abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72164344
Lijstje van gister:
O: bak kwark
T: hand amandelen
L: 2 boterhammen met philadelphia light paprika/kruiden en bakje grapefruitmousse (viessss!)
T: left over salade met ca. halve paprika, cherrytomaatjes en feta
T: nog wat amandelen
D: soepuitzak en stukjes turks brood met boter
T: 2 bolletjes ijs

Vandaag:
O: bak kwark
T: cafe latte, kiwi gold
L: 2 boterhammen met philadelphia light, bakje grapefruitmousse (moet toch op)
T: salade van gegrilde paprika, tomaat en feta
T: hand amandelen
D: stoofpotje met o.a. aubergine en turks brood erbij
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72164371
Oh ja

O: 2 schepjes kwark en een kwart banaan erdoorheen

en ik heb wat couscous bij me en mn buik lijkt weer wat beter te gaan, dus ga daar zo maar een tussendoortje van maken, want kom om van de honger
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:15:49 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72164452
*beuh* ik heb buikpijn en heb vanmiddag een feestje in Utrecht Which means: in een hete trein zitten en dan bussen en shizzle.

En we hebben al frikkin' 3 keer dingen opgestuurd naar de mensen voor koopsubsidie en iedere keer horen we best laat dat het niet aangekomen is Per fax niet, en per mail twee maal niet En nu gaan we het via de post proberen, maar ik krijg mn printer niet aan de praat
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72164468
Vik, wat spannend allemaal!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72164545
Ja hoi. Ik kom me ook weer melden. Nu de scriptie af is (en goedgekeurd) wordt het hoog tijd om aan mezelf te gaan werken. Maandag naar de sportschool geweest, voor het eerst sinds máánden (sportschoolhouder: waar was je de afgelopen tijd? ik: Afstuderen... Hij: dan is het goed ben trots op je Mijn sportschoolmensen zijn zo lief!). Ook omdat het even relationeel erg moeilijk is allemaal, ga ik me maar storten op het sporten. En natuurlijk opletten op wat ik eet! En bij wijze van goed begin:

O: Cappuchino met volle melk en 2 scheppen rietsuiker ( ) en een met chocolade gevulde donut ( )
T: Niets, want laat opgestaan
S: Fitnessen
L: 2 volkoren boterhammen met sandwich spread, eventueel meer als ik meer trek heb
T: Fruitje
D: Wat mama kookt
T: paar ongezouten nootjes, glas alcohol-houdend iets. (bier of wijn)

En volgende week woensdag naar een hulpverlener die me gaat leren om mezelf ok te vinden
pi_72164577
Awww, Maria, buikpijn is niet fijn. Zeker niet als er feestjes gevierd moeten worden. Beterschap!
En niet tof dat de koopsubsidie niet wil vlotten! [insert aai.gif]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72164663
Goh, wat een buikpijn hier... Beterschap Moblo en Maria.

Succes met alles Leintjeuh! Aan jezelf werken, dat klinkt best heftig.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:24:18 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72164665
Lein: lieve sportschoolmensen! En goed van de ok-vinden-hulpverlener! En ook uiteraard goed van je scriptie, goed bezig!

Phaidra: ik twijfel nu of ik zal gaan want ik word helemaal depri van die kutprinter Faal.
[insert purr.gif]
pi_72164708
Gut ik was alweer bijna vergeten hoe lief jullie allemaal zijn!

En aan mezelf werken is heel dringend nodig Maar dat komt goe-hoe-hoed En nu sporten
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:32:00 #260
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72164863
Sport ze Lein! Dat iz zeh spirit.

Printer werkt, huzzaah! Het is nou alleen wel blauw Maar als ze daarover gaan zeuren word ik boos. Denk ik.

Oh en ik ga voorlopig proberen niet meer te juichen over halve kilo's, want het lijkt erop dat die er op onverklaarbare wijze toch steeds grotendeels weer bij komen /cry

It's one of those days
pi_72164959
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
*beuh* ik heb buikpijn en heb vanmiddag een feestje in Utrecht Which means: in een hete trein zitten en dan bussen en shizzle.

En we hebben al frikkin' 3 keer dingen opgestuurd naar de mensen voor koopsubsidie en iedere keer horen we best laat dat het niet aangekomen is Per fax niet, en per mail twee maal niet En nu gaan we het via de post proberen, maar ik krijg mn printer niet aan de praat
Oh halp, dat klinkt niet goed Moeten jullie nu dus zelf een tijd het volle pond zelf betalen?
Ik weet nu dus wel dat ik het aangetekend ga versturen

Lein, WB! En relationele moeilijkheden zijn kut *aait*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72165226
WB Lein! voor je scriptie voor de rest
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72165367
Hee Lein! Gefeliciteerd met het afronden van je scriptie!! En heel veel succes met aan jezelf werken, het klinkt heftig, maar het lijkt me wel fijn dat je daar nu de 'rust' voor gevonden hebt. Afstuderen is een heftig proces, onderschat het niet. Zeker als er daarnaast nog andere troubles zijn. Maar joe ken doe it!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72165386
yay! rooster binnen!
Ja doei.
pi_72165411
en even een snelle kus voor Lein!

Ik ga vanavond of vanmiddag even tegen je aan ouwehoeren op msn, maar moet nu even werkshizzle regelen

en net mn bakje couscous op wat had ik een honger! Maar de buikpijn is helaas nog niet over
Ja doei.
pi_72165502
Yay voor je rooster Moblo! Kan jij lekker met rust in je kont een weekendje weg .
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:01:40 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72165583
*rooster-glee*
pi_72165880
15 contacturen en nog gunstig ook, vind ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 26-08-2009 11:28:34 ]
Ja doei.
pi_72166037
wtf is dat voor een rooster? mijne is 2 keer zo vol
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_72166054
ja, het is echt mega leeg, maar er is veel zelfstudie en zulks...
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:20:23 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72166104
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:17 schreef Californium het volgende:
wtf is dat voor een rooster? mijne is 2 keer zo vol
Wacht maar tot je mijn roosters ziet (aan de UU is het gebruikelijk om 2 vakken per blok te volgen en meestal heb je - uitzonderingen daar gelaten - maar 4 contacturen per vak per week )

Ik las trouwens denk ik een labiele-trut-dag in vandaag Ik zag net ineens allemaal fruitvliegjes in mn keuken en toen moest ik bijna janken Geez.
pi_72166144
Wauw dat is weinig zeg maria

En soms mag je zo'n dag hebben komt goed
pi_72166163
O btw..... Hoe kan ik me invredesnaam inschrijven voor vakken? lukt me niet
pi_72166176
@Lein: is het uit met Kaas? (we zien hem hier nooit meer!) En veel succes met sporten en zo!!

Lijstje van gisteren:
O: gekookt eitje, 1 geroosterde boterham met 30+ kaas en een kapje met ham
T: appel nooit meer aan gedacht
L: 1 geroosterde boterham met kaas en komkommer 1 cracker met philadelphia light 4 crackers met kaas en zonnestroop.
T:wodka. katjang of indien mooi weer met vriendin op terras dan wodka zonder katjang. Indien geen terras dan eerst:
S:hardlopen (32 minuten)
D; aardappeltjes uit mijn eigen stadstuin, andijvie en rundergehaktballetjes. (echt lang geleden dat ik zo'n Hollandse pot ga koken) stoommaaltijd Appie. griesmeelpudding met bessensap
T: 2 blokjes pure choco

Kortom planlijstjes hebben bij mij weinig zin.... Nog een poging:

O: 1x geroosterd brood met gesmolten 30+ kaas
T: appel
L: 1x geroosterd brood met kaas/komkommer, 2 of 3 crackers met filet A.
T: wodka, katjang
D: lasagne en groene salade. Toe: yoghurt met lime en zoetstof
pi_72166244
@ Mo: die Americain studies.........gaan jullie de filet onderzoeken of wat??
pi_72166249
Ik had op de uni ook zo weinig uren. Wat deed ik toch met mijn tijd
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72166349
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef conleche het volgende:
@ Mo: die Americain studies.........gaan jullie de filet onderzoeken of wat??
ik zat net te denken da tik File Americain op mn bruine bol ging nemen

even aangepast
Ja doei.
pi_72166362
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:22 schreef Californium het volgende:
O btw..... Hoe kan ik me invredesnaam inschrijven voor vakken? lukt me niet
via Kiss/Tis
Ja doei.
pi_72166407
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

via Kiss/Tis
jah zover was ik... maar hoe dan? klikken op aanmelden curcussen of werkgroepen is onduidelijk dan moet je uit zo'n lijst kiezen en dan geeft hij aan dat hij niets kan vinden IK en techniek FAAL
pi_72166430
ff kijken voor je
Ja doei.
pi_72166433
Haha, mijn rooster is nog veel erger:

Dinsdag 11-13 onderzoekspracticum 2 (=statistiek)
Dinsdag 13-15 werkgroep onderzoekspracticum 2
Woensdag 15-17 geschiedenis van de psychologie (=keuzevak)

Dat was m, tot en met december.

(Je moet er dus wel zo'n 30 uur per week zelfstudie bij rekenen, vooral voor statistiek, anders haal ik het écht niet).
pi_72166443
doe anders even toevoegen op msn: gaby_schaap apending hotmail punt com
Ja doei.
pi_72166477
*check* ik sta offline maar ben er wel
pi_72166511
Kiss --> Aanmelden Cursussen --> Lijst (Jouw Faculteit kiezen) --> dan zie je die lijst met vakken

dan selecteer je er een en krijg je rechts een schermpje met de vakdetails en het knopje aanmelden
Ja doei.
pi_72166536
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:33 schreef Californium het volgende:
*check* ik sta offline maar ben er wel
ik heb de oertijd MSN hier op 't werk, dus kan geen berichtjes sturen dan
Ja doei.
pi_72166612
IBTL
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72166880
Over oertijd-computers gesproken: op het werk heb ik nog IE6 en toen ik gister 7 of 8 wilde downloaden, lukte dat niet. En vast niet omdat dat is beveiligd, want it-technisch zijn ze hier een ramp.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72166983
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik las trouwens denk ik een labiele-trut-dag in vandaag Ik zag net ineens allemaal fruitvliegjes in mn keuken en toen moest ik bijna janken Geez.
Ahw Mariaatje toch

Ik zag Lein ook weer staan: goed dat je weer gaat beginnen met sporten
pi_72167216
fruitvliegjes are bad, hmkay?

Ja doei.
pi_72167601
grrr.... heb een hekel aan gelukkig voelen... daar wordt ik altijd vrolijk en hongerig van..... bijna een pak chocolade koekjes op en tis pas 12 uur als ik niet gelukkig ben dan kan ik mezelf veel beter onder controle houden
pi_72167640
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:16 schreef Californium het volgende:
grrr.... heb een hekel aan gelukkig voelen... daar wordt ik altijd vrolijk en hongerig van..... bijna een pak chocolade koekjes op en tis pas 12 uur als ik niet gelukkig ben dan kan ik mezelf veel beter onder controle houden
Beter dan andersom, moet je maar denken Dik en ongelukkig is veel erger dan dik en gelukkig
  Vis een optie? woensdag 26 augustus 2009 @ 12:18:58 #292
70532 loveli
N
pi_72167657
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wacht maar tot je mijn roosters ziet (aan de UU is het gebruikelijk om 2 vakken per blok te volgen en meestal heb je - uitzonderingen daar gelaten - maar 4 contacturen per vak per week )

Ik was ze al kwijt
crap in = crap out
pi_72167676
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Beter dan andersom, moet je maar denken Dik en ongelukkig is veel erger dan dik en gelukkig
dat is opzich waar.... maar dun en gelukkig is ideale combinatie
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:20:33 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72167695
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik was ze al kwijt

pi_72168191
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:22 schreef conleche het volgende:
@Lein: is het uit met Kaas? (we zien hem hier nooit meer!) En veel succes met sporten en zo!!

Het is inderdaad uit met kaas. Komt door mij, ik ben volledig de harmonie in mezelf kwijt. Twijfel overal over en vooral over de relatie met kaas. Hij heeft het er erg moeilijk mee. En aan de ene kant voel ik me daar heel erg schuldig door en wil ik hem zo graag troosten, maar aan de andere kant wéét ik gewoon even niet wat ik met mezelf aanmoet en denk ik even 'leegte' nodig te hebben op relatie gebied. Om er achter te komen wat ik wil en hoe enzo. En ik moet maar eens echt met mezélf leren leven. Niet met een ander en mezelf...

Maar ik wil ook weer niet het hele topic kapen met mijn relatie- en psychische gedoe, dus.

Maria, vuilniszakken weg, fruit in de koelkast en met de stofzuiger vliegen vangen! En vikje, cheers voor je stufi
pi_72168252
Dan weer even ontopic: wat doe je precies bij fitness, Lein?
pi_72168299
Lein, wat dapper! Als je zelf niet goed in je vel zit, kan je denk ik niet genoeg in je relatie stoppen en kan het verstandig zijn wat afstand te nemen ... Maar wie weet wat de toekomst nog kan brengen, ik vond jullie in ieder geval heel leuk overkomen als stel (in hoeverre je dat van een scherm kan zien dan). Sterkte voor jou én kaas.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72168448
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Dan weer even ontopic: wat doe je precies bij fitness, Lein?
Ik doe: 10 minuten inlopen op de loopband, 5,4 km per uur met een helling van 2%
Dan de eerste dag benen en biceps, tweede dag rug en borst en derde dag schouders en triceps.
Elke sportdag 4 sets buikspieroefeningen met de benen in de hoogte (nu 4x20, uiteindelijk 4x50 of meer)
Dan afsluiten met 20 minuten home trainer, meestal met 100-120 watt weerstand (meer rond de 100, af en toe 2-3 minuten 120).

En dan rook ik na afloop een sigaretje met de sportschoolhouders en drink ik een ijskoud blikje cola light. En tijdens het sporten meestal een halve liter water.

En als ik nog tijd heb ga ik een kwartiertje de sauna in met nog een halve liter water.
pi_72168593
Jullie roosters . Het mijne zit zo vol dat ik grote problemen heb met het vinden van een vrij dagdeel doordeweeks (en daar wil ik dan in gaan werken).

Ik heb fudge .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72168612
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef Chicolate het volgende:
Jullie roosters . Het mijne zit zo vol dat ik grote problemen heb met het vinden van een vrij dagdeel doordeweeks (en daar wil ik dan in gaan werken).

Ik heb fudge .
ja, maar jij hebt een ongezond hoog verwachtingspatroon van jezelf en gaat teveel vakken doen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')