Uhm nee, deze zong juist heklemaal niet mooiquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Trouwens raar dat ze bij deze mystery popstar het meest twijfelden, terwijl deze echt veel beter zong dan de vorige 2
Jij herkende hem dus ook nietquote:Oh die jongen die Jason Mraz zong was geweldig! En die is nog maar 16, moet je nagaan over tien jaar!
Ik vond haar wel mooi zingen. Als het Nathalie was, deed ze gewoon niet zo haar best, denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Uhm nee, deze zong juist heklemaal niet mooi
[..]
Jij herkende hem dus ook niet?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, hij is door..
Vind hem niet geweldig, en is echt nog zo'n jochie.
Ohquote:
Dat is precies wat ik tegen mijn vriendin zei. Ze moet maandag ook weer gewoon naar school. Ik ben benieuwd hoe daar op haar gereageerd wordt. Ik vind het eigenlijk wel een beetje sneu dit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 06:20 schreef female81 het volgende:
Als ze uberhaupt al een leven had op school, is dat vanaf maandag hoogstwaarschijnlijk definitief over.
Ik had echt medelijden met dat kindquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik tegen mijn vriendin zei. Ze moet maandag ook weer gewoon naar school. Ik ben benieuwd hoe daar op haar gereageerd wordt. Ik vind het eigenlijk wel een beetje sneu dit.
Daar geloof ik eigenlijk niets van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:04 schreef tulpie123 het volgende:
Volgens Showbiznews is het Sita, zou ook wel kunnen. Van haar horen we momenteel ook al lang nix meer.
Die gaat dus helemaal afgeslacht worden door de wél populaire mensen op haar school, en daar stel ik me juist het soort types als Macy van afgelopen vrijdag (blond, 14 jaar, brutaal, grote voorgevel, dát meisje) bij voor. Exact haar tegenpool. Dat lijkt me juist weer zo'n type dat het helemaal gemaakt heeft op school.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik tegen mijn vriendin zei. Ze moet maandag ook weer gewoon naar school. Ik ben benieuwd hoe daar op haar gereageerd wordt. Ik vind het eigenlijk wel een beetje sneu dit.
Ja, heb je gelijk in. Maar haar ouders hadden haar ook gewoon tegen moeten houden natuurlijk, ook al had ze nog nooit voor hen gezongen. Je weet van te voren dat dit meisje geen "popstar" is. Dus heeft het ook geen zin om er heen te gaan. Maar goed, die ouders waren ook niet helemaal normaal.quote:Op zondag 30 augustus 2009 07:40 schreef female81 het volgende:
[..]
Die gaat dus helemaal afgeslacht worden door de wél populaire mensen op haar school, en daar stel ik me juist het soort types als Macy van afgelopen vrijdag (blond, 14 jaar, brutaal, grote voorgevel, dát meisje) bij voor. Exact haar tegenpool. Dat lijkt me juist weer zo'n type dat het helemaal gemaakt heeft op school.
Eigenlijk zou het arme meiske wat van de flair van Macy (ordi of niet) moeten hebben. Zou het leven een stuk makkelijker maken voor haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |