Had die niet ook een keer meegedaan met popstars toen het nog voor bekende nederlanders was? Ze heeft wel een keer een single uitgebracht in elk geval.quote:
Die woont hier 2 straten verderopquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:08 schreef Rauzer het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom ze zo moeilijk deden bij Priscilla [ afbeelding ] Die klonk juist hartstikke goed, beetje Jpss Stone-achtig. En andere mensen die veel minder zingen die laten ze zomaar door
wiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:05 schreef BVO het volgende:
Die Mystery Popstar is natuurlijk Naomi.
Like duh.
Nou he, ik zag ook al zoveel bekend voorkomende koppies!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Die woont hier 2 straten verderop. Mijn zus kent haar. Grappig.
Verder meer bekende gezichten, ze waren duidelijk in Rotterdam.
Ken ik niet, lijkt me dat ze eerst maar eens gewoon als zichzelf mee moet doen in plaats van als mysteryquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:12 schreef BVO het volgende:
[ afbeelding ]
Deed eerder mee aan Idols en Popstars.
Tja, ze heeft zich niet zelf ingeschreven he, hier wordt ze voor gevraagd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
Ik vind het sowieso een beetje triest als je het dan wéér gaat proberen, maar oke.
Kom op, jij moet d'r wel herkennen als kenner.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Ken ik niet, lijkt me dat ze eerst maar eens gewoon als zichzelf mee moet doen in plaats van als mystery
De bedoeling is toch dat het een celebrity is
Vind ik niet. Iemand die als 16 jarige auditie doet en niet zo ver komt kan in een paar jaar best beter worden en dan nog een keer proberen. Er zijn al teveel van die te jonge mensen die te ver komen terwijl ze nog moeten groeien in alles, stem, uitstraling en performance. Vind ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
Ik vind het sowieso een beetje triest als je het dan wéér gaat proberen, maar oke.
Nou ja, deze is blijkbaar niet blijven hangenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:22 schreef BVO het volgende:
Kom op, jij moet d'r wel herkennen als kenner.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, deze is blijkbaar niet blijven hangen
Je hebt haar zelfs voorspeld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, deze is blijkbaar niet blijven hangen
quote:Op zondag 9 december 2007 23:23 schreef ranja het volgende:
Nikki
Bas
Nigel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Charlene
Asnat
Ollie
Tiffany
Syarda
Aisha
Mirjam
Davy
Naomi![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar die zong bij Idols 4 ineens heel goed, Naomi zingt echter nog steeds bagger.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:27 schreef BVO het volgende:
Nikki viel tijdens Idols 2 ook af bij de auditieronde.
Ja, maar Naomi deed vorig jaar nog meequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Vind ik niet. Iemand die als 16 jarige auditie doet en niet zo ver komt kan in een paar jaar best beter worden en dan nog een keer proberen. Er zijn al teveel van die te jonge mensen die te ver komen terwijl ze nog moeten groeien in alles, stem, uitstraling en performance. Vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |