No way, no way. Echt niet. Die klinkt heel andersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:31 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Ik zeg: HIND! Wie gaat er in mee?
oh nee veel te dun hahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee joh, lijkt er nog niet op. Denk ook dat het Dewi is.
Ik weet wie je bedoelt, die heeft al 2 keer meegedaan toch? Hele goede stem. Indonesisch type.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
No way, no way. Echt niet. Die klinkt heel anders
Ik denk die magere moeder. Die donkere. Hoe heet ze ook alweer?
Ja dag, da's zonde van Stef.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:33 schreef Qarinx het volgende:
Nou Di-rect hoeft niet verder te zoeken, die Stef kan Tim vervangen..
Ja, en ze zong toen 'All this time' samen met Rachel en die zenuwlijermeid!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt, die heeft al 2 keer meegedaan toch? Hele goede stem. Indonesisch type.
Dewi is veel dunner en blank..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet het 99 % zeker dat het Dewi is.
Ik denk dat je gelijk hebt!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet het 99 % zeker dat het Dewi is.
T was gezellig, doei!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef Karina het volgende:
Volgende week weer terug. Ik ga nu two and a half man kijken.
Wie zegt dat het een donker iemand is dan??quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:35 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Dewi is veel dunner en blank..
Nee hoor, ze mogen ze ook afkeuren toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:36 schreef sticky-wicked het volgende:
Maar nu snap ik het weer niet.
Er moet dus het talent van de mistery popstar worden beoordeeld, maar ze gaan allemaal door. Wat gebeurt er dan op het laatst?
Hij deed ook al mee met X Factor hequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
We hebben straks onze eigen Jason Mraz in Nederland![]()
Ja, dat wel, maar volgens mij zijn ze bijna allemaal door. Dus dan hou je toch een aantal over, wat is daar de bedoeling van dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ze mogen ze ook afkeuren toch?
In de liveshows moeten ze hun identiteit bekend maken..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:36 schreef sticky-wicked het volgende:
Maar nu snap ik het weer niet.
Er moet dus het talent van de mistery popstar worden beoordeeld, maar ze gaan allemaal door. Wat gebeurt er dan op het laatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |