abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72200417
Je kunt de prut die je uit de courgettes haalt trouwens ook fijnhakken en door de risotto doen, DaD. Zonde om weg te gooien
pi_72200577
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Die courgettes
Da's een Sonja recept maar die heeft ook een heerlijke witloftaart dus dat geeft niet
Echt? Het stond in Lekker leven, de Allerhande van de Super de Boer.

Ik wilde er soep van maken, CF!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72200715
Ja, dat is natuurlijk ook een puik plan! Lekker met een snufje kerrie, vind ik.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:31:25 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72200731
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Echt? Het stond in Lekker leven, de Allerhande van de Super de Boer.

Ik wilde er soep van maken, CF!
Tis een heel algemeen recept en dan nog, het maakt niet uit, klinkt heerlijk!

Maandag word ik eindelijk geopereerd aan mijn andere oog, dat is toch wel een opluchting en mijn bbq kg. ben ik ook kwijt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:31:33 #255
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72200737
Lijstje gisteren:
O: 2 weetabix met melk
L: kliekje bietenrisotto met veel rucola
T: kokosmacroon
D: salade met forelmousse en gerookte zalm, een enorm stuk beenham met ketjap-chilisaus, wat gestoomde? groenten en een paar krulfrietjes, brownie met ijs en chocoladesaus

Vandaag (laat opgestaan):
O: 2 weetabix met melk
L: 3 knäckebröd met frambozenjam light
T: geen, ik herhaal, geen koekjes! maar een sinaasappel ofzo en een gekookt eitje bij honger
D: pasta met courgetteroomsaus, erwtjes en kip
T: bakje vanillevla

Ik ben nog steeds geheel carbverslaafd, word er helemaal onrustig van Ik at heel veel koolhydraten tijdens het werken, die had ik toen ook wel nodig. Maar nu niet
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:34:35 #256
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72200852
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Tis een heel algemeen recept en dan nog, het maakt niet uit, klinkt heerlijk!

Maandag word ik eindelijk geopereerd aan mijn andere oog, dat is toch wel een opluchting en mijn bbq kg. ben ik ook kwijt
Tof Hoe doe je dat nu dan, met 1 goed oog? Krijg je niet barstende hoofdpijn? Kreeg ik altijd als ik weer eens niet in staat was een van m'n harde lenzen in te houden
Nog zenuwachtig voor het volgende oog?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:38:24 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72200980
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:34 schreef SiTu het volgende:

[..]

Tof Hoe doe je dat nu dan, met 1 goed oog? Krijg je niet barstende hoofdpijn? Kreeg ik altijd als ik weer eens niet in staat was een van m'n harde lenzen in te houden
Nog zenuwachtig voor het volgende oog?
Ik zit hier nu met mijn slechte oog afgeplakt, heb geen lenzen en met 1 brilglas werkt ook niet.
Nee, niet zenuwachtig, kan niet wachten! Gewoon zin

Zo enorm slecht zijn je lijstjes toch niet... maar een kokosmacroon, hoe krijg je het door je keel Haha
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:45:12 #258
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72201183
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik zit hier nu met mijn slechte oog afgeplakt, heb geen lenzen en met 1 brilglas werkt ook niet.

Zo enorm slecht zijn je lijstjes toch niet... maar een kokosmacroon, hoe krijg je het door je keel Haha

Nee, valt op zich nog wel mee, maar weinig groenten en fruit en ik heb zo'n zin in héél veel suiker Ik eet nu toch maar meteen een gekookt eitje, in de hoop dat mijn lichaam zoiets heeft van "goh, eiwitten zijn ook best lekker "

Ook onhandig. Wel fijn dat het toch nog op redelijk korte termijn kan Succes alvast, ik zit komend weekend op een familiereünie van mijn vriend, dus dan ga ik niet internetten
pi_72201215
Fijn, uniekhoorn! Is al snel! Heb je dan nog genoeg vrije dagen om even bij te komen daarna?
pi_72201238
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:49 schreef cyclechick het volgende:
lein, vanwaar de slechte eterij en de stress??
Relatieproblemen met kaas. Door mij. Ik twijfel.
pi_72201250
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:45 schreef SiTu het volgende:

[..]

Nee, valt op zich nog wel mee, maar weinig groenten en fruit en ik heb zo'n zin in héél veel suiker Ik eet nu toch maar meteen een gekookt eitje, in de hoop dat mijn lichaam zoiets heeft van "goh, eiwitten zijn ook best lekker "
Afkicken van de suikers is echt zwaar! Streng zijn en veel thee drinken hielp bij mij wel
pi_72201268
O ja!! Lijstje:
O: 1 x brood met kaas en ham uit de oven/grill
S: Stepshape/bodyshape
L: salade van: jonge bladsla, rauwe, heel dun gesneden preiringetjes, een gekookt eitje, een volkoren boterham, geroosterd en in 4en gesneden, met op ieder stukje een plakje geitenkaas en dat dan even gegrild. Dressing van witte balsamico, Dijonmosterd, zout, peper, zoetstof en half olijfolie, half zonnebloem.
T: glas coolbest vitaminesap gemengd met Optimel framboos
T: wodka/katjang
D: restje lasagne, toe: yoghurt of citroenijs.

Ik vind het een prachtlijst en m'n salade was goddelijk.
pi_72201343
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lastig zeg, dan kan ik me voorstellen dat je niet kunt wachten. Fijn dat het maandag al kan!
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:50:19 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72201356
Zo, pfff.
Even geen tijd gehad om bij te lezen, want ik heb enorm veel te regelen ineens.
Zonet even gebeld met de IB-groep om wat dingen te vragen en nu staat niks me meer in de weg om me in te schrijven . Het plan is om morgen en volgende week scholen voor doven en sh te gaan benaderen om te smeken vragen om een stageplek. Lukt dat niet, dan is het helaas pindakaas, maar dan kan het vooralsnog niet doorgaan. En dan annuleer ik mijn aanvraag voor studiefinanciering weer.

Wat wel echt balen is: het aanvragen van de OV duurt even en in de tussentijd heb ik geen recht op vergoeding. Dus dat gaat me wel een paar honderd euro kosten. Hopelijk duurt het niet te lang voor ik hem krijg, want ik moet twee keer per week naar Zwolle en twee keer naar de stageplek. Als de stageplek in Amersfoort / Utrecht of Amsterdam is (en die kans is groot, want hier in Groningen heb ik maar 1 optie), dan zit ik wel snel in Amersfoort natuurlijk, want een maand lang 2 keer per week een retourtje Groningen - Amersfoort, dat is natuurlijk niet te doen (en dan heb ik het nog niet eens over de reistijd, dat kan gewoon niet).
Niet meer actief op Fok!
pi_72201403
Lekker zeg, die salade, Cootje
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:53:57 #266
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72201490
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Afkicken van de suikers is echt zwaar! Streng zijn en veel thee drinken hielp bij mij wel
Ja, thee helpt wel
pi_72201575
Nou ja, veel drinken algemeen. Maar van water krijg ik altijd zo'n plensbuik
  Vis een optie? donderdag 27 augustus 2009 @ 15:03:06 #268
70532 loveli
N
pi_72201815
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Wat wel echt balen is: het aanvragen van de OV duurt even en in de tussentijd heb ik geen recht op vergoeding. Dus dat gaat me wel een paar honderd euro kosten. Hopelijk duurt het niet te lang voor ik hem krijg, want ik moet twee keer per week naar Zwolle en twee keer naar de stageplek. Als de stageplek in Amersfoort / Utrecht of Amsterdam is (en die kans is groot, want hier in Groningen heb ik maar 1 optie), dan zit ik wel snel in Amersfoort natuurlijk, want een maand lang 2 keer per week een retourtje Groningen - Amersfoort, dat is natuurlijk niet te doen (en dan heb ik het nog niet eens over de reistijd, dat kan gewoon niet).
Je mag toch twee keer per jaar je OV vergeten en dan geld terugvragen ofzo? Als dat nog steeds zo is, scheelt je dat alvast 2 kaartjes.
crap in = crap out
pi_72201821
Nog steeds spannend dus Vik! Maar ik kan me niet voorstellen dat je geen stageplek zou kunnen vinden, ze zouden juist blij moeten zijn dat iemand zoals jij (universtitair geschoold en zelf doof/slechthorend) in het speciaal onderwijs wil werken! Intelligentie én persoonlijke ervaring, wat willen ze nou nog meer .

Tink, volgens mij had ik 2 heel goede dagen, niet te weinig en gezond. Vandaag is het echter niet zo mooi en dat duurt wel een paar dagen, want we willen dit weekend verhuizen. Erg druk dus en koken schiet er waarschijnlijk bij in... (Tussendoor nog een sollicitatiebrief geschreven en verstuurd, zag de vacature gister en morgen is de sluitingsdatum! Heel andere brief voor ook een heel ander soort functie, ik ben echt benieuwd of het wat wordt!!!)

O: bak perzikyoghurt
T: cornetto (vriezer moet leeg )
L: 2 boterhammen met beenhamsalade
T: stukje chocola
T: cracker philadelphia light
D: lasagne van de slager
T: handje amandelen
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72201955
Slim om verse kant-en-klaar te halen als je druk bent, Phaidra. Ligt een beetje aan je slager, maar best kans dat er nog wat groente aan te pas is gekomen

Spannend van die baan, ik ben wel benieuwd nu wat voor functie het is! Of hou je dat liever even stil?

Afijn, ik ga racen, nog even snel panty's kopen, optutten en rap naar NL, hopelijk net voor de files uit!
pi_72201979
Hoe lang kun je couscoussalade een beetje bewaren in de koelkast? Wil dus voor als ik weer ritme heb een groooooooooooooooooooooooooooooooooooooote bak maken zodat ik elke dag een kleine portie mee kan nemen...
Ja doei.
pi_72201982
Klinkt als een goed plan Viking. Ga je dan bij je zus logeren ofzo?

Phaidra: je lijstje ziet er helemaal niet zo slecht uit hoor! Er mag misschien wel nog wat fruit bij.
pi_72202048
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe lang kun je couscoussalade een beetje bewaren in de koelkast? Wil dus voor als ik weer ritme heb een groooooooooooooooooooooooooooooooooooooote bak maken zodat ik elke dag een kleine portie mee kan nemen...
Meer dan een halve week zou ik niet doen denk ik. Maar ja, na een paar dagen heb je misschien toch wel weer zin in wat anders. Ik maak dat soort dingen vaak als ik toch in de keuken sta voor het avondeten, of je moet gewoon meteen 's avonds iets eten waarvan je de restjes mee kunt nemen.
pi_72202275
Mini, dat is nog wel een goed plan ja! Er liggen nog kiwi's!

CF, je hebt PM.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72202582
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Relatieproblemen met kaas. Door mij. Ik twijfel.
Oh jeetje, wat vervelend voor jullie allebei! jullie hebben al best lang iets toch? sterkte in ieder geval

Viking; je kunt ook de trein instappen en vragen wie een OV heeft en of je mee mag reizen, (of heb je al een kortingskaart?) dan kun je in ieder geval met korting reizen!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')