Doodgebloedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:31 schreef dronkeykong het volgende:
Kei beroemd te worden
Hoe is het ook alweer met Red!
ze zijn uitelkaarquote:
Wat maakt dat laatste nou uit?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:30 schreef Karina het volgende:
Nou die was wel goed, maar wel weer luid. En die jongen van 14 is er weer eentje die nog uit de kast moet komen.
en potjes ook zo te zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:30 schreef Silenus het volgende:
Die homo's worden ook steeds jonger zeg!
lijkt me wel eens grappig als een kandidaat daar eens ff de boel onder gaat ruften en schijtenquote:
Ik ook hoor. Deur dicht, geluid wat zachter, anders lachen m'n huisgenoten me uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:40 schreef sticky-wicked het volgende:
Raar, ik heb mijn gordijntjes snel dicht gedaan omdat ik me eigenlijk schaam dat ik naar dit soort programma's kijk. Ik heb af en toe echt last van plaatsvervangende schaamte. En toch blijf ik kijken, is het leedvermaak?
Doe dat, beetje saai zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:41 schreef StefanKollaart het volgende:
Theering wat een onweer.. Ik zal btw is een avater nemen..
Af en toe pure verbazing dat mensen echt overtuigd zijn van hun eigen talenten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:40 schreef sticky-wicked het volgende:
Raar, ik heb mijn gordijntjes snel dicht gedaan omdat ik me eigenlijk schaam dat ik naar dit soort programma's kijk. Ik heb af en toe echt last van plaatsvervangende schaamte. En toch blijf ik kijken, is het leedvermaak?
dat weet je niet..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:43 schreef Karina het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat niemand ooit tegen hen heeft gezegd dat ze er echt geen reet van bakken.
Ze roepen wel altijd dat IEDEREEN zegt hoe goed ze zijn. Is er dan niemand met oren denk je dan.quote:
Het kan tegen ze gezegd zijn, maar ja...wat ze er dan mee doen is een tweede.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze roepen wel altijd dat IEDEREEN zegt hoe goed ze zijn. Is er dan niemand met oren denk je dan.
dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:47 schreef Karina het volgende:
Het lijjkt wel of ze haar Macdonald outfit (of zo) aan heeft.
dat dacht ik ook !quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:47 schreef Karina het volgende:
Het lijjkt wel of ze haar Macdonald outfit (of zo) aan heeft.
Was mijn geweer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:50 schreef Karina het volgende:
Oh was geen vuurwerkheel hard onweer.
Bij jou regent het niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:55 schreef Anonymousz het volgende:
leuke gozer
ey alles goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |