Echt? Het stond in Lekker leven, de Allerhande van de Super de Boer.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Die courgettes
Da's een Sonja recept maar die heeft ook een heerlijke witloftaart dus dat geeft niet
Tis een heel algemeen recept en dan nog, het maakt niet uit, klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt? Het stond in Lekker leven, de Allerhande van de Super de Boer.
Ik wilde er soep van maken, CF!
Tofquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tis een heel algemeen recept en dan nog, het maakt niet uit, klinkt heerlijk!
Maandag word ik eindelijk geopereerd aan mijn andere oog, dat is toch wel een opluchting en mijn bbq kg. ben ik ook kwijt
Ik zit hier nu met mijn slechte oog afgeplakt, heb geen lenzen en met 1 brilglas werkt ook niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:34 schreef SiTu het volgende:
[..]
TofHoe doe je dat nu dan, met 1 goed oog? Krijg je niet barstende hoofdpijn? Kreeg ik altijd als ik weer eens niet in staat was een van m'n harde lenzen in te houden
Nog zenuwachtig voor het volgende oog?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik zit hier nu met mijn slechte oog afgeplakt, heb geen lenzen en met 1 brilglas werkt ook niet.
Nee, niet zenuwachtig, kan niet wachten! Gewoon zin
Zo enorm slecht zijn je lijstjes toch niet... maar een kokosmacroon, hoe krijg je het door je keelHaha
Relatieproblemen met kaas. Door mij. Ik twijfel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:49 schreef cyclechick het volgende:
lein, vanwaar de slechte eterij en de stress??
Afkicken van de suikers is echt zwaar! Streng zijn en veel thee drinken hielp bij mij welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:45 schreef SiTu het volgende:
[..]
![]()
Nee, valt op zich nog wel mee, maar weinig groenten en fruit en ik heb zo'n zin in héél veel suikerIk eet nu toch maar meteen een gekookt eitje, in de hoop dat mijn lichaam zoiets heeft van "goh, eiwitten zijn ook best lekker
"
Lastig zeg, dan kan ik me voorstellen dat je niet kunt wachten. Fijn dat het maandag al kan!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik zit hier nu met mijn slechte oog afgeplakt, heb geen lenzen en met 1 brilglas werkt ook niet.
Nee, niet zenuwachtig, kan niet wachten! Gewoon zin
Zo enorm slecht zijn je lijstjes toch niet... maar een kokosmacroon, hoe krijg je het door je keelHaha
Ja, thee helpt welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Afkicken van de suikers is echt zwaar! Streng zijn en veel thee drinken hielp bij mij wel
Je mag toch twee keer per jaar je OV vergeten en dan geld terugvragen ofzo? Als dat nog steeds zo is, scheelt je dat alvast 2 kaartjes.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Wat wel echt balen is: het aanvragen van de OV duurt even en in de tussentijd heb ik geen recht op vergoeding. Dus dat gaat me wel een paar honderd euro kosten. Hopelijk duurt het niet te lang voor ik hem krijg, want ik moet twee keer per week naar Zwolle en twee keer naar de stageplek. Als de stageplek in Amersfoort / Utrecht of Amsterdam is (en die kans is groot, want hier in Groningen heb ik maar 1 optie), dan zit ik wel snel in Amersfoort natuurlijk, want een maand lang 2 keer per week een retourtje Groningen - Amersfoort, dat is natuurlijk niet te doen (en dan heb ik het nog niet eens over de reistijd, dat kan gewoon niet).
Meer dan een halve week zou ik niet doen denk ik. Maar ja, na een paar dagen heb je misschien toch wel weer zin in wat anders. Ik maak dat soort dingen vaak als ik toch in de keuken sta voor het avondeten, of je moet gewoon meteen 's avonds iets eten waarvan je de restjes mee kunt nemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe lang kun je couscoussalade een beetje bewaren in de koelkast? Wil dus voor als ik weer ritme hebeen groooooooooooooooooooooooooooooooooooooote bak maken zodat ik elke dag een kleine portie mee kan nemen...
Oh jeetje, wat vervelend voor jullie allebei! jullie hebben al best lang iets toch? sterkte in ieder gevalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Relatieproblemen met kaas. Door mij. Ik twijfel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |