abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:37:34 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72176882
Gadogadosaus

Nee, ik maak het altijd met diverse groente, ei, noodles en pindasaus. Soms neem ik "echte" gadogadosaus. Van die gebakken uitjes zijn er ook lekker bij,maar die zijn niet zo gezond.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72176919

pindasaus.. ik heb nog kant en klare staan (van de Euroshopper, hij is echt héél lekker, helemaal met een klein beetje extra sambal er doorheen) en niet genoeg pindakaas heb om verse te maken is dat ook nog een optie!

Ik zal het even aan Mr.Mo voorleggen (die nu pas op de motor stapt naar het schijnt ) en dan mag hij kiezen
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:40:33 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72176956
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog wel anderhalve courgette liggen! maar opsturen gaat niet werken vrees ik
Hihi ik zie het voor me! Krijg je zo'n half-kleffe envelop met een halve courgette erin door de bus

Ik wou lasagne zonder lasagne eten, maar nu wordt het dan maar echte pasta
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:41:13 #104
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72176972
Maar je had toch geen ei?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72176990
ja, gado gado zonder ei dan dus
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:50:12 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72177219
Mwehe misselijke dag waarbij van alles niet gaat zoals het gaan moet heeft als effect het volgende lijstje:

O: twee sneetjes volkoren brood met ham en kaas, getoast
T: plak banana bread
T: iets tijdens het koken om mn lijstje op te vullen stukje biefstukworst
D: volkorenpenne met gehakt, prei en tomatensaus
T: Ik denk een smoothie van yoghurt, banaan en aardbeien! dat pompt het totaal wat op
pi_72178347

Uiteindelijk ging ik niet naar Zweden maar naar Denemarken (móói! De eilanden dan. ). En ik heb ook niet gekano'd.
D&D, is je rug alweer opgeknapt? Ik heb nog wel aan je gedacht hoor, terwijl ik niet kanode .

Wel hebben we braaf tweemaal gerend. Rondjes van 8km.
De daktent was een succes, slaapt heerlijk en het is zeer comfortabel om het bed zó in en uit te klappen. Ik had er geen >¤2000,- voor over gehad, maar als erfstuk is het best een mazzeltje.

Gisternacht thuisgekomen, vandaag had ik nog vrij. In de tuin gewerkt. Wie koopt er in godesnaam courgettes bij de AH? Ik heb hier wel weer 10kg geoogst. Dit weekend maar eens bedenken hoe ik die ga wegmoffelen.

Vandaag een overmaat aan aubergines tot stoofpot verwerkt, met wat tomaat en bleekselderij . Stuk lamsgebraad erbij, couscous, appelmoes (valappels) met wat yoghurt toe.. Oost west thuis best .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72178431
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef Viking84 het volgende:
Britneyyyyy....!!

Ik heb morgen om 10:30 een intakegesprek bij Windesheim. Dan gaan we het over de stagemogelijkheden hebben, dus ik ben benieuwd. Ik blijk me nog t/m vrijdag in te kunnen schrijven, dus als het gesprek nergens op uitloopt, is er geen man overboord. Alleen moet ik dan weer over m'n toekomst gaan nadenken . Ik heb onlangs wel vrij positief contact gehad met het IVLOS (jaja, Razz, het kán! ), dus als het morgen nergens op uitloopt ga ik eens kijken of zij nog wat voor me kunnen betekenen.
Succes!

Ik heb een baaldag. eerst allemaal zeikerige mensen aan de telefoon en nu is het voor de ZOVEELSTE keer fout gegaan met mijn loonbetalingen... van de 7 die ik had moeten hebben heb ik er nu 6 waarvan er 5 (!!!) ook nog eens te laat waren... en mijn uitzendmevrouw is natuurlijk nergens te bereiken
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72178550
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:36 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Succes!

Ik heb een baaldag. eerst allemaal zeikerige mensen aan de telefoon en nu is het voor de ZOVEELSTE keer fout gegaan met mijn loonbetalingen... van de 7 die ik had moeten hebben heb ik er nu 6 waarvan er 5 (!!!) ook nog eens te laat waren... en mijn uitzendmevrouw is natuurlijk nergens te bereiken
Klote! Heeft je uitzendbureau geen algemeen nummer? Want dit kan echt niet zo hoor! (Mag ik vragen bij welk uitzendbureau je zit?)

Ik zit al in mijn sportkleertjes klaar voor Zumbaaaaa!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72178598
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef sigme het volgende:

Uiteindelijk ging ik niet naar Zweden maar naar Denemarken (móói! De eilanden dan. ). En ik heb ook niet gekano'd.
D&D, is je rug alweer opgeknapt? Ik heb nog wel aan je gedacht hoor, terwijl ik niet kanode .

De daktent was een succes, slaapt heerlijk en het is zeer comfortabel om het bed zó in en uit te klappen. Ik had er geen >¤2000,- voor over gehad, maar als erfstuk is het best een mazzeltje.

Gisternacht thuisgekomen, vandaag had ik nog vrij. In de tuin gewerkt. Wie koopt er in godesnaam courgettes bij de AH? Ik heb hier wel weer 10kg geoogst. Dit weekend maar eens bedenken hoe ik die ga wegmoffelen.

Vandaag een overmaat aan aubergines tot stoofpot verwerkt, met wat tomaat en bleekselderij . Stuk lamsgebraad erbij, couscous, appelmoes (valappels) met wat yoghurt toe.. Oost west thuis best .
Klinkt als een lekkere vakantie (en thuiskomst)! Al is kanoën in Zweden echt .
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:42:13 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72178612
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Klote! Heeft je uitzendbureau geen algemeen nummer? Want dit kan echt niet zo hoor! (Mag ik vragen bij welk uitzendbureau je zit?)

Ik zit al in mijn sportkleertjes klaar voor Zumbaaaaa!

Zum-ba-whe-eh-eh-eh, eh-oh-oh-oh

Que te mueveeee!
pi_72178631
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zum-ba-whe-eh-eh-eh, eh-oh-oh-oh

Que te mueveeee!
Oooooooooh, dat dansje/liedje vind ik echt zoooooooo leuk! Hopelijk vanavond weer!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:43:11 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72178640
Malle wijven

Nog een paar dagen en ik ben weer zwart .

Ik ga eens afwassen .
Niet meer actief op Fok!
pi_72178659
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef sigme het volgende:

Ja, die rug plaagt me nog steeds. Maar goed, zolang ik geen rare dingen doe valt het mee. Bij deze zijn bukken en dingen tillen dus rare dingen. .

Klinkt als een heerlijk reisje! Makkelijk zeg, met zo'n daktent.

En als je courgettes kwijt moet... .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:57:48 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72179048
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oooooooooh, dat dansje/liedje vind ik echt zoooooooo leuk! Hopelijk vanavond weer!
Hop-hop-hop

Ik mag morgen weer! Het zomerrooster is voorbij, dus we krijgen ook weer op donderdag les!
pi_72181264
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hop-hop-hop

Ik mag morgen weer! Het zomerrooster is voorbij, dus we krijgen ook weer op donderdag les!
En we hadden 'm! Ik word daar echt zó vrolijk van!

Lekker dat je vaker kunt gaan! Ik kan alleen op woensdagavond
pi_72181585
wat een stilte ineens!

Lijstje uiteindelijk:

O: 2 eetlepels kwark met wat stukjes banaan
T: couscoussalade
L: grote bruine bol Filet americain
T: banaan
D: heeeeeeeel veel groenten, gewokt met wat spekjes erdoorheen en wat chilisaus en ketjap met rijst
T: wat magere kwark

Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:32:16 #118
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72181883
tvp..

Het zimbabwaanse rundvlees is zooo geweldig. vanaf nu eet ik alleen nog maar bief! 2 dollar voor 2 reusachtige biefstukken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:34:39 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72181959
Best een mooi lijstje geworden, Mo!
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En we hadden 'm! Ik word daar echt zó vrolijk van!

Lekker dat je vaker kunt gaan! Ik kan alleen op woensdagavond
Woehoe Zumba-vrolijkheid

Ja ik vind het echt fijn! Ik kan officieel alleen op zaterdag (ivm: daar sta ik op de lijst), maar in de andere lessen kan je ook meedoen als er genoeg ruimte is - en tot nu toe hoefde ik nog nooit weg wegens teveel mensen In de praktijk kan ik dus maandagavond, donderdagavond en zaterdagochtend En binnenkort komt er nog een les bij op woensdagochtend
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:09:28 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72183034
Ben net terug van 2 uur wandelen... Zo even uitgebreid douchen en wachten tot vriend weer thuis is.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72184366
TVP dmv lijstje:

O: 1x geroosterd brood met gesmolten 30+ kaas
T: appel wéér vergeten, dat zou me niet gebeuren als het een stroopwafel betrof, veronderstel ik
L: 1x geroosterd brood met kaas/komkommer, 2 of 3 crackers met filet A.
T: wodka, katjang
D: lasagne en groene salade. wel veel groenten in de lasagne. Toe: yoghurt met lime en zoetstof
T:stukje pure choco bij de thee
T:citroendropijsje
T: glaasje coolbest vitaminedrank
T: nog wat yoghurt misschien
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:02:17 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72184503
Smooooothieeee
pi_72184544
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Smooooothieeee
Voel je je weer beter, Indiaantje?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:12:44 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72184813
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Voel je je weer beter, Indiaantje?
Ja best wel, dank je! Niet meer misselijk en niet meer zo mekkerig om van alles Zo'n hangdag kan wonderen verrichten

En even een rondje lopen met het vriendje ook En we hebben een ijsje gehaald
pi_72184885
tvp!!
pi_72185112
Even een vraag voor de late avond.... wat zou een reden kunnen zijn dat een man niet met je wilt zoenen? Hij wil wel knuffelen en hij vind mij (denk ik ) ook wel leuk... maar hij wil niet zoenen? Hij heeft nog een nooit een vriendin gehad enzo.... misschien dat dat de reden is... Iemand enig ervaring hiermee? gister geen tijd gehad om dat te vragen uiteraard maar zit er een beetje mee in mijn maag...
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_72185301
Ik kom alleen maar even binnen vallen

Ik heb nu 32 officiële punten en 38 punten in uren dus ik moet er nog !!!2!!!!

Aaaaaaaah.. Ik hoop ZO dat het gaat lukken!!!

En ik heb vandaag heel even geroeid en het was wel leuk eigenlijk Alleen is het in de stad niet echt heel bijzonder, tenzij je echt de hele avond bier wil drinken en bij een vereniging wil..

P.S. Ik moet er nog _2_ !!!!!!!

2!

Moet.Lukken.Moet.
pi_72185310
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:22 schreef Californium het volgende:
Even een vraag voor de late avond.... wat zou een reden kunnen zijn dat een man niet met je wilt zoenen? Hij wil wel knuffelen en hij vind mij (denk ik ) ook wel leuk... maar hij wil niet zoenen? Hij heeft nog een nooit een vriendin gehad enzo.... misschien dat dat de reden is... Iemand enig ervaring hiermee? gister geen tijd gehad om dat te vragen uiteraard maar zit er een beetje mee in mijn maag...
Hoe oud ben jij eigenlijk? En hoe oud is hij?
pi_72185350
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:22 schreef Californium het volgende:
Heeft hij ooit eerder gezoend?

@PF: woooow spannend!!!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72185671
PF, kun je nog een her doen, of moet je nu bij docenten gaan slijmen om je extra credits te geven?

Ik heb 9 km gerend Tussendoor een keer een halve minuut gewandeld omdat de pijn in mijn ribben niet wegging, maar goed, dat zal ik maar niet beschouwen als algehele FAIL, want anders kom ik never nooit de Evy-lessen door Wel nice: 9,6 km/u gemiddeld. Misschien ga ik mijn eerste streven, 10 km in een uur, ooit nog eens halen
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:48:43 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72185966
9 km *clappity clappity* wat goedhoed!

PF: succes met die punten! 2 is idd niet veel Dat zullen de docenten vast wel met je eens zijn?

Cali: ik zou het niet weten! mijn jongens/mannen ervaring is beperkt tot 1 specimen

Ik ga slapies doen! Trusten allemaal!
pi_72186122
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:29 schreef P.F het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk? En hoe oud is hij?
ik ben 20.... hij is 20.... Hij is 10 maanden jonger dan mij maar goed... Hij is wel lief
pi_72186165
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
9 km *clappity clappity* wat goedhoed!

PF: succes met die punten! 2 is idd niet veel Dat zullen de docenten vast wel met je eens zijn?

Cali: ik zou het niet weten! mijn jongens/mannen ervaring is beperkt tot 1 specimen

Ik ga slapies doen! Trusten allemaal!
ik ben idd een beetje bang dat hij idd kan afknappen dat ik al met veel jongens heb gezoend.... (ben de tel bij 15 ofzo kwijt geraakt ) En verder heb ik ook andere dingen gedaan waar ik niet al te trots op ben... maar dat terzijde
pi_72186196
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Heeft hij ooit eerder gezoend?

@PF: woooow spannend!!!
dat weet ik dus niet.....
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:00:20 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72186378
CF, 9 km? Wow, respect

Cali, wat gek dat ie niet wil zoenen?? Je ruikt wel lekker toch?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72186426
volgens mij ruik ik prima idd Nog nooit klachten over gehad! Nouja... Heb gezegd dat hij volgende week maar eens langs moet komen dan ga ik het wel uit hem trekken
  Vis een optie? woensdag 26 augustus 2009 @ 23:08:30 #137
70532 loveli
N
pi_72186656
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:54 schreef Californium het volgende:

[..]

ik ben idd een beetje bang dat hij idd kan afknappen dat ik al met veel jongens heb gezoend.... (ben de tel bij 15 ofzo kwijt geraakt ) En verder heb ik ook andere dingen gedaan waar ik niet al te trots op ben... maar dat terzijde
Dat soort dingen vertel je toch gewoon niet? Vind zelf dat je niet al te veel relatiegeschiedenis moet willen weten van de ander.
crap in = crap out
pi_72186722
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat soort dingen vertel je toch gewoon niet? Vind zelf dat je niet al te veel relatiegeschiedenis moet willen weten van de ander.
Klopt idd.... maar ik heb ook vrienden die dingen van mij weten ... Tis niet dat ik een slet ben ofzo... maar mijn vrienden kunnen goed overdrijven
pi_72186727
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat. En: al helemaal niet als het allemaal nog reuze pril is. Veel te 'zware' materie voor de vlinder-fase
pi_72186749
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat. En: al helemaal niet als het allemaal nog reuze pril is. Veel te 'zware' materie voor de vlinder-fase
idd zowiezo nu nog niet nee
pi_72187084
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:55 schreef Californium het volgende:

[..]

dat weet ik dus niet.....
Het kan zijn dat ie bang is om het fout te doen (aangezien jij wel weet hoe/wat met zoenen) en bang is dat jij op hem afknapt? Dat zou tenminste mijn hersenspinsel zijn in deze situatie, maarja ik ben vrouw . Rook ie zelf wel lekker?

Ik doe op de valreep ook nog even mee met de TT, ik lijk wel een wijf zeg . Niets bijzonders hoor, gevalletje stress vermoed ik
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:19:15 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72187109
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:10 schreef Californium het volgende:

[..]

Klopt idd.... maar ik heb ook vrienden die dingen van mij weten ... Tis niet dat ik een slet ben ofzo... maar mijn vrienden kunnen goed overdrijven
Slet
Hahaha, deed je ook vroeger met je vriendinnen, wie het meest had gezoend
Heb door verhuizing nog een dagboekje teruggevonden, oeps
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:20:12 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72187138
Whats up Chico??
pi_72187559
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Whats up Chico??
Ik ben niet meer zo zen als vanmorgen . Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik ongesteld moet worden .
  donderdag 27 augustus 2009 @ 06:46:33 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72191308
Goedemorgen .

Ha, ik ben de eerste . Zo naar Zwolle en ik ga véél te vroeg zijn, maar ik ben bang dat ik de campus niet kan vinden enzo (terwijl ik Marks iPhone met GPS meeneem ).
Niet meer actief op Fok!
pi_72191468
Goedemorgen ik wil even alle mensen hier feliciteren die dat verdienen, Californium met je BA, Vik met je misschien-bijna-vaste-opleidingsplannen, Maria met het over zijn van je hangdag, Moblo met het over zijn van de intro, Sigme met je fijne vakantie en welkom terug en iedereen die graag felicitaties wil mag zich bij deze ook aangesproken voelen .

Ik ga zo weer naar school, merk dat ik echt bijna geen tijd heb om hier te posten op maandag t/m donderdag, dus sorry maar ik hou 't allemaal niet zo bij .

Waar ik wel heel blij mee ben is dat ik op school nu wat beter in 't ritme zit dan vorig jaar en dus ook beter eet, mijn lijstje voor vandaag wordt daarom:

O: Kwark met nectarine en muesli
T: Appel
L: Twee boterhammen kipfilet/komkommer.
T: Plakje gemberkoek.
D: Risotto met broccoli en gerookte zalm .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2009 07:34:18 ]
  donderdag 27 augustus 2009 @ 07:57:10 #147
24188 Belana
kloon van belana
pi_72191592

ben weer terug uit Londen
Ik had een prachtig hotel met uitzicht op de towerbridge
maar verder vooral hard gewerkt
en nou mag ik weer flink aan de lijn gaan doen, want dat is daar niet echt gelukt.
stormy waters...
sailin'
pi_72191677
welkom terug Belana! En werkze Razz!

Goedemorgen!

Nog even een dagje werken, heb toch geld nodig

Lijstje voor vandaag:

O: 3 rijstwafels met pindakaas/sambal
T: appel
L: grote bruine bol met filet americain en een pakje melk
T: banaan
D: uit eten bij Oporto in Nijmegen

En verder drink ik vandaag lekker veel groene thee

Gisteren goed bezig geweest voor bestuur, beleidsplan is zo goed als af, op de begroting na! Nu alleen nog een goed voor- en slotwoord schrijven met z'n vieren.. Maar dat komt wel na het weekend, eerst nog even lekker motorrijden in Luxemburg
Ja doei.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:19:59 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72191734
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:10 schreef Californium het volgende:

[..]

Klinkt een beetje raar misschien, maar als hij op zoiets afknapt is hij eigenlijk niet echt geschikt voor jou. 't Is niet dat je meteen met de deur in huis moet vallen van "hé, ik heb met zoveel jongens gezoend en dat en dat gedaan", maar open en eerlijk kunnen zijn over jezelf vind ik toch wel een minimale voorwaarde voor een relatie. En daarbij, waar hebben we het over.... Je bent geen dertien meer hoor. Zo vreemd is het niet dat er jongens voor hem zijn geweest. Net zo min als het vreemd is dat jij voor hem de eerste bent.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72192366
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:54 schreef Californium het volgende:
Mens hou toch op schei toch uit. Ik word dinsdag 24 en ben (in de afgelopen 1,5 jaar ofzo) met zoveel mannen naar bed gegaan dat ik bij 40 ( ) de tel kwijt geraakt ben. Zoenen met 15 jongens is niet schokkend als je 20 bent, en als hij daarop afknapt, kan hij je niet zien voor wie hij werkelijk is en is ie je dus ook niet waard. Maar dat zijn just my 2 cents en voor de rest ben ik helemaal niet bijgelezen, Sterkte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')