Oh halp, dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
*beuh* ik heb buikpijn en heb vanmiddag een feestje in UtrechtWhich means: in een hete trein zitten en dan bussen en shizzle.
![]()
En we hebben al frikkin' 3 keer dingen opgestuurd naar de mensen voor koopsubsidie en iedere keer horen we best laat dat het niet aangekomen isPer fax niet, en per mail twee maal niet
En nu gaan we het via de post proberen, maar ik krijg mn printer niet aan de praat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 26-08-2009 11:28:34 ]Ja doei.
Wacht maar tot je mijn roosters zietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:17 schreef Californium het volgende:
wtf is dat voor een rooster?mijne is 2 keer zo vol
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef conleche het volgende:
@ Mo: die Americain studies.........gaan jullie de filet onderzoeken of wat??![]()
via Kiss/Tisquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:22 schreef Californium het volgende:
O btw..... Hoe kan ik me invredesnaam inschrijven voor vakken? lukt me niet
jah zover was ik... maar hoe dan? klikken op aanmelden curcussen of werkgroepen is onduidelijkquote:
ik heb de oertijd MSN hier op 't werk, dus kan geen berichtjes sturen danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:33 schreef Californium het volgende:
*check* ik sta offline maar ben er wel
Ahw Mariaatje tochquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik las trouwens denk ik een labiele-trut-dag in vandaagIk zag net ineens allemaal fruitvliegjes in mn keuken en toen moest ik bijna janken
Geez.
Beter dan andersom, moet je maar denkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:16 schreef Californium het volgende:
grrr.... heb een hekel aan gelukkig voelen... daar wordt ik altijd vrolijk en hongerig van..... bijna een pak chocolade koekjes open tis pas 12 uur
als ik niet gelukkig ben dan kan ik mezelf veel beter onder controle houden
Ik was ze al kwijtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn roosters ziet(aan de UU is het gebruikelijk om 2 vakken per blok te volgen en meestal heb je - uitzonderingen daar gelaten - maar 4 contacturen per vak per week
)
Ik las trouwens denk ik een labiele-trut-dag in vandaagIk zag net ineens allemaal fruitvliegjes in mn keuken en toen moest ik bijna janken
Geez.
dat is opzich waar.... maar dun en gelukkig is ideale combinatiequote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beter dan andersom, moet je maar denkenDik en ongelukkig is veel erger dan dik en gelukkig
Het is inderdaad uit met kaas. Komt door mij, ik ben volledig de harmonie in mezelf kwijt. Twijfel overal over en vooral over de relatie met kaas. Hij heeft het er erg moeilijk mee. En aan de ene kant voel ik me daar heel erg schuldig door en wil ik hem zo graag troosten, maar aan de andere kant wéét ik gewoon even niet wat ik met mezelf aanmoet en denk ik even 'leegte' nodig te hebben op relatie gebied. Om er achter te komen wat ik wil en hoe enzo. En ik moet maar eens echt met mezélf leren leven. Niet met een ander en mezelf...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:22 schreef conleche het volgende:
@Lein: is het uit met Kaas?(we zien hem hier nooit meer!) En veel succes met sporten en zo!!
Ik doe: 10 minuten inlopen op de loopband, 5,4 km per uur met een helling van 2%quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Dan weer even ontopic: wat doe je precies bij fitness, Lein?
ja, maar jij hebt een ongezond hoog verwachtingspatroon van jezelf en gaat teveel vakken doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef Chicolate het volgende:
Jullie roosters. Het mijne zit zo vol dat ik grote problemen heb met het vinden van een vrij dagdeel doordeweeks (en daar wil ik dan in gaan werken).
Ik heb fudge![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |