Nee, dat waren die andere die ik eerst dacht dat het warenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn niet deze hoor
Dat is om het spectaculairder te maken ofzo.. En dan ook nog zo'n mannetje van SBS die een slechte poging doet hem te ontmaskeren.. Het is allemaal zo fake dat t grappig is dat lozers erin trappen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:15 schreef Silenus het volgende:
Waarom moet dat altijd zo overdreven met die beveiligingsmensen. Het interesseert me echt geen reet.
Zis iz tievie men!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:15 schreef Silenus het volgende:
Waarom moet dat altijd zo overdreven met die beveiligingsmensen. Het interesseert me echt geen reet.
Ja preciesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:15 schreef belendel het volgende:
[..]
Nee, dat waren die andere die ik eerst dacht dat het waren
Ze moeten niet raden. Ze moeten het zangtalent beoordelen zonder dat ze weten wie het is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:17 schreef sticky-wicked het volgende:
Ik snap het niet, er is toch iedere week een ander? Wat moeten ze dan raden?
Ik dacht donkere handen te zien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag volgens mij blond haar aan de achterkant uit die sjaal komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |