*boks voor gelijke taal-flauwigheden*quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:39 schreef Tinkepink het volgende:Die TT! Ik heb net iets dergeljk getwitterd
![]()
Pffft, ik ben zo'n enorme digibeetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:46 schreef Phaidra het volgende:
Haha, er is nu 3x uitgelegd hoe je je nieuwe wachtwoord krijgt. Denk je dat het nu lukt Laureline?
Vind je?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, ik geloof dat ik mee kan doen met de TT.
Je merkt echt veel meer van je hormonen als je niet aan de pil bent.
Dat bedoel ik ook ja, had ik eerder nooit. Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Vind je?
Ik ben juist veel stabieler sinds ik er mee gestopt ben! Merk nu alleen wat wisselingen rond de tijd dat ik ongesteld moet worden, en rond de periode dat ik ovuleer (maar dat laatste is niet per se negatief).
Haha - dat geeft toch nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook ja, had ik eerder nooit. Vooral dat laatste.
Zonder de pil maakt het veel meer verschil welk deel van de maand het is. Logisch ook eigenlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:42 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha - dat geeft toch niet.
Maar heb je dat dan nu juist met of zonder de pil? Want ik had meer last van stemmingswisselingen enzo toen ik wel aan de pil was.
Ja zo is het bij mij idd ook. Ik voel me in het geheel beter sinds ik ermee gestopt ben, maar merk idd beter welk deel van de maand het is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zonder de pil maakt het veel meer verschil welk deel van de maand het is. Logisch ook eigenlijk.
Met pil voelde ik me wel vaker slecht/futloos, maar dat was dan wel constant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |