaar best beter worden en dan nog een keer proberen. Er zijn al teveel van die te jonge mensen die te ver komen terwijl ze nog moeten groeien in alles, stem, uitstraling en performance. Vind ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
Ik vind het sowieso een beetje triest als je het dan wéér gaat proberen, maar oke.
Nou ja, deze is blijkbaar niet blijven hangenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:22 schreef BVO het volgende:
Kom op, jij moet d'r wel herkennen als kenner.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, deze is blijkbaar niet blijven hangen
Je hebt haar zelfs voorspeld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, deze is blijkbaar niet blijven hangen
quote:Op zondag 9 december 2007 23:23 schreef ranja het volgende:
Nikki
Bas
Nigel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Charlene
Asnat
Ollie
Tiffany
Syarda
Aisha
Mirjam
Davy
Naomi![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar die zong bij Idols 4 ineens heel goed, Naomi zingt echter nog steeds bagger.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:27 schreef BVO het volgende:
Nikki viel tijdens Idols 2 ook af bij de auditieronde.
Ja, maar Naomi deed vorig jaar nog meequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Vind ik niet. Iemand die als 16 jarige auditie doet en niet zo ver komt kan in een paar jaar best beter worden en dan nog een keer proberen. Er zijn al teveel van die te jonge mensen die te ver komen terwijl ze nog moeten groeien in alles, stem, uitstraling en performance. Vind ik.
Uhm nee, deze zong juist heklemaal niet mooiquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Trouwens raar dat ze bij deze mystery popstar het meest twijfelden, terwijl deze echt veel beter zong dan de vorige 2
Jij herkende hem dus ook nietquote:Oh die jongen die Jason Mraz zong was geweldig! En die is nog maar 16, moet je nagaan over tien jaar!
Ik vond haar wel mooi zingen. Als het Nathalie was, deed ze gewoon niet zo haar best, denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Uhm nee, deze zong juist heklemaal niet mooi
[..]
Jij herkende hem dus ook niet?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, hij is door..
Vind hem niet geweldig, en is echt nog zo'n jochie.
Ohquote:
Dat is precies wat ik tegen mijn vriendin zei. Ze moet maandag ook weer gewoon naar school. Ik ben benieuwd hoe daar op haar gereageerd wordt. Ik vind het eigenlijk wel een beetje sneu dit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 06:20 schreef female81 het volgende:
Als ze uberhaupt al een leven had op school, is dat vanaf maandag hoogstwaarschijnlijk definitief over.
Ik had echt medelijden met dat kindquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik tegen mijn vriendin zei. Ze moet maandag ook weer gewoon naar school. Ik ben benieuwd hoe daar op haar gereageerd wordt. Ik vind het eigenlijk wel een beetje sneu dit.
Daar geloof ik eigenlijk niets van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:04 schreef tulpie123 het volgende:
Volgens Showbiznews is het Sita, zou ook wel kunnen. Van haar horen we momenteel ook al lang nix meer.
Die gaat dus helemaal afgeslacht worden door de wél populaire mensen op haar school, en daar stel ik me juist het soort types als Macy van afgelopen vrijdag (blond, 14 jaar, brutaal, grote voorgevel, dát meisje) bij voor. Exact haar tegenpool. Dat lijkt me juist weer zo'n type dat het helemaal gemaakt heeft op school.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik tegen mijn vriendin zei. Ze moet maandag ook weer gewoon naar school. Ik ben benieuwd hoe daar op haar gereageerd wordt. Ik vind het eigenlijk wel een beetje sneu dit.
Ja, heb je gelijk in. Maar haar ouders hadden haar ook gewoon tegen moeten houden natuurlijk, ook al had ze nog nooit voor hen gezongen. Je weet van te voren dat dit meisje geen "popstar" is. Dus heeft het ook geen zin om er heen te gaan. Maar goed, die ouders waren ook niet helemaal normaal.quote:Op zondag 30 augustus 2009 07:40 schreef female81 het volgende:
[..]
Die gaat dus helemaal afgeslacht worden door de wél populaire mensen op haar school, en daar stel ik me juist het soort types als Macy van afgelopen vrijdag (blond, 14 jaar, brutaal, grote voorgevel, dát meisje) bij voor. Exact haar tegenpool. Dat lijkt me juist weer zo'n type dat het helemaal gemaakt heeft op school.
Eigenlijk zou het arme meiske wat van de flair van Macy (ordi of niet) moeten hebben. Zou het leven een stuk makkelijker maken voor haar.
Dat is nooit gezegd he?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:29 schreef belendel het volgende:
Mysterypopstar met zogenaamd bekende nederlanders
22 met een kind van 3, kreeg het kind toen ze 19 wasquote:
Greysquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:34 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Greysleuk dat je er ook weer bent xd
Failquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is hij gestopt met z'n studie voor iets wat ie niet kan?
De enige jongetjes die ik leuk vond waren dat ventje met die gitaar en dat joch waar later zijn matje er afgeknipt werdquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik heb volgens mij nog geen een lekkere stoere vent gezien, het zijn allemaal van die watjes.
En deze jongen zingt zo vals als een kraai.
Hier hadden ze dat Casper Bwoehoehoehoeeeeeeeeee geluidje ook wel even op los mogen laten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:38 schreef Karina het volgende:
Die muziek ook altijd op de achtergrond "Tragedy
+1quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:39 schreef sticky-wicked het volgende:
Ik begin die Nance vervelend te vinden.
Ja Casper was ge-ni-aalquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier hadden ze dat Casper Bwoehoehoehoeeeeeeeeee geluidje ook wel even op los mogen laten.
Op sjaal-boy
Ahh, de spraakmakendste verzoening van 2009quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Sportief van je, die had ik niet verwacht!
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:42 schreef TrailerTrash het volgende:
mehh hou eens op met die tweede kansen
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Altijd zo stom he, zo'n 2e kans en dan mag ze dalijk wel door let maar op.
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je hebt gelijk
1 kans klaar en niet meer
dan gaan de andere mensen zeggen: zij mag wel nog 1 keer maar ik niet
Dan heb je wel een hele lage dunk van mijquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Sportief van je, die had ik niet verwacht!
Gaan ze dan zeikenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Gaan ze dan zeiken
mensen die zeiken![]()
Ja ik ook weleens op de wc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:
agreequote:Op vrijdag 4 september 2009 20:54 schreef sticky-wicked het volgende:
Het lijkt wel doorgestoken kaart onderhand.
Nou ja, het zit er wel echt in. Het is best een talent.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:52 schreef Karina het volgende:
Als ik een van de andere kandidaten was en ik zou dit zien, zou ik echt ontzettend kwaad worden en ook een 2e kans eisen.
Ja joh, mijn trommelvliezen sprongen bijna kapot.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:53 schreef TrailerTrash het volgende:
wat een geschreeuw
Idd.quote:
Echt niet?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde eigenlijk geen verschil met de keer ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |