Klopt ja, herinner het me weer. Dat was die bitch die steeds ging roken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:05 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ook niet, het kleine zusjes was door en die andere niet. De kleinste was niet door bij de theaterronde.
Maar ze had ook een leuker liedjequote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef belendel het volgende:
[..]
Klopt ja, herinner het me weer. Dat was die bitch die steeds ging roken?
xbox360 lipsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:11 schreef vioo het volgende:
wat een irritante reclame, "popstars wordt mede mogelijk gemaakt..."
lekker accentje..
Ik zag volgens mij blond haar aan de achterkant uit die sjaal komen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef Karina het volgende:
Mystery Popster is een neger zo te zien.
Een blonde neger met een kleine lulquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag volgens mij blond haar aan de achterkant uit die sjaal komen?
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:11 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het nog steeds over de verkeerde
Pruik?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag volgens mij blond haar aan de achterkant uit die sjaal komen?
Dat kijk je niet goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een kutwijf die Patricia, als er ook maar iemand (meiden) is die beetje leuk eruit ziet, dan is ze tegen ...
Heb je het over die tokkie?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een kutwijf die Patricia, als er ook maar iemand (meiden) is die beetje leuk eruit ziet, dan is ze tegen ...
Ja precies.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:13 schreef Ceehaa het volgende:
Dit zijn andere zusjes toch?
Ik vind ze tot nu toe leuk! Gewoon die vier zusjes in een groepje neerzetten en klaar is Popstars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |