abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72194125
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:37 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Bedoel je die yoghurt of die koekjes? Die yoghurt was namelijk wel lekker romig, dus redelijk vol geloof ik
Ik at buiten de deur en had weer niet echt gekeken, ik had gewoon zin
Nee, ik bedoel die koekjes. Ik ben fan van bio-aarbeienyoghurt, die dure van de natuurwinkel Die koekjes lijken gezonder dan ze zijn. Lees de etiketten: niet echt superveel vezelf, wel veel suiker.
pi_72194202
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:35 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom dat is. Hij heeft een levensstijl waar ik zelf heel ver vanaf sta, we hebben niet heel veel met elkaar gemeen. Er is alleen heel veel aantrekkingskracht maar ik ga niet zomaar met iemand naar bed als er verder niks is
O maar dan snap ik het beter. Als je van te voren al weet dat het niet echt iets kan worden...........aan de andere kant....als je allebei vrijgezel bent en er allebei een beetje hetzelfde instaat, zou ik er niet zoveel morele problemen mee hebben.............Maar goed, dat ligt voor iedereen weer anders natuurlijk.
pi_72194731
Nou hoezee.

O: twee sigaretten, cappuchino met volle melk en 2 scheppen rietsuiker, 2 volkoren boterhammen met vieze smeerworst.
T: Nog een boterham straks (getver)
L: Weet ik nog niet
T: Skippen want
D: Uit eten want papa is jarig.
pi_72194897
Nou Lein, dat kan nog wel wat gezonder

Mijn lijst:
O: 2 eitjes
T: flinke hand hazelnoten, wat druiven
L; 4 knackebrod hummus
T: appel, nectarine
Verder onbekend, want moet naar een bruiloft. Moet je met dit weer nou een panty aan, of niet?
  Vis een optie? donderdag 27 augustus 2009 @ 11:17:54 #180
70532 loveli
N
pi_72194967
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:14 schreef ColdFeet het volgende:

Mijn lijst:
O: 2 eitjes
T: flinke hand hazelnoten, wat druiven
L; 4 knackebrod hummus
T: appel, nectarine
Verder onbekend, want moet naar een bruiloft. Moet je met dit weer nou een panty aan, of niet?
Niet. Hooguit spray-on panty of been make-up, als je mijn huidskleur hebt.
crap in = crap out
pi_72195007
Mjaaa, ik heb ook spierwitte benen. Die 4 dagen Barcelona zijn allang weer van mijn vel verdwenen
Ik vind pumps/nette schoenen alleen altijd zo vervelend zitten met blote voeten!
pi_72195080
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
Mjaaa, ik heb ook spierwitte benen. Die 4 dagen Barcelona zijn allang weer van mijn vel verdwenen
Ik vind pumps/nette schoenen alleen altijd zo vervelend zitten met blote voeten!
Ik zou wel een panty doen hoor. Zit lekkerder dan blote voeten, en zo warm is het niet vandaag.
pi_72195215
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:14 schreef ColdFeet het volgende:

Weet ik. Maar het idee van eten wekt een op. Ik zal een T nemen na de lunch voor het diner. 10% vet griekse yoghurt met een beetje rozijnen erin ofzo?

Wat moet ik anders doen met eten?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:30:02 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72195238
Nou ik heb het gesprek gehad en ik ben nu veel optimistischer! Ze beginnen 7 sept dus in principe moet ik dan
een stageplek hebben en ze helpen ook met zoeken. Tot
nu toe is het altijd gelukt. Maar ik denk weer: wat als het niet lukt? Dan ben ik weer collegegeld kwijt enzo. Maar toch heb ik zoiets van: gewoon proberen wat heb ik verder te verliezen? wat vinden jullie?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:30:49 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72195252
Ik zit nu in bus 2 trouwens :p
Niet meer actief op Fok!
pi_72195505
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Weet ik. Maar het idee van eten wekt een op. Ik zal een T nemen na de lunch voor het diner. 10% vet griekse yoghurt met een beetje rozijnen erin ofzo?

Wat moet ik anders doen met eten?
Moet je die yoghurt nog kopen? Ik dat geval kun je beter de 0% nemen. In tegenstalling tot 'normale' magere yoghurt is die namelijk mild en superromig Afijn, het kan, ja. Nog niet de beste keus, maar je hoeft niet alles in één dag om te gooien.
pi_72195526
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb het gesprek gehad en ik ben nu veel optimistischer! Ze beginnen 7 sept dus in principe moet ik dan
nu toe is het altijd gelukt. Maar ik denk weer: wat als het niet lukt? Dan ben ik weer collegegeld kwijt enzo. Maar toch heb ik zoiets van: gewoon proberen wat heb ik verder te verliezen? wat vinden jullie?
doen!
Ja doei.
pi_72195863
quote:
Wat is het alternatief, in de bijstand blijven zitten in de hoop dat iemand je aanneemt voor een of ander baantje dat je misschien niet eens echt wilt maar aanneemt omdat je nou eenmaal iets moet hebben? Als je dit echt leuk vindt zou ik er gewoon voor gaan! In het allerergste geval ben je 1500 euro collegegeld kwijt, dat is ook niet het einde van de wereld.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:00:45 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72196027
Veel alternatieven heb ik idd niet. Ik krijg wel een jaar
prestatiebeurs die ik moet terugbetalen als ik voortijdig stop. Maar ja ik denk dat ik er in 2 maanden wel achter ben of het gaat werken of niet dus dan is de schade nog wel te overzien. Ik denk dat ik er pas echt achter kom of het wat is door het gewoon te doen. Als ik een goeie stageplek heb zie ik het wel goed komen.
Niet meer actief op Fok!
pi_72196201
Wat is er gebeurd met de sollicitatiecoach-optie?

En post je ook weer eens een lijstje?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:11:59 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72196335
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik ben eindelijk ter plaatse maar wat een drama. De iPhone leidde me een hele rare kant op en ze zijn aan het verbouwen hier. Als ik het niet had gevraagd had ik het nooit gevonden. En het is wel een half uur lopen vanaf
het station . Ik vind Zwolle nu al een kutstad en ik heb dorst maar de kantine is nog niet open.
Stel je niet aan Vik Het is 15-20 minuutjes lopen en dat doen hele volksstammen iedere dag, dus jij zal het ook wel overleven En kom niet aan Zwolle
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:15:43 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72196430
quote:
Kijk, dit wil ik horen En nu dag en nacht zoeken totdat je een stageplek hebt gevonden. Desnoods ga je met je OV (zodra je die hebt) alle scholen langs om je persoonlijk voor te stellen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:17:39 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72196485
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is er gebeurd met de sollicitatiecoach-optie?

En post je ook weer eens een lijstje?
heb gesolliciteerd maar moet ook maar afwachten of ik daar op gesprek kan komen. Ik ben het afwachten wel een beetje zat. Ik ga ook eens uitzoeken of ik ergens een teksttelefoon lan ronselen want dan kan ik zelf de dovenscholen en slechthorendenscholen eens bellen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:18:43 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72196511
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kijk, dit wil ik horen En nu dag en nacht zoeken totdat je een stageplek hebt gevonden. Desnoods ga je met je OV (zodra je die hebt) alle scholen langs om je persoonlijk voor te stellen.
zie m'n vorig post
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:27:51 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72196764
Lijst:
O: boterham achterham, beschuit appelstroop, gekookt ei, glas chocomelk (omdat het lekekr is)
L: boterham huzarensalade, appel
T: nectarine
T: blokje choco
T: handje zoute sticks
D: Kipsate gegrilde ui, paprika en komkommer
T:cola-wodka
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72196774
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
Moet je die yoghurt nog kopen? Ik dat geval kun je beter de 0% nemen. In tegenstalling tot 'normale' magere yoghurt is die namelijk mild en superromig Afijn, het kan, ja. Nog niet de beste keus, maar je hoeft niet alles in één dag om te gooien.
De 0% vet griekse yoghurt is 2,5 keer zo duur als 10% vet griekse yoghurt. En ik vind de 0% vet echt niet 2,5 keer lekkerder dan de volvette. En mijn lijf heeft ook vet nodig natuurlijk. Toch?
  Vis een optie? donderdag 27 augustus 2009 @ 12:38:01 #197
70532 loveli
N
pi_72197019
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:28 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

De 0% vet griekse yoghurt is 2,5 keer zo duur als 10% vet griekse yoghurt. En ik vind de 0% vet echt niet 2,5 keer lekkerder dan de volvette. En mijn lijf heeft ook vet nodig natuurlijk. Toch?
Yup. Vooral gezond vet, zoals visolie of olijfolie.
crap in = crap out
pi_72197055
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:28 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh, is dat zo? Ik koop altijd kleine bekertjes, en dan is de magere 20 cent goedkoper
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:47:48 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72197244
En mijn lijstjes zijn knudde dus ik post ff niks. Jullie vragen je vast af wat ik hier nog doe oh ik ga het zo druk krijgen de komende dagen. Met teksttelefoon zoeken en een stage vinden. Maar wel leuk druk!
Niet meer actief op Fok!
pi_72197617
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, is dat zo? Ik koop altijd kleine bekertjes, en dan is de magere 20 cent goedkoper
Dat is inderdaad vreselijk ja, maar het komt doordat die 0% vet er alleen van Total is, en de gewone ook van het huismerk en een of ander discountmerk, bij AH in elk geval. Voor mij ook elke keer weer een dilemma. Uiteindelijk neem ik dan maar Biogarde, da's ook mager en best lekker.
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')