Dat is vrij zinloos. Als je die punten wel geeft is het, lijkt me, makkelijjker tellen en maakt het geen verschil voor de standquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef BVO het volgende:
Omdat je 12 mensen voorspelt, zul je er sowieso 4 goed hebben. Hiervoor worden natuurlijk geen punten gegeven.
Precies, en om aan het eind van de rit het spel te winnen door 60 punten waar je niks voor hebt hoeven doen, dat wil ik voorkomenquote:Op zondag 9 december 2007 23:25 schreef ranja het volgende:
Alleen als je de ronde vergeet heb je dan wel pech dat je 60 punten misloopt.
Heb je daar nog steeds wrok van?quote:Op zondag 9 december 2007 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, en om aan het eind van de rit het spel te winnen door 60 punten waar je niks voor hebt hoeven doen, dat wil ik voorkomen. Zo won zeeuwse Idols 3 terwijl ze één ronde gemist had... 60 punten meer verliezen in die ronde had haar op plek 5 gebracht ofzo.
Ik eindigde vér achter d'r hoorquote:Op zondag 9 december 2007 23:40 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Heb je daar nog steeds wrok van?
Maar mensen die deze ronde missen, missen punten + 60 punten zomaar extra.quote:Op zondag 9 december 2007 23:46 schreef sbientje het volgende:
je krijgt toch allemaal 60 punten extra dan? dan maakt het lijkt mij niet zo uit
het zijn er trouwens 6, die je sowieso goed hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |