Mja daar heb je gelijk in, al word ik wel steeds verstandiger want ik volg nu maar 1 vak extra ipv 2quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar jij hebt een ongezond hoog verwachtingspatroon van jezelf en gaat teveel vakken doen
Maar dat kan toch ook prima? Zeker als je nog bij je ouders woont, hou je verrekte veel tijd over voor je studie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Chico wilde meer vakken halen dan haar curriculum dit jaar eigenlijk bevatdus >60 studiepunten
heel goedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja daar heb je gelijk in, al word ik wel steeds verstandiger want ik volg nu maar 1 vak extra ipv 2. Standaardrooster is 20 contacturen per week, ik zit op 28 (maar volg 22 uur omdat er 6 tegelijk vallen). Valt eigenlijk nog best mee als ik het zo zie, vorig jaar zat ik boven de 30
.
Ah OK, ik doe ze altijd gewoon liggend met m'n handen onder de schedelrand, zeg maar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja ik denk dat jij dan je buikspieren anders doet dan ik CF. Mijn gym heeft zo'n bankje met een steun waar je je benen op kan leggen. En dan met een handdoek in je nek om je hoofd te ondersteunen. En ik doe ze alleen maar recht hehEerst het spek eraf smelten, dan gaan we wel aan het sculpturen slaan
Nadat ik het hier postte kreeg ik een helder moment waarin ik ging bekijken wat nou wel mogelijk was en wat niet. Er zijn dingen die ook volgend jaar kunnen (volgend jaar hou ik me wel gewoon aan het normale rooster) en een beetje druk is leuk, maar te druk niet. Heb ook de afspraak met de studieadviseur: je probeer het 3 weken, en na 3 weken ga je kijken of het gaat lukken of dat je jezelf richting burn out sleept en in dat laatste geval is het acuut stoppen met het extra vak. En daar ga ik me aan houdenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heel goed![]()
jezelf niet te veel op de hals halen en ook nog wat tijd voor het vriendje overhouden lijkt me wel fijn voor jezelf, vooral als je ook nog wilt blijven/gaan sporten enzo.. je hebt ook wat jou-tijd nodig
verstandig!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nadat ik het hier postte kreeg ik een helder moment waarin ik ging bekijken wat nou wel mogelijk was en wat niet. Er zijn dingen die ook volgend jaar kunnen (volgend jaar hou ik me wel gewoon aan het normale rooster) en een beetje druk is leuk, maar te druk niet. Heb ook de afspraak met de studieadviseur: je probeer het 3 weken, en na 3 weken ga je kijken of het gaat lukken of dat je jezelf richting burn out sleept en in dat laatste geval is het acuut stoppen met het extra vak. En daar ga ik me aan houden.
Nu is het moment om verstandig te worden en dat merk ik aan alles. En als ik mn tijd nuttig indeel (niet de halve dag achter de pc hangen), heb ik echt wel genoeg tijd voor vriendje, school, sport en mij
.
Teh dramaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:22 schreef loveli het volgende:
Voor het eerst in 5 jaar ofzo m'n mailbox aan het leegruimen. 7000 mailtjes weggooien kost toch best veel tijd
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Teh dramaIk ga ze dan namelijk ook nog eens allemaal lezen
Ja, je dient je uit te loggen (check even of je mailadres nog klopt), dan de passmailer gebruiken wanneer je weer probeert in te loggen en de rest volgt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
Ik heb trouwens nog geen mail gehad van fok met een nieuw wachtwoord oid. Moet je dat zelf aanvragen?
*boks voor gelijke taal-flauwigheden*quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:39 schreef Tinkepink het volgende:Die TT! Ik heb net iets dergeljk getwitterd
![]()
Pffft, ik ben zo'n enorme digibeetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:46 schreef Phaidra het volgende:
Haha, er is nu 3x uitgelegd hoe je je nieuwe wachtwoord krijgt. Denk je dat het nu lukt Laureline?
Vind je?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, ik geloof dat ik mee kan doen met de TT.
Je merkt echt veel meer van je hormonen als je niet aan de pil bent.
Dat bedoel ik ook ja, had ik eerder nooit. Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Vind je?
Ik ben juist veel stabieler sinds ik er mee gestopt ben! Merk nu alleen wat wisselingen rond de tijd dat ik ongesteld moet worden, en rond de periode dat ik ovuleer (maar dat laatste is niet per se negatief).
Haha - dat geeft toch nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook ja, had ik eerder nooit. Vooral dat laatste.
Zonder de pil maakt het veel meer verschil welk deel van de maand het is. Logisch ook eigenlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:42 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha - dat geeft toch niet.
Maar heb je dat dan nu juist met of zonder de pil? Want ik had meer last van stemmingswisselingen enzo toen ik wel aan de pil was.
Ja zo is het bij mij idd ook. Ik voel me in het geheel beter sinds ik ermee gestopt ben, maar merk idd beter welk deel van de maand het is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zonder de pil maakt het veel meer verschil welk deel van de maand het is. Logisch ook eigenlijk.
Met pil voelde ik me wel vaker slecht/futloos, maar dat was dan wel constant.
Apart, ik merkte juist nooit zoveel van die stopweek. Als ik al wat merkte was het eerder in positieve dan in negatieve zin.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik een stopweek had toen ik de pil nog slikte wilde ik alleen maar dood..
Ik heb trouwens een fijne gyn! Ik had een afspraak staan in oktober voor een gesprek met de oppergyn, zeg maar, omdat ik niet een gewoon spiraaltje wil maar de Gynefix. Maar m'n gyn belde me vorige week op om nog eens te vragen naar m'n beweegredenen, en nu heeft zij al voor me met die oppergyn gepraat, en mag ik gewoon zodra ik menstrueer langskomen om 'm te laten plaatsen!
Omdat ze er veel minder ervaring mee hebben. Ik moet ook als ik bel dat ik ongesteld ben geworden specifiek vragen naar die oppergyn om 'm bij me te plaatsen, omdat verder niemand het kan doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:05 schreef Phaidra het volgende:
DaD, waarom doen ze over de Gynefix moeilijker dan over een gewoon spiraaltje? Als ze het hebben over je beweegredenen, klinkt het alsof je van plan bent om je te laten steriliseren ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
'lingerie', Syrene, 'lingerie'!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:48 schreef Californium het volgende:
Hoi! Californium, Bachelor of Applied sciences
Feliiiii!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:48 schreef Californium het volgende:
Hoi! Californium, Bachelor of Applied sciences
YeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
alleen als je Cali wel even feliciteertquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Studie dingen, vinden jullie het erg dat ik dat allemaal oversla?'
Ben aan het balen dat ik gisteren zoveel heb gegeten en dat ik nog steeds niet aan mijn andere oog ben geopereerd.
Bah, thuis zitten is niet goed voor mijn humeur, soms
lijst:
O: sneetje waldkorn met huzarensalade, beschuit rozebotteljam, gekookt ei, chocomelk
L: sneetje met achterham
T: appel, nectarine
T: 2 handen met zoute sticks
T: blokje choco
D: gegrilde kogelbiefstuk met gegrilde courgette, paprika, champignons, ui en knoflook.
Dat iddquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen als je Cali wel even feliciteert
Nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
VMW, ben jij al zenuwachtig?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Nu liever geen pasta met tomaten-groente-sauswant dat hebben we laatst nog op, en ook geen groentenschotel uit de oven, want die kan ik ook niet meer zien. Ik wil wat nieuws dus.
zoiets kan ook nog wel ja, dat heb ik ook allemaal wel in huisquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Alle groente wokken met veel knoflook, sojasaus, ketjap, ketoembar, djinten enzo. beetje loempiasaus erdoor met wat rijst, of niet
Geef die dan maar aan mijquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en nog grana padano die op mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik eet vanavond courgette+tomaat uit de oven met gebakken aardappetljes en vis.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Hihi ik zie het voor me! Krijg je zo'n half-kleffe envelop met een halve courgette erin door de busquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog wel anderhalve courgette liggen!maar opsturen gaat niet werken vrees ik
Succes!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef Viking84 het volgende:
Britneyyyyy....!!
Ik heb morgen om 10:30 een intakegesprek bij Windesheim. Dan gaan we het over de stagemogelijkheden hebben, dus ik ben benieuwd. Ik blijk me nog t/m vrijdag in te kunnen schrijven, dus als het gesprek nergens op uitloopt, is er geen man overboord. Alleen moet ik dan weer over m'n toekomst gaan nadenken. Ik heb onlangs wel vrij positief contact gehad met het IVLOS (jaja, Razz, het kán!
), dus als het morgen nergens op uitloopt ga ik eens kijken of zij nog wat voor me kunnen betekenen.
Klote! Heeft je uitzendbureau geen algemeen nummer? Want dit kan echt niet zo hoor! (Mag ik vragen bij welk uitzendbureau je zit?)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Succes!![]()
Ik heb een baaldag. eerst allemaal zeikerige mensen aan de telefoon en nu is het voor de ZOVEELSTE keer fout gegaan met mijn loonbetalingen... van de 7 die ik had moeten hebben heb ik er nu 6 waarvan er 5 (!!!) ook nog eens te laat waren...en mijn uitzendmevrouw is natuurlijk nergens te bereiken
![]()
![]()
Klinkt als een lekkere vakantie (en thuiskomst)! Al is kanoën in Zweden echtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef sigme het volgende:
Uiteindelijk ging ik niet naar Zweden maar naar Denemarken (móói! De eilanden dan. ). En ik heb ook niet gekano'd.
D&D, is je rug alweer opgeknapt? Ik heb nog wel aan je gedacht hoor, terwijl ik niet kanode.
Wel hebben we braaf tweemaal gerend. Rondjes van 8km.
De daktent was een succes, slaapt heerlijk en het is zeer comfortabel om het bed zó in en uit te klappen. Ik had er geen >¤2000,- voor over gehad, maar als erfstuk is het best een mazzeltje.
Gisternacht thuisgekomen, vandaag had ik nog vrij. In de tuin gewerkt. Wie koopt er in godesnaam courgettes bij de AH? Ik heb hier wel weer 10kg geoogst. Dit weekend maar eens bedenken hoe ik die ga wegmoffelen.
Vandaag een overmaat aan aubergines tot stoofpot verwerkt, met wat tomaat en bleekselderij. Stuk lamsgebraad erbij, couscous, appelmoes (valappels) met wat yoghurt toe.. Oost west thuis best
.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klote! Heeft je uitzendbureau geen algemeen nummer? Want dit kan echt niet zo hoor! (Mag ik vragen bij welk uitzendbureau je zit?)
Ik zit al in mijn sportkleertjes klaar voor Zumbaaaaa!![]()
Oooooooooh, dat dansje/liedje vind ik echt zoooooooo leuk!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Zum-ba-whe-eh-eh-eh, eh-oh-oh-oh![]()
Que te mueveeee!
Ja, die rug plaagt me nog steeds. Maar goed, zolang ik geen rare dingen doe valt het mee. Bij deze zijn bukken en dingen tillen dus rare dingen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef sigme het volgende:
Uiteindelijk ging ik niet naar Zweden maar naar Denemarken (móói! De eilanden dan. ). En ik heb ook niet gekano'd.
D&D, is je rug alweer opgeknapt? Ik heb nog wel aan je gedacht hoor, terwijl ik niet kanode.
Wel hebben we braaf tweemaal gerend. Rondjes van 8km.
De daktent was een succes, slaapt heerlijk en het is zeer comfortabel om het bed zó in en uit te klappen. Ik had er geen >¤2000,- voor over gehad, maar als erfstuk is het best een mazzeltje.
Gisternacht thuisgekomen, vandaag had ik nog vrij. In de tuin gewerkt. Wie koopt er in godesnaam courgettes bij de AH? Ik heb hier wel weer 10kg geoogst. Dit weekend maar eens bedenken hoe ik die ga wegmoffelen.
Vandaag een overmaat aan aubergines tot stoofpot verwerkt, met wat tomaat en bleekselderij. Stuk lamsgebraad erbij, couscous, appelmoes (valappels) met wat yoghurt toe.. Oost west thuis best
.
Hop-hop-hopquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oooooooooh, dat dansje/liedje vind ik echt zoooooooo leuk!![]()
Hopelijk vanavond weer!
En we hadden 'm!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hop-hop-hop
Ik mag morgen weer! Het zomerrooster is voorbij, dus we krijgen ook weer op donderdag les!
Woehoequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En we hadden 'm!Ik word daar echt zó vrolijk van!
![]()
Lekker dat je vaker kunt gaan! Ik kan alleen op woensdagavond
Ja best wel, dank je!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Voel je je weer beter, Indiaantje?
Hoe oud ben jij eigenlijk? En hoe oud is hij?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:22 schreef Californium het volgende:
Even een vraag voor de late avond.... wat zou een reden kunnen zijn dat een man niet met je wilt zoenen?Hij wil wel knuffelen en hij vind mij (denk ik ) ook wel leuk... maar hij wil niet zoenen? Hij heeft nog een nooit een vriendin gehad enzo.... misschien dat dat de reden is... Iemand enig ervaring hiermee? gister geen tijd gehad om dat te vragen uiteraard
maar zit er een beetje mee in mijn maag...
Heeft hij ooit eerder gezoend?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:22 schreef Californium het volgende:
Even een vraag voor de late avond.... wat zou een reden kunnen zijn dat een man niet met je wilt zoenen?Hij wil wel knuffelen en hij vind mij (denk ik ) ook wel leuk... maar hij wil niet zoenen? Hij heeft nog een nooit een vriendin gehad enzo.... misschien dat dat de reden is... Iemand enig ervaring hiermee? gister geen tijd gehad om dat te vragen uiteraard
maar zit er een beetje mee in mijn maag...
ik ben 20.... hij is 20.... Hij is 10 maanden jonger dan mijquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? En hoe oud is hij?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
9 km*clappity clappity* wat goedhoed!
![]()
PF: succes met die punten! 2 is idd niet veelDat zullen de docenten vast wel met je eens zijn?
Cali: ik zou het niet weten! mijn jongens/mannen ervaring is beperkt tot 1 specimen
Ik ga slapies doen! Trusten allemaal!
dat weet ik dus niet.....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heeft hij ooit eerder gezoend?
@PF: woooow spannend!!!
Dat soort dingen vertel je toch gewoon niet? Vind zelf dat je niet al te veel relatiegeschiedenis moet willen weten van de ander.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben idd een beetje bang dat hij idd kan afknappen dat ik al met veel jongens heb gezoend.... (ben de tel bij 15 ofzo kwijt geraakt
) En verder heb ik ook andere dingen gedaan waar ik niet al te trots op ben... maar dat terzijde
Klopt idd.... maar ik heb ook vrienden die dingen van mij wetenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat soort dingen vertel je toch gewoon niet? Vind zelf dat je niet al te veel relatiegeschiedenis moet willen weten van de ander.
Dat. En: al helemaal niet als het allemaal nog reuze pril is. Veel te 'zware' materie voor de vlinder-fasequote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat soort dingen vertel je toch gewoon niet? Vind zelf dat je niet al te veel relatiegeschiedenis moet willen weten van de ander.
idd zowiezo nu nog niet neequote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat. En: al helemaal niet als het allemaal nog reuze pril is. Veel te 'zware' materie voor de vlinder-fase
Het kan zijn dat ie bang is om het fout te doen (aangezien jij wel weet hoe/wat met zoenen) en bang is dat jij op hem afknapt? Dat zou tenminste mijn hersenspinsel zijn in deze situatie, maarja ik ben vrouwquote:
Sletquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt idd.... maar ik heb ook vrienden die dingen van mij weten... Tis niet dat ik een slet ben ofzo... maar mijn vrienden kunnen goed overdrijven
Ik ben niet meer zo zen als vanmorgenquote:
Klinkt een beetje raar misschien, maar als hij op zoiets afknapt is hij eigenlijk niet echt geschikt voor jou. 't Is niet dat je meteen met de deur in huis moet vallen van "hé, ik heb met zoveel jongens gezoend en dat en dat gedaan", maar open en eerlijk kunnen zijn over jezelf vind ik toch wel een minimale voorwaarde voor een relatie. En daarbij, waar hebben we het over.... Je bent geen dertien meer hoor. Zo vreemd is het niet dat er jongens voor hem zijn geweest. Net zo min als het vreemd is dat jij voor hem de eerste bent.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt idd.... maar ik heb ook vrienden die dingen van mij weten... Tis niet dat ik een slet ben ofzo... maar mijn vrienden kunnen goed overdrijven
Mens hou toch op schei toch uit. Ik word dinsdag 24 en ben (in de afgelopen 1,5 jaar ofzo) met zoveel mannen naar bed gegaan dat ik bij 40 (quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:54 schreef Californium het volgende:
ik ben idd een beetje bang dat hij idd kan afknappen dat ik al met veel jongens heb gezoend.... (ben de tel bij 15 ofzo kwijt geraakt
) En verder heb ik ook andere dingen gedaan waar ik niet al te trots op ben... maar dat terzijde
Heej wat fijn voor je!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Whaah goed nieuws. De uitgeverij waarvoor ik freelance werk doe heeft vanaf oktober enkele maanden werk voor me voor drie dagen in de week :d en dat is dus heel interessant als de onderwijsoptie nog even de koelkast in moet :d
Groene thee in ieder geval, heb je een beetje een bodem.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Heh bah. Ik ben al 2 uur wakker en mijn lijf geeft aan dat er gegeten moet gaan worden, maar ik heb zó weinig trek. Bij het idee aan eten wordt ik al een beetje onpasselijk. Iemand nog tips?
Nee!! Dat ken ik niet. Als ik zo vaak sex denk, dan stoot het mij niet af. In tegendeel zou ik zeggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:19 schreef shinydiscoball het volgende:
.
Goeiemorgen trouwens!
Ik had gister ook een date...met mijn buurjongen![]()
Hij ziet me soms op de bushalte staan als hij voorbij rijdt met de auto, dus dan brengt hij me, gister dus ook. En toen belde hij 's avonds of ik nog zin had ergens wat te drinken. Hij is best oke en hij is de eerste waarbij het in mijn hoofd gaat van: sex sex sex sex eten sex sex, maar hij ook weer zo sexy dat hij me afstoot, kennen jullie dat?![]()
Hé, houd je de kcals nog in de gaten? Omdat je L en T behoorlijk calorie-arm zijn?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
O: vanilleyoghurt met Quaker Balans
L: salade van een groene paprika, twee tomaten en wat zwarte olijven, met balsamico-azijn
T: cup-a-soupje
D: aardappeltjes met sperziebonen (lekker veel, 300 gram pp) en een Drenthse burgervriendje wilde het hebben omdat het er in de winkel zo lekker uit zag
zal zo eens naar de kcal kijken.
T: druiven
woei!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even een cheer voor mij:
Ik ben toegelaten tot het bachelorproject van mijn eerste keuze!
Ik weet niet waarom dat is. Hij heeft een levensstijl waar ik zelf heel ver vanaf sta, we hebben niet heel veel met elkaar gemeen. Er is alleen heel veel aantrekkingskracht maar ik ga niet zomaar met iemand naar bed als er verder niks isquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee!! Dat ken ik niet. Als ik zo vaak sex denk, dan stoot het mij niet af. In tegendeel zou ik zeggen.![]()
![]()
Waarom heb jij dat wel denk je? Is het voor de rest geen geschikt iemand?
Het is wel degelijk stress ja. Ik ga maar even proberen om iets te eten. Thx allemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:27 schreef conleche het volgende:
@Lein: als ik veel stress heb dan kan ik ook niet eten. Het enige waar ik dan soms nog wel zin in heb is drooggebakken rijst, of biscuitjes of zo. Neem in ieder geval maar wat vitaminepillen en bedenk je dat het overgaat.
Of is het helemaal niet van de stress en verzin ik dat zelf?
Bedoel je die yoghurt of die koekjes? Die yoghurt was namelijk wel lekker romig, dus redelijk vol geloof ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
SDB, ik vind die L van gisteren niet zo zorgwekkend, eigenlijk. Knackebrod bevat écht heel weinig kcalDie avond-T is ernstiger
En nu hou ik op met lijstjes-mierenneuken
Nee, ik bedoel die koekjes. Ik ben fan van bio-aarbeienyoghurt, die dure van de natuurwinkelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Bedoel je die yoghurt of die koekjes? Die yoghurt was namelijk wel lekker romig, dus redelijk vol geloof ik
Ik at buiten de deur en had weer niet echt gekeken, ik had gewoon zin![]()
O maar dan snap ik het beter. Als je van te voren al weet dat het niet echt iets kan worden...........aan de andere kant....als je allebei vrijgezel bent en er allebei een beetje hetzelfde instaat, zou ik er niet zoveel morele problemen mee hebben.............Maar goed, dat ligt voor iedereen weer anders natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom dat is. Hij heeft een levensstijl waar ik zelf heel ver vanaf sta, we hebben niet heel veel met elkaar gemeen. Er is alleen heel veel aantrekkingskracht maar ik ga niet zomaar met iemand naar bed als er verder niks is
Niet. Hooguit spray-on panty of been make-up, als je mijn huidskleur hebt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:14 schreef ColdFeet het volgende:
Nou Lein, dat kan nog wel wat gezonder
Mijn lijst:
O: 2 eitjes
T: flinke hand hazelnoten, wat druiven
L; 4 knackebrod hummus
T: appel, nectarine
Verder onbekend, want moet naar een bruiloft. Moet je met dit weer nou een panty aan, of niet?
Ik zou wel een panty doen hoor. Zit lekkerder dan blote voeten, en zo warm is het niet vandaag.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
Mjaaa, ik heb ook spierwitte benen. Die 4 dagen Barcelona zijn allang weer van mijn vel verdwenen![]()
Ik vind pumps/nette schoenen alleen altijd zo vervelend zitten met blote voeten!
Weet ik. Maar het idee van eten wekt eenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:14 schreef ColdFeet het volgende:
Nou Lein, dat kan nog wel wat gezonder
Moet je die yoghurt nog kopen? Ik dat geval kun je beter de 0% nemen. In tegenstalling tot 'normale' magere yoghurt is die namelijk mild en superromigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het idee van eten wekt eenop. Ik zal een T nemen na de lunch voor het diner. 10% vet griekse yoghurt met een beetje rozijnen erin ofzo?
Wat moet ik anders doen met eten?
doen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb het gesprek gehad en ik ben nu veel optimistischer! Ze beginnen 7 sept dus in principe moet ik dan
een stageplek hebben en ze helpen ook met zoeken. Tot
nu toe is het altijd gelukt. Maar ik denk weer: wat als het niet lukt? Dan ben ik weer collegegeld kwijt enzo. Maar toch heb ik zoiets van: gewoon proberen wat heb ik verder te verliezen? wat vinden jullie?
Wat is het alternatief, in de bijstand blijven zitten in de hoop dat iemand je aanneemt voor een of ander baantje dat je misschien niet eens echt wilt maar aanneemt omdat je nou eenmaal iets moet hebben? Als je dit echt leuk vindt zou ik er gewoon voor gaan! In het allerergste geval ben je 1500 euro collegegeld kwijt, dat is ook niet het einde van de wereld.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb het gesprek gehad en ik ben nu veel optimistischer! Ze beginnen 7 sept dus in principe moet ik dan
nu toe is het altijd gelukt. Maar ik denk weer: wat als het niet lukt? Dan ben ik weer collegegeld kwijt enzo. Maar toch heb ik zoiets van: gewoon proberen wat heb ik verder te verliezen? wat vinden jullie?
Stel je niet aan Vikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik ben eindelijk ter plaatse maar wat een drama. De iPhone leidde me een hele rare kant op en ze zijn aan het verbouwen hier. Als ik het niet had gevraagd had ik het nooit gevonden. En het is wel een half uur lopen vanaf
het station. Ik vind Zwolle nu al een kutstad
en ik heb dorst maar de kantine is nog niet open.
Kijk, dit wil ik horenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:30 schreef Viking84 het volgende:
heb gesolliciteerd maar moet ook maar afwachten of ik daar op gesprek kan komen. Ik ben het afwachten wel een beetje zat. Ik ga ook eens uitzoeken of ik ergens een teksttelefoon lan ronselen want dan kan ik zelf de dovenscholen en slechthorendenscholen eens bellen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is er gebeurd met de sollicitatiecoach-optie?
En post je ook weer eens een lijstje?
zie m'n vorig postquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kijk, dit wil ik horenEn nu dag en nacht zoeken totdat je een stageplek hebt gevonden. Desnoods ga je met je OV (zodra je die hebt) alle scholen langs om je persoonlijk voor te stellen.
De 0% vet griekse yoghurt is 2,5 keer zo duur als 10% vet griekse yoghurt. En ik vind de 0% vet echt niet 2,5 keer lekkerder dan de volvette. En mijn lijf heeft ook vet nodig natuurlijk. Toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
Moet je die yoghurt nog kopen? Ik dat geval kun je beter de 0% nemen. In tegenstalling tot 'normale' magere yoghurt is die namelijk mild en superromigAfijn, het kan, ja. Nog niet de beste keus, maar je hoeft niet alles in één dag om te gooien.
Yup. Vooral gezond vet, zoals visolie of olijfolie.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De 0% vet griekse yoghurt is 2,5 keer zo duur als 10% vet griekse yoghurt. En ik vind de 0% vet echt niet 2,5 keer lekkerder dan de volvette. En mijn lijf heeft ook vet nodig natuurlijk. Toch?
Oh, is dat zo? Ik koop altijd kleine bekertjes, en dan is de magere 20 cent goedkoperquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De 0% vet griekse yoghurt is 2,5 keer zo duur als 10% vet griekse yoghurt. En ik vind de 0% vet echt niet 2,5 keer lekkerder dan de volvette. En mijn lijf heeft ook vet nodig natuurlijk. Toch?
Dat is inderdaad vreselijk ja, maar het komt doordat die 0% vet er alleen van Total is, en de gewone ook van het huismerk en een of ander discountmerk, bij AH in elk geval. Voor mij ook elke keer weer een dilemma.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Ik koop altijd kleine bekertjes, en dan is de magere 20 cent goedkoper
Yeahquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even een cheer voor mij:
Ik ben toegelaten tot het bachelorproject van mijn eerste keuze!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt me echt leuk !
Ja dat vraag ik me ook af! Ik hoop maar dat het thuiszit-ritme het probleem is want ik zou niet weten wat er anders mis is? Het weer? Stress (dan eet ik altijd heel erg veel)? Ik neem me iedere ochtend voor goed te ontbijten, het is de afgelopen 3 dagen gelukt en dan maak ik er nu weer een potje vanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Chico!Wat is er in hemelsnaam met jou aan de hand? Tijd om weer te gaan studeren? Maak dan een smoothie als ontbijt, ofzo!
Zorgen dat je niet meer in de verleiding kan komenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef Chicolate het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af! Ik hoop maar dat het thuiszit-ritme het probleem is want ik zou niet weten wat er anders mis is? Het weer? Stress (dan eet ik altijd heel erg veel)? Ik neem me iedere ochtend voor goed te ontbijten, het is de afgelopen 3 dagen gelukt en dan maak ik er nu weer een potje van. Zo ken ik mij niet. Maar zoals een vriendin van me al zei: jij hebt wel vaker dit soort periodes gehad en dat ging altijd vanzelf voorbij.
@PPP: Stoer! En max 6 studenten?.
Bij mij helpt seks om één of andere reden altijd wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik ook ! Ik voel het de hele week al aankomen, maar het zet maar niet door.
Ik vind netpanty's altijd wat ordi.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:25 schreef Laureline het volgende:
ColdFeet! Kan je geen stay-up kousen aandoen? Doe ik altijd in de lente/herfst: wel gekousde benen, maar geen pantystof om je kontOf een grove net/fantasiepanty precies in je huidskleur, of nog wat lichter.
Iets van schoen en aantrekken.....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond mijn lijstje best goed
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iets van schoen en aantrekken.....
Ik heb zo'n vermoeden dat mn ouders niet staan te juichen als ik de droppot verstop of de ijsjes buiten de vriezer bewaarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet meer in de verleiding kan komenIjsjes eruit, dropjes eruit. Of ergens neer laten zetten waar je het niet kan vinden.
Als je je aangesproken voelt, moet er een kern van waarheid in zittenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dus.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je je aangesproken voelt, moet er een kern van waarheid in zittenDus.
Ik organiseer dan altijd een schop-systeem, als ik voor een bepaalde tijd iets moet doen. Vraag dan vriendinnen of familie me erop te attenderenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat mn ouders niet staan te juichen als ik de droppot verstop of de ijsjes buiten de vriezer bewaar![]()
. Maar je hebt gelijk, ik moet mezelf gewoon niet de kans geven om zooi te gaan eten. Morgenochtend een tosti of brinta en voor 11 uur nog.
Jij voelt je aangesprokenquote:
Tink zegt toch ook dat het niet op iedereen slaat en dat de mensen met slechte lijstjes zelf wel weten wie ze zijn. Zie het stukje in subscript.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Nietus.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je zei het in het algemeen en ik vind dat ik vandaag een puik lijstje heb![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:dit slaat natuurlijk niet op iedereen, maar is een typisch gevalletje van "wie de schoen past, trekke hem aan"
Ja, maar 6, maar er zijn ook maar iets van 40 studenten leerproblemen, dus het is niet zo dat ik als één van de heel weinigen ben uitgekozen ofzo hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af! Ik hoop maar dat het thuiszit-ritme het probleem is want ik zou niet weten wat er anders mis is? Het weer? Stress (dan eet ik altijd heel erg veel)? Ik neem me iedere ochtend voor goed te ontbijten, het is de afgelopen 3 dagen gelukt en dan maak ik er nu weer een potje van. Zo ken ik mij niet. Maar zoals een vriendin van me al zei: jij hebt wel vaker dit soort periodes gehad en dat ging altijd vanzelf voorbij.
@PPP: Stoer! En max 6 studenten?.
Bij deze de vraag of er morgen iemand rond half 11 wil roepen dat ik gezond moet gaan ontbijtenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik organiseer dan altijd een schop-systeem, als ik voor een bepaalde tijd iets moet doen. Vraag dan vriendinnen of familie me erop te attenderenWerkt goed voor mij.
Met blote voeten, netkousen, hold-ups of panty's?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
dit slaat natuurlijk niet op iedereen, maar is een typisch gevalletje van "wie de schoen past, trekke hem aan"
Je vergeet sokkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Met blote voeten, netkousen, hold-ups of panty's?
Irritant hè! Ik ben al een kilo zwaarder, zo labiel als de pest, laat alles vallen... ik ben er helemaal klaar voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik ook ! Ik voel het de hele week al aankomen, maar het zet maar niet door.
Bedoel je mij daar ook mee? Ik beacht laatst zelf ook dat ik WB chips ook wel weer even wat strenger kan zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
Jongens, mag ik even mopperen? Ik vind jullie lijstjes echt schandalig slecht de laatste tijd. Te weinig, te ongezond en nog troep bovendien. Jullie hebben echt een schop onder de kont nodigNiet van mij, daar ben ik niet voor in de wieg gelegd, maar misschien wil iemand anders dat wel op zich nemen?
dit slaat natuurlijk niet op iedereen, maar is een typisch gevalletje van "wie de schoen past, trekke hem aan"
Jaja, Miss Cheesecakequote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Met blote voeten, netkousen, hold-ups of panty's?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: boterham achterham, beschuit appelstroop, gekookt ei, glas chocomelk (omdat het lekekr is)
L: boterham huzarensalade, appel
Stokje kipsate met een stokje paprika en ui gegrild
T: nectarine
T: blokje choco
T: handje zoute sticks
D: Kipsate gegrilde ui, paprika en komkommer
Stoommaaltijd gamba's met limoenroomsaus en tagiatelle (500 kcal)
:cola-wodka
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk overigens dat vooral degenen die geen lijstjes posten, echt slecht bezig zijn.
Ik vind wel dat jij, sinds je 'serieus' aan het koken bent geslagen, zoveel betere D's hebt dan eerst!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben mij er ook volledig van bewust dat ik niet goed eet. Ik ben vandaag weer wezen sporten en ga echt m'n best weer doen, maar het is demotiverend om wél goed te eten en veel te sporten, en alleen maar aan te komen!
Ik heb vooral zo'n spanning op mijn buik, alsof er een baksteen op ligt. Ik moet me eigenlijk morgen wegen, maar als ik dan nog niet ongesteld ben, stel ik het een dagje uit, want ik weet zeker dat ik ook zwaarder ben nuquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Irritant hè! Ik ben al een kilo zwaarder, zo labiel als de pest, laat alles vallen... ik ben er helemaal klaar voor..
En Mini, seks hielp niet..
Dank je wel!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind wel dat jij, sinds je 'serieus' aan het koken bent geslagen, zoveel betere D's hebt dan eerst!Misschien kun je voor de variatie zo nu en dan eens wat grotere porties koken en lunchen met kliekjes? Vind ik altijd wel lekker.
Dat is toch ook prima? Tenzij je er meteen vijf eetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je wel!. Vanavond eten we courgettes gevuld met risotto.
.
Dat is op zich een idee natuurlijk, maar ik ben zo dol op m'n geroosterde boterhammetjes met appelstroop..
Nee, twee, en een gekookt eitje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is toch ook prima? Tenzij je er meteen vijf eet
Nodig:quote:
Echt? Het stond in Lekker leven, de Allerhande van de Super de Boer.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Die courgettes
Da's een Sonja recept maar die heeft ook een heerlijke witloftaart dus dat geeft niet
Tis een heel algemeen recept en dan nog, het maakt niet uit, klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt? Het stond in Lekker leven, de Allerhande van de Super de Boer.
Ik wilde er soep van maken, CF!
Tofquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tis een heel algemeen recept en dan nog, het maakt niet uit, klinkt heerlijk!
Maandag word ik eindelijk geopereerd aan mijn andere oog, dat is toch wel een opluchting en mijn bbq kg. ben ik ook kwijt
Ik zit hier nu met mijn slechte oog afgeplakt, heb geen lenzen en met 1 brilglas werkt ook niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:34 schreef SiTu het volgende:
[..]
TofHoe doe je dat nu dan, met 1 goed oog? Krijg je niet barstende hoofdpijn? Kreeg ik altijd als ik weer eens niet in staat was een van m'n harde lenzen in te houden
Nog zenuwachtig voor het volgende oog?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik zit hier nu met mijn slechte oog afgeplakt, heb geen lenzen en met 1 brilglas werkt ook niet.
Nee, niet zenuwachtig, kan niet wachten! Gewoon zin
Zo enorm slecht zijn je lijstjes toch niet... maar een kokosmacroon, hoe krijg je het door je keelHaha
Relatieproblemen met kaas. Door mij. Ik twijfel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:49 schreef cyclechick het volgende:
lein, vanwaar de slechte eterij en de stress??
Afkicken van de suikers is echt zwaar! Streng zijn en veel thee drinken hielp bij mij welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:45 schreef SiTu het volgende:
[..]
![]()
Nee, valt op zich nog wel mee, maar weinig groenten en fruit en ik heb zo'n zin in héél veel suikerIk eet nu toch maar meteen een gekookt eitje, in de hoop dat mijn lichaam zoiets heeft van "goh, eiwitten zijn ook best lekker
"
Lastig zeg, dan kan ik me voorstellen dat je niet kunt wachten. Fijn dat het maandag al kan!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik zit hier nu met mijn slechte oog afgeplakt, heb geen lenzen en met 1 brilglas werkt ook niet.
Nee, niet zenuwachtig, kan niet wachten! Gewoon zin
Zo enorm slecht zijn je lijstjes toch niet... maar een kokosmacroon, hoe krijg je het door je keelHaha
Ja, thee helpt welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Afkicken van de suikers is echt zwaar! Streng zijn en veel thee drinken hielp bij mij wel
Je mag toch twee keer per jaar je OV vergeten en dan geld terugvragen ofzo? Als dat nog steeds zo is, scheelt je dat alvast 2 kaartjes.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Wat wel echt balen is: het aanvragen van de OV duurt even en in de tussentijd heb ik geen recht op vergoeding. Dus dat gaat me wel een paar honderd euro kosten. Hopelijk duurt het niet te lang voor ik hem krijg, want ik moet twee keer per week naar Zwolle en twee keer naar de stageplek. Als de stageplek in Amersfoort / Utrecht of Amsterdam is (en die kans is groot, want hier in Groningen heb ik maar 1 optie), dan zit ik wel snel in Amersfoort natuurlijk, want een maand lang 2 keer per week een retourtje Groningen - Amersfoort, dat is natuurlijk niet te doen (en dan heb ik het nog niet eens over de reistijd, dat kan gewoon niet).
Meer dan een halve week zou ik niet doen denk ik. Maar ja, na een paar dagen heb je misschien toch wel weer zin in wat anders. Ik maak dat soort dingen vaak als ik toch in de keuken sta voor het avondeten, of je moet gewoon meteen 's avonds iets eten waarvan je de restjes mee kunt nemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe lang kun je couscoussalade een beetje bewaren in de koelkast? Wil dus voor als ik weer ritme hebeen groooooooooooooooooooooooooooooooooooooote bak maken zodat ik elke dag een kleine portie mee kan nemen...
Oh jeetje, wat vervelend voor jullie allebei! jullie hebben al best lang iets toch? sterkte in ieder gevalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Relatieproblemen met kaas. Door mij. Ik twijfel.
Er moet ook plek zijn, dat is een beetje het puntquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:03 schreef Phaidra het volgende:
Nog steeds spannend dus Vik! Maar ik kan me niet voorstellen dat je geen stageplek zou kunnen vinden, ze zouden juist blij moeten zijn dat iemand zoals jij (universtitair geschoold en zelf doof/slechthorend) in het speciaal onderwijs wil werken! Intelligentie én persoonlijke ervaring, wat willen ze nou nog meer.
Nou niet echt dusquote:
In het begin misschien even. Of op de stadscampingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Klinkt als een goed plan Viking.Ga je dan bij je zus logeren ofzo?
Die 164 euro is als ik een maand lang 2 keer per week een retour A'foort-Zwolle doe en 2 keer een retour Amsterdam-Amersfoort. Het plan is om eerst de dovenschool hier te bellen om te vragen of ze plek hebben, want dan hoef ik niet zo halsoverkop naar Amersfoort en anders ga ik Utrecht en A'dam bellen. Als ik het komende half jaar in Groningen blijf ga ik wel proberen om de LiO-stage in Utrecht of Amsterdam te doen, anders zit ik te lang vast in Groningenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Viking, vanuit Amersfoort moet je dan toch ook nog naar Utrecht of A'dam? Of is die 164 alleen het verschil tussen daarheen reizen vanuit Groningen of vanuit Amersfoort? -edit- Oh wacht, dat is niet logisch.
Dat is nog wel op te brengen, of niet? Krijg je trouwens geen reiskostenvergoeding vanuit je stage?
Nog meer offtopic, ik dacht even snel een term uit een artikel op te zoeken die ik niet kende, kom ik terecht in een zwaar wiskundig verhaal over nullclines. Help!
Gelukkig is er zoiets als sosmath.com.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |