Dat is nooit gezegd he?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:29 schreef belendel het volgende:
Mysterypopstar met zogenaamd bekende nederlanders
22 met een kind van 3, kreeg het kind toen ze 19 wasquote:
Greysquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:34 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Greysleuk dat je er ook weer bent xd
Failquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is hij gestopt met z'n studie voor iets wat ie niet kan?
De enige jongetjes die ik leuk vond waren dat ventje met die gitaar en dat joch waar later zijn matje er afgeknipt werdquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik heb volgens mij nog geen een lekkere stoere vent gezien, het zijn allemaal van die watjes.
En deze jongen zingt zo vals als een kraai.
Hier hadden ze dat Casper Bwoehoehoehoeeeeeeeeee geluidje ook wel even op los mogen laten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:38 schreef Karina het volgende:
Die muziek ook altijd op de achtergrond "Tragedy
+1quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:39 schreef sticky-wicked het volgende:
Ik begin die Nance vervelend te vinden.
Ja Casper was ge-ni-aalquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier hadden ze dat Casper Bwoehoehoehoeeeeeeeeee geluidje ook wel even op los mogen laten.
Op sjaal-boy
Ahh, de spraakmakendste verzoening van 2009quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Sportief van je, die had ik niet verwacht!
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:42 schreef TrailerTrash het volgende:
mehh hou eens op met die tweede kansen
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Altijd zo stom he, zo'n 2e kans en dan mag ze dalijk wel door let maar op.
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je hebt gelijk
1 kans klaar en niet meer
dan gaan de andere mensen zeggen: zij mag wel nog 1 keer maar ik niet
Dan heb je wel een hele lage dunk van mijquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Sportief van je, die had ik niet verwacht!
Gaan ze dan zeikenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Gaan ze dan zeiken
mensen die zeiken![]()
Ja ik ook weleens op de wc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:
agreequote:Op vrijdag 4 september 2009 20:54 schreef sticky-wicked het volgende:
Het lijkt wel doorgestoken kaart onderhand.
Nou ja, het zit er wel echt in. Het is best een talent.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:52 schreef Karina het volgende:
Als ik een van de andere kandidaten was en ik zou dit zien, zou ik echt ontzettend kwaad worden en ook een 2e kans eisen.
Ja joh, mijn trommelvliezen sprongen bijna kapot.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:53 schreef TrailerTrash het volgende:
wat een geschreeuw
Idd.quote:
Echt niet?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde eigenlijk geen verschil met de keer ervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |