luiheidquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja, nu weten we het wel.
Waarom opende je geen nieuwe?
Zoals nathalie zou zeggen: keigaafquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:18 schreef Karina het volgende:
Ja kleed je dan even om als je daar bent oetlul.
van whatever ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Welke Nathalie heb je het nou steeds over?
geweldig iddquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Mwhehehehe dat whoehoehoeeeeeeeeeeee geluidje steeds!
Oh, ik dacht Nathalie van Idolsquote:
.... en deze afgang... had ie die ook niet kunnen voorzien?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:20 schreef Karina het volgende:
Hij moet toch weten dat hij gaat afvallen lijkt me, als paranormaal zijnde.
De grootste genadepoging van Nederlandquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:24 schreef sticky-wicked het volgende:
Waarom krijgen ze nu ineens zoveel tweede kansen? Is dit weer wat nieuws?
Nou, iddquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:24 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
De grootste genadepoging van Nederland
Kniel voor me, slet.. Kniel!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:26 schreef Muziekstad2000 het volgende:
" i know how you kneel right now? "Zong ze dat nou echt?
Ik ook!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
Ik wille singe.
karaokaansquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
Die heeft zelf een hele nieuwe taal uitgevonden.
Doodgebloedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:31 schreef dronkeykong het volgende:
Kei beroemd te worden
Hoe is het ook alweer met Red!
ze zijn uitelkaarquote:
Wat maakt dat laatste nou uit?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:30 schreef Karina het volgende:
Nou die was wel goed, maar wel weer luid. En die jongen van 14 is er weer eentje die nog uit de kast moet komen.
en potjes ook zo te zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:30 schreef Silenus het volgende:
Die homo's worden ook steeds jonger zeg!
lijkt me wel eens grappig als een kandidaat daar eens ff de boel onder gaat ruften en schijtenquote:
Ik ook hoor. Deur dicht, geluid wat zachter, anders lachen m'n huisgenoten me uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:40 schreef sticky-wicked het volgende:
Raar, ik heb mijn gordijntjes snel dicht gedaan omdat ik me eigenlijk schaam dat ik naar dit soort programma's kijk. Ik heb af en toe echt last van plaatsvervangende schaamte. En toch blijf ik kijken, is het leedvermaak?
Doe dat, beetje saai zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:41 schreef StefanKollaart het volgende:
Theering wat een onweer.. Ik zal btw is een avater nemen..
Af en toe pure verbazing dat mensen echt overtuigd zijn van hun eigen talenten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:40 schreef sticky-wicked het volgende:
Raar, ik heb mijn gordijntjes snel dicht gedaan omdat ik me eigenlijk schaam dat ik naar dit soort programma's kijk. Ik heb af en toe echt last van plaatsvervangende schaamte. En toch blijf ik kijken, is het leedvermaak?
dat weet je niet..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:43 schreef Karina het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat niemand ooit tegen hen heeft gezegd dat ze er echt geen reet van bakken.
Ze roepen wel altijd dat IEDEREEN zegt hoe goed ze zijn. Is er dan niemand met oren denk je dan.quote:
Het kan tegen ze gezegd zijn, maar ja...wat ze er dan mee doen is een tweede.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze roepen wel altijd dat IEDEREEN zegt hoe goed ze zijn. Is er dan niemand met oren denk je dan.
dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:47 schreef Karina het volgende:
Het lijjkt wel of ze haar Macdonald outfit (of zo) aan heeft.
dat dacht ik ook !quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:47 schreef Karina het volgende:
Het lijjkt wel of ze haar Macdonald outfit (of zo) aan heeft.
Was mijn geweer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:50 schreef Karina het volgende:
Oh was geen vuurwerkheel hard onweer.
Bij jou regent het niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:55 schreef Anonymousz het volgende:
leuke gozer
ey alles goedquote:
ja en het hagelt ookquote:
Met de barbies je striptease oefenen, zeker..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:58 schreef Karina het volgende:
Wat een slet en pas 14! Toen ik 14 was speelde ik nog met mijn barbies.
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:59 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Met de barbies je striptease oefenen, zeker..
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:59 schreef belendel het volgende:
Die hebben toch mee gedaan aan x-factor?
Waren dat die twee ruzietrappers?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:59 schreef MissJ het volgende:
van die 4 zusjes deden er toch 2 mee met een programma vorig jaar?
Volgens mij wel idd..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:59 schreef belendel het volgende:
Die hebben toch mee gedaan aan x-factor?
Nee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Waren dat die twee ruzietrappers?
Waarvan het ene zusje op Winston Bogarde leek? Nee toch?
ja die ja!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ze waren er zelf toen mee gestopt vlak voor live showsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Red haalde de top 100.000 nog niet eens, bespaar je hoop.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
Dat wordt later een leuk top-40 bandje zangeresje
Maar nu schiet ze nog door alle toonsoorten heen
Inderdaad zeg. Ik ben in staat om mezelf aan te geven bij de politie omdat ik op haar jopen zit te geilen. Kan echt niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:01 schreef Nashje het volgende:
Sodeju wat een koplampen.
Eens, zo irritant.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik word echt bloedlink van al die moeders en vaders die zich er mee bemoeien
Ehm. Ik bedoelde dan ook een bandje dat top-40 nummers zingt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:02 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Red haalde de top 100.000 nog niet eens, bespaar je hoop.
Eensquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik word echt bloedlink van al die moeders en vaders die zich er mee bemoeien
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Ik ben in staat om mezelf aan te geven bij de politie omdat ik op haar jopen zit te geilen. Kan echt niet.
tokkie familliequote:
Dat vondt ik nou ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:03 schreef Karina het volgende:
Die gasten zien eruit alsof ze zo klappen gaan verkopen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Ik ben in staat om mezelf aan te geven bij de politie omdat ik op haar jopen zit te geilen. Kan echt niet.
Ook niet, het kleine zusjes was door en die andere niet. De kleinste was niet door bij de theaterronde.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:02 schreef belendel het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ze waren er zelf toen mee gestopt vlak voor live showsDus beter dat ze nu apart gaan
Ik dacht dat die pa herrie ging schoppen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:03 schreef Karina het volgende:
Die gasten zien eruit alsof ze zo klappen gaan verkopen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:04 schreef StefanKollaart het volgende:
Te trillen? Zal ik Joran voor je bellen?
Da's stoer en opvallendquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
Waarom kiezen ze toch altijd van die vage moeilijke nummers?
zo kan je laten zien wat voor kwaliteiten je hebtquote:
Howard.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:05 schreef Karina het volgende:
Komproe? Zou het familie zijn van die cabaretier?
vondtquote:
Klopt ja, herinner het me weer. Dat was die bitch die steeds ging roken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:05 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ook niet, het kleine zusjes was door en die andere niet. De kleinste was niet door bij de theaterronde.
Maar ze had ook een leuker liedjequote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef belendel het volgende:
[..]
Klopt ja, herinner het me weer. Dat was die bitch die steeds ging roken?
xbox360 lipsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:11 schreef vioo het volgende:
wat een irritante reclame, "popstars wordt mede mogelijk gemaakt..."
lekker accentje..
Ik zag volgens mij blond haar aan de achterkant uit die sjaal komen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef Karina het volgende:
Mystery Popster is een neger zo te zien.
Een blonde neger met een kleine lulquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag volgens mij blond haar aan de achterkant uit die sjaal komen?
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:11 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het nog steeds over de verkeerde
Pruik?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag volgens mij blond haar aan de achterkant uit die sjaal komen?
Dat kijk je niet goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een kutwijf die Patricia, als er ook maar iemand (meiden) is die beetje leuk eruit ziet, dan is ze tegen ...
Heb je het over die tokkie?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een kutwijf die Patricia, als er ook maar iemand (meiden) is die beetje leuk eruit ziet, dan is ze tegen ...
Ja precies.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:13 schreef Ceehaa het volgende:
Dit zijn andere zusjes toch?
Ik vind ze tot nu toe leuk! Gewoon die vier zusjes in een groepje neerzetten en klaar is Popstars.
Ja maar dat zijn niet deze hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:13 schreef belendel het volgende:
[..]
NeeToen hadden die 2 ruzie en ging er eentje de hele tijd roken toen zei martijn nog "ja ga maar lekker roken"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |